Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Víziósólyom
Küldd el képeslapként!
"Az illúziók működési elve egyszerű: Ha elhiszed, hogy megsebeztek, akkor meg is fognak sebezni." - Rodin La Rousse, illuzionista
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-05 11:32:07 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-05-05 11:32:19 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-05-05 11:32:26 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2819-217

Karakterszám: 2819 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 217 Játékhét: 543
E forduló ára: 7 zs. Maradék zseton: 1105
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 25. 22h:09'
A következõ fordulód táplálható: 2024. ápr. 26.

E-mail!

RE BORN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. Ezen a héten a banktól 150 arany kamatot kaptál a betéted után.

[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

le 21896 elrakod a 21896. tárgyat
Leveszed a tökéletesség kõamulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

kf 32694 bekészíted a 32694. tárgyat
Felveszed a káosz ur-gathal nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

kno 6 51 6. képességre 51 képességpont
Elköltesz 51 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 63!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

h 8 26 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 63. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

be 20 20 1 meglátogatod a 20. épületet
Felkeresed a remetét, és megkéred, hogy mondja el, honnan lehet ezúttal bejutni a Legendák Völgyében, és milyen szolgákat vitt magával a vadászó galetki lord. A remete természetesen elõször egy feladvánnyal szolgál. A megfejtést a következõ fordulódban a BE 20 20 {megoldás} paranccsal közölheted. Ha a megoldás törtszám, kerekíts, az ilyen feladatoknál lehet 1-2 eltérés. A remete meghív téged egy kis vidám falatozásra. Úgy látszik, tejivó a remete, mivel egy óriási, kerek sajtot tesz le az asztalra. Elõvesz egy nagy kést, és a hatalmas sajt közepébõl négy vágással kikanyarít egy kocka alakú darabot. Egyszerûbb lett volna csak levágni a szélébõl...
Elég mulatságosan néz ki, a nagy kör alakú sajtban egy négyzet alakú lyuk. A remete eléd tolja a kivágott sajtot. Mi a feladat, vajon meg kell enned? De nem!
- A sajt, amit adtam neked, nagyjából 16 vaknit nyom [vakni: súly mérték a Hegyben]. - aztán elõvesz egy zsinórt, leméri a te sajtod kerületét, aztán a sajátjáét. - A te sajtod kerülete 5 rõf, az enyém 36 rõf. Vajon hány vaknit nyom az a sajtdarab, ami nekem maradt?
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

var 17 7 17. varázslatra 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot gránitbõr varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 11. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

h 210 17 210. tárgy használata
Elnyeled a varázskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

hp 3 17 1 0 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

hf 15 493 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #493.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

hp 3 160 15 493 105 harci program
A következõ sor került a harci programodba: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #493. Prioritás: 105.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

hf 11 1 1 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #493, Prioritás: 105, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

ep 42 50 26 építed a 42. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a lõfegyver tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a barlangfürdõ felhúzását. Elõtolod az óriási építõgépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 86 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 14 TVP-nyit kell dolgoznod. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

v 256 29428 256. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tudattágítás! Testedet átjárja a sólyom szarvas sisakja energiája. (-60 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 154 176 158 148 188 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+10% védekezés.) (-6 vp.)
[V 176 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szélpajzs! (-60 vp.)
[V 158 0 0:] Varázshatalmad segítségével elmondasz egy láth. észlelését. (-4 vp.)
[V 148 1 0:] Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy méregsemlegesítést. (-6 vp.)
[V 188 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sziklaerõt. Támadásod megnõ (+2%). (-26 vp.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Shug-Niggurath, egy izzó, fekete szemû, földig érõ, fekete hajú, iszonyatosan brutális férfi. [aura: meggyõzõkészség: 12.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Feltámadás Hírnökei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését: Õsmágus köpenye, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, ezüstmedál, Pszichoklenész sisakja, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, roxati üvegszem, a pók smaragdgyûrûje, kék mutációs gyûrû, a halál fekete íja, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, káoszkígyó vért, görényfarok, arany nadrág, platina villámöv, galetki érdemérem, cseppkõ gyûrû, bronz helyt. emlékérem, sárkányamulett, xenóbõr karkötõ, a királynõ karkötõje. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 5 arany! Elsõ mondatod: "Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" Dühösen kiabálja vissza: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Csak küszködsz a szavakkal, mint gyerek a hetedik gombóccal." Nem késik a válasszal: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Dühösen kiabálja vissza: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Jól odamondasz neki: "Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb, undorítóbb és persze butább, mint te!" Shug-Niggurath nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+43% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Micsoda öröm, még a tét, 5 arany is a tied lett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (332. kaland, összköltsége 20 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Syejjcc, egy égszínkék bõrû, hosszú, mélykék hajú, jeges szemû, démoni szépségû nõ. [aura: imm.ktkt.méreg: 8.] A Halhatatlanok klánjának a titok ismerõje rangú tagja. Tárgyai: a teknõs vívótõre, sárkányamulett, klánháborús kitüntetés, az ellenállás hosszúkardja, arany orgling fétis, krakoch csizma, a jég díszes karkötõje, az ellenállás fogazott kardja, az ellenállás vívótõre, a jég malachitgyûrûje, a jég ezüst fülbevalója, a jég jádegyûrûje, a jég bíbor köpenye, görényfarok, a jég aranyozott fülbevalója, orgling fétis, nagyobb jégöv, a teknõs díszes karkötõje, a hatalom rubinja, a jég ónixgyûrûje, kék mutációs gyûrû, a puhányság köve. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Syejjcc pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a nagyobb jégöv. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 357.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (322. kaland, összköltsége 35 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. [aura: imm.ktkt.méreg: 10.] A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalatlan kalandor. Végignézed a felszerelését: Enyészmester, khaldoran öv, arany orgling fétis, a teknõs obszidiángyûrûje, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, vastag csizma, ametiszt szkarabeusz, a Xenókutatás karkötõje, orgling fétis, a harcos márványgyûrûje, káoszkígyó vért, a túlélés malachit karkötõje, a bûz jáde karkötõje, a gólem hosszú íja, a bûz ónixgyûrûje, õsgyémánt. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Koponyaroppantó Grundrag által meséltekbõl, megtudod, mi az a platina nadrág. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Észreveszel 1 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód MetaMorpheus, egy Egy sötéten gomolygó ködfelhõbõl elõlépõ, rémálmaid legtitkosabb félelme szerû férfi. [aura: zárnyitás: 10.] A Halhatatlanok klánjának a titok ismerõje rangú tagja. A Feltámadás Hírnökei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Viselt tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, bronz helyt. emlékérem, káoszkígyó vért, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, ezüstmedál, suhanó csizma, Rogan karkötõje, gargantua pókcsatos öv, a pók smaragdgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a hatalom rubinja, ozin fülkarika, arany nadrág, a halál fekete íja, óriás fülbevaló, galetki érdemérem, Khazidax koponyája, a királynõ karkötõje, nilbongi kitûzõ, xenóbõr karkötõ. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, MetaMorpheus pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy MetaMorpheus sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a csapdamester. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 341.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 232.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 331.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 331.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

e 9 100 élelemszerzés
Kemény munkát vállalsz, csak hogy el tudd látni éhezõ szolgáidat. Sóhajtasz. Micsoda világ ez, ahol a gazdának kell szolgáiért dolgoznia! Nem baj, legalább távollétedben nagytakarítás van a barlangodban. Azért a harchoz több kedved van. Vérfarkas jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]

sza 1 50 99 50 db 1 tárgy átadása 99. szolgának
[SZA 1 50 1:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Óriáspók morálja 2%-kal nõtt. [SZA 1 50 2:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Vérfarkas morálja 2%-kal nõtt. [SZA 1 50 3:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Csúf gusztustalanság morálja 2%-kal nõtt. [SZA 1 50 4:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Sötét elf harcos morálja 2%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]

v 159 5884 1 159. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Re Born vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás, +2 zárnyitás).
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498). Beugrasz az ivóba. Egy korsó sör mellett tetteidrõl handabandázol társaidnak. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

tps 25 25 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 25 TVP-t késõbbi használatra.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]

t 6 10 6. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Versenyfutásra hívsz egy vadászó galetkit. Õ bólint, tetszik neki a játék. Teli erõbõl rohantok. Talán egy picivel te voltál a gyorsabb.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

bsz 3 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
A nekrofun trónba ülve, visszanyersz 80 varázspontot.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

be 3 158 meglátogatod a 3. épületet
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Közlöd, hogy a 158. varázslatot szeretnéd megtanulni. De hiszen azt a varázslatot már ismered! Nem sok értelme lenne a tanulásnak.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

m 20 7 2115 18 14 3243 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 20,7) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 21,7) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Útközben észreveszel egy sárkányvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 3 darabot.
(M 21,6) Északi irányba folyatod utadat. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 21,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Zangroz városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 67 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Doppel város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 49 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 67 százas lépés után érkezett meg Zangroz városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Doppel érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
Elhagyod a labirintust.
(M 18,14) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 18,15) Irány dél! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 19,15) A térkép szerint itt jobbra mész. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 18,15) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 18,16) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

bb 11 3 4 9 5 6 több épület meglátogatása
Kimész a Csarnokból.[be 11:] Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Fõzz három hatalom bíbor italát!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Hallottunk a problémádról, miszerint már nem férsz a barlangodban a varázstárgyaktól. Szívesen segítünk a problémád megoldásában! Átveszünk tõled 20 darabot (1000-es sorszám feletti, képességgel rendelkezõ, legalább 200 arany értékû varázstárgyak). A BE parancs 3., 4., 5. és 6. paraméterében adhatod meg a leadott tárgyakat, a 20 tárgy leadásához persze több parancs kell összességében.
[Hozz két xenópetét!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Kutatóink nemrégiben érdekes felfedezést tettek az õspókokkal kapcsolatban. Egy ilyen teremtményt élve elfogva, és elméjét a megfelelõ varázslatokkal csapdába ejtve és tanulmányozva hihetetlen dolgokat tudhatunk meg õseink múltjáról! Jelentkezz, ha készen állsz a nagy kalandra (KK 63).

[be 3:] Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: antimágikus szféra (#174, IQ0, 600ap) õrjöngés (#180, IQ-4, 450ap) elemek uralma (#189, IQ5, 530ap) Úgy tûnik, ezúttal is Bajnok Erebiel lát el megbízással.
- Hmm, Re Born, utoljára nem szerepeltél valami fényesen, de kapsz még egy esélyt! A szilmillek utáni nyomozásban nagy segítséget jelentene egy fészekalja szõrös harács felpörkölése. Ezek az apró, félig intelligens rágcsálók mindig a szilmilleket kísérték, mondhatni õk táplálták õket. Kapzsi lények, mindig egyedül élnek, mégis, most egy egész csordát fedeztünk fel! Semmisítsd meg õket, és hozz el mindent, amit a fészkükben találsz, hátha megtudunk valamit a szilmillekrõl. (17. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Teurok Nappalm fogad.
- Nocsak, egy kóbor, unatkozó galetki ifjonc! Gyere csak ide!
Engedelmesen odaballagsz.
- Rögtön kapsz tõlem valami feladatot, hogy ne unatkozz. Nemrégiben egy csapat sunyi torzszülött ellopta a bronz korongokat, amelyeket a templom számára készíttettünk, a Számûzetés közelgõ évfordulójának tiszteletére. Gyönyörû díszek lettek volna, és most lábuk kélt! Kutasd fel a tolvajokat, és szerezd vissza a korongokat. Ha nem is tudod elhozni mind a százat, legalább ötöt keríts elõ, majd más galetkik is segítenek. (18. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.)

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Belépsz a templomba:
- A jó öreg Re Born ismét erre jár! Remek. Egy ilyen megbízható és hûséges barátnak mindig tudunk valami testhezálló feladatot adni, ami nem túl fáraszató, viszont alkalmanként roppant jövedelmezõ is lehet. - veregeti meg a hátadat a pap, akivel a templomban találkozol. Mindig jól esik ez a roppant figyelmesség, amivel ebben a templomban elhalmoznak. - Kedves barátom, mostani kérésünk olyan apróság, amit szinte szégyellek is elmondani. Vettünk egy régi képet egy kereskedõtõl, ami Shakalát, a legendás hõst ábrázolja, amint az óriások királyát gyõzi le dicsõséges párviadalban. Hallottunk róla, hogy az akadémián mostanában Shakalával foglalkoznak. Éppen ezért szeretnénk felajánlani nekik a képet tanulmányozás céljára. A dolgod mindössze annyi lenne, hogy a képet át kéne vinned épségben az akadémiára.
(22. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Köszöntöd, és 40 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Zex, az általa legyõzött akadály 7 mágikus töprencs (#365). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 2 xenomorf bébi (#204).

*** 1. KÖR *** Felemelve a káosz pulzáló nyílpuskáját, az 1. xenomorf bébit lövöd. (8 találattal 681 sebzést okoztál.) Az 1. xenomorf bébi hörögve elterül. A 2. xenomorf bébi odajön hozzád. A 2. xenomorf bébi téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Odacsap neked bal karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Beléd próbál marni fogával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a tökéletesség malachit karkötõjét. Kudarcot vall. Regenerálsz (+8 ép) A 2. xenomorf bébi regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. xenomorf bébit. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (89 ép-t sebeztél). A 2. xenomorf bébi téged támad. Feléd suhint jobb karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -3 tüskés bõr, -5 vastag bõr.) Gyorsan feléd lendít bal karmával. (30 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. (34 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a káosz pulzáló nyílpuskáját. Sikerrel járt. Regenerálsz (+8 ép) A 2. xenomorf bébi regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A 2. xenomorf bébit próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (88 ép-t sebeztél). A 2. xenomorf bébi holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 483 sebzést okoztál, és 145 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+167%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a sebesség díszes karkötõje és 102 arany. Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 175 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 42 ép-t. (-7 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-7 vp.)

[be 6:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Üdvözlöd, és elmondod, hogy a jelenlegi bajnok galetkivel szeretnél megküzdeni. Kifizeted a beugrót, 40 aranyat. Közben megtudod, hogy az aréna jelenlegi örökös bajnoka Agresszivi, akinek a klónja egymás után 25 alkalommal gyõzte le ellenfeleit. Belép a ringbe a jelenlegi bajnok, Erhij Mergen, egy szúrós tekintetû nomád férfi. [aura: 3-as villámsújtás.] A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor. A következõket látod nála: a sólyom jáde karkötõje, a gyorsaság fogazott tõre, a sólyom obszidián karkötõje, a sólyom ónixgyûrûje, nilbongi kitûzõ, a sólyom jádegyûrûje, a sólyom jáde nyaklánca, a sólyom gyíkbõr öve, a káosz ragyogó lándzsája, xenomorf csuklópánt, tükörkarvédõ, a sólyom malachit fülbevalója, Örökkévalóság Topáza, a sólyom vas mellvértje, aréna mithril érme, a sólyom koponyaszimbóluma, a káosz papjának tõre, Lhoal'zetan nyílpuskája, a gyorsaság árnyéktõre, Armageddon jádegyûrûje, a sólyom ezüstcsizmája, a káosz sárkányának fejpántja, a káosz türkisz gyûrûje, az Univerzum karkötõje, galetki érdemérem, a sólyom aranyozott nyaklánca, a sólyom arany fülbevalója, a sólyom bíbor köpenye, a sólyom lovagi pajzsa, kvatáns fókusz.

*** 1. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglõ téged Erhij Mergen. (8 lövéssel 1347 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 297 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. 40 ép-t gyógyított rajtad. (-7 vp.) 39 ép-t gyógyított rajtad. (-7 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 35 ép-t. (-7 vp.) Gyógyulsz 35 életpontot. (-7 vp.) Gyógyulsz 40 életpontot. (-7 vp.)
[66 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

k 391 208 399 254 437 kaland elvállalása
(391. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Egy kõpult van elõtted, rajta húsz különbözõ jellel. A szemközti falon felnagyítva megjelenik egy jel. Megkeresed a pulton, és megérinted. Újabb jel rajzolódik ki. Ezt is megkeresed. Jó kis játék! A ritmus gyorsulni kezd.
[Gyorsaság próba 15-ös küszöbre: sikeres] Tartod a tempót, mindig szinte azonnal megnyomod a megfelelõ gombot. Ez így megy percekig. Végül a kõfal felemelkedik, és láthatóvá válik mögötte a továbbvezetõ út.
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Matatni kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Hurrá, kincset találtál, ami a teknõs hosszú íja, egy barbár lándzsa és a kígyó kék köpenye.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 49% lélekenergia.

(208. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid egy piromancer (#214) és egy nagyobb tûzszalamandra (#215).

*** 1. KÖR *** A piromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Sebzõdsz 125 ép-t. Az óriáspók 65 sebzést kap. A vérfarkas sebzõdik 70 ép-t. A csúf gusztustalanság 48 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos ellenáll a varázslatnak. A vérfarkas holtan terül el. A sötét elf harcos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. A piromancer elcsendesedik. Megközelíted a piromancert. A nagyobb tûzszalamandra elindul a csúf gusztustalanság felé. A csúf gusztustalanság a nagyobb tûzszalamandra irányába megy. Az óriáspók megközelíti a piromancert. A piromancert próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (84 ép-t sebeztél). Bûzöd lángra kap. (-11 ép.) A nagyobb tûzszalamandra és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság holtan terül el. Az óriáspók a piromancert támadja. A piromancer megtántorodik. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf harcos a nagyobb tûzszalamandrát próbálja távolról eltalálni. (22 ép-t sebzett.) A nagyobb tûzszalamandra megközelíti a sötét elf harcost. Támadod a piromancert. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (96 ép-t sebeztél). Bûzaurád kigyullad! (-11 ép.) A piromancer hörögve elterül. A nagyobb tûzszalamandra a sötét elf harcost támadja. Az óriáspók csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Megközelíted a nagyobb tûzszalamandrát. Az óriáspók a nagyobb tûzszalamandra felé mozog. Megtámadod a nagyobb tûzszalamandrát. Villámokat köpsz. (72 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (32 sebzés). A nagyobb tûzszalamandra halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 284 sebzést okoztál, és 147 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 14/75, a vérfarkas: 0/70, a csúf gusztustalanság: 41/76, a sötét elf harcos: 22/23.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+63%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 31%. Összegyûjtöd a "kincset": a káosz fejedelmének köpenye, egy pirgamit és 47 arany.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. 36 ép-t gyógyított rajtad. (-7 vp.) Gyógyulsz 82 életpontot. (-7 vp.)
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Matatni kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: a tolvaj csonttõre.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 49% lélekenergia. Szemed kikerekedik a csodálkozástól, majd az örömtõl. Találtál egy apró ködmönt, ami egy igazi felszíni tárgy! [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, vérfarkas újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(399. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy a hely! Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Amerre mész, köveket látsz a földön.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Gyanút fogsz, és megvizsgálsz egyet közelebbrõl. Ez egy földbe ágyazott kar teteje! Óvatosan kikerülöd mindet.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy gyászoló mourg (#224).

*** 1. KÖR *** A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a gyászoló mourg felé lõ. (8 ép-t sebzett.) A gyászoló mourg irányába mozogsz. A vérfarkas a gyászoló mourg felé mozog. Az óriáspók a gyászoló mourgot rohamozza. A csúf gusztustalanság megközelíti a gyászoló mourgot. A gyászoló mourg feléd mozog. A gyászoló mourgot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (100 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (29 sebzés). A vérfarkas a gyászoló mourgot támadja. Az óriáspók a gyászoló mourgot támadja. A gyászoló mourg megtántorodik. A csúf gusztustalanság a gyászoló mourgot támadja. A gyászoló mourg rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. Elkerülted. Elõresuhint jobb csápjával. Nem talált. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Elhibázta. Lesújt rád bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A gyászoló mourg 19 sebzést kap. 19 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) A gyászoló mourg halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 13/0, a vérfarkas: 18/0, a csúf gusztustalanság: 14/0, a sötét elf harcos: 8/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+38%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 18%. Összegyûjtöd a "kincset": a szívósság ezüst nyaklánca és 38 arany. A csúf gusztustalanság zabál. (+25% jóllakottság.)
A fáklyákkal világított helység után egy sötét folyosóra jutsz.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Megvárod, amíg a szemed alkalmazkodik. Továbbmész. A földön egy gonosz vadászcsapdát látsz, egy összecsukódó fogas vasszerkezetet! Kikerülöd.
Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az a yeti díszes karkötõje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont és 1% lélekenergia.

(254. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid egy tektonikus kvatáns (#216) és egy tektonikus atka (#217) [aura: IQ: 15.].

*** 1. KÖR *** A tektonikus atka megidézi a 2. tektonikus kvatánst. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. Az 1. tektonikus kvatáns elcsendesedik. Megrohamozod az 1. tektonikus kvatánst. A vérfarkas a 2. tektonikus kvatánst rohamozza. A csúf gusztustalanság a tektonikus atka irányába megy. Az 1. tektonikus kvatáns közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriáspók megközelíti a 2. tektonikus kvatánst. Támadod az 1. tektonikus kvatánst. Villámokat köpsz. (24 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (22 sebzés). A vérfarkas és a 2. tektonikus kvatáns egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság a tektonikus atkát támadja. Az 1. tektonikus kvatáns rád támad. Támad fogával. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 13 vp-det. Az óriáspók a 2. tektonikus kvatánst támadja. A 2. tektonikus kvatáns megtántorodik. Regenerálsz (+8 ép) Az 1. tektonikus kvatáns regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a tektonikus atka elmormol egy csendvarázst. Ellenállsz a varázslatnak. A sötét elf harcos elmond egy csendvarázs varázslatot. A 2. tektonikus kvatáns ellenállt a varázslatnak. A 2. tektonikus kvatáns varázshatalma segítségével elmond egy isteni haragot. 28 életpontnyit sebzõdsz. Az óriáspók 46 sebzést kap. A vérfarkas 53 ép-t sebzõdik. A csúf gusztustalanság 38 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos 53 ép-t sebzõdik. Az óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan. A sötét elf harcos holtan terül el. Támadod az 1. tektonikus kvatánst. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (25 sebzés). A vérfarkas a 2. tektonikus kvatánst támadja. A csúf gusztustalanság a tektonikus atkát támadja. Az 1. tektonikus kvatáns téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Elkerülted. Regenerálsz (+8 ép) Az 1. tektonikus kvatáns regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a tektonikus atka létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. tektonikus kvatáns létrehoz egy isteni harag varázslatot. Sebzõdsz 30 ép-t. A vérfarkas 47 ép-t sebzõdik. A csúf gusztustalanság sebzõdik 35 ép-t. A vérfarkas halálhörgés közepette a földre zuhan. A csúf gusztustalanság hörögve elterül. Megtámadod az 1. tektonikus kvatánst. Villámokat köpsz. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (32 sebzés). Az 1. tektonikus kvatáns rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. Ez mellément. Regenerálsz (+8 ép) Az 1. tektonikus kvatáns regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A tektonikus atka a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A 2. tektonikus kvatáns elmormol egy isteni harag varázslatot. Sebzõdsz 26 ép-t. Megtámadod az 1. tektonikus kvatánst. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (29 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (27 sebzés). Az 1. tektonikus kvatáns rád támad. Támad fogával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 13 vp-det. Regenerálsz (+8 ép) Az 1. tektonikus kvatáns regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. tektonikus kvatáns 19 sebzést kap. 19 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Az 1. tektonikus kvatáns kileheli lelkét. A tektonikus atka elmormol egy csendvarázs varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. tektonikus kvatáns létrehoz egy isteni harag varázslatot. 30 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+8 ép)
*** 6. KÖR *** A tektonikus atka elmormol egy csendvarázs varázslatot. Síri csend telepedik rád. A 2. tektonikus kvatáns elõhív egy isteni harag varázslatot. 5 ép-t sebzõdtél. A tektonikus atka irányába mozogsz. Támadod a tektonikus atkát. Villámokat köpsz. (102 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (30 sebzés). A tektonikus atka halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 365 sebzést okoztál, és 180 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 13/46, a vérfarkas: 20/100, a csúf gusztustalanság: 35/73, a sötét elf harcos: 0/53.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriáspók újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, vérfarkas újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 22 életpontot. (-7 vp.) Gyógyulsz 38 életpontot. (-7 vp.) Gyógyulsz 41 életpontot. (-7 vp.)

(437. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj a felszínre. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve nem látsz mást, csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 kígyópók (#160) [aura: gyorsaság: 24.].

*** 1. KÖR *** A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi az 1. kígyópókot. Nem talált. Megrohamozod az 1. kígyópókot. Az 1. kígyópók feléd mozog. A 2. kígyópók a vérfarkast rohamozza. A vérfarkas a 2. kígyópókot rohamozza. Az óriáspók megközelíti a 2. kígyópókot. A csúf gusztustalanság megközelíti az 1. kígyópókot. Támadod az 1. kígyópókot. Villámokat köpsz. (88 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (19 sebzés). Az 1. kígyópók rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Félrehajoltál. A 2. kígyópók és a vérfarkas egymással harcolnak. Az óriáspók a 2. kígyópókot támadja. A 2. kígyópók megtántorodik. A csúf gusztustalanság az 1. kígyópókot támadja. Regenerálsz (+8 ép) Mérgezõdik: A vérfarkas sebzõdik 23 ép-t. A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A sötét elf harcos elõhív egy vakító fény varázslatot. Az 1. kígyópók megtántorodik. A 2. kígyópók megtántorodik. Az 1. kígyópókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (84 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (19 sebzés). A 2. kígyópók és az óriáspók egymással harcolnak. Az 1. kígyópók rád támad. Beléd próbál marni fogával. (46 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Méreg kerül a véredbe. A csúf gusztustalanság az 1. kígyópókot támadja. Az 1. kígyópók holtan terül el. A 2. kígyópók megtántorodik. Méreg marja tested. 23 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** A sötét elf harcos a 2. kígyópókot rohamozza. Megtámadod a 2. kígyópókot. Villámokat köpsz. (81 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (19 sebzés). A 2. kígyópók és az óriáspók egymással harcolnak. Az óriáspók kileheli lelkét. A sötét elf harcos és a 2. kígyópók egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság a 2. kígyópókot támadja. Mérgezõdsz. 23 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+8 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. kígyópókot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (95 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (15 sebzés). A 2. kígyópók hörögve elterül. Méreg marja tested. 23 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 433 sebzést okoztál, és 115 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 27/114, a vérfarkas: 20/73, a csúf gusztustalanság: 44/0, a sötét elf harcos: 7/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+70%). Szolgáidnak is jut 34%. Elteszed a zsákmányt, ami egy rövid tõr és 98 arany. Ideje enni! Mohón zabálni kezdesz. (+60% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. 43 ép-t gyógyított rajtad. (-7 vp.) Gyógyulsz 37 életpontot. (-7 vp.)
Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriáspók újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[156 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ftk 2 3 4 1 felszíni tárgy kutatása
[Árnyékcsata:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása

tpf 25 25 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 25 TVP-t a korábban félrerakottból. [-25 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

be 9 1 250 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 53 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 123 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

be 9 3 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

be 9 3 2 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, vérfarkas újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

be 9 3 3 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

be 9 3 4 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû bal karom.] és egy xenó féreg (#418) [aura: tüskés bõr: 5.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a xenomorf csecsemõt. (13 sebzést okozott.) A xenomorf csecsemõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenomorf csecsemõ máris elõtted terem! A csúf gusztustalanság megközelíti a xenomorf csecsemõt. Megtámadod a xenomorf csecsemõt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (96 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (22 sebzés). A xenomorf csecsemõ rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Nem talált. Lecsap rád bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-12%). A vérfarkas és a xenó féreg egymással harcolnak. Az óriáspók a xenó férget támadja. A csúf gusztustalanság a xenomorf csecsemõt támadja. A xenomorf csecsemõ holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó féreg irányába mozogsz. A csúf gusztustalanság a xenó féreg irányába megy. Támadod a xenó férget. Villámokat köpsz. (98 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (10 sebzés). A xenó féreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 239 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 13/5, a vérfarkas: 25/25, a csúf gusztustalanság: 13/0, a sötét elf harcos: 13/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+54%). Szolgáidnak 27% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy karikaszimbólum és 77 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 4 véletlen kalandot teljesítettél, így +17% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.25).
Ebben a körben +6 galetki erõt és +25 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1952 sebzést okoztál, és 896 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 21 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 18 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 437 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Re Born, egy az újjászületés glóriájában tündöklõ galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.25). Ez a 217. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 (27) / 12.30
[2] IQ: 15 (26) / 7.34
[3] ügyesség: 12 (27) / 0.90
[4] egészség: 12 (20) / 9
[5] mágia: 15 (27) / 7.21
[6] gyorsaság: 63 (79) / 11.27
[9] Méret/ép: 231 (258) / 258
Min. méret: 222
Barlangméret: 232
PONTJAID
Varázspont: 319 / 107
Képességpont: 51 / 94%
Hõsi pont: 124 (30)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 56%
Galetki erõ: 1200 / 321
Hírnév : 3054
Jóllakottság: 200%
Életkor: 16 / 22
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 247 (1)
Galetki gyõzelmek: 226 (0)
Torzsz. csaták: 1298 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 1194 (5)
Leölt torzszülött: 2058 (11)
Pszi csaták: 114 (0)
Pszi gyõzelmek: 64 (0)
Ájulások száma: 54 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: kutató (53)
Speciális képességeid:
+9 gyógynövények, +8 v.ital fõzés, +53% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 20, legalább 200 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Hajtsd végre az 63-as Klánfeladatot (KK 63)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Hozz egy tucat szirénhajat!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 27 (39) / 17.99 [15] regeneráció: 14 (17) / 1 [16] tüskés bõr: 13 / 0
[17] vastag bõr: 14 (15) / 0.89 [18] tûzimmunitás: 5 (10) / 0.22 [19] hidegimmunitás: 10 (15) / 0.20
[20] savimmunitás: 6 (11) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 7 (12) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 5 (10) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0 [24] rezisztencia: 6 (8) / 0 [25] bûz: 15 (20) / 0.33
[26] lõfegyver: 63 (78) / 8.73        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 / 0.44 [46] csapdaészlelés: 8 / 5.32 [47] zárnyitás: 10 / 3.65
[48] mászás: 10 / 1.67 [49] rugalmasság: 7 / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 11 / 0.62
[51] transzformáció: 10 / 0.42 [52] auraészlelés: 10 / 6.57 [53] ékszerészet: 10 / 2.05
[54] kereskedelem: 11 / 7.93 [55] szívósság: 22 / 0.75 [56] varázsitalfõzés: 8 (16) / 0.30
[57] gyógynövények: 12 (21) / 1.10 [58] nyomkeresés: 9 / 3.79 [59] vezetõkészség: 9 / 1.15
[60] pszi támadás: 16 / 2.49 [61] pszi energia: 17 / 3.54 [62] lopás: 6 / 0.25
[63] éberség: 10 / 2.33 [64] átokszórás: 16 / 4.20 [65] álcázás: 27 / 0.30
[66] lopakodás: 10 / 0.97 [67] régészet: 20 (21) / 17.24 [68] zene: 8 / 6.80
[69] tanulás: 13 / 6.45 [70] idézés: 8 / 0.85 [71] javítás: 14 / 5.10
[72] építés: 14 / 9.99 [73] felderítés: 8 / 0.29    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.26     a gyorsaság gyalogos lándzsája
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 2.23     a tökéletesség gyalogos lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 4 / 3.90     Enyészmester
bal csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 3 / 0.50     a titán fogazott kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 14 / 3.91 [147] alkímia: 1 / 0.72 [32] animáció: 7 / 1.50
[36] csábmosoly: 11 / 4.38 [42] csendvarázs: 5 / 0.06 [149] dimenziókapu: 8 / 0.06
[11] elektromos kéz: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 7 / 2.86 [10] energiatüske: 4 / 0.06
[160] esszenciaelnyelés: 15 / 3.33 [29] életszívás: 15 / 10.52 [168] fürgülés: 8 / 1.68
[172] gázpajzs: 5 / 0.08 [17] gránitbõr: 13 / 0.45 [33] halál csókja: 4 / 0.12
[13] jégcsóva: 4 / 1.06 [15] jégpajzs: 5 / 1.50 [154] kisebb erõpajzs: 7 / 3.12
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 2.87 [158] láth. észlelése: 6 / 4.80 [157] láthatatlanság: 9 / 6
[165] manafókuszálás: 7 / 0.18 [162] mágikus csapda: 1 / 0 [129] mentális robbanás: 12 / 0.96
[34] méregfelhõ: 7 / 0.24 [148] méregsemlegesítés: 8 / 4.28 [141] mérges csípés: 1 / 0
[153] nagyobb gyógyítás: 10 / 2.72 [133] pszi acéltorony: 10 / 0.34 [128] pszi csáp: 12 / 0.86
[171] savpajzs: 1 / 0 [30] sorvasztás: 4 / 0.12 [131] sz.áll.roncsolása: 10 / 1.04
[159] szellemidézés: 3 / 2.24 [176] szélpajzs: 4 / 1.44 [188] sziklaerõ: 2 / 0.44
[150] tárgyvédelem: 1 / 0 [167] tombolás: 9 / 1.41 [132] tudati méreg: 10 / 0.22
[256] tudattágítás: 10 / 1.60 [16] tûzpajzs: 1 / 0.32 [14] vakító fény: 4 / 0.06
[170] villámpajzs: 2 / 0.68        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (4), láth. észlelése (6), méregsemlegesítés (8).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] óriáspók 79/74 196% 90% 3 / 2.95 harcol
[2] vérfarkas 66/54 196% 160% 3 / 2.63 harcol
[3] csúf gusztustalanság 67/67 198% 155% 3 / 1.69 harcol
[4] sötét elf harcos 52/52 198% 170% 2 / 1.18 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 7

MAKRÓID
1. Makró
vv 154 176 158 148 188
pv 4 8
p
pv 5 8
ism 3
p
2. Makró
b 1
kno 9 2
ad 10
e 9 100
sza 1 50 99
v 159 5884 1
3. Makró
bsz 2
tps 25
t 6 10
be 9 5
bsz 3
4. Makró
mak 1
mak 2
mak 3
5. Makró
tpf 25
be 9 1 250
be 9 3 1
be 9 3 2
be 9 3 3
be 9 3 4

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 150.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 200.
7: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #1902. Prioritás: 160.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 18 alatt van, Prioritás: 190, és ha ellf. nincs nekro immúnitás (236) képessége
5: életszívás t.var. ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, Prioritás: 170, és ha ellf, képessége: nekro immúnitás (236) és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 18.
8: fürgülés v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 164, és ha ellenfeled #1903.
10: elektr.lehelet használata a harc 2. körétõl, Prioritás: 155, és ha ellenfeled #226.
12: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 166, és ha ellenfeled #1903.
14: tombolás v.var. ha ellenfeled #1903, Prioritás: 162, és ha ellenfeled torzszülött, és ha a harc 1. köre van.
16: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #493.
18: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #493, Prioritás: 105, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: zombi mester (#80), tycharonid (#153), voharai szellem (#121), pusztító szójer (#154), mélységi ent (#133), zombi herceg (#140), nyálkapók (#190), zombi nagymester (#171), mutáns szójer (#174), orgling varázsló (#197), keyrasi démonlidérc (#207), zafír kaletrich (#177), sárkányszellem (#222), õsöreg élõ cseppkõ (#327), szirén fattyú (#223), manapoid figyelõ (#226), tektonikus atka (#217).
1901: xenomorf bébi (#204), xenó atka (#415), xenó lárva (#416), xenomorf embrió (#417), xenó féreg (#418), xenomorf csecsemõ (#419), xenó élõsködõ (#420).
1902: Selenia, a szirén fattyú (#492).
1903: lélektáncos (#227).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 61 50 153; VI erõ:120% ép:20%; PV 5 8; BA 15152; TT 30; HE 1; PT 4; I 20 2 10 63 1; HU 5 3 200 20 26 6;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2968 174 10;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (1. épület), #16 (8. épület), #17 (3. épület), #18 (4. épület), #22 (9. épület), #483 (216. forduló), #326 (209. forduló), #371 (214. forduló), #447 (208. forduló), #211 (211. forduló), #479 (215. forduló), #355 (208. forduló), #261 (216. forduló), #296 (216. forduló), #322 (217. forduló), #467 (202. forduló), #409 (206. forduló), #323 (200. forduló), #228 (216. forduló), #332 (217. forduló), #254 (207. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a barlangfürdõ építésén dolgozol, eddig 136 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 7 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz fejedelmének köpenye (#18249) * 1 a káosz teremtõjének sisakja (#31689) 1 a kígyó kék köpenye (#19137)
* 1 a mentát fekete csizmája (#12822) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
* 1 a sólyom átlátszó köntöse (#29502) * 1 a sólyom bíbor pikkelyvértje (#29368) * 1 a sólyom nagy pajzsa (#29412)
1 a sólyom szarvas sisakja (#29428) 1 a tökéletesség halotti maszkja (#21791) 1 a tökéletesség kék köpenye (#21837)
1 aranyozott villámöv (#182) 1 az ellenállás szarvas sisakja (#28528) 1 az enyészet könnyû pikkelyvértje (#23066)
2 ében láncing (#134) 1 káoszkígyó vért (#271) 1 Khazidax koponyája (#259)
* 1 platina villámöv (#187) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)

Ékszerek, kincsek
1 a gepárd csontamulettje (#15597) 1 a harcmûvész ónixgyûrûje (#13828) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz döbbenetes karkötõje (#14754) * 1 a káosz elsõ gyûrûje (#21039) 1 a káosz futárainak fülbevalója (#13869)
* 1 a káosz nagyhatalmú fülbevalója (#15219) 1 a káosz nagyhatalmú szimbóluma (#15174) * 1 a káosz ur-gathal nyaklánca (#32694)
1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) * 1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227) * 1 a mentát jáde karkötõje (#12944)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a ragadozó malachit karkötõje (#20141) 1 a remete ónixgyûrûje (#12478)
1 a sebesség díszes karkötõje (#13392) * 1 a sólyom csontamulettje (#29547) * 1 a sólyom márványgyûrûje (#29576)
1 a szakács üstje (#192) 1 a szívósság ezüst nyaklánca (#14682) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) * 1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941)
* 1 a tudás zafírja (#150) 1 a yeti díszes karkötõje (#26442) 1 Akadémiai nyaklánc (#321)
5211 arany (#1) * 1 az elfek díszes karkötõje (#10692) 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
2 császári dekrétum (#254) * 1 cseppkõ gyûrû (#234) 305 drágakõ (#2)
1 ezüstmedál (#208) * 1 galetki érdemérem (#276) * 1 görényfarok (#189)
493 hamis arany (#809) 1 karikaszimbólum (#1211) 1 manapoid fülbevaló (#294)
1 opilíchium gyûrû (#298) 2 orgling fétis (#269) 1 ozin fülkarika (#211)
1 quwarg amulett (#275) 1 Rogan karkötõje (#145) 2 roxati üvegszem (#580)
* 1 sárkányamulett (#292) 14 üvegszimbólum (#138) 1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
1 apró ködmön (#518) 2 arany tóken (#764) 63 aranydukát (#437)
1 bajnoki oklevél (#273) 1 bjöltreodrok szelence (#605) 1 bunthar bõrdarab (#515)
3 ezüst tóken (#763) 2 fekete csuha (#586) 16 fekete dukát (#218)
2 garling kristály (#209) 1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128)
14 Krónika (#783) 1 mandolin (#19) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 Tiume batyuja (#529) 2 Urgod kémszeme (#533) 1 Zarknod Szeme (#536)

Fegyverek
* 1 a gyorsaság gyalogos lándzsája (#4032) 1 a káosz fekete kardja (#4929) 1 a káosz lüktetõ tõre (#23364)
1 a teknõs hosszú íja (#25572) * 1 a titán fogazott kardja (#5818) * 1 a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032)
1 a tolvaj csonttõre (#9401) 1 a villám kõrisfa íja (#23773) 1 barbár lándzsa (#1331)
2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132) * 1 Enyészmester (#217)
1 kõmûves kalapács (#250) 2 rövid tõr (#1302) 6 sziklarepesz (#13)
1 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
1 bosszantás itala (#81) 3 csapdaészlelés itala (#65) 2 csótányláb (#25)
34 elfu moha (#33) 54 elonotichlan (#31) 43 gyilkos boróka (#27)
4 hatalom bíbor itala (#77) 37 hónakkupók (#30) 8 hõsiesség itala (#52)
4 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108) 2 kalmárok itala (#66)
7 kihívás itala (#68) 5 kincskeresés itala (#64) 36 liánvirág (#24)
2 mágiaellenállás (#76) 35 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
47 mézfû (#29) 47 mitulen fû (#20) 22 muskil (#37)
3 narancs gyógyital (#80) 16 parafû (#41) 3 pontosság itala (#72)
47 ragálygomba (#26) 29 rémcserje (#34) 49 sárkányvirág (#32)
1 Selenia haja (#612) 3 sötét mák (#23) 4 szemani gomba (#36)
30 tejfonál (#28) 1 tokin kaktusz (#40) 19 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 46 velparaj (#35) 2 villámlehelet itala (#56)
17 waarkin (#38) 31 winropu moha (#22) 17 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
6 asztrálesszencia (#154) 25 barna manakõ (#149) 4 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 5 duzzadt xenópete (#479) 47 ekinda haj (#147)
21 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151) 12 káoszkígyó pikkely (#230)
3 kõtroll szem (#274) 19 mandibula (#157) 2 molad púp (#16)
4 molitár háj (#165) 1 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
62 õsi relikvia (#17) 14 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236)
11 smaragd esszencia (#229) 6 szirénhaj (#293) 28 szójer csáprágó (#231)
1 xenó minta (#491) 12 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Bankbetéted: 30000 arany.
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a káosz pulzáló nyílpuskája #22899 (14).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mitulen fû (#20), 1 pirgamit (#152), 2 aranydukát (#437), 3 sárkányvirág (#32), 1 a sebesség díszes karkötõje (#13392), 1 a teknõs hosszú íja (#25572), 1 barbár lándzsa (#1331), 1 a kígyó kék köpenye (#19137), 1 a káosz fejedelmének köpenye (#18249), 1 a tolvaj csonttõre (#9401), 1 apró ködmön (#518), 1 a szívósság ezüst nyaklánca (#14682), 1 a yeti díszes karkötõje (#26442), 1 karikaszimbólum (#1211), 1 rövid tõr (#1302).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480), 103 arany (#1), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 varázskõ (#210), 1 õskõ (#8), 1 a káosz pulzáló nyílpuskája (#22899), 2 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



NAGYOBB JÉGÖV (185. TÁRGY)
A jégmedál készítõje ûgy gondolta, hogy amit a Tél ezüstláncával meg lehet tenni, az nyilván mûködik a Tél aranyláncával is. A megfelelõ mûködéshez egy nagyobb méretû brilliánsra volt szükség, (ami jelentõsen növeli az elõállítási költségeket) de a végeredmény megérte a fáradozást. A nagyobb jégöv öttel növeli a jéglehelet képességedet.



PLATINA NADRÁG (186. TÁRGY)
Azért nadrágból is megárt a sok gondolod, amikor a fekete, arany, ezüst és még ki tudja milyen nadrágok mellé a platina nadrág is bekerül a gardróbba. Lassan kénytelen leszel bõviteni a barlangot. Mindenesetre a platina gatyát a szekrény helyett inkább magadra húzd, ha rendelkezel savlehelettel, mert amint rajtad van a nadrág öttel növeli a savlehelet képességedet.



CSAPDAMESTER (196. TÁRGY)
A csapdamester egy kesztyû, amely nagy segítségedre lehet egy igazán precíz és nagyhatású csapda elõállításában. Ha felveszed és nekiállsz egy jó kis csapdát barkácsolni, olyan apró kis trükköket fogsz használni, amik különben eszedbe sem jutnának. A kesztyû kettõvel növeli a csapdakészítés szakértelmet, és +3% védekezést ad. (Megjegyzés: a kesztyû az ujjaknál lyukas, hogy tudjad végtagra rakott spec. képességedet használni. Ennek ellenére, max. 1 végtagot "gyengíthetsz" így, azaz egyszerre max. 1 féle kesztyûd lehet KF-elve.)



APRÓ KÖDMÖN (518. TÁRGY)
Nohát, milyen picike ez a ködmön! Az már elsõre látszik rajta, hogy itt a hegyben senki nem viselne ilyet. Meg az is, hogy nagyon, nagyon régi a cucc! Na nem azért, mintha foszladozna az anyaga, dehogy! Kifejezetten jó állapotban van, mintha valami mágia óvná! De a mintázata, a szabás módja... valami nagyon régen csinálhatták. Hohó, álljunk csak meg? Talán lehet, hogy egy felszíni varázstárggyal van dolgod? Vidd el a remetéhez, õ majd megmondja! (Ehhez add ki a BE 20 3 518 parancsot!)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.