302. forduló, 304. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 15. 12h:09'
EZ A 584. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD
585. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 436.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 431.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 4. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 5. KP: v 72 0 0 elmormolod a 72. varázslatot
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 426.]

* 6. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 426.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 422.]

* 7. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 422.]

* 8. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

vv 76 364 elmormolod a 76. varázslatot a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 415.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 413.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 405.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 403.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[95,54] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+5.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 1 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled. {max. életpontja: 180-189.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megpöccinted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt sullár. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 17 ütő ellen.}

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 293 (limit: 900), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28835.
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [96,55] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy gátvakond. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 18-21.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával alaposan megvágod a gátvakond testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy szubreális vámpír ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+8.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd. {támadása: 83.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a smaragdgólem testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 197 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 277, gyógyulás: 67, összesen: -210 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. {max. életpontja: 145-154.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 353.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 323.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 293.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[95,55] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. {max. életpontja: 149-160.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a pattanóböde tüskés bőrét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 38, gyógyulás: 6, összesen: -32 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz. {támadása: 55.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával végigvagdosod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 99, gyógyulás: 15, összesen: -84 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy hegymélyi lidérc. {támadása: 34.}

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször eltalálod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-29 varázspont.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc bal lábát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-43 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 68, gyógyulás: 129, összesen: +61 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [94,54] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Romani ite domum! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. {max. életpontja: 86-91.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "

(Továbbmész...) [93,53] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 19.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 27, gyógyulás: 1, összesen: -26 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [78 pontot használtál fel, van még 215.]

be 52 bemész az 52. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a helytartói palotát. Félelmetes ügyességednek köszönhető, hogy észrevétlenül el tudsz suhanni az őrök mellett! És már a főkapunál is vagy. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Ahogy belépsz, egyből körülkémlelsz, hogy nem vett-e észre valaki - de nem. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 5 4 8 mozogsz 5 4 8
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. {támadása: 15.} Fegyvere egy csontszablya. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a palotaőr bal karját. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a palotaőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát [csontszablya ládikóba-> (94,53)-> 2 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Belesel a sötét szobába. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kisebb dolgozószobába kukkantasz be. [4. PONT] Hamarosan egy udvari mágust pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+7.} Fegyvere egy bot. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az udvari mágus bal lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod az udvari mágus jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. Az udvari mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 443 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 nap szimbólumot (ld. enc.). (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 2d4+9.} Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr bal oldalát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát [csontszablya ládikóba-> (94,53)-> 2 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A trónterem, ahol a helytartó a kérvényezőket fogadni szokta, és ahol minden egyéb udvari szertartást végeznek, most kong az ürességtől. [8. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 9 13 15 mozogsz 9 13 15
A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+9.} Fegyvere egy bronzpenge. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a palotaőr bal vállát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] és 1 rézsisakot [rézsisak ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Belépsz a szobába, ahol nappal szorgos írnokok tucatjai körmölik a királyság dokumentumait. [13. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP], 1 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (94,53)-> 50 arany, -2 ÉP] és 12 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. {védettsége: 9 szúró, 9 vágó, 9 ütő ellen.} Fegyvere egy bronzpenge. Itt csata lesz.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a palotaőr testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 bőrsisakot [bőrsisak ládikóba-> (94,53)-> 5 arany, -2 ÉP] és 1 bőrpáncélt [bőrpáncél ládikóba-> (94,53)-> 5 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Körülnézel a csicsásan berendezett szobában. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[40 pontot használtál fel, van még 135.]

lm 19 18 23 mozogsz 19 18 23
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! {max. életpontja: 80-87.} Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát [csontszablya ládikóba-> (94,53)-> 2 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Betoppansz a tanácsterembe, ahol nappal hosszú szakállú bölcsek konzultálnak a világ dolgairól. [19. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A hatalmas teremben egy hosszú, U alakú asztalt látsz. Itt szokták a helytartói fogadásokat tartani. [23. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! {max. életpontja: 80-87.} Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a palotaőr bal karját. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A palotaőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát [csontszablya ládikóba-> (94,53)-> 2 arany, -2 ÉP] és 1 bőrpáncélt [bőrpáncél ládikóba-> (94,53)-> 5 arany, -2 ÉP]. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadászkutya. {max. életpontja: 89-94.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadászkutya testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadászkutya jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 26 30 33 mozogsz 26 30 33
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy palotaőr az. Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát [csontszablya ládikóba-> (94,53)-> 2 arany, -2 ÉP] és 1 kis bőrpajzsot [kis bőrpajzs ládikóba-> (94,53)-> 5 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy udvari mágus. {max. életpontja: 66-75.} Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az udvari mágus jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd az udvari mágus fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elhajolsz az udvari mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Az udvari mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 462 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 31, gyógyulás: 1, összesen: -30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Körbekukázol az udvari mágus dolgozószobájában. [30. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadászkutya. {max. életpontja: 85-90.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadászkutya testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadászkutya farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadászkutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy elit palotaőrt pillantasz meg. (ld. enc.) {max. életpontja: 143-162.} Fegyvere egy bronzpenge. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az elit palotaőr testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal csak érinted az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az elit palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 bronzpáncélt, 1 bronzsisakot [bronzsisak ládikóba-> (94,53)-> 9 arany, -2 ÉP] és 1 bronzpajzsot [bronzpajzs ládikóba-> (94,53)-> 16 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Itt alszik Sündisznó Kevin, a helytartó nagybátyja. A vendégszobában! [33. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 32 34 35 mozogsz 32 34 35
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A nagy hálószobában a helytartó hortyog békésen. Micsoda alkalom! No, nem orgyilkosságra béreltek fel... [32. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Ez a fejedelmien berendezett hálószoba üres. Itt szokott megszállni a király, ha meglátogatja a várost. [34. PONT]
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Elértél a helytartó lányának a hálószobájához! [35. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (93,54)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Tenyeredet az alvó leány szájára tapasztod, majd a válladra dobod. Szegényke, próbál rugdalódzni, de te sokkal erősebb vagy. Megvan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 36 28 20 mozogsz 36 28 20
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT]
Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Itt szundikál békésen a helytartó lányának nevelőnője. [36. PONT]
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT]
Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT]
Lemész a harmadik emeletre. [1. SZINT 28. PONT -> 1. SZINT 26. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT]
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [35 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 10 1 mozogsz 10 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 1 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 15 528 energia fejlesztése 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A szervezetedet méreg pusztítja (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be az uzbány. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +32 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 444 pontot. A következő körben tehát 439 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY)
Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézből kovácsolt nap-szimbólumot Raia követői viselik. A nap felé fordítva vakítóan felerősíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások elleni védettséged. A nap szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.)

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 303. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 41 (43) Támadás: 28 (30) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 28 (35) Védekezés: 37 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 366/362 Jellem: gonosz (614) Tul. pont: 3
Szerencse: 36 (42) Varázspont: 555/125 Pénz: 6438 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 50/42 Pszi pont: 165/450
Eddig összesen 2740 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 921 TP-t kaptál. Jelenleg 1 411 871 TP-d van. A következő szinthez még 288 129 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, éjkornis, ongóliant. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: *29/101 (+5%)
ütőfegyverek: 17/18 (+14%) lőfegyverek: 24/20 (+6%) dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
93,53 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 27. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/92 (+11%) 2. nyomkövetés: 80/12 (+18%) 3. lopás: 8/95
4. mászás: 15/33 5. csapdakészítés: 25/92 (+5%) 6. csapdaészlelés: 30/93 (+10%)
7. gyógyítás: 33/12 8. titkosírás: 17/75 9. felderítés: 20/89
10. szörnyidomítás: 9/20 11. teológia: 35/77 (+7%) 12. taumaturgia: 22/68 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 11/79 (+8%) 15. zene: 19/21
16. szörnyismeret: 44/23 17. pszi: 19/41 (+2%) 18. zárnyitás: 7/28 (+23%)
19. vadászat: 25/34 20. bányászat: 30/65 (+3%) 21. főzés: 15/35
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (8,40) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
uzbány (#102) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 294 (limit: 900), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28975.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 116 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 391 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 144.89 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)
3 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 óndarab (#85)
2 rézdarab (#70) 3 tinta (#101) 3 víz (#27)
1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
216 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpáncél (#90)
5 kaktusztüske (#114) 1 nap szimbólum (#141) 2 pirkit (#153)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97
52
53
54
55
56
(93,53) sötét gnóm (#132), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), palotaőr (#134), udvari mágus (#142), vadászkutya (#143), elit palotaőr (#133)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)
(94,54) erődítmény (#488), oltár, orgyilkos (#131)
(95,54) nukleáris cickány (#155), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), oltár, 21. jellempróba
(95,55) pattanóböde (#145), Thargodan csontváz (#297), hegymélyi lidérc (#7084), vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), 26. jellempróba, érclelőhely
(96,55) gátvakondok (#57), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, smaragdgólem (#417), arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek