240. forduló, 242. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 17. 19h:55'
EZ A 293. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
294. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,79] koordinátán.
A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku csapásvezető fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 376.]

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú! {támadása: 5.}

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú egyik csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a százfogú testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mérges nyukmár! {max. életpontja: 21-28.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a mérges nyukmár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mérges nyukmár nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 óndarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 352.]

p 99 használod a 99. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a tudatkutatás pszi képességet. A környék pszionikus éterében lebegő tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendők] (-3, 3) Clain Lythawks, Raia-hívő gnóm férfi, az Aranysárkány KT (9126) tagja; (1, 2) Sendiel Ger Findal, Raia-hívő elf férfi, az Erdők Vándorai KT (9139) tagja; (-3, 3) Szökött Ferenc, Sheran-hívő ember férfi, a Holtidő Társaság KT (9165) tagja; (2, -2) Laoril, Raia-hívő alakváltó férfi, A FÉNY hordozói KT (9157) tagja; (-3, 1) Asrael Yarmin, Raia-hívő törpe férfi, a Kerekkorsó Rendje KT (9136) tagja; (2, -1) Kobor, Sheran-hívő törpe férfi, a Fekete Sereg KT (9174) tagja; (-3, 3) Kovács János, Raia-hívő törpe férfi, a Túlélők KT (9172) tagja; (0, -3) Magon Ifkap, Sheran-hívő elf férfi, a Sheran Múmiák KT (9137) tagja; (1, -1) Gr. Lendor, Chara-din-hívő kobudera férfi, A Káosz Lordjai KT (9147) tagja; (-3, -3) Káliána al Doum, Sheran-hívő kobudera nő, a Hófarkas Klán KT (9117) tagja; (-1, -2) Kóbor, Fairlight-hívő törpe férfi, a Vashegyek Nemzete KT (9122) tagja; (2, 1) Meldoran, Sheran-hívő kobudera férfi; (-2, 3) Zolrick, Sheran-hívő elf férfi; (-3, 3) Christine Voromir, Fairlight-hívő mutáns nő, a Holtidő Társaság KT (9165) tagja; (-3, 3) Pepper, Chara-din-hívő elf nő, a Vértestvérek KT (9146) tagja; (-2, -3) Áldozat, Raia-hívő alakváltó férfi; [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 342.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 327.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 317.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[119,78] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 31.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 27 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 61, gyógyulás: 7, összesen: -54 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Trákin csákányával többször eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 52, gyógyulás: 13, összesen: -39 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [119,77] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardszárnyú pocok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [119,76] A dombság átmegy hegységbe. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy földsárkány. {egyik sebzési módja: 1x 4d3+8.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a földsárkány kőfejét. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Trákin csákányával többször eltalálod a földsárkány fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a földsárkány fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 31, gyógyulás: 5, összesen: -26 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [29 pontot használtál fel, van még 288.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[119,75] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő nyuhaj karbin nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 61-66.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [119,74] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy troll bányász ijesztett meg. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+4.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak fejét. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Wargpini Rudolffal. Fairlight kisebb papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy arany papi karkötőt, egy Beholder kitűzőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy che-vállszalagot, egy csonka fülbevalót, egy jégisten amulettet, egy kígyóbőr övet, egy mind. tűzopálját, egy nekrofun medált, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy réztornyot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy tűztagadót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudarölő éremet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy troll bányász trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy purifikátor császár trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. {max. életpontja: 938.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+2 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [119,73] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 49 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll jobb oldalát. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll ragyás bőrét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a kétfejű troll testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 65, gyógyulás: 10, összesen: -55 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 259.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[118,72] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [116,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.

[21 pontot használtál fel, van még 238.]

m 8 mozogsz északra
[116,69] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 27 tüskét. [34 pontot használtál fel, van még 204.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 364 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 201.]

ep 256 60 építed a 256. tárgyat 60 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Az alapok lerakásával kezded. Úgy véled, elegendő lesz egy hússzor húsz méter alapterületű templom. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Hosszú idő telik precíz munkával. 78 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 141.]

ep 256 40 építed a 256. tárgyat 40 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Folytatod az alapok lerakását. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Hosszú idő telik precíz munkával. 52 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 101.]

ep 256 40 építed a 256. tárgyat 40 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Folytatod az alapok lerakását. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Hosszú idő telik precíz munkával. 52 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 61.]

ep 256 20 építed a 256. tárgyat 20 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Folytatod az alapok lerakását. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Hosszú idő telik precíz munkával. 26 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 41.]

ep 256 20 építed a 256. tárgyat 20 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Folytatod az alapok lerakását. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Hosszú idő telik precíz munkával. 26 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 21.]

ep 256 20 építed a 256. tárgyat 20 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Folytatod az alapok lerakását. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Hosszú idő telik precíz munkával. Elkészültél, leraktad az alapokat! Huh! Kezd kirajzolódni a templom formája. 26 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 778 765 361 keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 8, 29.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a bibircsók-óriás. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 380 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 17 (25) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 36 (41) Menekülés: 35 % Életkor: 107/322 év
Egészség: 26 Életpont: 671/671 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 511/3 Pénz: 3091 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 60/60 Pszi pont: 137/161
Eddig összesen 2726 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 346 TP-t kaptál. Jelenleg 1 980 823 TP-d van. A következő szinthez még 19 177 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, tyrannoszaurusz rex, varkaudar hadúr. A 159. fordulódban 5209 arany került a bankszámládra. 5495 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: *22/100 vágófegyverek: 13/30
ütőfegyverek: 32/51 (+5%) lőfegyverek: 29/27 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (300%) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -22.); szent nyílp.lövedék (#549) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
116,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 49/41 (+12%) 2. nyomkövetés: 46/56 (+20%) 3. mászás: 14/3 (+1%)
4. csapdakészítés: 19/68 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/43 6. gyógyítás: 50/12
7. titkosírás: 4/4 8. felderítés: 8/86 9. szörnyidomítás: 8/22
10. teológia: 25/20 (+3%) 11. taumaturgia: 24/59 (+6%) 12. harcművészetek: 3/80
13. zene: 2/58 14. szörnyismeret: 25/72 (+22%) 15. pszi: 20/75 (+7%)
16. vadászat: 13/61 17. vitalitás: 5/26 18. bányászat: 31/37 (+10%)
19. úszás: 1/0 20. főzés: 6/40 (+17%) 21. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 66, 68, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 107 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1234 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 csontkés (#11) 1 méregfog (#1553)
2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 * Brod buzogánya (#1735) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 2 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 ezüsttollú nyíl (#363) 1 nyílpuska lövedék (#547) 1 nyílvessző (#108)
20 szent nyílp.lövedék (#549) 40 * tüske (#22) 28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 21]
9 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 42]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 38 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 22]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 64 csepp spiritusz (#170), fér még: 156]
8 szent kehely (#257) [bennük 73 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 7]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 165 csepp ugh méreg (#166), fér még: 123]
7 vizestömlő (#3) [bennük 126 korty víz (#27), fér még: 14]
4 zöld üveg (#82) [bennük 58 csepp ragasztó (#83), fér még: 22]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranytermő ládikó (#504)
4 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
2 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
11 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 4 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108) 2 fülemüle síp (#1576)
3 furulya (#233) 5 gernim balzsam (#1894) 4 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 22 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
6 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 4 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666)
1 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 21 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sáfránykristály (#675) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
6 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 adamantit (#627) 1 amniosz (#203)
23 aurach fog (#657) 40 csillezsályalevél (#1253) 54 csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) 18 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122)
51 drótszőr (#37) 2 elf csont (#664) 2 etra hályog (#712)
9 ezüstdarab (#326) 20 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104)
3 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706)
4 grákóbőr (#41) 6 gromak bőr (#268) 39 gyöngymangó (#135)
3 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 3 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 2 kazmár gyökér (#205) 20 kőszem (#304)
1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
1 lótuszvirág (#447) 355 madártoll (#112) 27 magszim bél (#103)
38 mákrózsa virág (#56) 1 mélysötét rubinkő (#1699) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 6 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667)
9 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 32 pirkit (#153)
11 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360) 3 rakolits por (#669)
6 ramit kő (#226) 2 raptor karom (#281) 8 remák szív (#264)
8 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 28 sallank karom (#128)
4 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209) 2 teknőcteknő (#416)
2 teknősesszencia (#702) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 troll csont (#704)
2 tyrex csont (#280) 3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
11 varányszem (#30) 1 varkaudar tekercs (#653) 20 vasérc (#152)
9 vízionár szem (#102) 5 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 243.32 kg Megterheltség: 166%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16) 1 csatabárd (#555)
3 esszenciakristály (#350) 21 gromak bőr (#268) 1 Korrum pálcája (#1545)
153 mákrózsa virág (#56) 13 rókafarok (#124) 1 ryuku mellvért (#689)
50 sallank karom (#128) 1 varkaudar korbács (#1134) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 arx formázó minta (#298) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
34 hattyútoll (#1222) 50 Huddens elixírje (#830) 10735 isteni könnycsepp (#260)
2 ryuku mellvért (#689) 39 szürke bőrkesztyű (#271) 1 topáz erényöv (#731)
145 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 26 bunthar bőr (#733) 3 csatabárd (#555)
1000 csillezsályalevél (#1253) 985 csontkulcs (#74) 2804 csuklyavirág (#133)
1750 dözmöng szív (#122) 870 ezüstdarab (#326) 6 fejsze (#1240)
18 féregbél (#1071) 2746 gyógykenőcs (#313) 891 gyöngymangó (#135)
7 halálfej szimbólum (#1417) 310 Huddens elixírje (#830) 360 isteni könnycsepp (#260)
192 jégpasztilla (#1566) 32 jégszilánk (#1128) 2414 kábító nyilacska (#1590)
10240 kaja (#2) 3044 madártoll (#112) 668 mákrózsa virág (#56)
69 megsemmisítő (#1540) 6 moa harci nadrág (#1862) 1202 nyílvessző (#108)
18 ogwawa kulcs (#1376) 4 olló (#335) 1371 pirkit (#153)
2546 purifikátor háj (#269) 10301 quwarg tojás (#360) 421 rókafarok (#124)
586 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271) 97 sötét ital (#284)
589 szent jogar (#150) 18 szuperkötél (#209) 64 tolmokov-koktél (#351)
1117 vas dobónyíl (#189) 1832 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gromak bőr (#268) 1 karbin plazma (#199) 3 óndarab (#85)
1 pular kristály (#239) 1 tüske (#22) 1 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118 119 120
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
(116,69) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, 255. jellempróba
(118,72) 21. jellempróba
(119,73) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 35. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(119,74) troll bányászok (#679), a 175. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156), Wargpini Rudolf (5008. kalandozó)
(119,75) törpe bánya (#435), érclelőhely, nyuhaj karbin (#110)
(119,76) földsárkány (#359), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(119,77) Sheran oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(119,78) quwarg harcos (#201), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ryuku ostromteknős (#362)
(119,79) százfogú (#53), mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek