22. forduló, 24. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 7. 15h:01'
EZ A 587. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
588. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,-20] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 200.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 199.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 198.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 197.]

m 6 mozogsz nyugatra
[43,-20] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kaffogó hebrencs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal néhányszor megcsapod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a kaffogó hebrencs jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a fűszeres gátvakondroládot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 185.]

h 142 használod a 142. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát. 2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. 3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] [30 pontot használtál fel, van még 145.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát. 2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. 3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 115.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+18 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 85.]

m 1 mozogsz északkeletre
[44,-21] Épületek tűnnek fel. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő Quirov nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rontasz. Bronzkarddal végigvagdosod a Quirov testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csúf sebeket ejt a Quirov karodon és lábadon. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvagdosod a Quirov bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a Quirov testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A Quirov fergeteges támadást indít. Döfései nyomán több sebedből kezd dőlni a vér. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+11 életerő.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A következő épületeket látod: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Összeakadsz Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Hozsival. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi táborát. Bőre színe zöld. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [32 pontot használtál fel, van még 53.]

ee 12 128 1113 eladod a 12. tárgyat a 128. tárgyat az 1113. tárgyat
Eladtál 1 csontszuronyt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 11 sallank karmot. 22 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar csontot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 53.]

ee 63 70 125 eladod a 63. tárgyat a 70. tárgyat a 125. tárgyat
Eladtál 8 tigroszlán fogat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézdarabot. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 4 mandibulapengét. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 53.]

ee 112 105 130 eladod a 112. tárgyat a 105. tárgyat a 130. tárgyat
Eladtál 24 madártollat. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 53.]

ee 104 131 1697 eladod a 104. tárgyat a 131. tárgyat az 1697. tárgyat
Eladtál 1 fémrudat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 6 ubuk tüskét. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 boszorkánykendőt. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 53.]

ve 152 7 megveszed a 152. tárgyat 7
Vásároltál 7 vasércet. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ve 153 14 megveszed a 153. tárgyat 14
Mindössze 6 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 6 pirkitet. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ve 15 1 megveszed a 15. tárgyat 1
Vásároltál 1 vadász tatu bőrt. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ve 152 5 megveszed a 152. tárgyat 5
Vásároltál 5 vasércet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ve 153 10 megveszed a 153. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
[43,-21] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az útonálló jobb karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az útonálló jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [42,-20] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy óriás csontváz közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [42,-19] Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy homokvarány. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy sírlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [46 pontot használtál fel, van még 7.]

kt 2084 1 elkészíted a 2084. tárgyat (1 darabot)
Sajnos túl alacsony a bányászat szakértelmed - ezt a tárgyad még nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kt 171 1 elkészíted a 171. tárgyat (1 darabot)
Sajnos túl alacsony a bányászat szakértelmed - ezt a tárgyad még nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 4 6 4 mozogsz délre, nyugatra, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 6.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 161 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios hűséges követője vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 11 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 18 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 11 Életpont: 121/36 Jellem: jó (19) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 47/43 Pénz: 81 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 126 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 113 TP-t kaptál. Jelenleg 8 954 TP-d van. A következő szinthez még 3 046 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, uzbány, gyilkos sallank.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 11 (+1) lőfegyverek: 9

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); kerek kő (#19) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
42,100 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 10
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. szörnyismeret: 3 11. pszi: 2 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 2 14. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
acéldarázs (#140), vízionár (#66), gyilkos tetű (#116), fabontó szójer (#71), alpesi tehén (#91)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (199) bűvölés (#20) (190) bűvölés (#20) (189) pszi-ernyő (#64)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát.
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 171, 173, 180.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 8 (limit: 1625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 800.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 7 * csontszablya (#64) 1 fúvócső (#20)
10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
1 * parittya (#18) 1 szögletes kő (#17) 7 tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 * beholderfej medál (#1209) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 lánghordozó kitűző (#2245)
1 nozar-thin medál (#2214) 1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 q. irtó medál (#2301)
1 * szem szimbólum (#142)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36) 1 fejlődéskő (#1640)
7 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
17 krónika (#1725) 1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 grákóbőr (#41) 1 magszim bél (#103) 3 mákrózsa virág (#56)
2 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
5 smirglilevél (#29) 5 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30) 12 vasérc (#152)

Összsúly: 41.37 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 boszorkánykendő (#1697) 1 csontszurony (#12) 1 evaporőr háj (#105)
1 fémrúd (#104) 1 hebrencs állkapocs (#130) 24 madártoll (#112)
4 mandibulapenge (#125) 1 rézdarab (#70) 11 sallank karom (#128)
8 tigroszlán fog (#63) 6 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
62 arany (#50) 1 kaja (#2) 10 kerek kő (#19)
6 pirkit (#153) 1 vadász tatu bőr (#15) 12 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45
-22
-21
-20
-19
-18
(42,-20) Elenios oltár, uzbány (#102)
(42,-19) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, homokvarány (#16)
(43,-21) Elenios rúnaköve, útonálló (#130)
(43,-20) kaffogó hebrencs (#88), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), tűzrakó hely (#1169), oltár
(44,-21) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Quirov (#975), Vidám Gorka (6109. kalandozó), Hozsi (6112. kalandozó), egy troll férfi
(44,-20) fejvadászház (#757)

Üzenet küldése a karakternek