Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 16. 9h:10' EZ A 545. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD 546. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
* 1. KP: vv 71 19 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 57 0 | elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
kre 396 170 6 | kreálsz a 396. tárggyal a 170. tárgyat (6 darabot) |
ek 273 2 24 | t. energia kisütése: 273 2 24 |
ba 305 7616 | nem támadod a 305. szörnyet a 7616. szörnyet |
ftv 51 278 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 278. szörnyet |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár nyakát. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár jobb karját. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 95, gyógyulás: 20, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [318,72] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy viharóriás. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás jobb lábát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a viharóriás villámló testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. Mosolyogva kidobod a nevetséges ében halálhajcsár trófeát, és kinyersz egy alkalmas viharóriás trófeát. 7 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 176, gyógyulás: 36, összesen: -140 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás bal oldalát. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 299, gyógyulás: 30, összesen: -269 ÉP}
(Továbbmész...) [320,71] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ében halálhajcsár. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
im 0 8 | imádkozol |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [322,70] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Mozgást észlelsz oldalról. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mópat gigász volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [323,70] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [325,72] Amerre csak nézel, homoktengert látsz. A homok itt vörös, mintha vérrel színezték volna be. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei.
(Feltételes támadás:) Egy bunthar! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bunthar nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a bunthar testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [326,72] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. A távolból robbanások hangját hallod.
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
ef 10 513 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: dd 56 114 119 | eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat |
* 4. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
TUDATI KITÉRÉS II. (521. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati kitérés mesterei gyakorlatilag művészetté fejlesztették ezt a képességet. Nem csupán a rájuk kilőtt lövedékek elől voltak képesek kitérni, de a legkülönfélébb, ártalmas trükköt is elkerülhették általa. Persze a te tudásod még meg sem közelíti egy rendfőnökét, de ez ne keserítsen el! Idővel majd sokkal jobb leszel! Ez a "megérzés" nem igényel erőteljes koncentrációt, így akár harc közben is élhetsz vele. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a szörnyek lőfegyver használat helyett aktivált támadó képességei elől kitérj. Ezt az esélyt semmi sem módosítja, és kiszámításánál felfelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A tudati kitérés megelőz minden más jellegű mentődobást, amire a támadás, vagy annak hatása elkerülése végett jogosult vagy. Kalandozók esetleges különleges (tudati) képességei ellen a kitérés nem nyújt védelmet.] |
KRG'HUMÁN (7148. SZÖRNY) Az óriásra emlékeztető, szögletes mozgású éjfatty jóval gyorsabb, mint a termete alapján lehetne. Illúzióval rejtve külsejét gyakran álcázza magát thargodannak, és így hatol be zsákmányának városaiba, hogy ott aztán egy falrengető üvöltés kíséretében szabadjára engedje vadászösztöneit. A thargodanok szerint nincs gyenge pontja... |
OYATAME TZUTUKI (7130. ELLENFÉL) A lebegő palotában található legjobb ryuku harcos, a császár követének személyi testőre áll előtted. Arcát félelmetes, ryuku démont formázó maszk takarja, testét könnyű, mégis erős vértezet fedi. Fegyvere egy borotvaéles kard, melyet olyan mesterien forgat, hogy egy kalandozónak sem szabad őt lebecsülnie. Harci jártasságának köszönhetően vágófegyverrel szinte lehetetlen legyőzni, de egyéb eszközzel is kemény próbatétel. |
BÉRMÁGUS (263. ELLENFÉL) A modern harcászatban egy katonai egység nem lehet sikeres, ha nem áll rendelkezésére néhány varázsló. A bérmágusok gyakorlatilag jól fizetett zsoldosok, akik nem kardjukkal, hanem varázstudásukkal szolgálják munkaadójukat. A bérmágusok általában nem túl képzettek, épphogy néhány évet töltöttek tanulással, és máris kamatoztatni akarják tudásukat. Ezért aztán sokan közülük még azt sem tudják, hogy hiába a varázstudás, ha az ellenfél "kardnyújtásnyira" kerül, akkor vége a dalnak. |
HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL) Ha egy bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és újabb néhány évig specializáltan csak hatékony támadó és védekező varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony ajtaján általában egy képzett gyilkológép lép ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat. |
MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL) Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak. |
VASTAGBŐRŰ MUTAK (442. SZÖRNY) Ezek a vaskos, négylábú, ormányukat lóbáló teremtmények jobbára ártalmatlannak tűnnek, ha megpillantod őket a távolban, a síkságon barangolni. De amikor éjszaka, a dühöngő viharban eléd toppan a sárgán izzó szemű mutak, és agyon akar tiporni, akkor jobban tele lesz a nadrágod, mintha egy Sötét Herceg ütött volna rajtad! A tomboló mutakok még egy veterán kalandozó számára is komoly veszélyt jelentenek. Vastag bőrükben ütőfegyverrel nem sok kárt tudsz okozni, és a mágikus támadások is jobbára lepattannak róluk. |
DREIGHATRAN (523. SZÖRNY) Amikor a föld alatt élő drag'kórok vezért választottak maguknak sok ezer évvel ezelőtt, nem is sejtették, hogy az ilyen hosszú ideig fog uralkodni fölöttük. Dreighatran a törzs sámánurainak mesterkedései folytán egy évet sem öregedett, mióta hatalomra került, viszont a fejlődésben nem állt meg: így jelenleg egy sokezer éves ember összes tapasztalatával rendelkezik. Miközben viadalokon bizonyította harcedzettségét, meglepő varázslatokat is tanult tanítóitól. Hogy mi halhatatlanságának a titka, minden bizonnyal örökre a drag'kórok titka marad. |
ZG'UMRAD FACSARÓ (738. SZÖRNY) A zg'umrad facsaró egy megfoghatatlan látomás, mely ha végigzúdul az égbolton, a teljes látóteret képes betölteni. Ezért is ilyen nehéz ellene a harc, sose tudod, hogy melyik pontjára szúrj, hol lenne hatásos megsebezni. Aztán, amikor ő támad, és végigsimítja rajtad láthatatlan nyelvét, majd nyakad vagy tested köré kulcsolja, hogy egyszerűen kiszorítsa belőled a szuszt, na ilyenkor fogd a D.E.M.-ed és imádkozz. Mást úgysem tehetsz. (A szörny érintése öregít, így csak akkor támadod meg, ha kiadsz rá egy konkrét FT 738, vagy az öregítő lények csoportjára egy FT 9095 parancsot.) |
KREITON ÁTOKMESTER (537. SZÖRNY) A kreiton varázstudókat több kisebb kasztra oszthatjuk. Az átokmesterek, mint a nevük is mutatja, az átkozott tárgyak és mágia nagy ismerői, akik a régi idők háborúiban a második sorban állva segítették a tleikanokkal összevont hadsereg katonáit. Rendkívül vézna testük körül állandó bűzaura leng, melyről messziről megismerni őket; valamint minden bizonnyal ennek köszönhető, hogy éles szaglásuk ellenére könnyű bántatlanul elbújni előlük. Vastag csápjaik lesoványodott testük egyetlen életképes darabja, melynek érintése semmi jót nem tartogat az átokmesterrel szembeszegülőknek. |
RYUKU TOLVAJBANDA (883. ELLENFÉL) Éles szem kellett ahhoz, hogy felfedezd a mocorgást a hajó tatja körül, hiszen ide a kikötő fényei már nemigazán hatolnak el, s minden merő sötétség. Ideális környezet a tolvajtevékenységek számára. A kommunikáció útján történő számonkérésre már nincs is lehetőséged, hiszen a tolvajok - amint rájöttek, hogy felfedezték őket - az egyszerűbb módot választják a hiba elhárítására. Legalábbis a feléd repülő dobótőrök és dárdák hadából erre következtetsz, rendkívül helyesen - épp likvidálni próbálnak. Van valami furcsa ezekben a tolvajokban... na de most inkább koncentrálj az életben maradásra. |
MOA SMARAGD (377. TÁRGY) Ez az apró, zöld smaragdkő tökéletesen meg van csiszolva, nyilvánvalóan egy ősi Moa ékszerész munkája. Azt, hogy bír-e valamilyenfajta mágikus képességgel, nem tudod megállapítani, de minden bizonnyal értékes. |
CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY) A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsősorban az élőholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése 3D6+10, de élőholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja csak annak engedelmeskedik, akiről érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütőfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása nem ajánlott. A csontpozdorja mágikus előállításához a megfelelő varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltű, öt szvó ektoplazma, 250 arany értékű egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges. |
ŐSTROLL AGYALÓ (427. TÁRGY) Az őstroll agyaló nagyhatalmú varázstárgy, amelyet annakidején a troll sámánok fejlesztettek ki. Sebzése 5D6+6, de ha kezedbe fogod, kapsz +3 erőt és -4 IQ-t. Az őstroll agyaló forgatásához min. 24-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Hatalmas súlya miatt általában csak trollok használják. Az őstroll agyaló egy hatalmas, ébenfekete bunkó, oldalán furcsa, ezüst rúnákkal. Képes mágikus lényt is megsebezni. Ha varázsfegyver készítéssel akarod előállítani, szükséged lesz egy era formázó mintára, egy göcsörtös bunkóra, egy jégszívre és 10 csepp tintára, valamint 200 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re. |
ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY) Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja, hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni, de nem foglalja a helyet más fülbevalók elől), és ha találkozol valakivel, automatikusan a szemedhez emeled. |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
OBSZIDIÁN TÜSKE (481. TÁRGY) Az obszidián tüske igazándiból egy hosszú, hegyes rúd, amelyet a papok általában vámpírok és más, mágikus lények "semlegesítésére" használnak. Elméletileg az obszidián tüskét egyszeri használatra szánták, de te megkísérelheted, hogy többször harcolsz vele. Számíts azonban rá, hogy minden harc után van 25% esély rá, hogy az obszidián tüske elveszti varázserejét, és hasznavehetetlenné válik. Addig is, az obszidián tüske egy 2D8+6 sebzésű mágikus szúrófegyver, amely használatához min. 8-as teológia szükséges. |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY) A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik. |
AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY) Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled. |
PÁRDUCBŐR ÖVTÁSKA (1117. TÁRGY) Amikor a kalandozók egyike lenyúzta az első leölt hópárduc vakítóan fehér bőrét, a társadalom még csak tanácstalanul állt a hóvihar időszaka alatt előkerült millió szörnykomponens előtt, és nem igazán tudta senki, mire is lehetne őket használni. Csak idő kérdése volt azonban, hogy a kreativitás legyőzze ezt az átmeneti tanácstalanságot. Egy őszes szakállú gnóm kalandozó volt az első, aki legyártotta ezt a tetszetős tárgyat, a párducbőr övtáskát. Az ollóval megfelelő formára vágott 2 db párducbőrből precíz munkával már kész is az övtáska váza, melyet 6 rozmárfoggal (a kisebbek közül) díszítve ehhez a tetszetős tárgyhoz jutunk. Na de most jön csak az övtáska készítésének a legjava - fogj egy fáklyát, márts a lángjába 3 jégszilánkot, majd az így keletkezett mágikus folyadékot kend a párducbőr övtáska felületére. Ha ez megvan, tényleg szert tettél egy kész varázstárgyra. Az olló természetesen megmarad a 30 TVP-nyi időt felemésztő készítési folyamat végén, a fáklya viszont csonkjáig ég. Ha ezt a tárgyat övként hordod, megterheltséged 5 kilóval csökken, tárgyaid a hideg támadások ellen +2 mentődobást kapnak, és több sebzést okozol a hideg alapú varázslataiddal. (A plusz sebzés kb. a taumaturgia vagy teológia ersségednek felel meg, függen attól, hogy milyen t ípusú varázslatot használsz éppen.)Nem foglalja a helyet más öveid elől. |
RO'GALHAL KÍSÉRTET (463. SZÖRNY) A ro'galhalok a bo'adhun barbárok vezetői voltak a birodalom virágzásának idején. Miközben a bo'adhun birodalom a pusztulás küszöbén állt a kyorgok által uralt triklem dakolderek támadásai miatt, a sámánok végső megoldásként megidézték a hősi halált halt törzsfők szellemét, így örök bolyongásra ítélve őket a való világban. Ezek a kísértetek pont úgy néznek ki, mint ahogy "alapanyaguk" kinézett halálának pillanatában: eltorzult arckifejezésük az átélt kínokról, a testükre festett barbár jelek egy rég letűnt birodalom kultúrájáról árulkodnak. Elszántságuk ma már csak egyetlen dologra korlátozódik: megvédeni a bo'adhun földeket mindenféle betolakodóktól. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY) A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével. |
MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY) Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány. |
GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY) Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra. |
KRATHAN CSONTVÁZ (432. SZÖRNY) Az utolsó rakshallionok egyike állítólag egy óriási csatát vesztett el az árnytündérekkel szemben. A hatalmas krathan légió minden egyes katonája ott veszett, majd élőholtként az árnytündér nekromanták szolgálatába állt. A történet igazát bizonyítja, hogy az Esthar császárság romvárosai közt most is összeakadhatsz néha a krathan csontvázakkal, amelyek tudat nélkül ugyan, de elszántan harcolnak mindennel, ami mozog. A csontvázszerű élőholt ellen a vágófegyverrel nem sokat fogsz érni, és más fegyverből is a mágikus javallt. |
Erő: | 59 (66) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 38 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 20 (24) | Védekezés: | 41 (47) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 8/9 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 461/407 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 47 (60) | Varázspont: | 586/490 | Pénz: | 4738 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 65/2 | Pszi pont: | 134/133 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 2/44 | szúrófegyverek: | 1/14 |
vágófegyverek: | 24/30 | ütőfegyverek: | 38/12 (+5%) | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 29/93 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -21.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (22 -29.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
326,72 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/91 (+156%) | 2. nyomkövetés: | 60/6 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 16/88 | 5. csapdakészítés: | 27/93 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 9/90 |
7. gyógyítás: | 66/1 (+43%) | 8. titkosírás: | 27/48 | 9. felderítés: | 30/36 |
10. szörnyidomítás: | 17/2 | 11. teológia: | 28/71 (+17%) | 12. taumaturgia: | 40/41 (+40%) |
13. szerencsejáték: | 6/45 | 14. versengés: | 10/99 | 15. harcművészetek: | 1/20 |
16. zene: | 17/0 | 17. szörnyismeret: | 52/63 | 18. pszi: | 29/4 (+2%) |
19. zárnyitás: | 18/0 | 20. vadászat: | 14/26 | 21. bányászat: | 32/81 (+6%) |
22. testépítés: | 49/47 | 23. úszás: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
massza (#217), halálmadár (#351), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 18, max: 50) |
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), vortexmágus (#418), purifikátor császár (#393), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Banyapók (#305), Suhanó Árny (#7616), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 24 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | agykorbács (#97) | >> | domináns morf (#7624) | |
agykorbács (#97) | >> | halálos morf (#7618) | agykorbács (#97) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 83, 92, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 192, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 16, 34, 44, 47, 49. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 41 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | $92 | vashegyű nyíl ($176) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 18 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa harci nadrág (#1862) | 993 | vasérc (#152) | 2414 | quwarg tojás (#360) | 395 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 348 | pirkit (#153) | 985 | kaja (#2) | 12 | ogwawa kulcs (#1376) | 184 | sallank karom (#128) | 944 | csuklyavirág (#133) | 114 | bogyógránát (#430) | 32 | szuperkötél (#209) | 163 | jégpasztilla (#1566) | 6 | bunthar bőr (#733) | 1 | olló (#335) | 707 | vas dobónyíl (#189) | 802 | nyílvessző (#108) | 44 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 1181 | isteni könnycsepp (#260) | 72 | megsemmisítő (#1540) | 54 | tolmokov-koktél (#351) | 244 | sötét ital (#284) | 451 | rókafarok (#124) | $425 | gyöngymangó ($135) | 750 | csontkulcs (#74) | 2 | fejsze (#1240) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | álompor (#396) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | rézdarab (#70) | 2 | spiritusz (#170) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
277 | arany (#50) | 1 | bunthar bőr (#733) | 2 | Thargodan esszencia (#328) |
316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | |
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|