22. forduló, 24. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 4. 0h:42'
EZ A 496. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
497. játékheted kezdete: aug. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

KÖMÖRC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [21,5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drótszőrű pincsi nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 150.]

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Elteszed az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a topránypolip puha testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a topránypolip puha testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a topránypolip testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a topránypolip testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Látva, hogy nincs esélyed, menekülsz kifelé a kötélen. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [44 pontot használtál fel, van még 106.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[22,5] Még mindig füves síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gyilkos sallank közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+12 életerő.)

(Továbbmész...) [23,5] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő rőtmanó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó jobb karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a rőtmanó fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 56.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 48.]

jlk 2317 jelszó kimondása 2317
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (titkosírás: 1. szint). (ld. enc.) Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! (ld. enc.)

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza szőrös potrohát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a massza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a massza ollója a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy csodálatos moa antigrav! (ld. enc.) Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 33.]
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+18 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 541 bemész az 541. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 542 bemész az 542. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ee 117 75 40 eladod a 117. tárgyat a 75. tárgyat a 40. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ee 128 15 33 eladod a 128. tárgyat a 15. tárgyat a 33. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kf 2438 0 0 kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TITKOSÍRÁS
Előfordulhat, hogy titkosírással vagy esetleg találós kérdéssel találkozol a TF-en, amely egy számodra fontos jelszót ad meg. A Titkosírások Megfejtése c. E.F. részletes ismertetést tartalmaz arról, hogy milyen módszerrel lehet egy ilyen szöveget kibogarászni. A módszer persze mindig különböző, hol a névelők megfejtésével kezded a dolgot, hol egyszercsak beugrik egy szó, amelyet már ismersz, és van, amikor kiderül, hogy ezt a szöveget már ismered, csak más kódolással és más jelszóval. Előfordulhat az is, hogy a titkosírás túl kemény feladat, nem tudod megfejteni: ilyenkor kell a Titkosírás Megfejtése parancsot (TIM) kiadnod. A parancsot azon a helyszínen kell kiadnod, ahol a titkosírást találtad. Paraméterként azt kell megadnod, hogy hány pontot szánsz a feladatra. A siker az elköltött pontok mennyiségétől, a titkosírás szakértelmedtől, és kis mértékben az IQ-dtól is függ. Sikertelenség esetén semmit sem tudsz meg, csekély siker esetén néhány betűt, közepes siker esetén 6-8 betűt, teljes siker esetén a teljes szöveget megfejti a karaktered. Első szintű titkosírás esetén legalább 60 TVP-ért kell a TIM parancsot kiadnod (TIM 60), hogy a csekély siker biztos legyen. Bonyolultabb titkosírás esetén, ahol speciális kódolás is van (ilyennel csak nagyon sokára fogsz találkozni) a TIM-mel megtudhatsz valamit a kódolásról is.
Ez a szakértelmed a TIM parancs kiadásakor fejlődik, valamint akkor, amikor egy sikeres JLK (jelszó kimondása) parancsot használsz, ezzel igazolva, hogy megfejtetted a titkosírást.
Egy példa a titkosírás szakértelem használatára: Találsz egy mezőn egy mínosz-kúpot. Kiadod ott a KUT 20 parancsot. Megtalálod a titkosírást. Megfejted (esetleg a TIM parancs használatával). Kiszámolod a jelszó négyjegyű kódját, és ugyanezen a mezőn kimondod a JLK paranccsal. Megkapod a térképet, ami alapján bemész az így megismert labirintusba.
A titkosírás szakértelem és a TIM parancs másik felhasználási módja a találós kérdések megfejtése. Ha egy találós kérdést nem tudsz megfejteni, használhatod erre a TIM parancsot is, így TVP-ért a karaktered "helyetted" megfejti a rejtvényt. Erről részletesebben akkor olvashatsz, ha találsz egy phua-kúpot.

MASSZA (217. SZÖRNY)
A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más!

MOA ANTIGRAV (2204. TÁRGY)
Egy apró, kb. 10 cm hosszú, szürke, fémes színű anyagból készült hengert tartasz a kezedben. Nem igazán tudod, hogy mire lehet jó, de az oldalán apró írásjelek sorakoznak. Titkosírás szakértelmedet felhasználva megfejted a vélhetően moa feliratot: antigrav. Fogalmad sincs róla, hogy mi lehet az az antigrav, de elnevezed a tárgyat moa antigravnak. Hamarosan azt a kellemes felfedezést teszed az antigravval kapcsolatban, hogy amikor nálad van, sokkal könnyebbek lépteid, jobban elbírod felszerelésed súlyát. Talán érdemes többet is begyűjtened belőle.
(Minden nálad levő moa antigrav eggyel növeli a zsákodba férő tárgyak számát, és 2 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Maximum 30 moa antigrav hatása adódik össze.)

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 23. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 4/1 Magasság: 113 cm
IQ: 9 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 Életpont: 186/60 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 31 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 103 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 416 TP-t kaptál. Jelenleg 4 336 TP-d van. A következő szinthez még 2 664 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 ütőfegyverek: 9 dobófegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
38,99 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 38

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3 (+1)
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 9 (+1)
7. titkosírás: 1 (+1) 8. felderítés: 1 9. szörnyismeret: 4
10. vadászat: 1 11. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszablya (#64) 1 * dárda (#10) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany éjmedál (#2438) 3 ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 deus ex machina (#1) 22 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 moa antigrav (#2204)
2 rézkulcs (#75) 1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
30 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 19 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 2 móri gyümölcs (#116) 6 óndarab (#85)
5 ormánygőte csont (#21) 5 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
17 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29) 9 sünmedve tüske (#14)
15 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15)
6 varányszem (#30)

Összsúly: 40.25 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 1 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 moa antigrav (#2204) 6 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

20 21 22 23 24
4
5
6
(21,5) topránypolip (#86)
(22,5) 27. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(23,5) rőtmanó (#55), Sheran oltár, phua-kúp (#372), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek