Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 16. 15h:02' EZ A 171. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD 172. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4365 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
t 9098 1 | támadod a 9098. kalandozót |
dd 817 242 | eldobod a 817. tárgyat a 242. tárgyat |
ve 1532 1 | megveszed az 1532. tárgyat 1 |
ve 210 100 | megveszed a 210. tárgyat 100 |
a 34 3805 1 | átadod a 34. tárgyat a 3805. kalandozónak (1 darabot) |
a 529 3805 5 | átadod az 529. tárgyat a 3805. kalandozónak (5 darabot) |
ve 328 1 | megveszed a 328. tárgyat 1 |
ve 1532 1 | megveszed az 1532. tárgyat 1 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 687 3 | megveszed a 687. tárgyat 3 |
ve 693 1 | megveszed a 693. tárgyat 1 |
ve 1089 1 | megveszed az 1089. tárgyat 1 |
ve 253 1 | megveszed a 253. tárgyat 1 |
ve 1663 3 | megveszed az 1663. tárgyat 3 |
kf 529 513 687 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat az 513. tárggyal a 687. tárgyat |
kf 1089 1532 | kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat az 1532. tárggyal |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll bal vállát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [108,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [109,47] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. (ld. enc.) Találsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc nyakát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc egyik csápját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [111,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 42 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem jobb oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a noth szellem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Pásztorbottal megcsapod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester bal lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [112,48] Még mindig bozótos.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc jobb karját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 11 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 190 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 2 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 245, gyógyulás: 0, összesen: -245 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dermesztő lidérc jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [114,50] Síkság, továbbra is csak síkság.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt tigris bal karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [115,51] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich bal vállát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a drakolich testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal épp hogy eltalálod a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Harci kalapáccsal megpöccinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 10 életpontot sebeztél. A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
ef 30 506 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 32 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért |
FÉREGNYEREG (1532. TÁRGY) Végigtekintve Shandul előtted fekvő testén, még mindig nem tudod elhinni, hogy győzedelmeskedtél. Valami látványos trófea után kutatsz, mikor feltűnik a szörny csontos nyakszirtje. Hmm, ha lemetszed a testről, tökéletesen alkalmas arra, hogy ráülj és megtámaszd rajta a lábadat. Ha pedig hátasodra szíjazod, impozáns külsejű harci nyerget kapsz, mely megkönnyíti paripád irányítását a harcban. Ennek következtében támadásod és védekezésed 2-vel nő azokban a harcokban, amit "lóhátról" folytatsz (vagyis a szabadban harcolva kapod a bónuszt). A nyeregnek sajnos semmi hatása, ha gyalogosan harcolsz. [A nyerget a KF 1532 paranccsal terítheted a hátasállatodra. A plusz védekezést és támadást a karakterlapodon a hátasállatodnál jelezzük.] |
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY) Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát. |
RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY) A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
ULKOR KÖTÉNY (1089. TÁRGY) Micsoda mókás kis kötény! De aztán eltátod a szádat, amikor rájössz, hogy valójában az ulkorok szent relikviáját tartod a kezedben. Az ulkor kötény nadrágként KF-elhető, védettségedet és erődet kettővel növeli meg, viszont IQ-dat eggyel lecsökkenti! Különlegességét és egyedi értékét nagyban növeli, hogy ha esetleg a jégkorszak véget ér, többé már nem lesz lehetőség ennek a tárgynak a megszerzésére. |
NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY) Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 100 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor. |
SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY) A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra. |
HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY) A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével. |
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
ÉJKŐ (2369. TÁRGY) Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet! |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
Erő: | 22 (31) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 31 (41) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 466 kg |
Ügyesség: | 13 (20) | Védekezés: | 43 (47) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/32 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 514/343 | Jellem: | semleges (-13) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 21 (37) | Varázspont: | 639/95 | Pénz: | 4046 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 54/17 | Pszi pont: | 161/237 | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 11/38 (+28%) | ütőfegyverek: | 27/90 (+28%) |
dobófegyverek: | 25/48 (+19%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << pásztorbot (#513) (100%) << Krogan buzogánya (#1561) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
115,51 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 137 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 66 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/46 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 19/67 (+10%) | 3. mászás: | 4/1 |
4. csapdakészítés: | 24/62 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 2/2 | 6. gyógyítás: | 15/44 |
7. titkosírás: | 3/29 | 8. felderítés: | 9/15 | 9. szörnyidomítás: | 9/8 (+400%) |
10. teológia: | 19/97 (+56%) | 11. taumaturgia: | 42/4 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 5/18 (+12%) |
13. versengés: | 19/82 (+20%) | 14. zene: | 2/46 | 15. szörnyismeret: | 13/15 |
16. pszi: | 19/62 (+9%) | 17. zárnyitás: | 6/96 | 18. vadászat: | 6/11 |
19. vitalitás: | 1/59 (+24%) | 20. bányászat: | 3/67 (+31%) | 21. főzés: | 8/87 |
22. csapatmunka: | 1/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
óriás patkány (#42), halálmadár (#351), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), gátvakond (#57), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 50, 51, 52, 60, 64, 136, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 29 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2920. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 773 TU szükséges.) |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6395 | arany (#50) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ásó (#34) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | kaja (#2) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | tüskecsapda (#242) | 1 | varázskő (#305) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | bordacsont (#16) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | féregnyereg (#1532) | 100 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 5 | grifftojás (#179) | 3 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | nekrofun medál (#253) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 3 | ryuku karvédő (#687) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 7 | tigroszlán fog (#63) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
1 | ulkor kötény (#1089) | 7 | vashegyű nyíl (#176) |
106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | |
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|