25. forduló, 27. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 5. 11h:15'
EZ A 496. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
497. játékheted kezdete: aug. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

KÖMÖRC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,9] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Elteszed az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

kotb 9161 belépés K.T.-be: 9161
Belépésedet fogod kérni a Szabad Kompánia K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

fkt 39 felt. készítesz a 39. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

jlk 9171 jelszó kimondása 9171
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza nyitott pofáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza jobb vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a massza fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A massza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 138.]
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+20 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+14 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 78.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[30,8] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített púpos burástya közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a púpos burástya farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy mínosz-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 68.]

jlk 1323 jelszó kimondása 1323
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 65 tapasztalati pontot kaptál.

6 5 3
4
2
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 31. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 63.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[29,8] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gátvakond közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gátvakond karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy gumifát. Látsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 zárnyitó készletet. Van már némi sejtésed arról is, hogy hogyan kell használni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.)

(Továbbmész...) [28,8] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy fabontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a fabontó szójer fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megdöbbenve látod, hogy a szörny pillanatok alatt szétrágja a fegyveredet! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [27,8] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy technokolin. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 6 lapkorong úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megcsapod a technokolin jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a technokolin köpőszervét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a technokolin megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a technokolin jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a technokolin testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 13.]

m 5 4 2 mozogsz délnyugatra, délre, keletre
[26,9] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szőrös pók közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Kőkalapáccsal megpöccinted a szőrös pók puha testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szőrös pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel meghorzsolod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

kt 96 elkészíted a 96. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen bakkura csizmát is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kf 96 kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kf 2438 0 0 kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY)
A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek...

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 26. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 4/1 Magasság: 113 cm
IQ: 9 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 Életpont: 189/80 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 50 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 118 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 440 TP-t kaptál. Jelenleg 5 803 TP-d van. A következő szinthez még 1 197 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 (+1) ütőfegyverek: 10 dobófegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
41,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 10 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyismeret: 4
10. zárnyitás: 1 (+1) 11. vadászat: 1 12. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
mászol max. 999 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 31.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpáncél (#90) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 * dárda (#10) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany éjmedál (#2438) 3 ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 deus ex machina (#1) 24 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 moa antigrav (#2204)
1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15]
1 vizestömlő (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 5 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
20 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 hebrencs állkapocs (#130) 19 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125)
2 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21)
1 rákpáncél (#97) 2 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
17 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29) 1 tükör (#43)
6 varányszem (#30)

Összsúly: 32.14 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 10 drótszőr (#37) 6 lapkorong (#80)
1 szöges bunkó (#8) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 fabontó (#106) 2 kaja (#2) 4 ragasztó (#83)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29 30 31 32
7
8
9
10
(26,9) szőrös pók (#100)
(27,8) technokolin (#50), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(28,8) fabontó szójer (#71)
(29,8) gátvakond (#57), gumifa (#38), oltár
(30,8) púpos burástya (#92), mínosz-kúp (#178)
(31,9) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek