417. forduló, 419. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 19. 9h:05'
EZ A 738. JÁTÉKHETED, 418. FORDULÓD
739. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,69] koordinátán.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+163 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+95 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 538.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 533.]

* 3. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 531.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 523.]

* 5. KP: vv 12 57 178 elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 521.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 519.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 514.]

* 7. KP: p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 509.]

* 8. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 499.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 489.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csuklyavirágot Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 484.]

kf 1746 kézbeveszed/felveszed az 1746. tárgyat
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Khór kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

fok 1745 1754 összerendeled az 1745. tárgyat az 1754. tárggyal
A jég dragnitot beleilleszted a kiválasztott tárgyadba. [10 pontot használtál fel, van még 474.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A síron túli hang különös teremtményt vonzott ide. Pillanatokon belül egy ro'galhal kísértet jelenik meg előtted, csak hogy az életedre törjön. Hát ez a hála azért, hogy megidézted!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (7 támadással 192 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet fejét. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a ro'galhal kísértet nyakát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Egy pontos és nagy erejű ütéssel a ro'galhal kísértet bezúzza koponyádat. (2 támadástól 334 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 663, gyógyulás: 133, összesen: -530 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 459.]
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+83 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+84 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 399.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[2 000 tapasztalati pontot kaptál.] - Úgy tűnik, itt sem a kardot őrizték. Khórtól sok ereklye fennmaradt. Ha van még benned kitartás, felkutathatsz egy másik helyet is...

3 10 12
1
16 17
4 7 9
2
18 13
8 15 14
5 6
11 19 20
33 30
26 21 22
34 35
38 29 27
25 24
37 36
32 31 28 23
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 191. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 69, délre 12 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 394.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[98,69] A terep továbbra is ritka erdő. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy varkaudar felderítő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 47, gyógyulás: 6, összesen: -41 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy drakolich száll szembe veled. {támadása: 41.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a drakolich jobb oldalát. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 68, gyógyulás: 7, összesen: -61 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+25.}

A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris farkát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt tigris belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1009 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 147457.
A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [99,69] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy csodabazárt. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog bal oldalát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy noth szellem. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.}

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 2 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+6.}

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a dermesztő lidérc bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 17 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1011 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 147717.
Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [100,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy dermesztő lidérc. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+6.}

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1013 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 147977.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodabazárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Sorvadsz (-2 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 364.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 14 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +17 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve planetáris őrdémon. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! 2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! 3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! [30 pontot használtál fel, van még 334.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 304.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 274.]

v 198 120 73 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

96 97 98 99 100 101
68
69
70
71
(97,69) sámánkunyhó (#767), ro'galhal kísértet (#463)
(98,69) varkaudar felderítő (#7133), drakolich (#760), élőholt tigris (#766)
(99,69) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 25. jellempróba, Tharr oltár, Sheran oltár, erszényes elkarog (#354), noth szellem (#250), dermesztő lidérc (#645)
(100,70) törpemammut (#115), dermesztő lidérc (#645), csodabazár (#1404), Fairlight oltár

[120,73] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy drakolich.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 95, gyógyulás: 13, összesen: -82 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy hegymélyi lidérc. {max. életpontja: 189-208.}

A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1015 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 148237.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Fekete Köpeny orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Nicsak, ki jön szembe! Az elf mesterharcos, a villából! Köszöntitek egymást, beszélgettek a víziharcról. Az elf elmondja, hogy nemrégiben sportcentrumot nyitott, ahol a víziharcot lehet gyakorolni, és szeretettel vár, mivel úgy tűnik, már kellő tapasztalatod van. Íme a sportcentrum helye!

6 5 8 11 17 20 21
9 12
7 18 22
4
10 13
23 24
19
1 2 3 41 14
32
25 26
36 15
40
39 31 29
35 16
38 37 34 33 30 27 28
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 81. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 27, délre 3 mérföldre található.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött.
[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 253.]

be 191 bemész a 191. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Talán Healfallba, a varkaudarok városába? Odabent sötét van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 901 8 18 mozogsz 901 8 18
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [3. PONT.] Hamarosan egy khór darázst pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+12.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Hamarosan egy varkaudar behemótot pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Hamarosan egy varkaudar behemótot pillantasz meg. {támadása: 30.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [8. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar varázsló lakik itt. {támadása: 20.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar varázsló bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Egy nagyobb terembe érkezel. [5. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar bajnok van előtted! {támadása: 24.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vark. nekromanta az. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [9. PONT.] Hirtelen egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [12. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Sorvadsz (-1 életerő).
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [14. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Sorvadsz (-2 életerő).
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [16. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Sorvadsz (-1 életerő).
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérted a következő kanyart. [17. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [18. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
[102 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 24 25 33 mozogsz 24 25 33
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [17. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [16. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [15. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [14. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Sorvadsz (-2 életerő).
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Sorvadsz (-2 életerő).
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Sorvadsz (-2 életerő).
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Sorvadsz (-1 életerő).
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [21. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Sorvadsz (-1 életerő).
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [23. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [24. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő a lélek védelme varázslatot.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [25. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [24. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [28. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Továbbsuhansz a folyosón. [27. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Sorvadsz (-2 életerő).
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [29. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [30. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [33. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
[114 pontot használtál fel, van még 32.]

lm 34 38 38 mozogsz 34 38 38
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [34. PONT.] Hirtelen megszáll az érzés, hogy pszionikusan töltött területre érkeztél. Valami kőlapra léphettél, és aktiválhattál valamit, mert hirtelen hömpölygő és fojtogató pszi áradat ölel körbe, és teljesen kiszipolyoz belülről. Bambán, bárgyú mosollyal képeden veszed tudomásul, hogy valami összezavarodott a fejedben. Mostantól feltételes varázslathasználatod a következőképpen módosult: fehér glóbusz -> quwarg tűzköpő, varázsvédelem -> quwarg szellem.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [35. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Bekukkantasz a kis terembe. [38. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Khór maszkja (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Ha nem is a kardot, de egy maszkot találtál a legendás vezértől. Most ennyivel kell beérned. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Sorvadsz (-1 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
[18 pontot használtál fel, van még 14.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

ek 503 97 69 t. energia kisütése: 503 97 69
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

119 120 121
72
73
74
(120,73) drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), a 191. labirintus bejárata, Dornodon oltár, vaskohó (#155), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, khór darázs (#348), vadász varkaudar (#108), varkaudar behemót (#189), varkaudar varázsló (#271), varkaudar bajnok (#190), vark. nekromanta (#173)

[97,69] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Abdul egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben. {támadása: 51.}

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz lord.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt. 1 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ragasztót. (Nincs mibe rakni 1 ragasztót.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1017 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 148497.
Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sámánkunyhó (767. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 4.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 20 533 energia fejlesztése 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: h 1271 133 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 csuklyavirágot. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 25, 7.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 4 kaját töm magába a törpemammut. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 559 pontot. A következő körben tehát 557 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PLANETÁRIS ŐRDÉMON (172. VARÁZSLAT)
Ki az a szerencsétlen, aki éber vadászkutyákkal meg kakukkokkal teszi magát nevetségessé, amikor táborát egy planetáris őrdémonnal is őriztetheti? A planetáris őrdémonnal vigyázott tábor ellen - kapaszkodj meg - mínusz húsz lopása van tolvajoknak! A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -40-ig nő. Hát, ezen bizony nem nagyon fog átlopni senki. A planetáris őrdémon megidézése 18 VP-t, egy isteni könnycseppet, és egy Thargodan esszencia jelenlétét követeli meg (ez utóbbi nem semmisül meg a varázslat elmondásakor). És ne legyenek jellemproblémáid, a planetáris őrdémon egy teljesen békés jószág, legföljebb csak akkor lesz egy kicsit ideges, ha valamivel felhúzzák. De te ugye nem teszel ilyet?

KHÓR MASZKJA (1138. TÁRGY)
Ocsmány maszk, amelyet a varkaudar sámánok öltenek magukra, hogy még ijesztőbbek legyenek. Ha odáig alacsonyodsz, hogy eltakard vele arcodat, a KF 1138 parancsot kell kiadnod. A maszk más tárgy elől helyet nem foglal. Védettségedet és szerencsédet 2-vel, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Kicsit nehezebben látsz ki belőle, ezért kapsz -1 támadást, és persze arcod koszos és izzadt lesz, hajad csimbókokban fog lógni.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 418. fordulód.

Erő: 44 (54) Szint: 35 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 51 (55) Támadás: 41 (44) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 34 (38) Védekezés: 67 (74) Menekülés: 30 % Életkor: 73/351 év
Egészség: 38 (40) Életpont: 553/552 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (54) Varázspont: 1132/661 Pénz: 26550 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 75/33 Pszi pont: 205/282
Eddig összesen 4884 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 512 TP-t kaptál. Jelenleg 5 929 563 TP-d van. A következő szinthez még 70 437 TP szükséges. Trófeáid: lidércóriás, élőholt ősmágus, márvány drakón. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 7695 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 27/76 ütőfegyverek: 43/82 (+7%) lőfegyverek: 26/50
dobófegyverek: 26/3 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
97,69 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 120,73
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 97,69
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/65 2. nyomkövetés: 81/52 (+22%) 3. lopás: 5/8
4. mászás: 20/0 5. csapdakészítés: 28/55 (+6%) 6. csapdaészlelés: 19/78 (+17%)
7. gyógyítás: 51/94 (+32%) 8. titkosírás: 30/34 9. felderítés: 31/95 (-1384%)
10. szörnyidomítás: 14/83 11. teológia: 49/66 (+14%) 12. taumaturgia: 53/76 (+12%)
13. szerencsejáték: 8/40 14. versengés: 13/36 15. zene: 31/77 (+4%)
16. szörnyismeret: 56/78 17. pszi: 28/5 (+1%) 18. zárnyitás: 11/96
19. vadászat: 22/80 20. vitalitás: 7/39 (+6%) 21. bányászat: 48/97 (+4%)
22. úszás: 13/63 23. főzés: 17/15 24. csapatmunka: 3/13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) tárgyvédelem (#178) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg tűzköpő (#678) varázsvédelem (#34) >> quwarg szellem (#676)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 81, 121, 122, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 1, 9, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1017 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 148497.
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 282 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 32 isteni könnycsepp (#260)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
190 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 6 moa harci nadrág (#1862)
1580 vasérc (#152) $9859 quwarg tojás ($360) 3044 madártoll (#112)
15 sötét ital (#284) 1195 pirkit (#153) 3010 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 606 sallank karom (#128) 714 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 18 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) $1202 nyílvessző ($108) 32 jégszilánk (#1128)
986 isteni könnycsepp (#260) 96 megsemmisítő (#1540) $870 ezüstdarab ($326)
64 tolmokov-koktél (#351) 18 féregbél (#1071) 465 rókafarok (#124)
991 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74) 6 fejsze (#1240)
129 Huddens elixírje (#830) $391 szent jogar ($150) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)
3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417) 1905 gyógykenőcs (#313)
550 dözmöng szív (#122) $500 purifikátor háj ($269)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ugh méreg (#166) 22 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
80 arany (#50) 6 angyalok gyűrűje (#529) 10 bomló esszencia (#2367)
1 darázsszárny (#652) 1 elkarog szőr (#665) 15 isteni könnycsepp (#260)
10 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 1 Khór maszkja (#1138)
10 mákrózsa virág (#56) 1 megsemmisítő (#1540) 1 pszi kő (#248)
3 rézdarab (#70)


Üzenet küldése a karakternek