1. forduló, 3. forduló, Forrás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 1. 13h:43'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 2. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: márc. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4891

FORRÁS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,54] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mérges pók nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 102.]

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 101.]

* 3. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 101.]

flh 1 94 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 94. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 94 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

flh 4 94 felt. lőfegyver haszn. 4 a 94. tárggyal
Ok, FLH 4 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

flh 6 176 felt. lőfegyver haszn. 6 a 176. tárggyal
Ok, FLH 6 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

flh 999 363 felt. lőfegyver haszn. 999 a 363. tárggyal
Ok, FLH 999 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

flh 997 363 felt. lőfegyver haszn. 997 a 363. tárggyal
Ok, FLH 997 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

flh 998 363 felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal
Ok, FLH 998 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

dx 1 repítsen a d.ex.m. 1 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 3 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. A hatalmas bádogkádban épp csontot őrölnek a szélkerék által meghajtott acélfogak. Biztos a közeli városka megbízásából, ahol valamilyen extra dologra használják fel a végterméket. Egy molnárlegény közelít feléd. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod, hogy a malmot mostanában többször kifosztották a környéken tevékenykedő rablók. Nincs is semmije, amit odaadhatna, pedig a legszívesebben megbízna vele, hogy végezz az útonállókkal. Talán a jövőben majd, ha a malom újra termelt némi pénzt, ki tud téged is fizetni. Lágy szavaiddal próbálod megnyugtatni, talán egy kicsit sikerül is. Aztán távozol. [5 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[125,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ryuku légiós volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Chara-din nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [124,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy proteinfecske. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megbököd a proteinfecske testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [123,54] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anathera Tsung orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Jerome. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


Találkozol egy kontyos ősz hajú, barna szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Leah hittérítője. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst éjmedált, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy rőtmanó kacagányt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy drakolich trófea, egy zombi mester trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz.
Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
[32 pontot használtál fel, van még 64.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[122,54] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával megkarcolod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Qulli Brann előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ezt a támadást elhibáztad! A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [120,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy ryuku légiós ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Találsz egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 37.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[119,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megérinted a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy mutáns pók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Bronzhegyű lándzsával meghorzsolod a mutáns pók testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [34 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 74 keresed a 74. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tintacsigát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 121 pontot. A következő körben tehát 119 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CHARA-DIN MEGIDÉZÉSE
Félelem markol a szívedbe, ahogy érzed, hogy lelked eltörpül egy fölébe magasodó gigantikus árny mellett. Aztán nagyon, nagyon távolról egy idegen hangot hallasz, amely nagyon halk, mégis tökéletesen értesz minden irtózatos hangsúllyal kiejtett szót:
"Halandó! Egy nagyhatalmú Thargodan vagyok, akinek a parancsait a Sötét Földön ezrek követik. A ti síkotokra ugyan nem léphetek még nagyon hosszú ideig, de segíthetek, hogy szolgálhasd az egy és mindenható urat, Chara-dint. Fogadd el, hogy a káosz és a pusztulás az egyetlen út a hatalomhoz, és mutasd be a megfelelő áldozatot istenem rúnakövénél! Ha sikerrel jársz, beléphetsz Chara-din papjainak sorába. Az áldozat legyen egy grákó bőr, egy deus ex machina és Chara-din ékköve! Segítségedre lesznek a Káosz Lordjai. Vigyázz, ha lelked nem elég sötét, amikor a szertartást végrehajtod, kudarc fog várni...
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

KARAKTERLAP

Forrás, egy fekete hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Ez a 2. fordulód.

Erő: 15 (21) Szint: 4 Merészség: 9/5 Magasság: 126 cm
IQ: 15 (13) Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 Életpont: 93/80 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 0/0 Pénz: 2 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 8/8
Eddig összesen 5 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 352 TP-d van. A következő szinthez még 148 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 2 (+1)
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (1 -3.); bronzhegyű nyíl (#94) (4 -5.); vashegyű nyíl (#176) (6 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
119,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 192 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 1 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 4
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 1 21. testépítés: 1
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
segítesz max. 30 TVP-ért

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

ISMERT LABIRINTUSOK
67.

Összsúly: 58.53 kg Megterheltség: 57%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 1 kötél (#92)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123 124 125 126 127
53
54
55
56
57
58
(119,57) oltár, 35. jellempróba, manaelementál (#290), mutáns pók (#117)
(120,56) ryuku légiós (#361), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba
(121,55) oltár, 39. jellempróba, garokk (#73)
(122,54) uzbány (#102), 31. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(123,54) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), 50. jellempróba, barátság szent tüze (#484), érclelőhely, Jerome (#956), egy alakváltó férfi
(124,54) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), proteinfecske (#139)
(125,54) ryuku légiós (#361), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek