93. forduló, 95. forduló, Hedvig a bátor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 30. 14h:49'
EZ A 205. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
206. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4030
SZÁMLA : XXXX

HEDVIG A BÁTOR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,61] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy szeksztáns van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+133 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1383. hetének nyerőszámai: 2, 11, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 234.]

* 1. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. KP: kf 1528 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 226.]

dd 45 eldobod a 45. tárgyat
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

cir 19 vándorcirkusz látogatása 19
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

fm 100 feltételes mászás 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

kf 1551 kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat
A csuklódra húzod a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[105,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy tüskés harci gromak van - állapítod meg a nyomokból. Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Teljes a siker - a tüskés harci gromak belepottyant a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Elfeledett kalandor irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a sullár farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a sullár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [107,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 150.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[106,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a drasmólyom testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a drasmólyom testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 3 gyöngymangót. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérfürdető magszim. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,65] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktől kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Ügyességpróba. Néhány labdát kapsz a feladatot adó elf tornásztól, majd arra kér, tarts velük bemutatót. A zsonglőrködés sosem volt az erősséged, de mivel semmit nem veszíthetsz, megpróbálkozol vele. A labdák bizonytalan ívben repkednek, teljesen átizzadsz, mire a homokóra a letelt időt jelzi. Az elf azonban a fejét csóválja, megszámolja a labdákat, majd a földön heverő társaikra mutatva jelzi, hogy nincs meg mind, néhányat elhagytál a próba közben. 440 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Csak most tűnik fel, mennyire üres a gyomrod. Kétségbeesetten kezdesz némi rágcsálnivaló után kutatni, de nem jársz sikerrel. A labirintus folyosói üresek, falai csupaszok. Úgy döntesz, visszafordulsz, mielőtt még eszméleted vesztenéd az éhségtől. 440 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pordémon. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a pordémon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a pordémon portestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [108,66] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Tharr templom van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány jobb középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 80.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[109,67] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


(Továbbmész...) [110,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [111,68] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 56.]

m 3 mozogsz délkeletre
[112,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a törpemammut ormányát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 kis bőrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [22 pontot használtál fel, van még 34.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... A töprengés meghozza jutalmát, rájössz, hogyan készíthetnél mákrózsafőzetet. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 24.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: le 1528 0 0 leveszed/lerakod az 1528. tárgyat
Leveszed a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 3. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [20 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 24, 27.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a tüskés harci gromak. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY)
A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 20-nál több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 20-nál többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek.

MÁKRÓZSAFŐZET (14. RECEPT)
Két mákrózsavirágból már remek főzet készíthető! Jó sok víz kell (10 cseppnyi), bele a két mákrózsavirág, majd rövid kavargatás mellett fel kell forralni. A "gyorsétel" 2 TVP-nyi idő alatt kész van, és ha nem kábulsz el a főzés közben az illatától, most el is fogyaszthatod. A bódulat, mely ezután telepedik rád, semmi eddig tapasztalthoz nem fogható. Hatásaként a következő köröd elejéig lélekben közelebb kerülsz a szellemekhez - ennek köszönhetően a csodák kútjának szellemével is feljavul a kapcsolatod. Vagyis ha a kútba aranyérmét dobálsz, jelentősen megnő az esélyed arra, hogy fizikai kontaktus jön létre, és nem csupán egy információt kapsz valamiről.

KARAKTERLAP

Hedvig a bátor, egy barna, copfos hajú, barna szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 20 (24) Szint: 20 Merészség: 4/5 Magasság: 155 cm
IQ: 26 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 20 Életpont: 344/271 Jellem: jó (139) Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 410/287 Pénz: 637 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 30/16 Pszi pont: 63/25
Eddig összesen 1323 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 803 TP-t kaptál. Jelenleg 540 081 TP-d van. A következő szinthez még 59 919 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, miksziszi húsgólem, Poomr Ko. A 91. fordulódban 2174 arany került a bankszámládra. 2219 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 14/98 (+9%) ütőfegyverek: 26/13 (+3%) lőfegyverek: 24/76 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) max. 1 db (6 -7.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (8 -10.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (16 -18.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (19 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
112,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/58 2. nyomkövetés: 20/63 (+30%) 3. mászás: 3/89 (+126%)
4. csapdakészítés: 11/7 (+31%) 5. csapdaészlelés: 2/75 6. gyógyítás: 10/20
7. titkosírás: 1/75 8. felderítés: 1/90 9. szörnyidomítás: 5/8
10. teológia: 14/12 (+12%) 11. taumaturgia: 15/2 12. szerencsejáték: 1/35
13. versengés: 3/85 (+30%) 14. zene: 3/53 (+25%) 15. szörnyismeret: 12/89 (+37%)
16. pszi: 10/50 (+9%) 17. zárnyitás: 7/92 18. vadászat: 2/51 (+12%)
19. bányászat: 13/17 20. főzés: 10/76 (+11%) 21. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 8 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (2) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Híveim közt vannak a mentálisan legfejlettebb kalandorok. Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.
Kész: 1.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 582, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65622.
A morf invázióban megölt morfok száma: 14, az összesen kapott pontszám: 1400.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4348 TU szükséges.)
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 7 ubuk tüske (#131) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 gyenge méreg (#26) 3 gyöngymangó (#135)
8 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 5 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 sullár hólyag (#168) 1 szeksztáns (#32)
1 tankány karom (#237) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(104,61) ryuku gárdista (#360)
(105,61) mély kút (#93), patak, 39. jellempróba, Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, százfogú (#53), kérődző etra (#368)
(106,62) tüskés harci gromak (#156), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, 38. jellempróba, sullárok (#101)
(106,64) grok-képződmény (#149), oltár, 45. jellempróba, drasmólyom (#60), vérfürdető magszim (#148)
(107,63) quwarg harcos (#201), márványtorony (#175), Fairlight oltár
(107,65) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), pordémon (#253)
(108,66) karmos tankány (#137)
(109,67) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(110,68) 48. jellempróba
(111,68) Tharr oltár, ragyás burástyák (#111)
(112,69) törpemammut (#115), mély kút (#93), tavacska, Fairlight oltár, művészi porolit (#720), mérges nyukmár (#95)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2020.03.30 12:31 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek