31. forduló, 33. forduló, Rózsa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 17. 15h:06'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: júl. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5589

RÓZSA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,-2] koordinátán.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+25 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

vi 3 3 30 viselkedésed: 3 3 30
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ek 7 17 5 t. energia kisütése: 7 17 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 171.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 mozogsz keletre
[53,-2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sötét folyosók / mélyén hosszan visszhangzik / távoli vízcsepp. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy szent tölgyfát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fairlight szörnykertje. Az állatokat etetni szigorúan tilos! - DM " Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy mutáns pók. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 443 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sírlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 161.]

be 22 bemész a 22. titkos labirintusba
Kicsit megdöbbenve hátrálsz el, ahogy feltárul előtted a mélybe vezető járat. Odalentről ugyanis morgást, ugatást, hörgést hallasz, és fertelmes bűz árad fölfelé. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Félelmedet leküzdve, leóvakodsz. A beugró falán, ahol a lépcső is van, fehér márványtáblát látsz. Rajta a felirat: "Fairlight szörnykertje. Belépő 1 arany." A tábla alatt kis asztalka áll, rajta egy üres tányér. [5 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 4 5 6 mozogsz 4 5 6
Fejedet jobbra-balra forgatva mész tovább. Elérsz a 2. pontig. Kelet felé hosszú folyosó vezet, északra szűk járat, mindkét oldalán rácsos vasajtókkal, amelyeken itt-ott hatalmas mancs nyúl ki reményteljesen. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ennek a szobának a végében sziklák teszik elviselhetőbbé lakójának a klausztrofóbiát. [4. PONT] Hirtelen egy vadász tatut veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a vadász tatu testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Tudod, hogy mi lakik itt, hiszen az ajtóra ki volt rakva az "ormánygőte, azaz tritula trunctata" felirat. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy ormánygőte lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az ormánygőte testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ormánygőte bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ormánygőte feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A falon egy feliratot látsz: "antilopinus armouricus". A szoba egyébként elég szűknek tűnik egy ilyen nemes kérődző számára. [6. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy woor-antilop. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a woor-antilop jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 9 10 11 mozogsz 9 10 11
Elérkeztél a 8. ponthoz, a két cellafolyosó találkozásához. Keletre nézve megpillantasz egy fickót, aki ennivalót dobál be a ketreceken. Ahogy felé kezdesz közeledni, azonnal köddé válik! [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a homokkal felszórt ketrecbe. [9. PONT] Hamarosan egy goldugart pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a goldugar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a goldugar csáprágóját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a goldugar csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérkeztél a 8. ponthoz, a két cellafolyosó találkozásához. Keletre nézve megpillantasz egy fickót, aki ennivalót dobál be a ketreceken. Ahogy felé kezdesz közeledni, azonnal köddé válik! [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ennek a helységnek a padlójára hatalmas döghús-tömbök vannak szórva. Nem is csoda, állapítod meg, ahogy pillantásod az "Anthozoa Pseudoplantes" feliratra téved. [10. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy húsevő magszim lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a húsevő magszim bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérkeztél a 8. ponthoz, a két cellafolyosó találkozásához. Keletre nézve megpillantasz egy fickót, aki ennivalót dobál be a ketreceken. Ahogy felé kezdesz közeledni, azonnal köddé válik! [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahogy körülnézel a 11-es cellában, elhűlve állapítod meg, hogy lakóját, egy rőtmanót (xenomorphus purpureus) szemben élő szomszédja a rácson áttépve egyszerűen áthúzta magához! [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 106.]

lm 12 14 15 mozogsz 12 14 15
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A hatalmas vasajtó helyt ad azon balsejtelmednek, hogy itt valami igencsak félelmetes él(t). [12. PONT] Hamarosan egy mosolygó rettenetet pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a mosolygó rettenet nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mosolygó rettenet jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált uzbány trófeát, és kinyersz egy alkalmas mosolygó rettenet trófeát. 397 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Eléred az északi folyosó közepét. Keletre a pókok és köpőlények ketrecei állnak, délre egy hatalmas, dupla vasalású ajtót látsz. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Hatalmas pókhálókkal teli ketrecbe léptél. [14. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a szőrös pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szőrös pók testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a szőrös pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőrös pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A 15. cella sarkában néhány döglött mérges pók hever. A bűz fertelmes. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 16 17 19 mozogsz 16 17 19
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahogy belépsz, mindjárt látod, hogy a cella fala még az átlagosnál is sötétebb. [16. PONT] Hamarosan egy tintacsigát pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Huhh, semmi sem kapott el, amíg ideértél! A 18. pontnál vagy. [18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A ketrec rúdjai meg vannak pörkölődve, némelyik kissé meg is van olvadva. Vigyázva lépsz be a cellába. [17. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy piromenyét. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Eláraszt a tűz. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a piromenyét fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Huhh, semmi sem kapott el, amíg ideértél! A 18. pontnál vagy. [18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szobában nincs semmi érdekes, csak egy döglött kavadu maradványai. [19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 61.]

lm 21 20 22 mozogsz 21 20 22
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A falon olvasható "Burasta Kelduini" feliratból gondolod, hogy itt lakhatott a púpos burástya, aminek elszenesedett csontjai most kint vannak a folyosón. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az első dolog, amin megakad a szemed, egy széttaposott burástya pete. Anyját, aki ide akart jönni, már korábban láthattad, a folyosó végén lakó piromenyét köpte agyon. [20. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy gyilkos sallank lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Hohó, mit találtál! Ez a "pseudohydrous giganticus", vagyis a bakkura ketrece! [22. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bakkura. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bakkura testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bakkura elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 1 mozogsz 1
Eljutottál a 24. ponthoz. Nyugatra a kijárathoz vezető lépcső van, északra a ketrecekkel teli folyosó. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elhagyod a rémálomszerű szörnykertet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 36.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 28.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rózsa, egy vörös, tüsi hajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 16 Szint: 10 Merészség: 3/1 Magasság: 149 cm
IQ: 20 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 143/104 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 2
Szerencse: 17 Varázspont: 81/54 Pénz: 149 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 19/3 Pszi pont: 77/35
Eddig összesen 213 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 910 TP-t kaptál. Jelenleg 14 170 TP-d van. A következő szinthez még 2 830 TP szükséges. Trófeáid: mosolygó rettenet, mutáns pók, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 15/65 (+48%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 9/90 (+35%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
53,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 70 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/55 (+12%) 2. nyomkövetés: 6/35 (+12%) 3. mászás: 1/42 (-100%)
4. csapdakészítés: 5/45 (+22%) 5. csapdaészlelés: 1/0 6. gyógyítás: 8/17
7. titkosírás: 1/36 8. felderítés: 1/46 9. szörnyidomítás: 3/24
10. teológia: 3/21 (+20%) 11. szerencsejáték: 1/0 12. versengés: 1/0
13. harcművészetek: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 2/16
16. pszi: 9/16 (+11%) 17. zárnyitás: 7/16 (+616%) 18. vadászat: 2/37
19. bányászat: 5/86 20. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), orgyilkos (#131)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
22, 41.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 168 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 42.37 kg Megterheltség: 58%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 7 kerek kő (#19)
1 madártoll (#112) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bakkura bőr (#95)
1 magszim bél (#103) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
6 sallank karom (#128) 4 tinta (#101) 7 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53 54
-3
-2
-1
(53,-2) a 22. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), mutáns pók (#117), vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), goldugar (#65), húsevő magszim (#67), mosolygó rettenet (#97), szőrös pók (#100), tintacsiga (#74), piromenyét (#99), gyilkos sallank (#85), bakkura (#52)

Üzenet küldése a karakternek