Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 19. 15h:02' EZ A 383. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD 384. játékheted kezdete: okt. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős nyakát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 6. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 7. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 9. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 10. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
im 0 2 | imádkozol |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 222 | elmormolod a 222. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős nyakát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [96,105] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,107] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 48 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
m 4 6 8 | mozogsz délre, nyugatra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,108] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,107] Folytatod sétádat a házak közt.
be 52 | bemész az 52. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
lm 5 6 7 | mozogsz 5 6 7 |
lm 8 9 | mozogsz 8 9 |
lm 11 12 13 | mozogsz 11 12 13 |
lm 14 15 16 | mozogsz 14 15 16 |
lm 17 19 18 | mozogsz 17 19 18 |
lm 21 22 23 | mozogsz 21 22 23 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadászkutya izmos testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vadászkutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 24 25 27 | mozogsz 24 25 27 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 26 29 30 | mozogsz 26 29 30 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az udvari mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 406 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
lm 31 32 33 | mozogsz 31 32 33 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadászkutya testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr jobb karját. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Az elit palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 34 35 36 | mozogsz 34 35 36 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
be 497 10 | bemész a 497. épületbe |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
ef 10 526 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 2. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 3. BP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 5. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 6. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 7. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 8. BP: gy 10 0 0 | gyógyítás -5 pontért |
* 9. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 10. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
USZONY (2125. TÁRGY) Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni. |
ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL) Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.) |
ABSZOLÚT TRANSZFORMÁCIÓ (29. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mostantól képesnek érzed magadat, hogy átváltozz bármilyen, általad ismert tárggyá: legyen az egy csepp víz, egy smirglibokor, egy csontszurony, vagy bármi más. Ehhez az alakváltás: AV 29 <tárgy szám> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért (a visszaváltozás automatikusan történik). Pillanatnyilag a képesség használatának (az álcázáson kívül) nem sok gyakorlati hasznát látod. Lesznek azonban speciális helyzetek, amikor jól fog jönni - ilyenkor automatikusan használod majd. |
Erő: | 31 (50) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 32 (55) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 28 (43) | Védekezés: | 52 (58) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 31 (46) | Életpont: | 1058/872 | Jellem: | gonosz (582) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 25 (40) | Varázspont: | 1112/26 | Pénz: | 5691 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 95/74 | Pszi pont: | 236/356 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/36 (+2%) | szúrófegyverek: | 24/19 | vágófegyverek: | 21/17 |
ütőfegyverek: | 16/45 | lőfegyverek: | 27/57 (+1%) | dobófegyverek: | 23/51 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
96,107 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 31. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 126 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 116,114 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 261 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/96 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 64/74 (+5%) | 3. lopás: | 5/88 (+300%) |
4. mászás: | 13/87 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 34/2 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 58/86 (+924%) |
7. gyógyítás: | 17/32 | 8. titkosírás: | 13/68 | 9. felderítés: | 21/86 (+300%) |
10. szörnyidomítás: | 9/53 | 11. teológia: | 39/62 (+26%) | 12. taumaturgia: | 40/49 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 9/58 | 14. versengés: | 23/42 | 15. harcművészetek: | 20/58 |
16. zene: | 25/67 (+1%) | 17. szörnyismeret: | 38/53 (+37%) | 18. pszi: | 28/15 (+2%) |
19. zárnyitás: | 16/23 (+332%) | 20. vadászat: | 8/27 | 21. bányászat: | 32/5 |
22. testépítés: | 6/69 | 23. főzés: | 17/92 (+11%) | 24. csapatmunka: | 3/88 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 10 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), jók (#990) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálmadár (#351) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) | Techiulan aurája (#261) | láthatatlanság (#76) |
csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +66% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! |
3.) A víziharchoz még az én híveimnek is érteniük kell: egy diuretikus kráken leölése a feladat! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). városháza (685): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 50, 51, 52, 53, 54, 126, 128, 129, 130, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 17, 45. |
Kész: 5, 6, 14, 16. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fl, fl 1, fl 2, fl 3, fl 4, fl 5, fl 6, fl 7, fl 8, fl 9. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 67 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 88 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 66 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 2 | arany karperec (#194) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | gyöngysor (#192) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | lánckesztyű (#230) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | szöges páncél (#65) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | tüske (#22) | 5 | ubuk tüske (#131) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar lándzsa (#224) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
377 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bot (#4) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 2 | csontszablya (#64) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
6 | spiritusz (#170) |
95 | 96 | 97 | 98 | |
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|