454. forduló, 456. forduló, Tompaeszü Nyüzsi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 4. 12h:12'
EZ A 803. JÁTÉKHETED, 455. FORDULÓD
804. játékheted kezdete: máj. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3894
SZÁMLA : XXXX

TOMPAESZÜ NYÜZSI KALANDJAI


75 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján Judás Dor Blazeer leszívott rólad pszivel 32 életpontot.
Az 1. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight felszentelt papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy bűbájlidérc trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Aldhyr. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked.
Az 1. napon találkozol Trollinával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Moonstruckkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Auráját mágikus vihar övezi. Egy balkezes gyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hósárkánybőr csizmát, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy Thargodan amulettet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Fürge Maidena trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Izsák kal . Auráját mágikus vihar övezi. Az elementalisták rendjének a mágia művésze rangú tagja. Egy balkezes gyűrűt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősplazmát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Sshreakza amulettjét, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy Strissha trófea, egy bo'adhun éjhozó trófea és egy leviathán lárva trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran ministránsa. Egy császári kesztyűt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián bőrzekét, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy őrült varázsló trófea és egy varkaudar hírnök trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Starshine. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz Gronkh-kal. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy gránit szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ezerszemű bestia trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwaxotix trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy csataremák trófea és egy vark. kardtáncos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon újból találkozol Starshine-nal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon összeakadsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy csataremák trófea és egy vark. kardtáncos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Bossy átadott neked a 43. napon 10 TU-t.
Ahriman, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Egy zöld liget közepén, a földön ülve meditálsz. Megtisztult elmével fürkészed bensődet, gyakorolva a benső energiák még tökéletesebb megismerését és felhasználását. Már rég megtanultad, hogy a test és a szellem összhangja mennyire fontos, s aki nem tudja ezeket uralni, mily keveset is érthet meg a világból. Neked, aki már tökélyre fejlesztetted a Haláltáncot, s aki mindent tud a belső energiákról, már nincs több tanulnivalód. Elérted az abszolút tökéletesség állapotát, s felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+514 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+75 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 710.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
241 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 710.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 466. tárggyal az 560. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

vv 86 71 165 elmormolod a 86. varázslatot a 71. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]
[A parancs tárolásra került.]

bb 56 500 578 beraksz a bankba az 56. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 36 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. Beraksz a bank széfjébe 30 ében tobozt. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

bb 2 30 beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

v 1 9999 1 elmormolod az 1. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy Arénagödröt.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő táborát. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hűbéresi gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy nekromanta övcsatot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval. rubinját, egy ősi csizmát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan amulettet, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar fétist, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Rangja: legfőbb inkvizítor. Fegyverzetét egy ködsárkány trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 55 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 694.]

pki 9999 kiveszel a bankból 9999 aranyat
Kiveszel a bankból 9999 aranyat. A számládon van még 7626 arany. [0 pontot használtál fel, van még 694.]

be 710 213 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 689.]

vtn 373 varázslat tanulás: a 373. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: banshee-sikoly. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 654.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vark. kardtáncos Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [15 pontot használtál fel, van még 639.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért,
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért,
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért,
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért,
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, a hatalom szava (#196) 12000 aranyért,
villámmágia (#227) 462 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, jégmágia (#279) 3100 aranyért,
speciális védelem (#292) 4000 aranyért, Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért,
klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, múltidézés (#369) 6000 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 634.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar íjász támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. A következő kincseket találtad: egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont, egy ezüsttőr [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 183 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Te 20 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+16 varázspont.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 32, gyógyulás: 20, összesen: -12 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr nyakát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Te 20 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+16 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 58, gyógyulás: 20, összesen: -38 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 ezüsthegyű nyíl [ezüsthegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy arany, 2 ugh méreg (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) és 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+362 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy bíborcserjét. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem nyakát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a smaragdgólem jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 228 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5350 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 493, gyógyulás: 0, összesen: -493 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+493 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a mocsári penke a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 11 ovimon-bogyó, 7 szvó-ektoplazma, 11 fülemüle agyar, 9 kazmár gyökér, 1 nagy vaskulcs.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar hadúr lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr jobb lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel megbököd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}


Összeakadsz Crysaniával. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy mithril láncinget, egy nehéz harci kesztyűt, egy optiri agysisakot, egy örökkéval. rubinját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy barna, göndör hajú, piros szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr bíborosa. A földmágusok rendjének Sutor Kragoru kedvenc tanítványa rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy törpe védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar katona trófea és egy varkaudar vajákos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
Összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Elenios felszentelt papja. Egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrövet, egy Khór maszkját, egy moa csiptetőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szem szimbólumot és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar vajákos trófea, egy taalru trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alealilla. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Naomi Atlantini. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [200,111] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy legyengült varkaudar vajákos volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű bal szárnyát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel megkarcolod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Szorgosan nézelődsz, egyelőre eredmény nélkül. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] és 3 sallank nyíl. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Észreveszel egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. A nekromanták rendjének őstehetség rangú tagja. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát és egy szerencsetalizmánt visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hegyi Barbara. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Érzékeled auráját: semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve San-diel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [201,111] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy drasmólyom!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 bőrsisakot. [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [111 pontot használtál fel, van még 523.]

a 50 1131 9999 átadod az 50. tárgyat az 1131. kalandozónak (9999 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 9999 aranyat Blanga Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 518.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 518.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[202,110] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).


(Továbbmész...) [202,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [201,108] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Belebotlasz valamibe: 1 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [51 pontot használtál fel, van még 467.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[200,107] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot.


(Továbbmész...) [200,106] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [199,105] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy megsebzett magger nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger éles mandibuláját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a magger fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1449 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [23 pontot használtál fel, van még 444.]

ef 30 507 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 367.]

szk 226 227 230 keresed a 226. szörnyet a 227. szörnyet a 230. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kultúrmasztodont. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 1. BP: használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [12 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 17, 12.
Kimerített a gyorsvágta. (-3 életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 596 pontot. A következő körben tehát 796 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANSHEE-SIKOLY (373. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Hallottál már ezekről a noth-szellemekkel rokon elkárhozott elf lelkekről, a bansheekról? Ha igen, akkor bizonyára tudod, hogy képesek rettenetes hangjukkal elpusztítani ellenfelüket. Most már te is megteheted ezt, hiszen ez egy varázslat, ami nem tesz mást, mint egy elemi hangcsapást küld az ellenfél irányába, pont olyan rezonanciával, ami pusztítja annak szöveteit. Ahhoz, hogy minél jobban eltaláld a megfelelő hangmagasságot, nem árt, ha minél képzettebb zenész vagy, de azért van egy határ, amit nem tudsz átlépni anélkül, hogy a hangszálaid ne károsodjanak. A játék nyelvére lefordítva: ezzel a 20 VP-be kerülő varázslattal a zene szakértelmeddel arányosan tudsz sebezni a harcban, minden 4. szint után d10-et, egészen a 30d10-ig, ahol a varázslat sebzése bemaxol. A varázslat sebzését a sikeres mentődobás felezi.

MAGGER (747. SZÖRNY)
A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod.

KARAKTERLAP

Tompaeszü Nyüzsi, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 455. fordulód.

Erő: 49 (54) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 149 cm
IQ: 54 (58) Támadás: 41 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 47 (51) Védekezés: 88 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 35/50 év
Egészség: 57 (66) Életpont: 590/460 Jellem: jó (720) Tul. pont: 0
Szerencse: 62 (66) Varázspont: 1395/12 Pénz: 763 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 19/0 Pszi pont: 235/101 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 3583 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18978 TP-t kaptál. Jelenleg 3651077 TP-d van. A következő szinthez még 348923 TP szükséges. Trófeáid: taalru herceg, varkaudar katona, kisebb quwarg isten. A 455. fordulódban 7626 arany került a bankszámládra. 7626 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/87 ökölvívás: 40/14 (+3%) szúrófegyverek: 23/41 (+1%)
lőfegyverek: 28/38 (+3%) dobófegyverek: 23/72 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 65/29 (+16%) 2. nyomkövetés: 123/66 (+14%) 3. mászás: 22/34 (+1%)
4. csapdakészítés: 29/31 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/83 6. gyógyítás: 65/52
7. titkosírás: 22/50 8. felderítés: 33/86 (+5%) 9. szörnyidomítás: 10/29
10. teológia: 69/61 (+55%) 11. taumaturgia: 84/3 (+16%) 12. szerencsejáték: 4/49
13. versengés: 11/25 (+16%) 14. harcművészetek: 42/5 15. zene: 12/66
16. szörnyismeret: 47/15 17. pszi: 20/89 (+53%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/43 20. bányászat: 31/5 21. úszás: 8/94
22. főzés: 5/31 23. csapatmunka: 2/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), kerek követ (#19) (max. 16 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), áeratikus hasnyák (#243), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
fémbontó szójer (#150), csápos otagi (#395), purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +39 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) energiatüskék (#29) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> áeratikus hasnyák (#243) tűzeső (#61) >> nők (#999)
energiafolyam (#136) >> varkaudar hírnök (#686) energiafolyam (#136) >> tüskés gigaféreg (#256)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
lángcsóva (#31) >> Judás Dor Blazeer (#1864)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) varázsvédelem II (#108) >> Chara-din fattya (#236)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 24 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 329 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
239 arany (#50) 1 álompor (#396) 30 ében toboz (#578)
3 isteni könnycsepp (#260) 31 kaja (#2) 36 mákrózsa virág (#56)
1 manakristály (#500) 3 mocsári penke (#148) 1 púderkő (#119)
2 szent jogar (#150) 1 tudás gyöngye (#522) 1 varázskő (#305)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 1 mutáns csont (#331)
2 nyílvessző (#108) 2 sallank nyíl (#129) 97 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,105) magger (#747), gumifa (#38), 33. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(199,112) varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), Chara-din monolitja (#534), smaragdgólem (#417), Crysania (1944. kalandozó), egy törpe férfi, egy mutáns nő, Alealilla (4897. kalandozó), Naomi Atlantini (5852. kalandozó)
(200,106) Tharr oltár
(200,107) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(200,111) varkaudar vajákos (#690), dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534), Hegyi Barbara (1562. kalandozó), San-diel (4368. kalandozó)
(201,108) kristálypalota (#401), Sheran oltár
(201,111) grok-képződmény (#149), 28. jellempróba, oltár, drasmólyom (#60)
(202,109) 24. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(202,110) 255. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Pszi követ max. 670-es pszi szakértelemig lehet fogyasztani.
* Javítva lettek a következő KT képességek: csepp a vértengerből (281), elmetágítás (504), közös ima (509).

Üzenet küldése a karakternek