Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 11. 9h:09' EZ A 103. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 104. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4975 |
tv | támadó/véd. varázslat |
kno 8 6 | képesség-növelés 8 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan a másikra ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontszablyával kissé megkarcolod az orgyilkos fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált szintszívó trófeát, és kinyersz egy alkalmas orgyilkos trófeát. 184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló bal vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontszablyával végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 97 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 4, összesen: +1 ÉP}
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
ve 70 1 | megveszed a 70. tárgyat 1 |
ve 85 1 | megveszed a 85. tárgyat 1 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csontszablyával megkarcolod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 6, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [97,-27] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nektoraf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [96,-27] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy legyengült törpemammut. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a garokk varacskos hátát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontszablyával kissé megkarcolod a garokk fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontszablyával megcsapod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 19, gyógyulás: 7, összesen: -12 ÉP}
Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal párszor kilyukasztod a mutáns pók testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával súrolod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ocsmány csáprágóját a mutáns pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával kissé megkarcolod a mutáns pók testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (ld. enc.) Elhajítod a vacak uzbány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mutáns pók trófeát. 443 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+46 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 25, gyógyulás: 10, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [94,-29] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csontszablyával kicsit megvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvágod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontszablyával kicsit megvágod az uzbány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 35, gyógyulás: 10, összesen: -25 ÉP}
Megmarkolva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával felnyitod az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 6, gyógyulás: 5, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [93,-30] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csontszablyával súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Bronzkarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 19, gyógyulás: 11, összesen: -8 ÉP}
m 7 2 | mozogsz északnyugatra, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal kilukasztod a gorombilla testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontszablyával alaposan megvágod a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gorombilla mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 54 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával kissé megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Bronzkarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csontszablyával megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 16, gyógyulás: 13, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [93,-31] A terep továbbra is sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pókvadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával végigvágod a pókvadász nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 5, összesen: -1 ÉP}
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ef 7 501 | energia fejlesztése 7 |
ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY) A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla. |
A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP, RM és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek. |
PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY) Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni. |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
UGH MÉREG (166. TÁRGY) Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali. |
MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY) Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják. |
LIUMBE (349. SZÖRNY) A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene. |
Erő: | 14 (15) | Szint: | 8 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 187 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 127/119 | Jellem: | gonosz (4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 50/26 | Pénz: | 45 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | vágófegyverek: | 15/46 (+37%) | ütőfegyverek: | 1/84 |
dobófegyverek: | 2/12 |
93,73 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 102 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 176 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/2 (+100%) | 2. nyomkövetés: | 10/36 (+22%) | 3. csapdakészítés: | 2/57 (+23%) |
4. gyógyítás: | 15/92 | 5. titkosírás: | 1/20 | 6. felderítés: | 1/26 |
7. teológia: | 2/87 (+83%) | 8. taumaturgia: | 7/25 (+600%) | 9. vadászat: | 1/67 |
10. bányászat: | 1/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) (988,0) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. (teljesítve) |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. sötét kastplom (566): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 31. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45 (limit: 1645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 127 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 36.44 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
146 | arany (#50) | 1 | varázskő (#305) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | evaporőr háj (#105) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rézdarab (#70) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
-32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|