Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 23. 9h:20' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 507. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: máj. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: vv 71 300 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 300. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 3. KP: hh 1133 2306 1629 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 4. KP: vv 26 188 24 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: vv 4 222 364 | elmormolod a 4. varázslatot a 222. varázslatot a 364. varázslatot |
* 6. KP: vv 224 78 28 | elmormolod a 224. varázslatot a 78. varázslatot a 28. varázslatot |
* 7. KP: v 1 999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 297 443 120 | elmormolod a 297. varázslatot a 443. varázslatot a 120. varázslatot |
* 10. KP: vv 182 184 137 | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 137. varázslatot |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
hu 1758 | hulladék: 1758 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
vv 76 70 478 | elmormolod a 76. varázslatot a 70. varázslatot a 478. varázslatot |
v 367 396 | elmormolod a 367. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
110 | 111 | 112 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[72,59] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 35 aranyat.
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
ve 76 | megveszed a 76. tárgyat |
vv 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 282 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 278 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 4 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 101 68 | elmormolod a 198. varázslatot |
110 | 111 | 112 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[101,68] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 281 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (7 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Pásztorbottal megütöd a zombi mester bal vállát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 520 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 280 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 2 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 189 | bemész a 189. titkos labirintusba |
lm 18 26 | mozogsz 18 26 |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
v 181 97 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
100 | 101 | 102 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Felfedeztél egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 35 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. 152 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb lábát. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {HD:} Agyartőrrel megérinted az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzkulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 65 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 78, gyógyulás: 93, összesen: +15 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontakt. II pszi támadással. 197 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+55 varázspont.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 280 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a noth szellem testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 008 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 14, gyógyulás: 47, összesen: +33 ÉP}
v 181 94 53 | elmormolod a 181. varázslatot |
100 | 101 | 102 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy védelem tűz ellen varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 139 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske bal vállát. (7 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske testét. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérg. vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 63 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 77, gyógyulás: 87, összesen: +10 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 230 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 181 95 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
100 | 101 | 102 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[95,107] Épületek tűnnek fel.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 134 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb szárnyát. (3 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {HD:} Agyartőrrel megbököd az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 66 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 83, gyógyulás: 76, összesen: -7 ÉP}
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona bal lábát. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar katona jobb lábát. (7 támadással 670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a varkaudar katona testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7 980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1116, sebződés: 181, gyógyulás: 172, összesen: -9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 58 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 ezüstshuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor bal oldalát. (7 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) {HD:} Agyartőrrel megbököd az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 462 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 134, gyógyulás: 50, összesen: -84 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy gázpajzs varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 101 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hoarián sárkánybébi feltűnő végtagjait. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (217 életpontot vesztettél.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. A gázpajzs tökéletesen megvédett. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor súrolva eltalálod a hoarián sárkánybébi pikkelyeit. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a hoarián sárkánybébi bal vállát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Borzalmas harapásokat kapsz a szörnytől a karodba. (9 támadástól 518 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +104 ÉP.) Ütéseket mér a 9 hoarián sárkánybébi a farkával a jobb válladra. (9 támadástól 268 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (18 támadástól 565 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +113 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1098, sebződés: 1568, gyógyulás: 430, összesen: -1138 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 503 139 121 | t. energia kisütése: 503 139 121 |
100 | 101 | 102 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[139,121] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 277 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (7 támadással 230 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs testét. (7 támadással 670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). {HD:} Agyartőrrel megdöfködöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs jobb oldalát. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {HD:} Agyartőrrel megkarcolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 375 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1638, sebződés: 517, gyógyulás: 379, összesen: -138 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök bal karját. (7 támadással 175 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök testét. (9 támadással 837 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a sötét ülnök sötét bőrét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök fejét. (5 támadással 479 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel megérinted a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 655 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1914, sebződés: 684, gyógyulás: 139, összesen: -545 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 280 életpontot sebeztél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 124 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző egyik csápját. (7 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző jobb oldalát. (9 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kreiton idéző testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápjaival a kreiton idéző csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton idéző jobb vállát. (8 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a kreiton idéző szellemalakját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 380 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2037, sebződés: 610, gyógyulás: 423, összesen: -187 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy gázpajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 219 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bumeráng. Alaposan megsorozod a tleikan behemót testét. (7 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót testét. (9 támadással 665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a tleikan behemót testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót testét. (9 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). {HD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tleikan behemót jobb oldalát. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót termetes combját. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Te 36 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+59 életerő). {HD:} Agyartőrrel megérinted a tleikan behemót testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 372 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 655 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2470, sebződés: 994, gyógyulás: 662, összesen: -332 ÉP}
hh 2210 392 2372 | használod a 2210. tárgyat a 392. tárgyat a 2372. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 279 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs jobb szárnyát. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs jobb vállát. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a szellemdarázs testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 324, gyógyulás: 249, összesen: -75 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 282 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus törékeny testét. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {HD:} Agyartőrrel megkarcolod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 947 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1548, sebződés: 312, gyógyulás: 274, összesen: -38 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 279 életpontot sebeztél. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [99,69] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy csodabazárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [98,70] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Találsz egy nekrofunt. Látsz egy borkonyó cserjét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Megmutatod a ruhádra aggatott drágakövet, a cirkuszi kitűzőt. Széles vigyorral arcán enged utadra.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A következő próba: sörivás időre. Feldobod az idő mérésére használt követ a levegőbe, majd a korsóhoz kapsz és tartalmát magadba öntöd. A kő szerencsére csak a művelet lezajlása után ér földet, sikerült a próba... Az ötödik próba húzás kártyákból. Pusztán a szerencsédre kell hagyatkoznod. Kiválasztod a jobb szélső kártyát a jósnő kezében és remegő kézzel felmutatod neki. Ő elismerően rád mosolyog, sikerült! 2 203 tapasztalati pontot kaptál. Az alakváltó fiú eléd siet, és egy örömmosoly kíséretében megrázza kezed.
- Gratulálok! Jutalmul ezt adom neked. - mondja, és a kezedbe nyom valami apróságot. Amikor magadra hagy, alaposabban szemügyre veszed mi az: a hatalom fülbevalója. [hatalom fülbevalója ládikóba-> 200 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +5% versengés.)
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Temető, 1 Illúziósárkány, 1 Tisztítótűz. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. (Önanalízis: +12% szerencsejáték.) 2 203 tapasztalati pontot kaptál. 50 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled. (Önanalízis: +5% versengés.)
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. (Önanalízis: +12% vadászat.) Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. (Önanalízis: +12% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Az egyik folyosón egy fekvő alakba botlasz. Kiderül, hogy maga a szirén az, megsérült, és a segítségedért könyörög. Legnagyobb megrökönyödésére, selyemruhájának szegélyéből letépsz egy csíkot, majd bekötözöd vele vérző lábszárát. Aztán hatásosságod láttán elmosolyodik. (Önanalízis: +12% gyógyítás.) A szirén maga mögé mutat. Eddig még nem vetted észre, hogy egy félkész építmény magasodik a háttérben.
- Ha segítesz az oltár befejezésében, megajándékozlak - mondja csábító mosollyal a szája szegletében a házigazda. Buzgón látsz neki a kőhordásnak, és egymásra rakásukkal az oltárforma kialakításának. Befejeztével végignézel alkotásodon.
- Nem egy mestermunka, de megteszi - gondolod. A szirén is így gondolja. 2 203 tapasztalati pontot kaptál. A szirén elégedetten rád mosolyog.
- Köszönöm - hebegi, és átnyújtja neked az ajándékát, a szirén köpenyét. Összeszeded tárgyaid a sátor előtt, majd továbbindulsz. [szirén köpenye ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +5% versengés.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
tim 25 | titkosírás megfejtése 25 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a massza testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [97,69] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Abdul irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
be 767 | bemész a 767. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 17: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 17. pont 15: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 15. pont |
Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 83.]
ef 10 527 | energia fejlesztése 10 |
szk 361 351 159 | keresed a 361. szörnyet a 351. szörnyet a 159. szörnyet |
* 1. BP: bb 811 812 2 | beraksz a bankba a 811. tárgyat (812 darabot) |
* 2. BP: hh 1269 2107 0 | használod az 1269. tárgyat a 2107. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 5. BP: vv 189 295 0 | elmormolod a 189. varázslatot a 295. varázslatot |
* 6. BP: gy 10 0 0 | gyógyítás 2 pontért |
* 7. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés |
* 8. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 9. BP: hh 1660 522 1534 | használod az 1660. tárgyat az 522. tárgyat az 1534. tárgyat |
* 10. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
HUDDENS ELIXÍRJE (830. TÁRGY) Ez az igen speciális recept még a híres kobudera harcművésztől, Huddenstől származik. A lélek belső megtisztításával, és néhány mágikus komponens felhasználásával speciális varázsitalt állíthatsz elő. Persze, mindehhez szükséged lesz egy varázsfiolára, amelyben Varázsital Főzése varázslattal össze kell kotyvasztanod 5 csepp vizet, egy porrá morzsolt dlathog kőzetet, és egy küklopsz szemet. Ez mindössze 5 TVP-be került, és máris rendelkezésedre áll a különleges elixír, amely elfogyasztásakor életpontodat maximálisra gyógyítja! Ehhez a H 830 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Második paraméternek megadhatsz egy számot, ha ennyinél kevesebb ÉP-d fog hiányozni, nem fogod használni. A lélek megtisztítására, és így a főzet használatára a jó és gonosz jelleműek nem képesek. |
JÉG DRAGNIT (1745. TÁRGY) Amikor kezedbe veszed ezt a fagyos tapintású, áttetsző kövecskét, úgy érzed, mintha egy jégdarabot fognál. Persze ez jóval különlegesebb dolog, mint a megdermedt víz. Ha ezt a kövecskét FOK paranccsal beleteszed valamely tárgyadba, akkor a KF-elt tárgy 6-tal növeli a védettségedet, 5-tel növeli életpontjaid számát, valamint a tűz elleni ellenállásod is 5-tel növekszik tőle. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
Erő: | 91 (134) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 73 (113) | Támadás: | 92 (97) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 63 (87) | Védekezés: | 118 (128) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 49/66 év |
Egészség: | 61 (83) | Életpont: | 1634/1634 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 72 (111) | Varázspont: | 3042/881 | Pénz: | 15570 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 98/87 | Pszi pont: | 991/716 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/17 | ökölvívás: | 42/83 (+3%) | szúrófegyverek: | 35/48 (+6%) |
vágófegyverek: | 23/0 | ütőfegyverek: | 24/25 (+6%) | lőfegyverek: | 31/46 |
dobófegyverek: | 37/56 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (900%) << mágusölő (#422) (750%) << biami kvazárlándzsa (#568) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -39.); mérg. vas dobónyíl (#190) (40 -79.); esszenciakristály (#350) max. 1 db (80 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
97,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted! |
Kedvenc táborhely: 139,121 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
platina varázskr.: esszenciavédelem. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 261 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/58 | 2. nyomkövetés: | 141/85 (+60%) | 3. lopás: | 91/77 (+35%) |
4. mászás: | 31/46 (+20%) | 5. csapdakészítés: | 49/76 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 175/40 (+28%) |
7. gyógyítás: | 47/39 (+12%) | 8. titkosírás: | 23/94 (+6%) | 9. felderítés: | 40/31 |
10. szörnyidomítás: | 18/68 | 11. teológia: | 170/66 (+43%) | 12. taumaturgia: | 132/21 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 24/49 (+12%) | 14. versengés: | 48/32 (+15%) | 15. harcművészetek: | 33/46 |
16. zene: | 72/7 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 88/40 | 18. pszi: | 93/24 (+21%) |
19. zárnyitás: | 30/50 | 20. vadászat: | 36/51 (+12%) | 21. vitalitás: | 1/38 |
22. bányászat: | 43/99 (+3%) | 23. testépítés: | 6/69 | 24. úszás: | 8/55 |
25. főzés: | 37/17 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/67 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), fekete kaktuszt (#577) (max. 3 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 7 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 3 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 5 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), Folrang (#331), hattyúkirály (#776), sötét ölész (#314), Rém (#315), bunthar (#396), kronoelementál (#287), tleikan főbíra (#512), élőholt drakolder (#628), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
apró lidércfi (#930) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | emléktörlés (#338, 50 VP, 5 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
helyreállítás (#398, 240 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) |
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | harci ösztönök (#490, 50 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (987,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | önanalízis II (#300) | Techiulan aurája (#261) |
jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) |
csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) | láth. észlelése (#78) | csupasz izom (#28) |
pszi-ernyő III (#297) | harci induló (#443) | nagyobb agypajzs (#120) | Symulf rúnája (#182) |
varázsszem (#184) | szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) | mentálturbó (#478) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122), élőholt pozdorja (#134), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), oldás (#372), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), gázpajzs (#467), fegyvertánc (#391), harci ösztönök (#490) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálos morf (#7618) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | harcias morf (#7619) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | lomha morf (#7621) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | védelmező morf (#7622) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | domináns morf (#7624) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | éltető morf (#7625) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | brutális morf (#7620) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Ylgoroth (#332) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | északi tűzsárkány (#219) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | agybénítás II (#246) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
agybénítás II (#246) | >> | elemi pulzátor (#440) | agybénítás II (#246) | >> | sötét ülnök (#508) | |
agybénítás II (#246) | >> | tleikan főbíra (#512) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ködmágus (#597) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kristálynyálka (#632) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | élőholt drakolder (#628) | agybénítás II (#246) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | quwarg bölcs (#7131) | ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +14 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +13 védettség;) státusz: OK |
bunthar (#396) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
2.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. Zarknod ónixpiramisa (695): új. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 190. labirintus (111,75). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 126, 128, 129, 130, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5, 6, 9, 14, 16, 17, 18, 45, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 635 (limit: 635), a megölt főholtak száma: 9, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 91658. |
Az első Végzet Vermében 43 szintet teljesítettél. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: fl, fl 1, fl 2, fl 3, fl 4, fl 5, fl 6, fl 7, fl 8, fl 9. |
2. makró parancsai: be 560 1, be 560 2, be 560 3, be 560 4, be 560 5, be 560 6, be 560 7, be 560 8, be 560 9, be 560 10. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
45 | bomló esszencia (#2367) | 2 | gyenge méreg (#26) | 27 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 14 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
2 | mithril (#352) | 19 | mocsárivércszem (#1758) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | sötét ital (#284) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1250 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | dlathog kőzet (#829) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | pular kristály (#239) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
7 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | zöld üveg (#82) |
96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|