31. forduló, 33. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 18. 7h:10'
EZ A 44. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
45. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

BALOARG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,13] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.)

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

m 3 mozogsz délkeletre
[48,14] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sünmedve nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal felnyársalod a sünmedve testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 196.]

kt 22 25 elkészíted a 22. tárgyat (25 darabot)
Begyűjtöttél 25 tüskét. [25 pontot használtál fel, van még 171.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 2 mozogsz keletre
[49,14] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy mély kutat. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöföd a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 166.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 152.]

m 2 mozogsz keletre
[50,14] Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. Eldobod az értéktelenné vált mutáns pók trófeát, és kiszedsz egy trappoló dinymák trófeát. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 147.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 139.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[51,15] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíborgörény közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a bíborgörény bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bíborgörény jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. A bíborgörény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [52,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woor-antilop. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 39 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [53,17] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy bo-skorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bo-skorpió testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.) 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 124.]

m 4 mozogsz délre
[53,18] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Látsz egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 119.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a topránypolip jobb oldalát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a topránypolip testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 213 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 rézdarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 mozogsz keletre
[54,18] Dombos terepre érkeztél.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 92.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézsisakot. (ld. enc.) 51 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 82.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézpajzsot. (ld. enc.) 74 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 2 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 32. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 18 (25) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 17 (24) Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 315/303 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 10
Szerencse: 15 (22) Varázspont: 226/70 Pénz: 46 arany Kép. pont: 10
Eddig összesen 170 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 380 TP-t kaptál. Jelenleg 19 169 TP-d van. A következő szinthez még 5 831 TP szükséges. Trófeáid: trappoló dinymák, sullár, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13 ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 5 (+1)
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
54,28 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 8 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. vadászat: 2
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 170, 171, 172, 173.

Összsúly: 65.67 kg Megterheltség: 41%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 3 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 5 gyenge méreg (#26) 6 kaja (#2)
6 rézdarab (#70) 5 sünmedve tüske (#14) 5 tinta (#101)
24 tüske (#22) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
12
13
14
15
16
17
18
19
(48,14) sünmedve (#33)
(49,14) Tharr rúnaköve, mély kút (#93), sóhajtó dorony (#112)
(50,14) oltár, trappoló dinymák (#118)
(51,15) bíborgörény (#84), egy ismeretlen isten rúnaköve, patak, oltár
(52,16) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, Tharr oltár, 46. jellempróba, woor-antilop (#31)
(53,17) gumifa (#38), oltár, bo-skorpió (#54)
(53,18) mély kút (#93), oltár, topránypolip (#86)
(54,18) 31. jellempróba, olvasztókemence (#86), oltár

Üzenet küldése a karakternek