Karakterszám: |
3247 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
152 |
Játékhét: |
783 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
351 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. nov. 21. 12h:06' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. nov. 22. |
|
E-mail!
NALAN THUNDERWOLF KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 155 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány
férfi. (hírneve 8244.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*nov. 21.* Mibo Thunderwolf teljesítette a 9. küldetést, amit a boltban
kapott.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+15% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
kno 72 11 13 11 |
72. képességre 11 képességpont |
Elköltesz 11 képességpontot az építés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az építés szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz
11 képességpontot az elektr.lehelet harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 23. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
h 8 25 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az illat szakértelmed 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
ep 3 65 6 |
építed a 3. épületet 65 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
a térkapu építését.
Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra
koncentrálsz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb
folytathatod más épülettel!
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]
sze 3 |
3. szolga elbocsátása |
Elbocsátod méregférget. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná
a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]
k 33 285 1 430 213 |
kaland elvállalása |
(33. kaland:) A Pszi Iskolában egy kényelmes ágyat kapsz, és Bahraman tájékoztat
arról, utoljára hol találkoztak az asztrál térben szinaptikus matadorral,
azzal a lénnyel, amelytõl a korbácsot meg lehet szerezni. Néhány perc múlva
pedig már ismét az asztrál ismerõs, mégis annyira idegen környezetében
száguldasz. Hozzálátsz, hogy felkutass egy matadort.
[Nyomkeresés próba
10-es küszöbre: sikeres]
Nemhiába van már nagy gyakorlatod az asztrálban való tájékozódásban! Persze,
a tudásodat jó adag szerencse is fûszerezi, amikor végül felbukkan a szinaptikus
matador. Rögvest támadást indítasz, de legnagyobb megdöbbenésedre, áttörhetetlen
pszi acéltoronyba ütközöl, és egy hang szólít meg.
- Üdv, teremtmény!
Ha ki akarsz hívni, akkor ne orvul támadj rám. Azt hiszem, most nincs is
kedvem harcolni.
[Meggyõzõkészség próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont
árán sikeres]
- Haha, gondoltam, hogy megrettensz a hatalmamtól. A korábban hallottakból
többet feltételeztem egy magadfajtáról. Küzdeni akarás, versenyszellem,
meg hasonlók. Na mindegy, úgysem lettél volna igazán ellenfél nekem.
- MICSODA??? Na meglátod, te pökhendi külvilági jövevény, hogy elroppantalak,
mint egy asztrális pókfonalat! Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges
jelenlétet érzel! Ellenfeled egy szinaptikus matador (#194).
[ld. enc.]
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-10)94 |
(-16)98 |
Szinaptikus matador |
Agyvihar |
-16
PE |
(-9)51 |
(+0)60 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-10)84 |
(-49)49 |
Szinaptikus matador |
Mentális robbanás |
-49
PE |
(-5)46 |
(-30)30 |
3. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi acéltorony |
-12 PE |
(-7)77 |
(-13)36 |
Szinaptikus matador |
Sz.áll.roncsolása |
-13
PE |
(-12)34 |
(-12)18 |
4. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)67 |
(-20)16 |
Szinaptikus matador |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-12)22 |
(-18)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+18% pszi támadás,
+18% pszi energia.) Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szinaptikus korbács.
[ld. enc.]
A matador morgolódva húzza el a csíkot, te pedig elégedetten szemléled a
szinaptikus korbácsot. Visszatérsz a testestedbe. Hmmm... mennyi korbácsot
is kell összegyûjtened, öt darabot? Sajnos nem rendelkezel a szükséges
tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(285. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel
szívébe. Homály és csönd fogad. Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt
vasrács zárja el. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan
a zár, és az ajtó feltárul.
Eléd toppan egy óriási termetû, csupa fog és karom torzszülött. Minden egy
szemvillanás alatt történik, reagálni sincs idõd: a torzszülött kar vastagságú
farkát a hasadba döfi, aztán elrohan! Nyögve a földre rogysz.
[Egészség
próba 10-es küszöbre: sikeres] Az ájulás kerülget, de hihetetlen szívósságodnak
köszönhetõen éber maradsz, és sikeresen ellátod a sebedet. Hamarosan jobban
érzed magad. Ez meg mi a fene lehetett?
A szobának, amelybe belépsz, egyetlen kijárata van... azaz... épp záródik
befelé egy lecsukodó vasrácsos ajtóval!
[Gyorsaság próba 12-es küszöbre:
sikeres] Pillanatnyit sem habozol, vetõdsz, és épphogy át tudsz gurulni
az ajtó alatt.
Egy ketrec van itt, benne egy quwarg katona. A ketrec mellett egy kondér,
benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a quwarg katonát!
Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved,
és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan!
Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál!
Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 42% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(1. kaland:) Megkeresed a sunyi galetkit, most is a bolt körül õgyeleg.
- Jól van no, beszélj! - azzal odanyújtasz neki 20 aranyat.
[Tárgyhasználat: 20 arany]
Elteszi a pénzt, és kiköp, majd várakozóan nyújtja tovább a markát. Legszívesebben
megütnéd a mocskot, dehát õ az egyetlen lehetõséged...
[Tárgyhasználat: 30 arany]
A sunyi galetki fitymálva biccent, majd így szól:
- A kereskedõ gyûjti
a szójer csáprágókat, nagy mennyiségben rendeli tõle valaki a felsõbb szintekrõl.
Ha viszel vagy öt darabot, biztos, hogy megbocsát!
- Öt csáprágót? Dehát
honnan szedjek annyit? - kerekedik el a szemed.
- Hát, én tudok egy fészket...
- mondja õ, és ismét a markát nyújtja.
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Bosszankodva számolsz le 50 aranyat, mire a galetki int, hogy kövesd. Leereszkedtek
a csatornaszintre. Hosszasan kanyarogtok, míg végül elérkeztek egy bûzös
odúhoz. A sunyi galetki int, hogy bent, aztán a következõ pillanatban már
sehol sem látod. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154) [aura: 12-es méretû
15-ös szintû csáprágó.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet.
( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet,
+13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy sorvasztás! A pusztító szójer ellenállt a varázslatnak.
Kerge mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. A pusztító
szójer
22 ép-t sebzõdik. A pusztító szójer a quwarg katona felé mozog.
A quwarg katona megközelíti a pusztító szójert. A pusztító szójer és a
quwarg katona egymással harcolnak. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Zsebpiszok elmormol egy életszívás varázslatot. A pusztító
szójer
sebzõdik 15 ép-t. Kerge mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy tûzgolyót. A quwarg katona
sebzõdik 27 ép-t. A pusztító szójer
sebzõdik
20 ép-t. Megindulsz a pusztító szójer felé. Már ott is vagy! A pusztító
szójert próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(60 ép-t sebeztél). A pusztító szójer halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 15/0, Kerge:
69/0, a quwarg katona: 8/46.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 9%. Magadhoz veszed
a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó. A quwarg katona habzsolja az ételt.
(+25% jóllakottság.)
Nos, lássuk csak, megvan-e ezzel a 5 csáprágó...
[Tárgyhasználat: 5 szójer csáprágó]
Igen, úgy tûnik, rendben vagy! Felkeresed a boltost, és az asztalára borítod
a csáprágókat. Rögtön felderül a képe.
- Köszönöm, barátom! Elnézést,
a múltkor nem akartalak megbántani, most már tudom, hogy tapasztalt kalandor
vagy. Itt van 100 arany a csáprágókért! Ha bármilyen más feladatra vágysz,
szívesen segítek, és természetesen kapsz némi kedvezményt a boltomban.
(+1 kereskedelem)
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
(430. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Egy szobába érsz, amely vibrál
a mágiától. A szobát színes (és nyilvánvalóan halálos) energiasugarak szelik
keresztül-kasul. A fal mellett színes kapcsolótáblát látsz. Próbálgatni
kezded a kapcsolókat.
[IQ próba 14-es küszöbre: sikeres] A kapcsolók
hatása elég komplex, némelyik öt-hat sugarat is kapcsol ki-be egyszerre,
de végül rájössz, mi benne a logika, és sikeresen kikapcsolod az összes
sugarat.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod,
de sajnos zárva van. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul.
Belépsz rajta.
Egy szobába érsz, amely vibrál a mágiától. A szobát színes (és nyilvánvalóan
halálos) energiasugarak szelik keresztül-kasul. A fal mellett színes kapcsolótáblát
látsz. Próbálgatni kezded a kapcsolókat.
[IQ próba 12-es küszöbre: sikeres]
A kapcsolók hatása elég komplex, némelyik öt-hat sugarat is kapcsol ki-be
egyszerre, de végül rájössz, mi benne a logika, és sikeresen kikapcsolod
az összes sugarat.
Egy kacskaringós folyosón vezet utad tovább.
[Csapdaészlelés próba 10-es
küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz, és felnézel. A plafonon egy
szépen összecsomagolt hálót látsz! Nagy lendülettel vetõdsz elõre! A háló
villámgyorsan lecsapódik, de már mögötted.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 72 arany és egy pontosság
itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(213. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A
fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó.
Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Bemászol
a barlangba.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 sötét xirnox (#78) és
egy méregféreg (#79) [aura: elkt.immunitás: 4.].
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet.
( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet,
+13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy sorvasztás. Az 1. sötét xirnox végtagjai sorvadnak. Kerge
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Az 1. sötét xirnox
24 ép-t sebzõdik. A 2. sötét xirnox
14 ép-t sebzõdik. A méregféreg
18 sebzést
kap. A quwarg katona elindul a méregféreg felé. A méregféreg a quwarg katona
felé mozog. Az 1. sötét xirnox Zsebpiszkot rohamozza. A 2. sötét xirnox
elindul Kerge felé. A quwarg katona és a méregféreg egymással harcolnak.
A quwarg katona megtántorodik. Az 1. sötét xirnox Zsebpiszkot támadja.
A 2. sötét xirnox Kergét támadja.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A
méregféreg
12 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A méregféreg halálhörgés közepette
a földre zuhan. Zsebpiszok a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
életszívás! Az 1. sötét xirnox
15 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette
Kerge elmormol egy elektromos kezet. Az 1. sötét xirnox
11 ép-t sebzõdik.
A 2. sötét xirnox
11 sebzést kap. Az 1. sötét xirnox halálhörgés közepette
a földre zuhan. A 2. sötét xirnox mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy méregfelhõt.
15 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Zsebpiszok
6 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A quwarg katona a 2. sötét xirnoxot rohamozza.
A quwarg katona
13 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Kerge
10 ép-t sebzõdik
a méregfelhõtõl. A 2. sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. A quwarg
katona holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, Zsebpiszok létrehoz egy életszívást. A
2. sötét xirnox
15 sebzést kap. Zsebpiszok visszanyer 6 életpontot. Néhány
rövid kézmozdulat után Kerge létrehoz egy elektromos kéz varázslatot.
A 2. sötét xirnox
11 ép-t sebzõdik. A 2. sötét xirnox hörögve elterül.
13 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. Zsebpiszok
sebzõdik 8 ép-t a méregfelhõtõl.
Kerge rezisztálja. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 30/14, Kerge:
89/12, a quwarg katona: 7/18.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 12%. A küzdelemben
megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+7% jóllakottság.)
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
[120 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]
m 11 8 8 1411 1122 2232 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 11,8) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 11,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Áttetszõ figura lép eléd a
semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A
szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell
fordulnod!
Tudjuk, hogy egy ízben 5 nohnetár bõr és 10 poliptojás 245
aranyért, míg egy másik alkalommal 6 nohnetár bõr és 4 poliptojás 126 aranyért
cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy nohnetár bõr?
Ugyan, semmi
értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a
kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 10,7) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 10,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,8) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Ez egy üres, jellegtelen
barlangterem.
(M 11,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
lp 498 1 |
1 legenda pont ajánlása 498. tárgyért |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. A xenomorf csuklópánt megvásárlására
1 legenda pontot ajánlasz fel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
be 8 |
meglátogatod a 8. épületet |
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején
hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény
üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni.
Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint,
és körbevezet. {Jelenleg a 33. küldetés megoldásán fáradozol.}
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
ism 15 |
a következõ parancs ismétlése 15 alkalommal |
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Olyan lakott
barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. A
falon, ami mellett elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss
légáramlat jön lentrõl! Valami van odalent. És a repedés egy helyen nem
annyira szûk, talán keresztül tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni...
Hát, egy kicsit veszélyesnek tûnik.
(389. kaland, összköltsége 10 TVP.)
Észreveszel 1
mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Nem habozol sokat, választasz
egy barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat
mulattatni.
A barlang lakója
Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany
szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. [aura: 15-ös méretû 14-es szintû
jobb karom.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Protolisk Hercegek
szövetségbe tartozik. Tárgyai: görényfarok, a gepárd nagy pajzsa, az elfek
karikaszimbóluma, az elefánt köpenye, a merénylõ malachit karkötõje, az
energia márványgyûrûje, a bölcsesség malachitgyûrûje, a tudás zafírja,
az elfek ezüst fülbevalója, a káosz tûzarany szimbóluma, az entek díszes
pikkelyvértje, a ragadozó vassisakja, a merénylõ könnyû íja, a kígyó sárgaréz
nyaklánca, a tökéletesség ónixgyûrûje, ozin fülkarika, a káosz második
csizmája, a szívósság malachit karkötõje, az entek malachit karkötõje.
Üdvözlõ mondatod: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Õ rögvest kontrázik:
"De egy ronda egy baromnak születtél!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hogy
az a jó rézkupakos, meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" Õ rögvest
kontrázik: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!" Nem habozol, máris mondod:
"Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije."
Nem késik a válasszal: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy
süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" Jól odamondasz
neki: "Te ágybavizelõ mutáns féreg: olyan iszonyatosan büdös vagy, hogy
az összes környékbeli barlangot evakuálni kellett!" Dühösen kiabálja vissza:
"Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb,
undorítóbb és persze butább, mint te!" Jól odamondasz neki: "Olyan rettenetesen
gyáva vagy, hogyha meglátsz egy torzszülöttet, nyomban összecsinálod magad!"
Mibo Thunderwolf csak annyit nyög ki: "Te... !" Mikor kidühöngte magát,
biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e
köztük alkalmas. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók alapján,
a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Szertartásosan üdvözöl
Larel, egy nagydarab, álmodozó tekintetû, jobb fülében
két karikát viselõ férfi. [aura: 19-es méretû 16-os szintû jobb mancs.]
A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. Tárgyai: a kígyó díszes karkötõje,
a tudás zafírja, a kígyó könnyû íja, a torony díszes köpenye, a harcos
ónix karkötõje, a harcos díszes karkötõje, a hiszékenység gyûrûje, Végzetpenge,
a hatalom sárga öve, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, a pontosság
ezüst nyaklánca, az ügyesség nagy pajzsa, a pontosság vörös maszkja, a
gyõzelem ónixgyûrûje, görényfarok, spanyolcsizma, a gyorsaság ezüst fülbevalója,
a törpék bíbor pikkelyvértje, a gólem kõamulettje, a túlélés aranyozott
nyaklánca.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)94 |
(-40)74 |
Larel |
Pszi csáp |
+40
PE |
(-3)52 |
(+0)60 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)84 |
(-40)34 |
Larel |
Pszi csáp |
+40
PE |
(-3)49 |
(+0)60 |
3. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi acéltorony |
-3 PE |
(-7)77 |
(-13)21 |
Larel |
Pszi csáp |
+13
PE |
(-3)46 |
(+0)60 |
4. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)67 |
(-21)0 |
Larel |
Pszi csáp |
+40
PE |
(-3)43 |
(+0)60 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-39 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2
muskilt. Nem telik
sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nem
találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbnyomulsz. Valami óriási fejbekólint.
A nem létezõ csapda! (-13 ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
A barlang lakója
Pálinkás Travertínó, egy tüsi, kék hajú, acélos tekintetû,
szálfa termetû, "ájláv H.P." tetkót viselõ férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt
rangú tagja. Felszerelése: szent templomi maszk, ezüstmedál, ozin fülkarika,
szivárvány karkötõ, a majom ónixgyûrûje, a tolvaj nagy pajzsa, díszes villámöv,
Enyészmester, a villám zangrozi csizmája, a villám csepp fülbevalója, az
egészség bronz amulettje, görényfarok, a teknõs rövid tõre, a kobra hosszú
lándzsája, a túlélés háromszögszimbóluma, a bûz márványgyûrûje, az energia
kék köpenye, a kobra malachit karkötõje, szerencsekõ, a káosz lüktetõ mellvértje.
Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a balek zsákja. Egymásra
vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Pálinkás Travertínó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy villámsújtás!
Sebzõdsz 84 ép-t. Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot.
(-10 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet,
+13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Magában motyogva,
Zsebpiszok létrehoz egy sorvasztást. Pálinkás Travertínó rezisztálja.
Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Pálinkás Travertínót
védi rezisztanciája. A quwarg katona elindul Pálinkás Travertínó felé.
A quwarg katona Pálinkás Travertínót támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Pálinkás Travertínó elmormol egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz 78 ép-t. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Heves
kézmozdulatok közepette Zsebpiszok elmormol egy életszívást. Pálinkás
Travertínó
15 ép-t sebzõdik. Gyógyítja Zsebpiszkot (+8 ép). Kerge elmond
egy tûzgolyó varázslatot. Pálinkás Travertínó
19 ép-t sebzõdik. A quwarg
katona
sebzõdik 22 ép-t. A quwarg katona Pálinkás Travertínót támadja.
*** 3. KÖR *** Pálinkás Travertínó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy villámsújtás. Kerge
93 sebzést kap. Kerge halálhörgés közepette a
földre zuhan. Zsebpiszok rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
életszívás. Pálinkás Travertínó
sebzõdik 15 ép-t. A quwarg katona Pálinkás
Travertínót támadja.
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, Pálinkás Travertínó létrehoz egy villámsújtást.
A quwarg katona
106 ép-t sebzõdik. A quwarg katona holtan terül el. Zsebpiszok
elõhív egy életszívás varázslatot. Pálinkás Travertínó
15 sebzést kap.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 162 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 45/0, Kerge:
41/93, a quwarg katona: 3/128.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5
TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, árnyékmester újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz
a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa
szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+134 életpont.)
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Végigjárod
a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Mintha csak virágot
szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
mézfüvet. Nem habozol sokat, választasz
egy barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót
benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Publius Cornelius Scipid, egy
férfi. [aura: mászás: 6.] A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja.
Viselt tárgyai: a tûz ezüst fejpántja, kék gömb, a tûz ezüst nyaklánca,
a bûz fekete csizmája, a káosz ragyogó fülbevalója, a káosz varázslatos
karkötõje, a tûz nagy pajzsa, a regenerálódás ezüst fülbevalója, a tûz
malachitgyûrûje, a regenerálódás bõr mellvértje. Megpróbálod rávenni, hogy
átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Így üdvözlöd: "Ennél rondább már
nem is lehetnél." Publius Cornelius Scipid feje lila lesz, de látszik,
hogy nincs frappáns válasza. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél.
(+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva.
Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod,
hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva!
Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni
bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény.
(404. kaland,
összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Némi
válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy
kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Semmit sem találsz. Azért még
mindig óvatosan, de bemész.
Aludni látszik a lakó,
Lajos az Agresszív, egy véreres szemû, eszelõs tekintetû,
sírásra görbülõ szájú férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: a remete ónixgyûrûje, az egyensúly gyûrûje,
a harcmûvész malachit karkötõje, a gladiátor malachitgyûrûje, a küzdelem
aranyozott fülbevalója, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a küzdelem szürke
maszkja, a légzés átlátszó köntöse, a merénylõ karikaszimbóluma, a sebezhetetlenség
háromszögszimbóluma, a kobra bíbor láncinge, a sebezhetetlenség bronz amulettje,
a törpék díszes karkötõje, a gólem kerek pajzsa, a sas zangrozi csizmája,
az erõ kõrisfa íja. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 drágakövet anélkül, hogy
felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem
lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan
álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Rábukkansz
egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak,
a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak,
nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset
találni itt...
(399. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland
során követõt szerezhetsz!] Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot.
A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Szertartásosan üdvözöl
Malgias a Rém, egy kopasz, zöld szemû, fehér bõrû,
csontsovány férfi. [aura: 5-ös kineport.] A Pszionicisták klánjának asztrális
utazó rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
a méreg díszes karkötõje, a méreg gyíkbõr öve, a méreg nagy pajzsa, a bûz
ónix karkötõje, fekete nadrág, a sebezhetetlenség malachit fülbevalója,
a méreg díszes pikkelyvértje, a sólyom hosszú íja, a méreg keresztszimbóluma,
a sólyom szárnyas sisakja, a méreg ónixgyûrûje, a mentát gyöngye, a sólyom
ónixgyûrûje, görényfarok, a sólyom fekete csizmája, a sólyom díszes karkötõje,
a bûz malachitgyûrûje, asztrálgyöngy, a sólyom háromszögszimbóluma, a méreg
ezüst nyaklánca, a méreg díszes köntöse, a káosz hercegi tõre, ezüst pszi
váll-lap, a bûz ezüst fülbevalója, a bûz hosszúkardja.
Kör |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-10)94 |
(-57)57 |
Malgias a Rém |
Mentális robbanás |
-57
PE |
(-5)117 |
(-30)102 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-10)84 |
(-28)29 |
Malgias a Rém |
Mentális robbanás |
-28
PE |
(-5)112 |
(-30)72 |
3. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi acéltorony |
-3 PE |
(-7)77 |
(-5)24 |
Malgias a Rém |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)109 |
(+2)74 |
4. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-10)67 |
(-24)0 |
Malgias a Rém |
Agyvihar |
-36
PE |
(-9)100 |
(+0)74 |
Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-32 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+67 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Módszeresen
kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ
ellenfelet... Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás
felé. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott,
néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. [aura: imm.mérg.gázra: 6.] A
Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik.
Viselt tárgyai: Trollagyar, arany nadrág, Éneklõ tunika, szivárványkristály,
a káosz nagyúri pajzsa, ozin fülkarika, az enyészet malachit karkötõje,
a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a sólyom sárgaréz
nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet sárga öve, az enyészet
aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, szerencsekõ, a gyorsaság
ónix karkötõje, az ellenállás kõrisfa íja, kõmûves kalapács, ezüst pszi
váll-lap, császári különdíj.
Kör |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-10)94 |
(-48)66 |
Elkh Alhan Dozo |
Agyvihar |
-48
PE |
(-9)41 |
(+0)55 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-10)84 |
(-48)18 |
Elkh Alhan Dozo |
Agyvihar |
-48
PE |
(-9)32 |
(+0)55 |
3. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi acéltorony |
-9 PE |
(-7)77 |
(-18)0 |
Elkh Alhan Dozo |
Agyvihar |
-41
PE |
(-9)23 |
(-9)46 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-43 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Hosszú
kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben
még nem voltál. Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess.
Semmi veszély! Megindulsz elõre.
Aludni látszik a lakó,
Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú
nõ. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
a rend köve, Behemót kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, arany tanítványköpeny,
a gladiátor csepp fülbevalója, a majom malachit karkötõje, a gladiátor
csontamulettje, vörös karkötõ, óriás fülbevaló, org.lázadás emlékérme,
a majom ónix karkötõje, a remete díszes fejpántja, a szívósság sárga öve,
a szívósság könnyû íja, a tudós márványgyûrûje, a harcmûvész könnyû láncinge,
szerencsekõ, spanyolcsizma, a gladiátor ezüst nyaklánca, a védekezés háromszögszimbóluma.
A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Megkezdõdik
a küzdelem.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10
vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sárkánylehelet. ( +13
tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13
mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok elmond egy sorvasztás varázslatot.
Cass ellenállt a varázslatnak. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy tûzgolyó. Cass
19 ép-t sebzõdik. A quwarg katona Cass felé mozog. Cass
elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona és Cass egymással harcolnak.
a quwarg katona ledermed. A quwarg katona kileheli lelkét. Regenerálsz
(+10 ép)
*** 2. KÖR *** Zsebpiszok elmond egy életszívás varázslatot. Cass
sebzõdik
15 ép-t. Kerge a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó!
Cass
19 ép-t sebzõdik. Megindulsz Cass felé. Már ott is vagy! Megtámadod
Casst. Villámokat köpsz.
(47 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(20 sebzés).
Cass téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés bõr.) Acsarogva
harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés bõr.) Villámgyorsan elõrevág
farkával.
(36 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Összegyûjtve
mágikus energiáit, Zsebpiszok elvarázsol egy életszívást. Cass
15 ép-t
sebzõdik. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó.
17 életpontnyit sebzõdsz. Cass
19 ép-t sebzõdik. Cass téged támad. Odaken
neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Bõröd megsérült. ( -1 tüskés bõr.) Kitátja száját, harapni próbál fogával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Tekergetve suhint
farkával.
(41 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.)
Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Zsebpiszok elõhív egy életszívás varázslatot. Cass
15 sebzést
kap. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó.
Sebzõdsz
19 ép-t. Cass
sebzõdik 19 ép-t. Cass maradék erejét is elvesztve elterül.
Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 113 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 45/0, Kerge:
112/0, a quwarg katona: 0/138.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+29%). Szolgáidnak is jut 19%. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+68 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A közelben van
egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd
van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Megpillantasz egy mészkõbõl
épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva.
Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené
körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(319.
kaland, összköltsége 10 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
szemani gomba ! Leszedsz 2 adagot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy
alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Megnyugszol,
itt nincs semmi. Megindulsz befelé.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Paul Muad-dib, egy magas, szikár,
tekintélyt parancsoló nézésû férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend nagyhatalmú
tagja rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: a siker ezüstveretes öve, óriás fülbevaló, az egyensúly gyûrûje,
az erõ fekete csizmája, az ügyesség ezüst nyaklánca, a hatalom rubinja,
a remete kõamulettje, a tökéletesség bronz mellvértje, a kobra csepp fülbevalója,
görényfarok, az erõ szürke maszkja, szerencsekõ, a teknõs gyalogos lándzsája,
a sün sárgaréz nyaklánca, az elfek zöld köntöse, a bûz könnyû nyílpuskája,
az ügyesség malachit karkötõje, a túlélés márványgyûrûje, zsugorító gyûrû.
A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Egymásra vicsorogtok,
majd a harcba vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-10 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet,
+13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok elmond
egy sorvasztás varázslatot. Paul Muad-dib elkerülte a varázslatot. Kerge
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Paul Muad-dib
19
sebzést kap. Paul Muad-dib feléd mozog. Paul Muad-dib rád támad. Elõre
szúr jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.) Acsarogva harapni próbál fogával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elõrehajolva, egy
a teknõs gyalogos lándzsájával csap le. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10
vp.) Zsebpiszok elõhív egy életszívás varázslatot. Paul Muad-dib
sebzõdik
15 ép-t. Kerge ellõ egy elektromos kéz varázslatot. Paul Muad-dib
11 sebzést
kap. Paul Muad-dib rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
Félrehajoltál. Beléd próbál marni fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Meglengetve egy a teknõs gyalogos lándzsáját,
megpróbál eltalálni. Mellé! Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Zsebpiszok elmormol egy életszívást.
Paul Muad-dib
15 sebzést kap. Kerge elmormol egy elektromos kéz varázslatot.
Paul Muad-dib
sebzõdik 11 ép-t. Megtámadod Paul Muad-dibet. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(70 ép-t sebeztél). Illatod
elkábítja
(13 sebzés). Paul Muad-dib ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 108 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 30/0, Kerge:
41/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+27%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 18%. Elhagyod a csata
helyszínét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz
galetkik által lakott barlangokat keresve. Odamész az egyik "galetkitanyához".
A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad
Eki-eki Eki-eki Vapang, egy szarvasagancsos, gazbajszú, rekettyés,
svihák lovag, szóval egy snájdig férfi. [aura: 3-as alkímia.] A Pszionicisták
klánjának meditátor rangú tagja. Tárgyai: Ulthaodron karkötõ, kristályamulett,
kék gömb, szerencsekõ, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet fülbevalója,
zsugorító gyûrû, spanyolcsizma, Rogan karkötõje, a regenerálódás nagy pajzsa,
a tárgyalás gyûrûje, görényfarok, az enyészet ezüst nyaklánca, az ellenállás
pikkelyvértje, szent templomi maszk, üvegszimbólum, a szívósság karkötõje,
aréna csont érme.
Kör |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-10)94 |
(-20)94 |
Eki-eki Eki-eki Vapang |
Agyvihar |
-20
PE |
(-9)57 |
(+0)61 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)84 |
(-16)78 |
Eki-eki Eki-eki Vapang |
Pszi csáp |
+16
PE |
(-3)54 |
(-4)57 |
3. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi acéltorony |
-9 PE |
(-7)77 |
(-13)65 |
Eki-eki Eki-eki Vapang |
Agyvihar |
-13
PE |
(-9)45 |
(-9)48 |
4. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)67 |
(-16)49 |
Eki-eki Eki-eki Vapang |
Pszi csáp |
+16
PE |
(-3)42 |
(-4)44 |
5. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi csáp |
+16 PE |
(-3)64 |
(-14)35 |
Eki-eki Eki-eki Vapang |
Agyvihar |
-30
PE |
(-9)33 |
(-16)28 |
6. |
Nalan Thunderwolf |
Agyvihar |
-24 PE |
(-9)55 |
(-20)15 |
Eki-eki Eki-eki Vapang |
Agyvihar |
-20
PE |
(-9)24 |
(-24)4 |
7. |
Nalan Thunderwolf |
Agyvihar |
-24 PE |
(-9)46 |
(-15)0 |
Eki-eki Eki-eki Vapang |
Agyvihar |
-20
PE |
(-9)15 |
(-4)0 |
Nincs gyõztese az összecsapásnak. Visszavonod elmédet.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem telik
sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak
is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik
Imran, a Vator, egy hosszú, szõke hajú, barna szemû,
szelíden mosolygó magas nõ. [aura: ékszerészet: 3.] A Mutánsok klánjának
mutáns rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik. Felszerelése:
zöld mutációs gyûrû, szent templomi maszk, Rogan karkötõje, a sas vaspajzsa,
az egészség gyûrûje, a sün malachit karkötõje, a sas fekete csizmája, a
mutáció gyémántja, a tökéletesség malachit karkötõje, a torony zöld köntöse,
a tökéletesség lovagi lemezpáncélja, óriás fülbevaló, a gladiátor csontamulettje,
görényfarok, a gepárd kõrisfa íja, a gladiátor sárga öve, a pók smaragdgyûrûje,
a harcmûvész karikaszimbóluma, a gepárd kõamulettje, az egészség ezüst
fülbevalója.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)94 |
(+0)114 |
Imran, a Vator |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)34 |
(-20)15 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)84 |
(+0)114 |
Imran, a Vator |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)28 |
(-15)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+11% pszi támadás,
+11% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott
barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nini,
ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna
pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Killer Agy, egy ördögi vigyorú, sugárzó
elméjû, vörös hajú, testes férfi. A Pszionicisták klánjának bölcselkedõ
rangú tagja. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, óriás fülbevaló, a küzdelem
vaspajzsa, a tökéletesség kõamulettje, a tolvaj csatos öve, a tökéletesség
karikaszimbóluma, a tökéletesség malachit karkötõje, a tökéletesség díszes
karkötõje, arany pszi váll-lap, ozin fülkarika, a titán malachitgyûrûje,
a ragadozó malachitgyûrûje, a tökéletesség ezüst fejpántja, görényfarok,
a kobra díszes köntöse, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség fekete csizmája,
a küzdelem fekete láncinge, asztrálgyöngy.
Kör |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)94 |
(-20)94 |
Killer Agy |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)88 |
(-20)76 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)84 |
(-20)74 |
Killer Agy |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)75 |
(-20)56 |
3. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi acéltorony |
-5 PE |
(-7)77 |
(+0)74 |
Killer Agy |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)70 |
(-5)51 |
4. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)67 |
(-52)22 |
Killer Agy |
Pszi csáp |
+52
PE |
(-3)67 |
(+32)83 |
5. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi csáp |
+16 PE |
(-3)64 |
(-17)5 |
Killer Agy |
Agyvihar |
-33
PE |
(-9)58 |
(-16)67 |
6. |
Nalan Thunderwolf |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)55 |
(-5)0 |
Killer Agy |
Pszi csáp |
+26
PE |
(-3)55 |
(-10)57 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-41 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas
helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Franky Lee Johnson, egy renkívül mozgékony,
iszonyúan erõs, õrült dühvel támadó, vad férfi. A Tisztogatók klánjának
tisztogató rangú tagja. A következõket látod nála: cseppkõ gyûrû, bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a túlélés kerek pajzsa, a regenerálódás
karikaszimbóluma, suhanó csizma, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a titán
átlátszó köntöse, ében láncing, óriás fülbevaló, a teknõs malachitgyûrûje,
kék gömb, szerencsekõ, a tökéletesség szöges öve, a bûz koponya amulettje,
roxati üvegszem, a mágia díszes karkötõje, a tökéletesség szürke maszkja,
a tökéletesség könnyû nyílpuskája.
Kör |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-10)94 |
(-18)96 |
Franky Lee Johnson |
Agyvihar |
-18
PE |
(-9)51 |
(+0)60 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-10)84 |
(-18)78 |
Franky Lee Johnson |
Agyvihar |
-18
PE |
(-9)42 |
(+0)60 |
3. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi acéltorony |
-9 PE |
(-7)77 |
(-11)67 |
Franky Lee Johnson |
Agyvihar |
-11
PE |
(-9)33 |
(-9)51 |
4. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)67 |
(-20)47 |
Franky Lee Johnson |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)20 |
(-20)31 |
5. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi csáp |
+16 PE |
(-3)64 |
(-11)36 |
Franky Lee Johnson |
Agyvihar |
-27
PE |
(-9)11 |
(-16)15 |
6. |
Nalan Thunderwolf |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)55 |
(-6)30 |
Franky Lee Johnson |
Pszi csáp |
+6
PE |
(-3)8 |
(-15)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+17% pszi támadás,
+17% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Végigjárod a környék
barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Észreveszel 1
ragálygombát.
Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször
megnézed, nincs-e csapda. Semmi! Megindulsz elõre.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Voldemortina, egy halottfehér
arcú, õrült pillantású, zöld színû, karcsú nõ. [aura: 6-os méretû 8-as
szintû bal karom.] A Mágusok klánjának varázslathasználó rangú tagja. A
Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Tárgyai: arany porontyköpeny, a kalmár
nyaklánca, ében láncing, kék mutációs gyûrû, ezüst nadrág, a sebezhetetlenség
arany fejpántja, a tárgyalás gyûrûje, a bûz sárga öve, üvegszimbólum, vérfarkas
agyar, Eldereth kristály, Orthern fülbevalója. Elteszel 69 aranyat, és
kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál
magadnak. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok
között, vajon ki van otthon? Észreveszel 1
liánvirágot. Szakértõ módon
leszeded. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlók alapján,
a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód
Razio, egy vállig érõ hollófekete hajú, méregzöld szemû, körszakállas,
ébenfekete bõrû férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: szerencsekõ, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, óriás
fülbevaló, a merénylõ ezüst fülbevalója, a sas díszes pikkelyvértje, a
merénylõ malachit karkötõje, a sas fekete csizmája, a merénylõ háromszögszimbóluma,
zsugorító gyûrû, a háború köve, a szellemek harci nyílpuskája, bronzmedál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)94 |
(-20)94 |
Razio |
Pszi csáp |
+20
PE |
(-3)57 |
(+0)60 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)84 |
(-20)74 |
Razio |
Pszi csáp |
+20
PE |
(-3)54 |
(+0)60 |
3. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi acéltorony |
-3 PE |
(-7)77 |
(-3)71 |
Razio |
Pszi csáp |
+3
PE |
(-3)51 |
(+0)60 |
4. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)67 |
(-20)51 |
Razio |
Pszi csáp |
+20
PE |
(-3)48 |
(+0)60 |
5. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi csáp |
+16 PE |
(-3)64 |
(+6)57 |
Razio |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)45 |
(-6)54 |
6. |
Nalan Thunderwolf |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)55 |
(-10)47 |
Razio |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)42 |
(-26)28 |
7. |
Nalan Thunderwolf |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)46 |
(-10)37 |
Razio |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)39 |
(-26)2 |
8. |
Nalan Thunderwolf |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)41 |
(-10)27 |
Razio |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)36 |
(+10)12 |
9. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi csáp |
+16 PE |
(-3)38 |
(+6)33 |
Razio |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)33 |
(-6)6 |
10. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi csáp |
+16 PE |
(-3)35 |
(+6)39 |
Razio |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)30 |
(-6)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+16% pszi támadás,
+16% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel
szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó
féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet,
+13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.)
(-12 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Zsebpiszok elvarázsol egy sorvasztást.
A xenó féreg ellenáll a varázslatnak. Kerge a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy elektromos kéz! A xenó féreg
11 ép-t sebzõdik. A xenó féreg
rád támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád.
(20 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+10 ép)
*** 2. KÖR *** Kerge varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet.
A xenó féreg
sebzõdik 11 ép-t. Zsebpiszok varázshatalma segítségével elmond
egy életszívást. A xenó féreg
15 ép-t sebzõdik. Támadod a xenó férget.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(69 ép-t sebeztél).
Fantasztikus illatod hat rá
(22 sebzés). A xenó féreg rád veti magát. A
xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád.
(22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10
ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A xenó féreg ellenáll
a varázslatnak. (-5 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Kerge elmormol
egy elektromos kezet. A xenó féreg
11 sebzést kap. A xenó féreg halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 15/0, Kerge:
33/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 10% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami 48 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos
nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +5 galetki erõt és +53 hírnevet kaptál. A kör során összesen
357 sebzést okoztál, és 513 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
16 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 39 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
379 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Nalan Thunderwolf, egy halványlila brû, éjkék hajú, sárgászöld
szemû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
zöldvérû. Ez a 152. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (16) / 3.30 |
[2] IQ: |
12 (18) / 1.25 |
[3] ügyesség: |
12 (20) / 2.63 |
[4] egészség: |
20 (23) / 1.53 |
[5] mágia: |
12 (14) / 0.68 |
[6] gyorsaság: |
13 (21) / 1.43 |
[9] Méret/ép: |
162 (173) / 99 |
Min. méret: |
156 |
Barlangméret: |
162 |
|
|
Varázspont: |
146 / 7 |
Képességpont: |
37 / 30% |
Hõsi pont: |
301 (11) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
45% |
Galetki erõ: |
801 / 379 |
Hírnév : |
3524 |
Jóllakottság: |
61% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
240 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
122 (2) |
Torzsz. csaták: |
872 (3) |
Torzsz. gyõzelmek: |
797 (3) |
Leölt torzszülött: |
1294 (5) |
Pszi csaták: |
212 (9) |
Pszi gyõzelmek: |
123 (4) |
Ájulások száma: |
90 (1) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális projektor
(29)
Speciális képességeid:
+24 pszi támadó és védekezõ pont, GY +18
ÉP-t gyógyít, 39%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a
nyomkeresés nem sikerül. +2 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) (Titkos
küldetés!) 2.) Teljesíts 3 küldetést, amit a pszi iskolában kaptál! 3.) Hajtsd
végre a 24-es Klánkalandot (KK 24)! (összesen 35 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
23 (33) / 1.02 |
[15] regeneráció: |
18 (20) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
11 / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
7 / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
7 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
7 / 0 |
[24] rezisztencia: |
11 (13) / 0 |
[25] illat: |
22 (28) / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0 |
[34] párbajozás: |
6 / 1.66 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
12 / 0.61 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 4.90 |
[47] zárnyitás: |
9 / 0.41 |
[48] mászás: |
9 / 1.69 |
[49] rugalmasság: |
9 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 5.30 |
[51] transzformáció: |
4 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
9 / 4.91 |
[53] ékszerészet: |
8 / 2.60 |
[54] kereskedelem: |
7 / 2.90 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 0.91 |
[57] gyógynövények: |
9 / 7.37 |
[58] nyomkeresés: |
9 / 0.29 |
[59] vezetõkészség: |
6 / 1.08 |
[60] pszi támadás: |
16 / 2.20 |
[61] pszi energia: |
18 / 7.30 |
[62] lopás: |
12 / 3.82 |
[63] éberség: |
8 / 0.25 |
[64] átokszórás: |
15 / 1.45 |
[65] álcázás: |
3 / 2.58 |
[66] lopakodás: |
5 / 4.05 |
[67] régészet: |
9 / 0.67 |
[68] zene: |
5 / 0.52 |
[69] tanulás: |
7 / 6.17 |
[70] idézés: |
7 / 1.85 |
[71] javítás: |
10 / 1.25 |
[72] építés: |
7 / 1.49 |
[73] felderítés: |
8 / 2.53 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 4.08 |
|
|
Enyészmester |
jobb mancs |
[103] méret: |
3 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 3.17 |
|
|
a regenerálódás
barbár lándzsája |
jobb csáp |
[106] méret: |
2 / 1 |
[107] szakért.: |
5 / 3.54 |
|
|
a villám
görbekardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
11 (12) / 1.08 |
[147] alkímia: |
4 / 0.24 |
[36] csábmosoly: |
4 / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
5 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[37] egokínzás: |
3 / 0.06 |
[143] elektromos fal: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
5 / 0.12 |
[48] ellenáll.megtörése: |
5 / 1.84 |
[10] energiatüske: |
1 / 0 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
8 / 5.84 |
[17] gránitbõr: |
6 / 4.97 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 2.12 |
[154] kisebb erõpajzs: |
10 / 4.56 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.32 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[35] mágiatörés: |
10 / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
11 (12) / 0.54 |
[38] parancs: |
3 / 0.06 |
[133] pszi acéltorony: |
6 (7) / 2.25 |
[128] pszi csáp: |
15 (16) / 0.30 |
[151] sárkánylehelet: |
13 / 2.60 |
[30] sorvasztás: |
5 / 0.12 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
11 (12) / 1.34 |
[14] vakító fény: |
5 / 0.12 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
29 életsz |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (1).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Zsebpiszok, a nekropoid |
46/46 |
191% |
80% |
3 / 2.31 |
harcol |
[2] Kerge, az árnyékmester |
44/44 |
100% |
21% |
3 / 0.60 |
harcol |
[3] quwarg katona |
52/0 |
67% |
125% |
1 / 0.03 |
ájult |
lélekenergia rész |
40% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 3 5 |
ism 5 |
p |
pv 6 |
ism 5 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 25.
|
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #93. Prioritás: 35. |
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #115. Prioritás: 35. |
4: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki. |
5: sárkánylehelet v.var. a harc 1. körétõl. |
6: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled torzszülött. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 0 50;
VI erõ:150% ép:15%;
PV 7 6 4;
PSZ 62 66 47 48 45 46;
BA 8792 17 5142 4885 8354;
L 100 61;
HE 1;
PT
4;
PTA 131 131 133 131 128;
PTB 130 130 129 128 128;
I 20 2 30;
HU
100 150 200;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 24 9 22 9; A 4583 149 4;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#3 (7. épület), #12 (4. épület), #33 (8. épület), #431 (142. forduló),
#302 (142. forduló), #250 (143. forduló), #408 (146. forduló), #322
(148. forduló), #385 (142. forduló), #478 (142. forduló), #473 (144.
forduló), #485 (151. forduló), #310 (147. forduló), #362 (144. forduló),
#389 (152. forduló), #314 (149. forduló), #480 (150. forduló), #374
(149. forduló), #404 (152. forduló), #359 (149. forduló), #399 (152.
forduló), #319 (152. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 3247. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod
van. Aktuális licited: 1 LP xenomorf csuklópánt tárgyra. A licit erre a
tárgyra végetér: 2017.12.10.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség fekete csizmája (#17772) |
|
1 a bûz szürke maszkja (#28993)
|
* |
1 a bûz zöld köntöse (#29051) |
* |
1 a gyõzelem zangrozi csizmája (#20923) |
|
1 a káosz dalebgad maszkja
(#32154) |
* |
1 a kobra ezüst fejpántja (#7407) |
|
1 a légzés szarvas sisakja (#27628) |
|
1 a mágus díszes pikkelyvértje
(#10017) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a titán átlátszó köntöse (#5652) |
|
1 a tökéletesség bõr mellvértje
(#21746) |
* |
1 a villám kerek pajzsa (#23561) |
* |
1 a villám könnyû láncinge (#23531) |
* |
1 díszes villámöv (#177) |
|
8 ében láncing (#134) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 suhanó csizma
(#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
4 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny
(#1136) |
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) |
* |
1 a gyorsaság karkötõje
(#3940) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) |
* |
1 a majom márványgyûrûje (#14276)
|
* |
1 a mentát gyöngye (#155) |
* |
1 a ragadozó malachit karkötõje (#20141) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
* |
1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) |
* |
1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) |
* |
1 a tolvaj kõamulettje (#9296)
|
* |
1 a villám márványgyûrûje (#23726) |
* |
1 a villám szimbóluma (#23710) |
|
1 ametiszt szkarabeusz (#163) |
|
11563
arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 cseppkõ gyûrû (#234) |
|
77 drágakõ
(#2) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
699 hamis arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum
(#1211) |
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 malachit karkötõ
(#1241) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
7 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
2 aranydukát (#437) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 ezüst tóken (#763)
|
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
1 Krugrog
mama terítõje (#517) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 nekrofun medál (#513) |
|
1 Tiume batyuja (#529)
|
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) |
|
1 a sav barbár lándzsája
(#26981) |
|
1 a szalamandra hosszúkardja (#26067) |
* |
1 a villám görbekardja (#23816) |
* |
1 az elfek könnyû nyílpuskája (#10736)
|
|
8 ében nyílpuska (#133) |
|
8 ében tündekard (#132) |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
3 rozsdás kard (#131)
|
|
1 rubin mágusbot (#261) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
|
1 törp szekerce (#235)
|
Varázsitalok és füvek |
|
6 bajnokok itala (#62) |
|
39 csótányláb (#25) |
|
35 elfu moha (#33) |
|
28 elonotichlan (#31) |
|
47 gyilkos boróka (#27) |
|
31 hónakkupók (#30)
|
|
21 hõsiesség itala (#52) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
1 kalmárok itala
(#66) |
|
1 kék manaital (#75) |
|
21 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76)
|
|
47 mátekel gomba (#21) |
|
9 méregellenállás itala (#51) |
|
38 mézfû (#29)
|
|
46 mitulen fû (#20) |
|
4 muskil (#37) |
|
9 óriásnövés itala (#60) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
35 ragálygomba (#26) |
|
19 rémcserje (#34)
|
|
5 sárga gyógyital (#61) |
|
42 sárkányvirág (#32) |
|
33 sötét mák (#23)
|
|
4 szemani gomba (#36) |
|
38 tejfonál (#28) |
|
17 üvegcse (#14) |
|
9 védelem itala (#59) |
|
17 velparaj (#35) |
|
10 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
4 asztrálesszencia (#154) |
|
4 barna manakõ (#149) |
|
4 duzzadt xenópete
(#479) |
|
50 ekinda haj (#147) |
|
21 elektronit (#141) |
|
9 húsevõ bibe (#151)
|
|
3 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
30 mandibula (#157) |
|
4 molad púp (#16)
|
|
2 molitár háj (#165) |
|
27 nohnetár gumó (#212) |
|
16 nordkristály (#146)
|
|
2 óriási xenópete (#480) |
|
8 õsi relikvia (#17) |
|
30 pirgamit (#152)
|
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
5 smaragd esszencia (#229) |
|
1 szinaptikus
korbács (#266) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): köpeny
#1135 (1), a tökéletesség barbár lándzsája #22031 (11), a villám vassisakja
#23576 (5), a sebesség rövid tõre #13452 (11), az elfek fekete csizmája
#10572 (11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 szemani gomba (#36), 1 drágakõ
(#2), 1 ragálygomba (#26), 1 pontosság itala (#72), 2 mézfû (#29),
2 hamis arany (#809), 2 muskil (#37), 1 liánvirág (#24), 1 szinaptikus
korbács (#266), 1 óriási xenópete (#480).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 31 arany (#1), 4 szójer csáprágó
(#231), 1 õskõ (#8), 2 xenópete (#278), 1 a balek zsákja (#205).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZINAPTIKUS MATADOR (194. LÉNY) Az asztrális tér csínytevõje a szinaptikus
matador, ez az apró, kékes színû, pulzáló gömbként megjelenõ teremtmény.
Kedvenc szórakozása, hogy párviadalra hívja az asztrális tér lakóit. Ha
õ gyõz, elszív ellenfele lélekenergiájából, ha viszont veszít, átadja szinaptikus
korbácsát, aminek sajnos egy nem asztrális lény nem sok hasznát veszi...
A matador erõssége a párviadalokban, hogy teljességgel kiszámíthatatlan.
SZINAPTIKUS KORBÁCS (266. TÁRGY) Ez a nyálkás, az asztrálból az anyagi
világba is áthozható tárgy a trófea, amelyet egy szinaptikus matador legyõzésekor
nyerhetsz. Bizonyos komplex pszionikus kísérleteknél lehet felhasználni
a belõle kinyerhetõ ritka anyagokat, ezért a kereskedõ jó pénzt fizet érte
(hogy busás haszonnal eladhassa a pszi laboroknak).