149. forduló, 220. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 16. 9h:50'
EZ A 535. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
536. játékheted kezdete: dec. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 7

PSZI PONTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,53] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+4 tvp ). Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+83 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+228 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 334.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 215 8
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[72,94] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tilosaz Á " Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Van itt egy gnóm kutatóállomás (554. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 319.]

kt 343 2 elkészíted a 343. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 rézgolyót. [Rahn ékkő:] 216 tapasztalati pontot kaptál. [4 pontot használtál fel, van még 315.]

vik 10 merészség kalandozókra: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenkibe, még ha Nálad kétszer erősebb és ötször nagyobb a páncélja, akkor is. Csak rá ne fázz... (Megjegyzés: ezzel a merészséggel nem sokáig fogsz életben maradni, úgyhogy fontold meg, mit csinálsz!) Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ft 6777 támadod a 6777. kalandozót
FT 6777 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

hh 34 34 34 használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [9 pontot használtál fel, van még 306.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 297.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 288.]

kf 18 343 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 343. tárggyal
Előkészíted a parittyát.
Lövedékként rézgolyót fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,95] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
Összefutsz Korgó Szikrával. Egy elit csatavértet, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy királyi koronát, egy lánckesztyűt és egy varázsford. amulettet visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Végre itt az alkalom a leszámolásra! Dühödt ordítással egymásnak estek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. [+3% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd Korgó Szikra testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted Korgó Szikra jobb lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod Korgó Szikra nyakát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kvazár karddal Korgó Szikra néhányszor megkarcolja a nyakadat. (4 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel Korgó Szikra megkarcolja a testedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}


[10 pontot használtál fel, van még 278.]

t 6777 támadod a 6777. kalandozót
FT 6777 parancs tárolva.

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[73,94] Még mindig bozótos.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Chara-din híveié. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,93] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tintacsiga. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [71,93] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő manifesztátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [30 pontot használtál fel, van még 248.]

m 6 mozogsz nyugatra
[70,93] A bozótost dombság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó berzerker. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Páncélod 3 életpontot sebez ellenfeleden. A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 238.]

hh 34 34 34 használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [9 pontot használtál fel, van még 229.]
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [9 pontot használtál fel, van még 220.]
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 211.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
[69,93] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó berzerker. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 2 életpontot. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,94] Amerre csak a szem ellát, dombok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dombi yeti került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dombi yeti testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a dombi yeti bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,95] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk bal középső lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. [ubuk tüske ->eldobod] 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [30 pontot használtál fel, van még 181.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [Rahn ékkő:] 541 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [Rahn ékkő:] 541 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 161.]

m 1 mozogsz északkeletre
[72,94] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tilosaz Á " Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra rontasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy gnóm kutatóállomás (554. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 151.]

ek 503 134 53 t. energia kisütése: 503 134 53
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(69,93) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(70,93) vaskohó (#155), rőtmanó berzerker (#369)
(70,94) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), vaskohó (#155), Tharr oltár, 28. jellempróba, dombi yeti (#366)
(71,93) manifesztátor (#124), Dornodon oltár, phua-kúp (#372), szopógödör (#177)
(71,95) sörényes ubuk (#89), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár
(72,93) Fairlight rúnaköve, Raia oltár, tintacsiga (#74)
(72,94) gnóm kutatóállomás (#554), 44. jellempróba, olvasztókemence (#86), Tharr oltár, mélységi grittang (#103)
(73,94) Fairlight rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba, oltár
(73,95) mutáns pók (#117), Fairlight oltár, Korgó Szikra (6777. kalandozó)

[134,53] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Észreveszel egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Raggardi Csemete formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy barátság szent tüze van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 146.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

p 74 152 10 használod a 74. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 6 óndarab molekuláit, előállítottál 6 vasércet. [-60 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 141.]

ef 30 509 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 25, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran eljövendő papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 27 (36) Szint: 21 Merészség: 8/10 Magasság: 129 cm
IQ: 25 (33) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (24) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 23 (31) Életpont: 359/195 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (35) Varázspont: 646/264 Pénz: 2175 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 37/9 Pszi pont: 177/245 EFejl: 30
Eddig összesen 976 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5324 TP-t kaptál. Jelenleg 608067 TP-d van. A következő szinthez még 191933 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 190. fordulódban 11331 arany került a bankszámládra. 11500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 24/30 (+5%) vágófegyverek: 1/39
ütőfegyverek: 9/36 (+10%) lőfegyverek: 15/88 (+4%) dobófegyverek: 6/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); mérgezett vasnyíl (#187) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 134,53

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/57 2. nyomkövetés: 27/52 (+8%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 6/81 (+6%) 5. csapdakészítés: 13/84 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/93
7. gyógyítás: 30/73 8. titkosírás: 4/61 9. felderítés: 14/19
10. szörnyidomítás: 6/92 11. teológia: 12/79 (+4%) 12. taumaturgia: 38/28 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/31 14. versengés: 10/51 15. szörnyismeret: 36/91
16. pszi: 21/74 (+4%) 17. zárnyitás: 1/10 18. vadászat: 6/29
19. bányászat: 5/61 (+46%) 20. úszás: 2/50 21. főzés: 3/89

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
tetemember (#123) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), szintszívó (#96) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Korgó Szikra (#6777) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 4 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) halálkapu (#126) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> rücskös gigaféreg (#7039) jégcsóva (#41) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Korgó Szikra (#6777)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

.
HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián, második hely a 2. kategóriában a XXXIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 99 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 447 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 liumbe hajtás (#655) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 rézgolyó (#343) 3 spiritusz (#170) 2 szárnyas hernyó (#69)
4 tinta (#101) 4 ugh méreg (#166) 9 vasérc (#152)
12 víz (#27)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Hat új többfős kaland került be a játékba. Egy nyugatra, 3 a Yaurr birodalomba, 1 a Sötét Földre, 1 pedig a ryuku szigetekre.

Üzenet küldése a karakternek