Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Asztrális polip
Küldd el képeslapként!
"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 15:01:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3247-152

Karakterszám: 3247 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 152 Játékhét: 783
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 351
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. nov. 21. 12h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2017. nov. 22.

E-mail!

NALAN THUNDERWOLF KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 155 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*nov. 21.* Mibo Thunderwolf teljesítette a 9. küldetést, amit a boltban kapott.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+15% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

kno 72 11 13 11 72. képességre 11 képességpont
Elköltesz 11 képességpontot az építés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az építés szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz 11 képességpontot az elektr.lehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 23. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

h 8 25 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az illat szakértelmed 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

ep 3 65 6 építed a 3. épületet 65 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a térkapu építését. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel!
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

sze 3 3. szolga elbocsátása
Elbocsátod méregférget. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

k 33 285 1 430 213 kaland elvállalása
(33. kaland:) A Pszi Iskolában egy kényelmes ágyat kapsz, és Bahraman tájékoztat arról, utoljára hol találkoztak az asztrál térben szinaptikus matadorral, azzal a lénnyel, amelytõl a korbácsot meg lehet szerezni. Néhány perc múlva pedig már ismét az asztrál ismerõs, mégis annyira idegen környezetében száguldasz. Hozzálátsz, hogy felkutass egy matadort.
[Nyomkeresés próba 10-es küszöbre: sikeres]
Nemhiába van már nagy gyakorlatod az asztrálban való tájékozódásban! Persze, a tudásodat jó adag szerencse is fûszerezi, amikor végül felbukkan a szinaptikus matador. Rögvest támadást indítasz, de legnagyobb megdöbbenésedre, áttörhetetlen pszi acéltoronyba ütközöl, és egy hang szólít meg.
- Üdv, teremtmény! Ha ki akarsz hívni, akkor ne orvul támadj rám. Azt hiszem, most nincs is kedvem harcolni.
[Meggyõzõkészség próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
- Haha, gondoltam, hogy megrettensz a hatalmamtól. A korábban hallottakból többet feltételeztem egy magadfajtáról. Küzdeni akarás, versenyszellem, meg hasonlók. Na mindegy, úgysem lettél volna igazán ellenfél nekem.
- MICSODA??? Na meglátod, te pökhendi külvilági jövevény, hogy elroppantalak, mint egy asztrális pókfonalat! Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy szinaptikus matador (#194). [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)94 (-16)98 Szinaptikus matador Agyvihar -16 PE (-9)51 (+0)60
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -30 PE (-10)84 (-49)49 Szinaptikus matador Mentális robbanás -49 PE (-5)46 (-30)30
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -12 PE (-7)77 (-13)36 Szinaptikus matador Sz.áll.roncsolása -13 PE (-12)34 (-12)18
4. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)67 (-20)16 Szinaptikus matador Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)22 (-18)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+18% pszi támadás, +18% pszi energia.) Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szinaptikus korbács. [ld. enc.]
A matador morgolódva húzza el a csíkot, te pedig elégedetten szemléled a szinaptikus korbácsot. Visszatérsz a testestedbe. Hmmm... mennyi korbácsot is kell összegyûjtened, öt darabot? Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(285. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Eléd toppan egy óriási termetû, csupa fog és karom torzszülött. Minden egy szemvillanás alatt történik, reagálni sincs idõd: a torzszülött kar vastagságú farkát a hasadba döfi, aztán elrohan! Nyögve a földre rogysz.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres] Az ájulás kerülget, de hihetetlen szívósságodnak köszönhetõen éber maradsz, és sikeresen ellátod a sebedet. Hamarosan jobban érzed magad. Ez meg mi a fene lehetett?
A szobának, amelybe belépsz, egyetlen kijárata van... azaz... épp záródik befelé egy lecsukodó vasrácsos ajtóval!
[Gyorsaság próba 12-es küszöbre: sikeres] Pillanatnyit sem habozol, vetõdsz, és épphogy át tudsz gurulni az ajtó alatt.
Egy ketrec van itt, benne egy quwarg katona. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a quwarg katonát! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 42% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(1. kaland:) Megkeresed a sunyi galetkit, most is a bolt körül õgyeleg.
- Jól van no, beszélj! - azzal odanyújtasz neki 20 aranyat.
[Tárgyhasználat: 20 arany]
Elteszi a pénzt, és kiköp, majd várakozóan nyújtja tovább a markát. Legszívesebben megütnéd a mocskot, dehát õ az egyetlen lehetõséged...
[Tárgyhasználat: 30 arany]
A sunyi galetki fitymálva biccent, majd így szól:
- A kereskedõ gyûjti a szójer csáprágókat, nagy mennyiségben rendeli tõle valaki a felsõbb szintekrõl. Ha viszel vagy öt darabot, biztos, hogy megbocsát!
- Öt csáprágót? Dehát honnan szedjek annyit? - kerekedik el a szemed.
- Hát, én tudok egy fészket... - mondja õ, és ismét a markát nyújtja.
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Bosszankodva számolsz le 50 aranyat, mire a galetki int, hogy kövesd. Leereszkedtek a csatornaszintre. Hosszasan kanyarogtok, míg végül elérkeztek egy bûzös odúhoz. A sunyi galetki int, hogy bent, aztán a következõ pillanatban már sehol sem látod. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sorvasztás! A pusztító szójer ellenállt a varázslatnak. Kerge mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. A pusztító szójer 22 ép-t sebzõdik. A pusztító szójer a quwarg katona felé mozog. A quwarg katona megközelíti a pusztító szójert. A pusztító szójer és a quwarg katona egymással harcolnak. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Zsebpiszok elmormol egy életszívás varázslatot. A pusztító szójer sebzõdik 15 ép-t. Kerge mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. A quwarg katona sebzõdik 27 ép-t. A pusztító szójer sebzõdik 20 ép-t. Megindulsz a pusztító szójer felé. Már ott is vagy! A pusztító szójert próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (60 ép-t sebeztél). A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 15/0, Kerge: 69/0, a quwarg katona: 8/46.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 9%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó. A quwarg katona habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Nos, lássuk csak, megvan-e ezzel a 5 csáprágó...
[Tárgyhasználat: 5 szójer csáprágó]
Igen, úgy tûnik, rendben vagy! Felkeresed a boltost, és az asztalára borítod a csáprágókat. Rögtön felderül a képe.
- Köszönöm, barátom! Elnézést, a múltkor nem akartalak megbántani, most már tudom, hogy tapasztalt kalandor vagy. Itt van 100 arany a csáprágókért! Ha bármilyen más feladatra vágysz, szívesen segítek, és természetesen kapsz némi kedvezményt a boltomban. (+1 kereskedelem)
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)

(430. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Egy szobába érsz, amely vibrál a mágiától. A szobát színes (és nyilvánvalóan halálos) energiasugarak szelik keresztül-kasul. A fal mellett színes kapcsolótáblát látsz. Próbálgatni kezded a kapcsolókat.
[IQ próba 14-es küszöbre: sikeres] A kapcsolók hatása elég komplex, némelyik öt-hat sugarat is kapcsol ki-be egyszerre, de végül rájössz, mi benne a logika, és sikeresen kikapcsolod az összes sugarat.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Egy szobába érsz, amely vibrál a mágiától. A szobát színes (és nyilvánvalóan halálos) energiasugarak szelik keresztül-kasul. A fal mellett színes kapcsolótáblát látsz. Próbálgatni kezded a kapcsolókat.
[IQ próba 12-es küszöbre: sikeres] A kapcsolók hatása elég komplex, némelyik öt-hat sugarat is kapcsol ki-be egyszerre, de végül rájössz, mi benne a logika, és sikeresen kikapcsolod az összes sugarat.
Egy kacskaringós folyosón vezet utad tovább.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz, és felnézel. A plafonon egy szépen összecsomagolt hálót látsz! Nagy lendülettel vetõdsz elõre! A háló villámgyorsan lecsapódik, de már mögötted.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 72 arany és egy pontosság itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(213. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Bemászol a barlangba.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79) [aura: elkt.immunitás: 4.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. Az 1. sötét xirnox végtagjai sorvadnak. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Az 1. sötét xirnox 24 ép-t sebzõdik. A 2. sötét xirnox 14 ép-t sebzõdik. A méregféreg 18 sebzést kap. A quwarg katona elindul a méregféreg felé. A méregféreg a quwarg katona felé mozog. Az 1. sötét xirnox Zsebpiszkot rohamozza. A 2. sötét xirnox elindul Kerge felé. A quwarg katona és a méregféreg egymással harcolnak. A quwarg katona megtántorodik. Az 1. sötét xirnox Zsebpiszkot támadja. A 2. sötét xirnox Kergét támadja.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A méregféreg 12 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A méregféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Zsebpiszok a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! Az 1. sötét xirnox 15 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette Kerge elmormol egy elektromos kezet. Az 1. sötét xirnox 11 ép-t sebzõdik. A 2. sötét xirnox 11 sebzést kap. Az 1. sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. sötét xirnox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy méregfelhõt. 15 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Zsebpiszok 6 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A quwarg katona a 2. sötét xirnoxot rohamozza. A quwarg katona 13 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Kerge 10 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 2. sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. A quwarg katona holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, Zsebpiszok létrehoz egy életszívást. A 2. sötét xirnox 15 sebzést kap. Zsebpiszok visszanyer 6 életpontot. Néhány rövid kézmozdulat után Kerge létrehoz egy elektromos kéz varázslatot. A 2. sötét xirnox 11 ép-t sebzõdik. A 2. sötét xirnox hörögve elterül. 13 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. Zsebpiszok sebzõdik 8 ép-t a méregfelhõtõl. Kerge rezisztálja. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 30/14, Kerge: 89/12, a quwarg katona: 7/18.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 12%. A küzdelemben megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+7% jóllakottság.)
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[120 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

m 11 8 8 1411 1122 2232 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,8) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 11,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Tudjuk, hogy egy ízben 5 nohnetár bõr és 10 poliptojás 245 aranyért, míg egy másik alkalommal 6 nohnetár bõr és 4 poliptojás 126 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy nohnetár bõr?
Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 10,7) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 10,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,8) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Ez egy üres, jellegtelen barlangterem.
(M 11,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

lp 498 1 1 legenda pont ajánlása 498. tárgyért
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. A xenomorf csuklópánt megvásárlására 1 legenda pontot ajánlasz fel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

be 8 meglátogatod a 8. épületet
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. {Jelenleg a 33. küldetés megoldásán fáradozol.}
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

ism 15 a következõ parancs ismétlése 15 alkalommal

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. A falon, ami mellett elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss légáramlat jön lentrõl! Valami van odalent. És a repedés egy helyen nem annyira szûk, talán keresztül tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni... Hát, egy kicsit veszélyesnek tûnik. (389. kaland, összköltsége 10 TVP.) Észreveszel 1 mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. [aura: 15-ös méretû 14-es szintû jobb karom.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: görényfarok, a gepárd nagy pajzsa, az elfek karikaszimbóluma, az elefánt köpenye, a merénylõ malachit karkötõje, az energia márványgyûrûje, a bölcsesség malachitgyûrûje, a tudás zafírja, az elfek ezüst fülbevalója, a káosz tûzarany szimbóluma, az entek díszes pikkelyvértje, a ragadozó vassisakja, a merénylõ könnyû íja, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség ónixgyûrûje, ozin fülkarika, a káosz második csizmája, a szívósság malachit karkötõje, az entek malachit karkötõje. Üdvözlõ mondatod: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Õ rögvest kontrázik: "De egy ronda egy baromnak születtél!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hogy az a jó rézkupakos, meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" Õ rögvest kontrázik: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!" Nem habozol, máris mondod: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije." Nem késik a válasszal: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" Jól odamondasz neki: "Te ágybavizelõ mutáns féreg: olyan iszonyatosan büdös vagy, hogy az összes környékbeli barlangot evakuálni kellett!" Dühösen kiabálja vissza: "Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb, undorítóbb és persze butább, mint te!" Jól odamondasz neki: "Olyan rettenetesen gyáva vagy, hogyha meglátsz egy torzszülöttet, nyomban összecsinálod magad!" Mibo Thunderwolf csak annyit nyög ki: "Te... !" Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Szertartásosan üdvözöl Larel, egy nagydarab, álmodozó tekintetû, jobb fülében két karikát viselõ férfi. [aura: 19-es méretû 16-os szintû jobb mancs.] A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. Tárgyai: a kígyó díszes karkötõje, a tudás zafírja, a kígyó könnyû íja, a torony díszes köpenye, a harcos ónix karkötõje, a harcos díszes karkötõje, a hiszékenység gyûrûje, Végzetpenge, a hatalom sárga öve, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, a pontosság ezüst nyaklánca, az ügyesség nagy pajzsa, a pontosság vörös maszkja, a gyõzelem ónixgyûrûje, görényfarok, spanyolcsizma, a gyorsaság ezüst fülbevalója, a törpék bíbor pikkelyvértje, a gólem kõamulettje, a túlélés aranyozott nyaklánca.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)94 (-40)74 Larel Pszi csáp +40 PE (-3)52 (+0)60
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)84 (-40)34 Larel Pszi csáp +40 PE (-3)49 (+0)60
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -3 PE (-7)77 (-13)21 Larel Pszi csáp +13 PE (-3)46 (+0)60
4. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)67 (-21)0 Larel Pszi csáp +40 PE (-3)43 (+0)60

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-39 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 muskilt. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbnyomulsz. Valami óriási fejbekólint. A nem létezõ csapda! (-13 ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
A barlang lakója Pálinkás Travertínó, egy tüsi, kék hajú, acélos tekintetû, szálfa termetû, "ájláv H.P." tetkót viselõ férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. Felszerelése: szent templomi maszk, ezüstmedál, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, a majom ónixgyûrûje, a tolvaj nagy pajzsa, díszes villámöv, Enyészmester, a villám zangrozi csizmája, a villám csepp fülbevalója, az egészség bronz amulettje, görényfarok, a teknõs rövid tõre, a kobra hosszú lándzsája, a túlélés háromszögszimbóluma, a bûz márványgyûrûje, az energia kék köpenye, a kobra malachit karkötõje, szerencsekõ, a káosz lüktetõ mellvértje. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a balek zsákja. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Pálinkás Travertínó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! Sebzõdsz 84 ép-t. Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Magában motyogva, Zsebpiszok létrehoz egy sorvasztást. Pálinkás Travertínó rezisztálja. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Pálinkás Travertínót védi rezisztanciája. A quwarg katona elindul Pálinkás Travertínó felé. A quwarg katona Pálinkás Travertínót támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Pálinkás Travertínó elmormol egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 78 ép-t. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Heves kézmozdulatok közepette Zsebpiszok elmormol egy életszívást. Pálinkás Travertínó 15 ép-t sebzõdik. Gyógyítja Zsebpiszkot (+8 ép). Kerge elmond egy tûzgolyó varázslatot. Pálinkás Travertínó 19 ép-t sebzõdik. A quwarg katona sebzõdik 22 ép-t. A quwarg katona Pálinkás Travertínót támadja.
*** 3. KÖR *** Pálinkás Travertínó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Kerge 93 sebzést kap. Kerge halálhörgés közepette a földre zuhan. Zsebpiszok rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Pálinkás Travertínó sebzõdik 15 ép-t. A quwarg katona Pálinkás Travertínót támadja.
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, Pálinkás Travertínó létrehoz egy villámsújtást. A quwarg katona 106 ép-t sebzõdik. A quwarg katona holtan terül el. Zsebpiszok elõhív egy életszívás varázslatot. Pálinkás Travertínó 15 sebzést kap.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 162 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 45/0, Kerge: 41/93, a quwarg katona: 3/128.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] Visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, árnyékmester újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+134 életpont.)
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mézfüvet. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Publius Cornelius Scipid, egy férfi. [aura: mászás: 6.] A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Viselt tárgyai: a tûz ezüst fejpántja, kék gömb, a tûz ezüst nyaklánca, a bûz fekete csizmája, a káosz ragyogó fülbevalója, a káosz varázslatos karkötõje, a tûz nagy pajzsa, a regenerálódás ezüst fülbevalója, a tûz malachitgyûrûje, a regenerálódás bõr mellvértje. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Így üdvözlöd: "Ennél rondább már nem is lehetnél." Publius Cornelius Scipid feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (404. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Semmit sem találsz. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Aludni látszik a lakó, Lajos az Agresszív, egy véreres szemû, eszelõs tekintetû, sírásra görbülõ szájú férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a remete ónixgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a harcmûvész malachit karkötõje, a gladiátor malachitgyûrûje, a küzdelem aranyozott fülbevalója, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a küzdelem szürke maszkja, a légzés átlátszó köntöse, a merénylõ karikaszimbóluma, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma, a kobra bíbor láncinge, a sebezhetetlenség bronz amulettje, a törpék díszes karkötõje, a gólem kerek pajzsa, a sas zangrozi csizmája, az erõ kõrisfa íja. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt... (399. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Szertartásosan üdvözöl Malgias a Rém, egy kopasz, zöld szemû, fehér bõrû, csontsovány férfi. [aura: 5-ös kineport.] A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a méreg díszes karkötõje, a méreg gyíkbõr öve, a méreg nagy pajzsa, a bûz ónix karkötõje, fekete nadrág, a sebezhetetlenség malachit fülbevalója, a méreg díszes pikkelyvértje, a sólyom hosszú íja, a méreg keresztszimbóluma, a sólyom szárnyas sisakja, a méreg ónixgyûrûje, a mentát gyöngye, a sólyom ónixgyûrûje, görényfarok, a sólyom fekete csizmája, a sólyom díszes karkötõje, a bûz malachitgyûrûje, asztrálgyöngy, a sólyom háromszögszimbóluma, a méreg ezüst nyaklánca, a méreg díszes köntöse, a káosz hercegi tõre, ezüst pszi váll-lap, a bûz ezüst fülbevalója, a bûz hosszúkardja.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -30 PE (-10)94 (-57)57 Malgias a Rém Mentális robbanás -57 PE (-5)117 (-30)102
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -30 PE (-10)84 (-28)29 Malgias a Rém Mentális robbanás -28 PE (-5)112 (-30)72
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -3 PE (-7)77 (-5)24 Malgias a Rém Pszi csáp +5 PE (-3)109 (+2)74
4. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)67 (-24)0 Malgias a Rém Agyvihar -36 PE (-9)100 (+0)74

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-32 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+67 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. [aura: imm.mérg.gázra: 6.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Trollagyar, arany nadrág, Éneklõ tunika, szivárványkristály, a káosz nagyúri pajzsa, ozin fülkarika, az enyészet malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet sárga öve, az enyészet aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, szerencsekõ, a gyorsaság ónix karkötõje, az ellenállás kõrisfa íja, kõmûves kalapács, ezüst pszi váll-lap, császári különdíj.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)94 (-48)66 Elkh Alhan Dozo Agyvihar -48 PE (-9)41 (+0)55
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)84 (-48)18 Elkh Alhan Dozo Agyvihar -48 PE (-9)32 (+0)55
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -9 PE (-7)77 (-18)0 Elkh Alhan Dozo Agyvihar -41 PE (-9)23 (-9)46

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-43 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Semmi veszély! Megindulsz elõre.
Aludni látszik a lakó, Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú nõ. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a rend köve, Behemót kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, arany tanítványköpeny, a gladiátor csepp fülbevalója, a majom malachit karkötõje, a gladiátor csontamulettje, vörös karkötõ, óriás fülbevaló, org.lázadás emlékérme, a majom ónix karkötõje, a remete díszes fejpántja, a szívósság sárga öve, a szívósság könnyû íja, a tudós márványgyûrûje, a harcmûvész könnyû láncinge, szerencsekõ, spanyolcsizma, a gladiátor ezüst nyaklánca, a védekezés háromszögszimbóluma. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sárkánylehelet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok elmond egy sorvasztás varázslatot. Cass ellenállt a varázslatnak. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Cass 19 ép-t sebzõdik. A quwarg katona Cass felé mozog. Cass elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona és Cass egymással harcolnak. a quwarg katona ledermed. A quwarg katona kileheli lelkét. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Zsebpiszok elmond egy életszívás varázslatot. Cass sebzõdik 15 ép-t. Kerge a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Cass 19 ép-t sebzõdik. Megindulsz Cass felé. Már ott is vagy! Megtámadod Casst. Villámokat köpsz. (47 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (20 sebzés). Cass téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés bõr.) Acsarogva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés bõr.) Villámgyorsan elõrevág farkával. (36 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Zsebpiszok elvarázsol egy életszívást. Cass 15 ép-t sebzõdik. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. 17 életpontnyit sebzõdsz. Cass 19 ép-t sebzõdik. Cass téged támad. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -1 tüskés bõr.) Kitátja száját, harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Tekergetve suhint farkával. (41 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Zsebpiszok elõhív egy életszívás varázslatot. Cass 15 sebzést kap. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Sebzõdsz 19 ép-t. Cass sebzõdik 19 ép-t. Cass maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 113 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 45/0, Kerge: 112/0, a quwarg katona: 0/138.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Szolgáidnak is jut 19%. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+68 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (319. kaland, összköltsége 10 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez szemani gomba ! Leszedsz 2 adagot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Megindulsz befelé.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Paul Muad-dib, egy magas, szikár, tekintélyt parancsoló nézésû férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend nagyhatalmú tagja rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a siker ezüstveretes öve, óriás fülbevaló, az egyensúly gyûrûje, az erõ fekete csizmája, az ügyesség ezüst nyaklánca, a hatalom rubinja, a remete kõamulettje, a tökéletesség bronz mellvértje, a kobra csepp fülbevalója, görényfarok, az erõ szürke maszkja, szerencsekõ, a teknõs gyalogos lándzsája, a sün sárgaréz nyaklánca, az elfek zöld köntöse, a bûz könnyû nyílpuskája, az ügyesség malachit karkötõje, a túlélés márványgyûrûje, zsugorító gyûrû. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok elmond egy sorvasztás varázslatot. Paul Muad-dib elkerülte a varázslatot. Kerge mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Paul Muad-dib 19 sebzést kap. Paul Muad-dib feléd mozog. Paul Muad-dib rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.) Acsarogva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elõrehajolva, egy a teknõs gyalogos lándzsájával csap le. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Zsebpiszok elõhív egy életszívás varázslatot. Paul Muad-dib sebzõdik 15 ép-t. Kerge ellõ egy elektromos kéz varázslatot. Paul Muad-dib 11 sebzést kap. Paul Muad-dib rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Félrehajoltál. Beléd próbál marni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Meglengetve egy a teknõs gyalogos lándzsáját, megpróbál eltalálni. Mellé! Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Zsebpiszok elmormol egy életszívást. Paul Muad-dib 15 sebzést kap. Kerge elmormol egy elektromos kéz varázslatot. Paul Muad-dib sebzõdik 11 ép-t. Megtámadod Paul Muad-dibet. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (70 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (13 sebzés). Paul Muad-dib ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 108 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 30/0, Kerge: 41/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 18%. Elhagyod a csata helyszínét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Eki-eki Eki-eki Vapang, egy szarvasagancsos, gazbajszú, rekettyés, svihák lovag, szóval egy snájdig férfi. [aura: 3-as alkímia.] A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. Tárgyai: Ulthaodron karkötõ, kristályamulett, kék gömb, szerencsekõ, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet fülbevalója, zsugorító gyûrû, spanyolcsizma, Rogan karkötõje, a regenerálódás nagy pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, görényfarok, az enyészet ezüst nyaklánca, az ellenállás pikkelyvértje, szent templomi maszk, üvegszimbólum, a szívósság karkötõje, aréna csont érme.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)94 (-20)94 Eki-eki Eki-eki Vapang Agyvihar -20 PE (-9)57 (+0)61
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)84 (-16)78 Eki-eki Eki-eki Vapang Pszi csáp +16 PE (-3)54 (-4)57
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -9 PE (-7)77 (-13)65 Eki-eki Eki-eki Vapang Agyvihar -13 PE (-9)45 (-9)48
4. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)67 (-16)49 Eki-eki Eki-eki Vapang Pszi csáp +16 PE (-3)42 (-4)44
5. Nalan Thunderwolf Pszi csáp +16 PE (-3)64 (-14)35 Eki-eki Eki-eki Vapang Agyvihar -30 PE (-9)33 (-16)28
6. Nalan Thunderwolf Agyvihar -24 PE (-9)55 (-20)15 Eki-eki Eki-eki Vapang Agyvihar -20 PE (-9)24 (-24)4
7. Nalan Thunderwolf Agyvihar -24 PE (-9)46 (-15)0 Eki-eki Eki-eki Vapang Agyvihar -20 PE (-9)15 (-4)0

Nincs gyõztese az összecsapásnak. Visszavonod elmédet.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Imran, a Vator, egy hosszú, szõke hajú, barna szemû, szelíden mosolygó magas nõ. [aura: ékszerészet: 3.] A Mutánsok klánjának mutáns rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik. Felszerelése: zöld mutációs gyûrû, szent templomi maszk, Rogan karkötõje, a sas vaspajzsa, az egészség gyûrûje, a sün malachit karkötõje, a sas fekete csizmája, a mutáció gyémántja, a tökéletesség malachit karkötõje, a torony zöld köntöse, a tökéletesség lovagi lemezpáncélja, óriás fülbevaló, a gladiátor csontamulettje, görényfarok, a gepárd kõrisfa íja, a gladiátor sárga öve, a pók smaragdgyûrûje, a harcmûvész karikaszimbóluma, a gepárd kõamulettje, az egészség ezüst fülbevalója.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)94 (+0)114 Imran, a Vator Tudati méreg kudarc (-6)34 (-20)15
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)84 (+0)114 Imran, a Vator Tudati méreg kudarc (-6)28 (-15)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+11% pszi támadás, +11% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Killer Agy, egy ördögi vigyorú, sugárzó elméjû, vörös hajú, testes férfi. A Pszionicisták klánjának bölcselkedõ rangú tagja. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, óriás fülbevaló, a küzdelem vaspajzsa, a tökéletesség kõamulettje, a tolvaj csatos öve, a tökéletesség karikaszimbóluma, a tökéletesség malachit karkötõje, a tökéletesség díszes karkötõje, arany pszi váll-lap, ozin fülkarika, a titán malachitgyûrûje, a ragadozó malachitgyûrûje, a tökéletesség ezüst fejpántja, görényfarok, a kobra díszes köntöse, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség fekete csizmája, a küzdelem fekete láncinge, asztrálgyöngy.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)94 (-20)94 Killer Agy Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)88 (-20)76
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)84 (-20)74 Killer Agy Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)75 (-20)56
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -5 PE (-7)77 (+0)74 Killer Agy Mentális robbanás kudarc (-5)70 (-5)51
4. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)67 (-52)22 Killer Agy Pszi csáp +52 PE (-3)67 (+32)83
5. Nalan Thunderwolf Pszi csáp +16 PE (-3)64 (-17)5 Killer Agy Agyvihar -33 PE (-9)58 (-16)67
6. Nalan Thunderwolf Agyvihar -36 PE (-9)55 (-5)0 Killer Agy Pszi csáp +26 PE (-3)55 (-10)57

Ez bizony siralmas vereség volt. (-41 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Franky Lee Johnson, egy renkívül mozgékony, iszonyúan erõs, õrült dühvel támadó, vad férfi. A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. A következõket látod nála: cseppkõ gyûrû, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a túlélés kerek pajzsa, a regenerálódás karikaszimbóluma, suhanó csizma, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a titán átlátszó köntöse, ében láncing, óriás fülbevaló, a teknõs malachitgyûrûje, kék gömb, szerencsekõ, a tökéletesség szöges öve, a bûz koponya amulettje, roxati üvegszem, a mágia díszes karkötõje, a tökéletesség szürke maszkja, a tökéletesség könnyû nyílpuskája.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)94 (-18)96 Franky Lee Johnson Agyvihar -18 PE (-9)51 (+0)60
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)84 (-18)78 Franky Lee Johnson Agyvihar -18 PE (-9)42 (+0)60
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -9 PE (-7)77 (-11)67 Franky Lee Johnson Agyvihar -11 PE (-9)33 (-9)51
4. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)67 (-20)47 Franky Lee Johnson Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)20 (-20)31
5. Nalan Thunderwolf Pszi csáp +16 PE (-3)64 (-11)36 Franky Lee Johnson Agyvihar -27 PE (-9)11 (-16)15
6. Nalan Thunderwolf Agyvihar -36 PE (-9)55 (-6)30 Franky Lee Johnson Pszi csáp +6 PE (-3)8 (-15)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+17% pszi támadás, +17% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Észreveszel 1 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Semmi! Megindulsz elõre.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Voldemortina, egy halottfehér arcú, õrült pillantású, zöld színû, karcsú nõ. [aura: 6-os méretû 8-as szintû bal karom.] A Mágusok klánjának varázslathasználó rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Tárgyai: arany porontyköpeny, a kalmár nyaklánca, ében láncing, kék mutációs gyûrû, ezüst nadrág, a sebezhetetlenség arany fejpántja, a tárgyalás gyûrûje, a bûz sárga öve, üvegszimbólum, vérfarkas agyar, Eldereth kristály, Orthern fülbevalója. Elteszel 69 aranyat, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Razio, egy vállig érõ hollófekete hajú, méregzöld szemû, körszakállas, ébenfekete bõrû férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szerencsekõ, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a merénylõ ezüst fülbevalója, a sas díszes pikkelyvértje, a merénylõ malachit karkötõje, a sas fekete csizmája, a merénylõ háromszögszimbóluma, zsugorító gyûrû, a háború köve, a szellemek harci nyílpuskája, bronzmedál.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)94 (-20)94 Razio Pszi csáp +20 PE (-3)57 (+0)60
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)84 (-20)74 Razio Pszi csáp +20 PE (-3)54 (+0)60
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -3 PE (-7)77 (-3)71 Razio Pszi csáp +3 PE (-3)51 (+0)60
4. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)67 (-20)51 Razio Pszi csáp +20 PE (-3)48 (+0)60
5. Nalan Thunderwolf Pszi csáp +16 PE (-3)64 (+6)57 Razio Pszi csáp +10 PE (-3)45 (-6)54
6. Nalan Thunderwolf Agyvihar -36 PE (-9)55 (-10)47 Razio Pszi csáp +10 PE (-3)42 (-26)28
7. Nalan Thunderwolf Agyvihar -36 PE (-9)46 (-10)37 Razio Pszi csáp +10 PE (-3)39 (-26)2
8. Nalan Thunderwolf Mentális robbanás kudarc (-5)41 (-10)27 Razio Pszi csáp +10 PE (-3)36 (+10)12
9. Nalan Thunderwolf Pszi csáp +16 PE (-3)38 (+6)33 Razio Pszi csáp +10 PE (-3)33 (-6)6
10. Nalan Thunderwolf Pszi csáp +16 PE (-3)35 (+6)39 Razio Pszi csáp +10 PE (-3)30 (-6)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+16% pszi támadás, +16% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Zsebpiszok elvarázsol egy sorvasztást. A xenó féreg ellenáll a varázslatnak. Kerge a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos kéz! A xenó féreg 11 ép-t sebzõdik. A xenó féreg rád támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (20 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Kerge varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet. A xenó féreg sebzõdik 11 ép-t. Zsebpiszok varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. A xenó féreg 15 ép-t sebzõdik. Támadod a xenó férget. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (69 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (22 sebzés). A xenó féreg rád veti magát. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A xenó féreg ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Kerge elmormol egy elektromos kezet. A xenó féreg 11 sebzést kap. A xenó féreg halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 15/0, Kerge: 33/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 10% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 48 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +5 galetki erõt és +53 hírnevet kaptál. A kör során összesen 357 sebzést okoztál, és 513 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 39 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 379 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 152. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (16) / 3.30
[2] IQ: 12 (18) / 1.25
[3] ügyesség: 12 (20) / 2.63
[4] egészség: 20 (23) / 1.53
[5] mágia: 12 (14) / 0.68
[6] gyorsaság: 13 (21) / 1.43
[9] Méret/ép: 162 (173) / 99
Min. méret: 156
Barlangméret: 162
PONTJAID
Varázspont: 146 / 7
Képességpont: 37 / 30%
Hõsi pont: 301 (11)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 45%
Galetki erõ: 801 / 379
Hírnév : 3524
Jóllakottság: 61%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 240 (3)
Galetki gyõzelmek: 122 (2)
Torzsz. csaták: 872 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 797 (3)
Leölt torzszülött: 1294 (5)
Pszi csaták: 212 (9)
Pszi gyõzelmek: 123 (4)
Ájulások száma: 90 (1)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális projektor (29)
Speciális képességeid:
+24 pszi támadó és védekezõ pont, GY +18 ÉP-t gyógyít, 39%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +2 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) (Titkos küldetés!) 2.) Teljesíts 3 küldetést, amit a pszi iskolában kaptál! 3.) Hajtsd végre a 24-es Klánkalandot (KK 24)! (összesen 35 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 23 (33) / 1.02 [15] regeneráció: 18 (20) / 0 [16] tüskés bõr: 11 / 0
[19] hidegimmunitás: 7 / 0.20 [21] elkt.immunitás: 7 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 7 / 0
[24] rezisztencia: 11 (13) / 0 [25] illat: 22 (28) / 0 [26] lõfegyver: 6 / 0
[34] párbajozás: 6 / 1.66        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 12 / 0.61 [46] csapdaészlelés: 10 / 4.90 [47] zárnyitás: 9 / 0.41
[48] mászás: 9 / 1.69 [49] rugalmasság: 9 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 6 / 5.30
[51] transzformáció: 4 / 0.10 [52] auraészlelés: 9 / 4.91 [53] ékszerészet: 8 / 2.60
[54] kereskedelem: 7 / 2.90 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 6 / 0.91
[57] gyógynövények: 9 / 7.37 [58] nyomkeresés: 9 / 0.29 [59] vezetõkészség: 6 / 1.08
[60] pszi támadás: 16 / 2.20 [61] pszi energia: 18 / 7.30 [62] lopás: 12 / 3.82
[63] éberség: 8 / 0.25 [64] átokszórás: 15 / 1.45 [65] álcázás: 3 / 2.58
[66] lopakodás: 5 / 4.05 [67] régészet: 9 / 0.67 [68] zene: 5 / 0.52
[69] tanulás: 7 / 6.17 [70] idézés: 7 / 1.85 [71] javítás: 10 / 1.25
[72] építés: 7 / 1.49 [73] felderítés: 8 / 2.53    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 5 / 4.08     Enyészmester
jobb mancs [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 5 / 3.17     a regenerálódás barbár lándzsája
jobb csáp [106] méret: 2 / 1 [107] szakért.: 5 / 3.54     a villám görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 11 (12) / 1.08 [147] alkímia: 4 / 0.24 [36] csábmosoly: 4 / 0.06
[42] csendvarázs: 5 / 0.06 [149] dimenziókapu: 1 / 0 [37] egokínzás: 3 / 0.06
[143] elektromos fal: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 5 / 0.12 [48] ellenáll.megtörése: 5 / 1.84
[10] energiatüske: 1 / 0 [156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 8 / 5.84
[17] gránitbõr: 6 / 4.97 [13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 5 / 2.12
[154] kisebb erõpajzs: 10 / 4.56 [27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.32
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [35] mágiatörés: 10 / 0.18 [129] mentális robbanás: 11 (12) / 0.54
[38] parancs: 3 / 0.06 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 2.25 [128] pszi csáp: 15 (16) / 0.30
[151] sárkánylehelet: 13 / 2.60 [30] sorvasztás: 5 / 0.12 [131] sz.áll.roncsolása: 11 (12) / 1.34
[14] vakító fény: 5 / 0.12        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 29 életsz 15 jégpaj                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Zsebpiszok, a nekropoid 46/46 191% 80% 3 / 2.31 harcol
[2] Kerge, az árnyékmester 44/44 100% 21% 3 / 0.60 harcol
[3] quwarg katona 52/0 67% 125% 1 / 0.03 ájult
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 5
ism 5
p
pv 6
ism 5
p

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 25.
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #93. Prioritás: 35.
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #115. Prioritás: 35.
4: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki.
5: sárkánylehelet v.var. a harc 1. körétõl.
6: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled torzszülött.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 0 50; VI erõ:150% ép:15%; PV 7 6 4; PSZ 62 66 47 48 45 46; BA 8792 17 5142 4885 8354; L 100 61; HE 1; PT 4; PTA 131 131 133 131 128; PTB 130 130 129 128 128; I 20 2 30; HU 100 150 200;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 24 9 22 9; A 4583 149 4;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #12 (4. épület), #33 (8. épület), #431 (142. forduló), #302 (142. forduló), #250 (143. forduló), #408 (146. forduló), #322 (148. forduló), #385 (142. forduló), #478 (142. forduló), #473 (144. forduló), #485 (151. forduló), #310 (147. forduló), #362 (144. forduló), #389 (152. forduló), #314 (149. forduló), #480 (150. forduló), #374 (149. forduló), #404 (152. forduló), #359 (149. forduló), #399 (152. forduló), #319 (152. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3247. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP xenomorf csuklópánt tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2017.12.10.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség fekete csizmája (#17772) 1 a bûz szürke maszkja (#28993) * 1 a bûz zöld köntöse (#29051)
* 1 a gyõzelem zangrozi csizmája (#20923) 1 a káosz dalebgad maszkja (#32154) * 1 a kobra ezüst fejpántja (#7407)
1 a légzés szarvas sisakja (#27628) 1 a mágus díszes pikkelyvértje (#10017) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a titán átlátszó köntöse (#5652) 1 a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) * 1 a villám kerek pajzsa (#23561)
* 1 a villám könnyû láncinge (#23531) * 1 díszes villámöv (#177) 8 ében láncing (#134)
1 halotti maszk (#1091) 1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) 4 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136)
1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
1 a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) * 1 a gyorsaság karkötõje (#3940) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) * 1 a majom márványgyûrûje (#14276) * 1 a mentát gyöngye (#155)
* 1 a ragadozó malachit karkötõje (#20141) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
* 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) * 1 a tolvaj kõamulettje (#9296) * 1 a villám márványgyûrûje (#23726)
* 1 a villám szimbóluma (#23710) 1 ametiszt szkarabeusz (#163) 11563 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 cseppkõ gyûrû (#234) 77 drágakõ (#2)
* 1 görényfarok (#189) 699 hamis arany (#809) 1 karikaszimbólum (#1211)
1 kék szem szimbólum (#260) 1 kõamulett (#1196) 1 malachit karkötõ (#1241)
1 malachitgyûrû (#1227) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139) 7 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
2 aranydukát (#437) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 ezüst tóken (#763)
1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 1 Krugrog mama terítõje (#517)
1 mandolin (#19) 1 nekrofun medál (#513) 1 Tiume batyuja (#529)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) 1 a sav barbár lándzsája (#26981) 1 a szalamandra hosszúkardja (#26067)
* 1 a villám görbekardja (#23816) * 1 az elfek könnyû nyílpuskája (#10736) 8 ében nyílpuska (#133)
8 ében tündekard (#132) * 1 Enyészmester (#217) 3 rozsdás kard (#131)
1 rubin mágusbot (#261) 3 sziklarepesz (#13) 1 törp szekerce (#235)

Varázsitalok és füvek
6 bajnokok itala (#62) 39 csótányláb (#25) 35 elfu moha (#33)
28 elonotichlan (#31) 47 gyilkos boróka (#27) 31 hónakkupók (#30)
21 hõsiesség itala (#52) 1 immunitás itala (#71) 1 kalmárok itala (#66)
1 kék manaital (#75) 21 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
47 mátekel gomba (#21) 9 méregellenállás itala (#51) 38 mézfû (#29)
46 mitulen fû (#20) 4 muskil (#37) 9 óriásnövés itala (#60)
1 pontosság itala (#72) 35 ragálygomba (#26) 19 rémcserje (#34)
5 sárga gyógyital (#61) 42 sárkányvirág (#32) 33 sötét mák (#23)
4 szemani gomba (#36) 38 tejfonál (#28) 17 üvegcse (#14)
9 védelem itala (#59) 17 velparaj (#35) 10 winropu moha (#22)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 4 barna manakõ (#149) 4 duzzadt xenópete (#479)
50 ekinda haj (#147) 21 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151)
3 káoszkígyó pikkely (#230) 30 mandibula (#157) 4 molad púp (#16)
2 molitár háj (#165) 27 nohnetár gumó (#212) 16 nordkristály (#146)
2 óriási xenópete (#480) 8 õsi relikvia (#17) 30 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 5 smaragd esszencia (#229) 1 szinaptikus korbács (#266)
4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): köpeny #1135 (1), a tökéletesség barbár lándzsája #22031 (11), a villám vassisakja #23576 (5), a sebesség rövid tõre #13452 (11), az elfek fekete csizmája #10572 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 szemani gomba (#36), 1 drágakõ (#2), 1 ragálygomba (#26), 1 pontosság itala (#72), 2 mézfû (#29), 2 hamis arany (#809), 2 muskil (#37), 1 liánvirág (#24), 1 szinaptikus korbács (#266), 1 óriási xenópete (#480).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 31 arany (#1), 4 szójer csáprágó (#231), 1 õskõ (#8), 2 xenópete (#278), 1 a balek zsákja (#205).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZINAPTIKUS MATADOR (194. LÉNY)
Az asztrális tér csínytevõje a szinaptikus matador, ez az apró, kékes színû, pulzáló gömbként megjelenõ teremtmény. Kedvenc szórakozása, hogy párviadalra hívja az asztrális tér lakóit. Ha õ gyõz, elszív ellenfele lélekenergiájából, ha viszont veszít, átadja szinaptikus korbácsát, aminek sajnos egy nem asztrális lény nem sok hasznát veszi... A matador erõssége a párviadalokban, hogy teljességgel kiszámíthatatlan.



SZINAPTIKUS KORBÁCS (266. TÁRGY)
Ez a nyálkás, az asztrálból az anyagi világba is áthozható tárgy a trófea, amelyet egy szinaptikus matador legyõzésekor nyerhetsz. Bizonyos komplex pszionikus kísérleteknél lehet felhasználni a belõle kinyerhetõ ritka anyagokat, ezért a kereskedõ jó pénzt fizet érte (hogy busás haszonnal eladhassa a pszi laboroknak).




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.