111. forduló, 113. forduló, Keménykezű Tódor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 16. 15h:02'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4365
SZÁMLA : XXXX

KEMÉNYKEZŰ TÓDOR KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Gábor a Kalandozóval. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy aranysárga, villámokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó, minden szőrszáladat az égnek meresztő sztatikus eletromosság és mágikus hatalom nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Fairlight presbitere. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy cirkuszi kitűzőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy lidérckirály trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Chara-din híve. Egy griff nyakéket, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mind. kristályát, egy obszidián karkötőt, egy q. taposó éremet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy ulkor kötényt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy ryuku futárcsizmát visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon találkozol Eszes Elekkel. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy kreiton fókuszt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mind. topázát, egy ónix masszavadítót, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy tirik-hun medált és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hegymélyi lidérc trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Eszes Elek, amikor összefutottatok, adott neked 10000 aranyat. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 16 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+99 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+164 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy éber kakukk varázs hatalmát. Kakukk! Kakukk! IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

t 9098 1 támadod a 9098. kalandozót
FT 9098 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

dd 817 242 eldobod a 817. tárgyat a 242. tárgyat
Elhajítasz 1 hatalom fülbevalóját. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. Elhajítasz 2 tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ve 1532 1 megveszed az 1532. tárgyat 1
Vásároltál 1 féregnyerget. 1000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ve 210 100 megveszed a 210. tárgyat 100
Vásároltál 100 fűszertartót. 1200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

a 34 3805 1 átadod a 34. tárgyat a 3805. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Raiden részére. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

a 529 3805 5 átadod az 529. tárgyat a 3805. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 angyalok gyűrűjét Raiden részére. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ve 328 1 megveszed a 328. tárgyat 1
Vásároltál 1 Thargodan esszenciát. 60 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ve 1532 1 megveszed az 1532. tárgyat 1
Vásároltál 1 féregnyerget. 1000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[96,108] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 262.]

ve 687 3 megveszed a 687. tárgyat 3
Vásároltál 3 ryuku karvédőt. 510 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

ve 693 1 megveszed a 693. tárgyat 1
Vásároltál 1 ryuku köpenyt. 170 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]

ve 1089 1 megveszed az 1089. tárgyat 1
Vásároltál 1 ulkor kötényt. 400 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]

ve 253 1 megveszed a 253. tárgyat 1
Vásároltál 1 nekrofun medált. 2000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]

ve 1663 3 megveszed az 1663. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

kf 529 513 687 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat az 513. tárggyal a 687. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 262.]
Elrakod a Krogan buzogányát, majd a jobb kezedbe veszed a pásztorbotot. [0 pontot használtál fel, van még 262.]
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

kf 1089 1532 kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat az 1532. tárggyal
Felveszed az ulkor kötényt. [0 pontot használtál fel, van még 262.]
Hátasodra teríted a féregnyerget. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,45] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy kétfejű troll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll bal vállát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [108,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 purifikátor hájat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 17 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1700.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tímárkunyhót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [109,47] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. (ld. enc.) Találsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [15 pontot használtál fel, van még 247.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[110,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc nyakát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Második ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc egyik csápját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 19 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1900.

(Továbbmész...) [111,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 42 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy noth szellem száll szembe veled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem jobb oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a noth szellem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Pásztorbottal megcsapod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester bal lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 21 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2100.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [112,48] Még mindig bozótos.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc jobb karját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz nála 6 ugh mérget.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 23 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2300.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 11 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 190 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 2 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 245, gyógyulás: 0, összesen: -245 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-18 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+70 életerő). [-18 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-18 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Harmadik próba. Egy elf tornász bemutatja, hogyan kell néhány apró labdával zsonglőrködnöd. Egy darabig megy a dolog, de a labdák hamarosan szétgurulnak. Szerencsédre az idő közben lejárt, így mégis érvényes a próba... A következő feladat: a feldobott kő leeste előtt egy korsó mézsört kell meginnod. Megpróbálkozol ezt véghezvinni, de félig sem sikerül kiürítened a versenyeszközt a megadott idő alatt. 660 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Tisztítótűz, 1 Illúziósárkány, 1 Mákrózsa főzet, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 660 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 58 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 660 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [53 pontot használtál fel, van még 194.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[113,49] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy dermesztő lidérc.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dermesztő lidérc jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 25 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2500.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [114,50] Síkság, továbbra is csak síkság.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt tigris.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt tigris bal karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Találsz nála 5 grifftojást.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 27 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2710.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-18 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,51] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy drakolich áll veled szemben. (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich bal vállát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a drakolich testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal épp hogy eltalálod a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Harci kalapáccsal megpöccinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 10 életpontot sebeztél. A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-18 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 7 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 29 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2920.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [19 pontot használtál fel, van még 175.]

ef 30 506 energia fejlesztése 30
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [28 pontot használtál fel, van még 147.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 142.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 159 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 2 32 fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 127 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 21, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Egy kaját habzsol be a goldugar. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉREGNYEREG (1532. TÁRGY)
Végigtekintve Shandul előtted fekvő testén, még mindig nem tudod elhinni, hogy győzedelmeskedtél. Valami látványos trófea után kutatsz, mikor feltűnik a szörny csontos nyakszirtje. Hmm, ha lemetszed a testről, tökéletesen alkalmas arra, hogy ráülj és megtámaszd rajta a lábadat. Ha pedig hátasodra szíjazod, impozáns külsejű harci nyerget kapsz, mely megkönnyíti paripád irányítását a harcban. Ennek következtében támadásod és védekezésed 2-vel nő azokban a harcokban, amit "lóhátról" folytatsz (vagyis a szabadban harcolva kapod a bónuszt). A nyeregnek sajnos semmi hatása, ha gyalogosan harcolsz.
[A nyerget a KF 1532 paranccsal terítheted a hátasállatodra. A plusz védekezést és támadást a karakterlapodon a hátasállatodnál jelezzük.]

THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.

RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY)
A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

ULKOR KÖTÉNY (1089. TÁRGY)
Micsoda mókás kis kötény! De aztán eltátod a szádat, amikor rájössz, hogy valójában az ulkorok szent relikviáját tartod a kezedben. Az ulkor kötény nadrágként KF-elhető, védettségedet és erődet kettővel növeli meg, viszont IQ-dat eggyel lecsökkenti! Különlegességét és egyedi értékét nagyban növeli, hogy ha esetleg a jégkorszak véget ér, többé már nem lesz lehetőség ennek a tárgynak a megszerzésére.

NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 100 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor.

SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY)
A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra.

HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY)
A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével.

EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY)
Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod.

ÉJKŐ (2369. TÁRGY)
Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet!

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

KARAKTERLAP

Keménykezű Tódor, egy barna, tüsi hajú, piros szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Sheran misszionáriusa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

Erő: 22 (31) Szint: 22 Merészség: 10/2 Magasság: 258 cm
IQ: 31 (41) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 466 kg
Ügyesség: 13 (20) Védekezés: 43 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 18/32 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 514/343 Jellem: semleges (-13) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (37) Varázspont: 639/95 Pénz: 4046 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 54/17 Pszi pont: 161/237 EFejl: 28
Eddig összesen 1039 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 030 TP-t kaptál. Jelenleg 868 182 TP-d van. A következő szinthez még 131 818 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, óriásféreg, zombi mester. A 109. fordulódban 560028 arany került a bankszámládra. 562828 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 11/38 (+28%) ütőfegyverek: 27/90 (+28%)
dobófegyverek: 25/48 (+19%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << pásztorbot (#513) (100%) << Krogan buzogánya (#1561)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
115,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 137
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 64, 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 66 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/46 (+24%) 2. nyomkövetés: 19/67 (+10%) 3. mászás: 4/1
4. csapdakészítés: 24/62 (+9%) 5. csapdaészlelés: 2/2 6. gyógyítás: 15/44
7. titkosírás: 3/29 8. felderítés: 9/15 9. szörnyidomítás: 9/8 (+400%)
10. teológia: 19/97 (+56%) 11. taumaturgia: 42/4 (+17%) 12. szerencsejáték: 5/18 (+12%)
13. versengés: 19/82 (+20%) 14. zene: 2/46 15. szörnyismeret: 13/15
16. pszi: 19/62 (+9%) 17. zárnyitás: 6/96 18. vadászat: 6/11
19. vitalitás: 1/59 (+24%) 20. bányászat: 3/67 (+31%) 21. főzés: 8/87
22. csapatmunka: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
óriás patkány (#42), halálmadár (#351), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), gátvakond (#57), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 50, 51, 52, 60, 64, 136, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 29 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2920.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 773 TU szükséges.)
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6395 arany (#50) 5 angyalok gyűrűje (#529) 1 ásó (#34)
4 gyöngymangó (#135) 1 hatalom fülbevalója (#817) 2 kaja (#2)
3 spiritusz (#170) 2 tüskecsapda (#242) 1 varázskő (#305)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 bordacsont (#16) 1 bumeráng (#249) 1 dorony tüdő (#212)
1 éjkő (#2369) 1 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 féregnyereg (#1532) 100 fűszertartó (#210)
1 gólem talizmán (#811) 5 grifftojás (#179) 3 lidércesszencia (#1074)
1 magszim bél (#103) 1 nekrofun medál (#253) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 purifikátor háj (#269) 3 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku köpeny (#693)
1 Thargodan esszencia (#328) 7 tigroszlán fog (#63) 6 ugh méreg (#166)
1 ulkor kötény (#1089) 7 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116
44
45
46
47
48
49
50
51
52
(107,45) 41. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, kétfejű troll (#163), Thargodan csontváz (#297)
(108,46) erszényes elkarog (#354), Thargodan csontváz (#297), Tharr oltár, 28. jellempróba, tímárkunyhó (#684)
(109,47) oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Chara-din monolitja (#534), evaporőrök (#69)
(110,46) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), sóhajtó dorony (#112), hegymélyi lidérc (#7084), dermesztő lidérc (#645)
(111,47) vérfürdető magszim (#148), noth szellem (#250), zombi mester (#251), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 21. jellempróba
(112,48) hegymélyi lidérc (#7084), élőholt quwarg (#202), smaragdgólem (#417)
(113,49) Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645), oltár
(114,50) élőholt quwarg (#202), élőholt tigris (#766), Dornodon rúnaköve, oltár
(115,51) drakolich (#760), zombi mester (#251), oltár

Üzenet küldése a karakternek