157. forduló, 159. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 14. 12h:13'
EZ A 223. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
224. játékheted kezdete: júl. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


Egy alanori csataménen sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a csatamén le akarna gázolni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a veszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Szeretett királyunk, VI. Borax üzenetét hozom a királyság minden híres kalandozójának!
- Lehet, hogy híres vagyok, de biztosan nem vagyok a királyság kalandozója - gondolod magadban, de ezt nem közlöd a futárral.
- Nemrég Alanor jósmágusai közelgő kataklizmára figyelmeztették bölcs uralkodónkat. A titokkutató udvari mágusok és főpapok hónapokig kutatták a veszély mibenlétét, és végül megtalálták annak forrását. Morgan, Leah elsőszámú avatárja, éppen Ghallán tartózkodott a világégés idején, és úgy tűnik, hogy ez a hatalmas kataklizma még az ő fizikai valóját is képes volt elpusztítani. Egy ilyen hatalmú lényt azonban nem könnyű eltörölni a létezésből. Kiderült, hogy a létsíkokon szétszórt és elrejtett lélekurnákba rejtette szellemét, és ezekből mostanra képes volt visszaregenerálni a testét is. Miután ismét teljes öntudatra ébredt, döbbenten látta, hogy Leah hatalma mennyire lecsökkent Ghallán a világégés következtében. Úgy döntött, hogy tesz ez ellen, ezért elkezdte felszaggatni a tér -idő szövetét, hogy a Negatív létsíkról negatív energia áramoljon át a világunkra. Ennek mellékhatásaként élőholtak özönlenek Ghallára, animálódnak itteni, régen halott lények is, sőt, még az életteli föld is kiég. Ha pedig elég negatív energia áramlik Ghallára, akkor a Negatív létsíkhoz hasonló, kiégett, élőholtak által lakott világ lesz belőle. Nyilván, sem Őfensége, sem a Yaurr birodalom nem fogja ezt ölbe tett kézzel végigvárni. A bölcsek, konzultálva Leah legfőbb papjaival, arra a megdöbbentő következtetésre jutottak, hogy Leah - érthetetlen okokból - nem támogatja Morgan ez irányú törekvését. Mindez lehetőséget ad nekünk is arra, hogy megakadályozzuk Morgan tervét. Ha a negatív energia eléggé lecsökken Ghallán, akkor ezek a nekrorések bezárulnak, és elhárul a világvégét jelentő veszély. A negatív energia csökkentésének pedig az egyik legegyszerűbb módja, az élőholtak pusztítása. Így királyunk mindössze arra kér téged, hogy tégy meg minden erőfeszítést annak érdekében, hogy minél több élőholtat pusztíts el. Nem lesz nehéz találkoznod velük, hiszen lassan már mindenhol a holtak kóborolnak.
Mire átgondolnád, és elmondanád neki az aggályaidat a dologgal kapcsolatban, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek, ne habozz, és tégy meg mindent annak érdekében, hogy a nekrorések bezáruljanak! - azzal vágtába ugratja az alanori csatamént, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban.
340 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,61] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 4. pontnál.
A táborozás 14. napján összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Leah misszionáriusa. Egy agori szegecscsizmát, egy behemót amulettet, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hősiesítő medált, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kabutót, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy torz fülkarikát és egy tradicionális övet visel. Ruházatát egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zsíragy. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Laurana (1040) ellopott tőled 1 ezüst kulcsot. Laurana (1040) szinte a semmiből előbukkanva, elemelt tőled 524 aranyat. Laurana (1040) ellopott tőled 1 kvazárt.
A 77. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű törpe férfival. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din szerzetese. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy drako pikkelyvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight nyakláncát, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy káosz szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lucius szerencsep.ét, egy mentát koronát, egy mind. kristályát, egy moa harci nadrágot, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tépett lobogót, egy teriádbőr karkötőt, egy tirik-hun medált, egy tolvajkesztyűt és egy törpe bakancsot visel. Fegyverzetét egy rd'alv lélektipró trófea, egy triklem drakolder trófea és egy raskhiir szellem trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Érzékeled auráját: ő is gonosz.
Összeismerkedtek. Az ő neve Sestun. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 88. napon összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia apostola. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy nekrofun medált, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.kristályát, egy q. demoralizátort, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Összeismerkedtek. Az ő neve Stormfist. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 136. napon összeakadsz egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Chara-din fanatikusa. Egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy dalebg.kristályvértet, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy nekromanta övcsatot, egy olimpiai rézmedált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kőkés. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rókákba Beleordító. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 139. napon találkozol egy barna, rövid hajú, kék szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr szerzetese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy Batharak vértjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dal.kristálykesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy füst övet, egy hakamát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy mind. kristályát, egy olimpiai rézmedált, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan karkötőt, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Friedurgonoma trófea, egy Ylgoroth trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy nerub csontszablyát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szárnyas Tejvadász. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát.
A 294. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű drow nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran szerzetese. Egy boszorkánykendőt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy fejvadász medált, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mind. kristályát, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy tünde tegezt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy rogalhal csuklópántot visel. Fegyverzetét egy ében sárkány trófea, egy kristályförgeteg trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {ereje: 69.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hrenda. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Fejet hajtasz a rangsorban feletted álló drow előtt.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+91 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+205 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: v 6 4 11 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 29 10 10 mozogsz 29 10 10
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.]
Csak távoli csatornazajok szűrődnek el hozzád, amíg a zsákutcát átvizsgálod [29. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy átokosztó az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 35 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával párszor keményen megütöd az átokosztó poshadt hasát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az átokosztó bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbe kapnál, az átokosztó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 565 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyíláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt hadúr lakik itt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr jobb lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontpálcával párszor keményen megütöd az élőholt hadúr jobb karját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Hirtelen egy Hrumagurkot veszel észre magad előtt. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 58 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Hrumagurk egyik csápját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltalált téged. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpálcával többször eltalálod a Hrumagurk testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a Hrumagurk testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 746 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[77 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 11 8 8 mozogsz 11 8 8
Egy használaton kívüli, kiszáradt csatornanyílást veszel észre [11. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. {egyik sebzési módja: 4x 4d8+20.} Fegyvere egy bronzpenge. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával épp hogy eltalálod a bérgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a bérgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 25 életpontot sebeztél. A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2 681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megiszol egy adagnyi sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +322 életerő.)
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.]
Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy oglyth. {támadása: 29.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az oglyth nyálkás csápját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd az oglyth testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) Méregfoggal többször eltalálod az oglyth bal első lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth csápol, de mindhiába. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod az oglyth zömök testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) Méregfoggal megkarcolod az oglyth testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 038 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy oglyth. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az oglyth bal első lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod az oglyth zömök testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-7 életpont.) Méregfoggal többször eltalálod az oglyth bal első lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-1 varázspont.) Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd az oglyth testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-7 életpont.) Méregfoggal megbököd az oglyth bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[33 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 9 15 18 mozogsz 9 15 18
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy átokosztó az. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az átokosztó jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az átokosztó bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az átokosztó jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt az átokosztó agyarával a testeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +287 életerő.)
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.]
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Hirtelen egy gorath lárvát veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a gorath lárva jobb vállát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő súlyzó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorath lárva fejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst nyaklánc felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 2 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 89, gyógyulás: 47, összesen: -42 ÉP}

Hirtelen egy bérgyilkost veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bronzpenge. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a bérgyilkos jobb lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bérgyilkos testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a bérgyilkos bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[110 pontot használtál fel, van még 90.]

lm 19 17 14 mozogsz 19 17 14
Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Hrumagurk lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 31 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltalált téged. (29 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a Hrumagurk amorf testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a Hrumagurk egyik csápját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 36 életpontot vesztettél. A Hrumagurk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a gorath lárva nyakát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a gorath lárva nyakát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megkarcolod a gorath lárva fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzpenge felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 2 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 61, gyógyulás: 39, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Hirtelen egy mutáns patkányt veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Méregfoggal többször eltalálod a mutáns patkány bal vállát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Méregfoggal jól megszurkálod a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gorath lárva az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gorath lárva jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzpenge felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a gorath lárva testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 2 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 70, gyógyulás: 42, összesen: -28 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt hadúr van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr nyakát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt hadúr bal lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +304 életerő.)
[66 pontot használtál fel, van még 24.]

lm 14 35 36 mozogsz 14 35 36
Egyhelyben toporogsz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 24.]

lm 30 31 39 mozogsz 30 31 39
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [22 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 2.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 631 5 bemész a 631. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 7 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYÍTÓMESTER (544. TUDATI KÉPESSÉG)
Mikor a tudati energiák hasznosításáról beszélünk, akkor nem egyszerűen csak az ismert módszerek újraértelmezését értjük ez alatt. Ugyanis a széles körben ismert módszerek hatásfoka egy bizonyos határon túl már nem növelhető tovább. A kasztroplanáris tér titkainak megismerésével egészen új módszerek kidolgozására nyílik lehetőség, mint például a gyógyítás terén. Rájöhettek például arra, hogy még a legbonyolultabb élő szervezetet is - egészen sejtszintig lebontva - könnyedén fel lehet térképezni a tudati erőd falai közt. Az élet értelme, amely elvont kérdés mindeddig logikai úton megoldhatatlan feladványnak tűnt, 'odaát', a tudati síkon végiggondolva csupán egy tökéletesen tiszta és világos képlet. Ha eljutottatok a közös gondolkodás ilyen letisztult szintjére, akkor már könnyen a gyógyítás mestereivé válhattok. [Mostantól a GY parancs, és minden gyógyító varázslat hatása a karakterszinted %-kal (de maximálisan 100 %-kal) többet gyógyít. Gyógyítómester képesség a hasonló hatásokkal összeadódik, és aktiválást nem igényel, mindig működni fog.]

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)
A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát.]

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 24 (40) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (35) Támadás: 40 (42) Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (35) Védekezés: 75 (79) Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 24 (33) Életpont: 460/460 Jellem: gonosz (143) Tul. pont: 4
Szerencse: 20 (55) Varázspont: 662/0 Pénz: 1295 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 30/17 Pszi pont: 69/33 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1393 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 863 TP-t kaptál. Jelenleg 1 310 908 TP-d van. A következő szinthez még 89 092 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, ongóliant, Blounther apó. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 53 az új rendszer szerint. A 152. fordulódban 10489 arany került a bankszámládra. 10803 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 15/75 (+25%) szúrófegyverek: 21/92 (+8%)
vágófegyverek: 25/22 (+6%) ütőfegyverek: 5/59 (+48%) lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 12/9

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 .); vashegyű nyíl (#176) (17 .); ubuk dobónyíl (#138) (18 .); ében nyílvessző (#848) (19 -21.); ében nyílvessző (#848) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,61 mezőn táborozol, a 99. labirintusban, 1. szinten, 3. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/21 2. nyomkövetés: 33/90 3. lopás: 1/83
4. mászás: 11/71 5. csapdakészítés: 13/49 (+7%) 6. csapdaészlelés: 3/78
7. gyógyítás: 16/65 8. titkosírás: 3/66 9. felderítés: 16/70 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 23/91 (+10%) 12. taumaturgia: 27/78 (+18%)
13. szerencsejáték: 2/25 14. versengés: 10/82 15. harcművészetek: 1/64
16. zene: 4/68 17. szörnyismeret: 11/20 18. pszi: 8/34 (+3%)
19. zárnyitás: 1/5 20. vadászat: 6/10 21. bányászat: 7/10
22. testépítés: 4/47 23. úszás: 8/21 24. főzés: 4/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), csontgólem (#392) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 81, 99, 129, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 52.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, v 1 10, v 182, p 71, p 65 2, h 1133.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 817 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 1 teriád lándzsa (#1282) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
4 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328)
1 ryuku szablya (#695) 1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
2 kőkalapács (#13) 3 szöges bunkó (#8) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
5 ében nyílvessző (#848) 11 ezüsthegyű nyíl (#323) 7 kerek kő (#19)
7 mérg. ubuk tüske (#137) 36 nyílvessző (#108) 2 sallank nyíl (#129)
10 tüske (#22) 8 ubuk tüske (#131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
6 bumeráng (#249) 3 ezüstshuriken (#327) 16 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyu-shuriken (#157) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138)
5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 haramaki (#1367) 1 Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * igazgy. fülbevaló (#197)
8 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
2 * denevér szimbólum (#140) 5 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811)
4 halálhozó talizmán (#813) 1 * hősiesítő medál (#1558) 4 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüst karkötő (#158) 3 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 balkezes gyűrű (#1549) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 drakolder gyűrű (#969)
5 ezüst gyűrű (#180) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 háború gyűrűje (#722)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 4 korty sötét ital (#284), fér még: 6]
2 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 11 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 29]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 60]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 56 csepp ugh méreg (#166), fér még: 88]
3 vizestömlő (#3) [bennük 4 korty víz (#27), fér még: 56]
5 zöld üveg (#82) [bennük 30 csepp ragasztó (#83), fér még: 70]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 9 áldott kő (#642) 1 aranypikkely (#415)
1 aranytermő erszény (#819) 7 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
9 Fairlight szütyője (#2108) 3 fáklya (#36) 2 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 1 fűszerkeverék (#1170) 1 + hebrencs csapda (#147)
35 kaja (#2) 3 kötél (#92) 14 kristályfolyadék (#449)
25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133)
2 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nerub gyógyital (#1873)
1 olló (#335) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 ryuku amfora (#1153) 1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32)
8 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 44 álompor (#396)
135 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
3 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 7 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 1 dentor bőr (#551) 15 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 13 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 7 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 fokhagyma (#403) 3 galachmit (#310) 1 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 25 gyöngymangó (#135) 10 halcsont (#390)
1 hattyútoll (#1222) 2 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
6 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199) 5 kék orchidea (#68)
12 kőszem (#304) 4 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656)
3 liumbe hajtás (#655) 150 madártoll (#112) 50 mákrózsa virág (#56)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703) 1 moa burát (#384)
2 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377)
4 moa üveggömb (#383) 10 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116)
10 mutáns csont (#331) 6 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 51 pirkit (#153) 5 púderkő (#119)
11 purifikátor háj (#269) 88 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
1 remák szív (#264) 20 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651)
4 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952) 10 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 22 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 2 téfea-agy (#172) 2 Thargodan esszencia (#328)
1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
7 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 279.17 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 1 csontpálca (#329) 4 drótszőr (#37)
1 ében nyílvessző (#848) 1 gyenge méreg (#26) 3 kaja (#2)
3 sötét ital (#284) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
35 arany (#50) 2 bronzpenge (#126) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186
60
61
62
(185,61) fogadó # (#622), a 99. labirintus bejárata, átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), Hrumagurk (#370), bérgyilkos (#375), oglyth (#374), gorath lárva (#376), mutáns patkány (#373)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nemrég nyugatra, az Ördögi Kör épületeibe bekerült bérvarázsként az esszenciavédelem. Sajnos ettől a keleti Káoszkatedrálisban már nem rakják fel. Egyszerre nem tud mindkét helyen elérhető lenni, programozási okok miatt. Mivel nyugaton Chara-din hívei nem tudják megszerezni ezt a varázslatot, keleten pedig minden isten számára elérhető, így inkább nyugaton hagyjuk meg bérvarázsként.
* - Csökkentettük Moi Ro Fánál és a sötét ölésznél a tudás gyöngye találási esélyét. Alacsony kincskeresés bónusznál ez nem jelent jelentős csökkenést, de megakadályozza, hogy magas kincskereséssel túlzott eséllyel legyen farmolható. Átnézzük majd, hogy ki mennyi gyöngyöt farmolt eddig, és korrigáljuk.
* - A Végzet kitűzője védett ugyan a kisebb tulajdonságszívás ellen, de nem biztosított automatikus támadást, mint ahogy a tulajdonságpajzs teszi. Ezt javítottuk.
* - A Föld síkján, ha omlásba kerül a karakter, akkor is elvarázsolja a felszínre ugrást, ha ezzel negatívba megy a TVP-je.
* - Tudati portya közben (501. KT-képesség) nem lehet bűvölni.
* - Átgondoltuk a tudás gyöngye kérdést, és visszaállítottuk az eredeti esélyt arra, hogy a sötét ölészből vagy Moi Ro Fából essen a gyöngy. Ezzel együtt megváltoztattuk a kincskeresést úgy, hogy a kincskeresés bónusz nem számít akkor, ha szörnyből kincsként esik a tudás gyöngye. A gyöngy vadászatok átnézése folyamatban van, és elképzelhető, hogy lesz változás majd a kincskeresésben is később, ami a szörnyek kincseit érintheti.
* - Az elmehártya (301) és tudatháló (304) védekező pszi képességek megvédenek minden mentális teológia és taumaturgia támadó varázslattól is. Ezeknél nem gyógyítanak, vagy sebeznek vissza, de megvédenek, ahogy a pszi acéltorony is véd.
* - Bekerült a játékba a Levegő síkja. Az átmenetelhez a Föld síkján kell megtalálni az átvezető küldetéssort.
* - Kicsit erősítettünk a kutatnivalók ritka kincsein a Levegő síkján. Pár, már nem túl hasznos tárgy kikerült, 1-2 hasznosabb bekerült.
* - Evirigon és Kronoteus ezentúl fixen dob fészektollat és térkristályt.
* - A düh vérvörös köde (289. és 541. KT-képesség) nem növeli a temporális sztázis szörnyképesség esélyét.
* - A szörnypiacokon átveszik a létsíkos szörnyeket, de ezentúl nem adják tovább, tehát venni nem lehet őket.
* - A Levegő síkján mostantól minden tereptípuson működik a szörnyek éles látás képessége (azaz 10% eséllyel két szörny jön mozgáskor).
* - A nagyobb kulcskarika (2231) nem helyettesíti a ztrax kulcsot (1217) és Kyeli kulcsát (1293).
* - A cirkuszi fősátor küldetésében leadott 6000 arany ezentúl 50 helyett 10 jóságot ad. Figyelem! A karakter automatikusan leadja az aranyat, ha van nála ennyi, amikor megkapja a küldetést!
* - A játékosok kérései alapján tovább javítottuk a légsíkos kutatnivalók ritka kincslistáját.
* - Egy picit csökkentettünk a grogoan behemót félelmsugarának erején, illetve kicsit csökkent a mentődobása a fizikai varázslatok ellen.
* - Nyugatra új déli sziget került be további kihívásokkal a nyugaton játszóknak.
* - A púpos varkaudar arénamester beszerzett pár kedvezményes árú vámpírférget is a közönség szórakoztatására. A beszerzett szörnyekért nem vállal felelősséget az arénagödröt üzemeltető Koponyalékelők törzs.
* - Az óriáserőt (53. varázslat) maximalizáltuk +60 sebzésben. Ennél több sebzést nem tud adni.
* - 15000-es hit felett az IMádkozás nem növeli a papi hitet. A megmentett lélek (1952. tárgy) és a tökéletes véglet (422. varázslat) továbbra is növeli.
* - A tidanitdukátot (1480. tárgy) át lehet váltani védőkristállyá (2240. tárgy) egy az egyben a gnóm refrugátor (2069. tárgy) segítségével, a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal.
* - A triton halragut (27. recept) le lehet főzni minden síkon, nem csak a Víz síkján.
* - Az FVH-nak meg lehet adni 100-nál nagyobb paramétert is. Az FVH 99 továbbra is azt jelenti, hogy csak a kalandozókra használsz harci varázslatokat, az FVH 100 pedig az, hogy egyáltalán nem használod őket. - A karomkesztyű (1771. tárgy) átadhatatlan lett.
* - A tidanitdukátot (1480. tárgy) át lehet váltani kisebb reverziós prizmává (2027. tárgy) egy az egyben a gnóm refrugátor (2069. tárgy) segítségével, a H 2069 1480 (darabszám) parancsnál, ha a darabszám 100 felett van, akkor nem védőkristályt kapsz, hanem (darabszám-100) db kisebb rev. prizmát.
* - Újra átgondoltuk a titanitdukát-kisebb rev. prizma átváltást, és úgy döntöttünk, hogy visszavonjuk. A titanitdukátot nem lehet kisebb. rev. prizmává átváltani. A TVP szívás ellen továbbra is a megfelelő páncéllal, víziharc esetén a normálisan felhalmozott kisebb rev. prizmákkal lehet védekezni.
* - A szörnypiacokon történő szörnyvásárlás költsége 10 TVP lett.
* - Új tárgy került a játékba: védőprizma. A góm refurgátorral váltható titanitdukátból, és véd a szörnyek TVP-szívó ütésétől.
* - Új parancsot vezettünk be: FVK néven. A csata kezdetén feltörendő varázsköveket, manakristályokat stb. szabályozza.
* - Nyugaton, az ősi kolostorban (2127) meg lehet tanulni azokat a harcművészeti technikákat, amiket a Sötét Föld rejtett kolostoraiban (493) oktatnak.
* - Elkezdődött az élőholt invázió.
* - A Kiégett Földek egyik város mezőjére (513, 48) felkerült egy vaskohó.
* - Bekerültek a Hőstettek rovatba az I. Végzet Vermének eredményei.
* - Azokat a távolsági fegyvereket, amelyeknek fegyverszakértelem korlátja van, FLH-ból a korlát alatt is lehetett használni. Ezt javítottuk. FLH-be továbbra is be lehet rakni a korlát alatt, de a karakter nem fogja használni a csatákban, ha nincs meg a szükséges fegyverszakértelem.
* - Mostantól lehet tesztcsatázni a légsíkos szörnyekkel is. A 7692-es szörnyig működik a tesztcsata.
* - Ha védőprizmát gyártott valaki gnóm refrugátorral, csak a következő fordulóban kapta meg a védőprizma enciklopédáját. Ezt javítottuk, most már egyből megkapja.
* - A Bíbor mágiagyűrű hibás szöveget adott, amikor KF-elter a karakter. Ezt is javítottuk.
* - Az ében manakövet - az enciklopédiájával ellentétben - lehetett használni 55. szint alatt is. Javítottuk a hibát.
* - Bekerült két Többszemélyes Kaland a Levegő síkjára.
* - A pajzshasználat II. (542. KT-képesség) maximuma 20%-ról 25%-ra nőtt, hogy az intarzit pajzs védettségét is kihasználja.
* - A KT-képességfából elkészült újabb 5 szint. Az új képességeket és a hozzájuk kapcsolódó fejlesztési dolgokat (költség, feltétel stb.) a honlapunkon lehet megnézni.
* - Bekerült a játékba az FPH parancs. Mindenki kapott róla enciklopédiát, akinek a legmagasabb fegyverszakértlme 36 fölött van.
* - Ha 0 aranyas tárgyra van HU kiadva, azt ezentúl nem veszi fel a karakter.
* - Az EK 99 parancs hatására 1 TU 10 TVP-ért forduló végéig bármely más KT-tagnak lehet átadni információt, tárgyat és TU-t, mintha egy szövetségben lenne a két karakter. MXTU így nem adható át.
* - A KT szövetségbe való belépéshez elég, ha a vezetők 51%-a engedélyezi a belépést.
* - A KT aktuális képességfás képessége akkor is fejlődik, ha valaki nem azt a képességet fejleszti, hanem egy korábbit. Ily módon a képesség fejlesztése nem fejezhető be, tehát 1 TU-t mindenképp kell rajta fejleszteni a végén úgy, hogy valaki az aktuális képességet fejleszti.
* - A nekronfókusz (2374) +10% TP-t ad élőholtakra, nem +1%-kot, viszont nem adódik össze belőle több.
* - Ha valakinek nem 0-ra van állítva a DEM hatótávja, akkor a DEMezés is lépésnek számít, mivel ilyenkor szörnyek generálódnak. Ha már nincs több lépése az adott fordulóban, akkor a DEM ugyanarra a mezőre fogja repíteni.
* - Ha valaki ERKI paranccsal kilép a KT-ból, nincs IQ és egészség vesztés, és csak 1 max.ép-t veszít. Kap árnyékMXTU-t is, eggyel kevesebbet, mint normál kiengedésnél.

Üzenet küldése a karakternek