34. forduló, 36. forduló, Geraldo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 12. 9h:22'
EZ A 103. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
104. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4975

GERALDO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,-36] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

d 2082 eldobod a 2082. tárgyat
Elhajítasz 1 obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[79,-35] A terep változik, dombok közt vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csontszablyával súrolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 19, gyógyulás: 7, összesen: -12 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,-34] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával épp hogy megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal felnyitod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontszablyával súrolod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges északi aurach trófeát, és diadalmasan beszerzel egy süvítő rája trófeát. 415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 25, gyógyulás: 8, összesen: -17 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy láplidérc volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,-35] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tintacsiga testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával megcsapod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 15, gyógyulás: 5, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy óriás csontváz volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 145.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[76,-34] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás patkány. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a bronzkardot a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 17 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy zombi.

Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 32 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kaffogó hebrencs nyakát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,-34] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy rőtmanó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a rőtmanó fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 129.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. 2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 99.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve varázsfesték. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. 2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! 3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. [30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 5 2 1 mozogsz délnyugatra, keletre, északkeletre
[74,-33] A dombság átmegy hegységbe. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén bal első lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy autentikus vámpír volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,-33] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy sírlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,-34] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy autentikus vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Találsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 45.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[75,-35] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a szintszívó ködös testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a szintszívó fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 9381 TP, -4 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -9 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz nála 5 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 60 (limit: 1650), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5410.
Találsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dark Angel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 37.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 4 fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-6 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-8 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

VARÁZSFESTÉK (9. VARÁZSLAT)
Bármilyen ügyes is egy tolvaj, néha-néha lebukik, és lassan elterjed a személyleírása. Ezért néha szükség lehet arra, hogy megváltoztassa külső megjelenését. Ezzel a varázslattal a hajad, szemed és bőröd színét változtathatod meg. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: V 9 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. A varázslat elmondása 4 VP-be kerül, és feltétlenül szükséges hozzá, hogy legyen nálad egy tükör. Azok, akik már amúgy is ismerik a karaktered számát, sajnos nem fogják az új személyleírást megkapni, csak a nevedet - a színek mássága ellenére is fel tudnak ismerni.

KARAKTERLAP

Geraldo, egy kontyos ősz hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 35. fordulód.

Erő: 14 (15) Szint: 8 Merészség: 4/1 Magasság: 187 cm
IQ: 19 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 12 Életpont: 137/123 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 2
Szerencse: 11 Varázspont: 59/1 Pénz: 51 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/6
Eddig összesen 233 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 349 TP-t kaptál. Jelenleg 4 349 TP-d van. A következő szinthez még 2 651 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, ork sámán, süvítő rája.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 16/76 (+39%) ütőfegyverek: 1/84
dobófegyverek: 3/45 (+36%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) (5 -);
75,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 102

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 176 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/101 (+77%) 2. nyomkövetés: 11/27 (+21%) 3. csapdakészítés: 3/16 (+13%)
4. gyógyítás: 17/46 5. titkosírás: 1/20 6. felderítés: 1/26
7. teológia: 3/87 (+33%) 8. taumaturgia: 7/33 9. vadászat: 2/45
10. bányászat: 1/67

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. sötét kastplom (566): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 31.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 60 (limit: 1650), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5410.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 49 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 42.11 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 obszidián penge (#2082) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2) 5 pirkit (#153)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79 80 81
-37
-36
-35
-34
-33
-32
(74,-33) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), alpesi tehenek (#91)
(75,-35) csontváz (#48), szintszívó (#96), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720)
(75,-34) rőtmanó (#55), olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 30. jellempróba, Leah oltár
(75,-33) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(76,-34) óriás patkányok (#42), zombi (#49), szent tölgyfa (#393), oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(77,-35) tintacsiga (#74), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 21. jellempróba, Tharr oltár
(78,-34) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, süvítő rája (#113)
(79,-35) mélységi grittang (#103), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), 31. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek