Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 24. 18h:53' EZ A 1295. JÁTÉKHETED, 574. FORDULÓD 1296. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 ingyenf: 1 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés besül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 268 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a bo'adhun éjhozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 109 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 308 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a bo'adhun éjhozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 161 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 106 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 162 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. 15 744 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1913, sebződés: 685, gyógyulás: 86, összesen: -599 ÉP}
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 20 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
v 21 20 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranyfecske testét. (7 támadással 741 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 4, gyógyulás: 5, összesen: +1 ÉP}
h 1271 936 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
tf 4 20 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal megvagdalod a Toodrok Din izmos karját. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Toodrok Din jobb lábát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Nem sikerült a Toodrok Din ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 364 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Toodrok Din testét. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a Toodrok Din fejét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A Toodrok Din újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 321 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1789, sebződés: 685, gyógyulás: 146, összesen: -539 ÉP}
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 123 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 123. varázslatot |
* 10. KP: vv 377 209 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 209. varázslatot |
v 453 2 30 | elmormolod a 453. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom jobb csápját. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a dögbűzös liliom testét. (7 támadással 716 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 173 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a bal karodra. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Teriád karddal végigvagdosod a dögbűzös liliom testét. (4 támadással 378 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápjaival a dögbűzös liliom csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 057 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2025, sebződés: 325, gyógyulás: 73, összesen: -252 ÉP}
(Továbbmész...) [238,44] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bosszantó apróság. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság bal oldalát. (7 támadással 426 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bosszantó apróság fejét. (7 támadással 670 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a bosszantó apróság egyik lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-16 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2140, sebződés: 101, gyógyulás: 130, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [239,44] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy chaktra vadászeb. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 646 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 72 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félrehajolsz, de a chaktra vadászeb karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Teriád karddal végigvagdosod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. Kritikus ütés! (3 támadással 315 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 761 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1765, sebződés: 259, gyógyulás: 61, összesen: -198 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 378 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vastagbőrű mutak bal oldalát. (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak jobb vállát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Lábával meglök a vastagbőrű mutak. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny megtipor. 96 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak bal első lábát. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a vastagbőrű mutak fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Összetipor lábával. 109 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 158 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2107, sebződés: 313, gyógyulás: 34, összesen: -279 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [241,44] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy esthari vérszopó. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az esthari vérszopó testét. (7 támadással 652 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esthari vérszopó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az esthari vérszopó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod az esthari vérszopó testét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az esthari vérszopó farkát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esthari vérszopó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az esthari vérszopó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Az esthari vérszopó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 578 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2168, sebződés: 371, gyógyulás: 271, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [242,44] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág -> a felesleges 9 db-ot eldobod] Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült verg elmeszaggató közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Véres nyál csordul ki a verg elmeszaggató száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. 6 941 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 214.]
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a zseléféreg testét. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal néhányszor megcsapod a zseléféreg testét. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a zseléféreg testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zseléféreg melléd csap a farkával! Teriád karddal megvagdalod a zseléféreg kocsonyás testét. (7 támadással 653 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a zseléféreg tekergő farkát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Előremozdulva, a zseléféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A zseléféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 82 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 csavart smaragd (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vörös zselét. 14 691 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2327, sebződés: 250, gyógyulás: 59, összesen: -191 ÉP}
(Továbbmész...) [244,44] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy chaktra vadászeb közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 652 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A chaktra vadászeb belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Teriád karddal megvagdalod a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 454 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A chaktra vadászeb karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 malachit füzér [malachit füzér ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. 12 761 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1844, sebződés: 297, gyógyulás: 68, összesen: -229 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Veronel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy szellemdarázs!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (7 támadással 740 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel kicsit megsebzed a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a szellemdarázs jobb vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1764, sebződés: 370, gyógyulás: 184, összesen: -186 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg bal lábát. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a púpos zsokarg testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 8 459 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1276, sebződés: 19, gyógyulás: 87, összesen: +68 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a sötét ülnök farkát. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét ülnök fejét. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sötét ülnök megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Feléd sújt a sötét ülnök a farkával, de elhibázta! Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök fejét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 521 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1993, sebződés: 353, gyógyulás: 80, összesen: -273 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a tleikan hadúr oszladozó fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 392 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (7 támadással 715 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a tleikan hadúr nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 159 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tleikan hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A tleikan hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 885 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2095, sebződés: 96, gyógyulás: 28, összesen: -68 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a tleikan hadúr ősöreg testét. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tleikan hadúr testét. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tleikan hadúr bal karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi hatás! Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A tleikan hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 885 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1910, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 630 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az esthari vérszopó vörös bundáját. (7 támadással 676 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az esthari vérszopó bal hátsó lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az esthari vérszopó feléd harap, de sikertelenül. Teriád karddal végigvagdosod az esthari vérszopó nyakát. (5 támadással 475 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az esthari vérszopó vörös bundáját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 156 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esthari vérszopó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az esthari vérszopó feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 578 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2366, sebződés: 89, gyógyulás: 29, összesen: -60 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
v 198 252 32 | elmormolod a 198. varázslatot |
236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | |
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[252,32] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
Meglengetve a barracuda szigonyt a másikra rontasz. Barracuda szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. [kaja -> a felesleges 2 db-ot eldobod] 35 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a barracuda szigonyt ellenfeledre rontasz. Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája áramvonalas testét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 drótszőrt. 2 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Marokra fogva a barracuda szigonyt a másikra ugrasz. Barracuda szigonnyal több döféssel felnyársalod a trix mágustanonc jobb karját. (4 támadással 294 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a trix mágustanonc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 trix fiola, 1 trix amulett és 1 manakristály. 4 037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 68, gyógyulás: 12, összesen: -56 ÉP}
Marokra fogva a barracuda szigonyt ellenfeledre támadsz. Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a trix nőstény testét. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trix gyógypálca és 1 ytterium kőzet. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 32, gyógyulás: 9, összesen: -23 ÉP}
* 1. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 2. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
251 | 252 | 253 | |
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|
[245,80] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 5. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 6. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: szk 468 501 503 | keresed a 468. szörnyet az 501. szörnyet az 503. szörnyet |
CSAVART SMARAGD (754. TÁRGY) Döbbenten bámulod ezt a furcsaságot: egy smaragd kő, amely meg van csavarodva, akár egy nedves ruhadarab. Nem, nem faragott mintát látsz. Ez a követ gyönyörűen megcsiszolták, és utána valami hihetetlen hatalom segítségével egyszerűen megcsavarták. Halvány mágiát érzékelsz belőle. |
Erő: | 81 (111) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 90 (115) | Támadás: | 112 (119) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 83 (116) | Védekezés: | 154 (164) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/190 év |
Egészség: | 79 (120) | Életpont: | 1726/1665 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 79 (111) | Varázspont: | 3608/1933 | Pénz: | 7675 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 50/46 | Pszi pont: | 605/69 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/61 (+9%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 43/71 (+6%) |
vágófegyverek: | 39/15 (+8%) | ütőfegyverek: | 20/88 | lőfegyverek: | 35/53 (+5%) |
dobófegyverek: | 33/5 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -32.); hajító csillag (#939) (33 -35.); csillaglövedék (#931) (36 -38.); ében nyílvessző (#848) (39 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 252,32 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/43 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 148/27 (+46%) | 3. mászás: | 33/47 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 45/82 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 28/34 | 6. gyógyítás: | 113/70 (+75%) |
7. titkosírás: | 22/42 | 8. felderítés: | 30/30 | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 126/61 (+45%) | 11. taumaturgia: | 110/13 (+34%) | 12. szerencsejáték: | 23/86 |
13. versengés: | 25/87 | 14. zene: | 270/99 (+59%) | 15. szörnyismeret: | 72/77 (+37%) |
16. pszi: | *49/100 | 17. zárnyitás: | 15/42 | 18. vadászat: | 77/58 (+32%) |
19. vitalitás: | 11/57 | 20. bányászat: | 41/94 (+1%) | 21. úszás: | 27/35 (+15%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 2 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407), kreiton idéző (#510) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
tűzmágia (#157) | áldomás II (#169) (1,0) | hadiszerencse III (#59) | villámmágia (#227) |
esszenciavédelem 2 (#188) | az elme hatalma (#123) | papi aura (#377) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 19, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266), pajzszúzás (#251), az agy kifacsarása (#197), agybénítás II (#246) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | |
tűzgolyó (#155) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | savhurrikán (#107) | >> | Tissian sámánúr (#501) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Lássuk, mennyire vagy mestere a méregkeverésnek: áldozz nekem három mérgezett mihlanil nyilat! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. történelemkutató intézet (691): 104. labirintus (254,29). barbár barlang (692): kész. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 103, 104, 107, 108, 109. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, tps 100, v 21 20, v 84 283, h 1271 936, h 841, ef 3, tf 4 20, h 235 30, e 20. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sziklozug comb (#858) | 1 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
440 | arany (#50) | 1 | csavart smaragd (#754) | 3 | dlathog kőzet (#829) | |||
3 | drótszőr (#37) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | nothar bogyó (#923) | 1 | raaba-gumó (#936) | |||
1 | trix amulett (#1707) | 1 | trix fiola (#1705) | 1 | trix gyógypálca (#1704) | |||
10 | víz (#27) | 1 | vörös zselé (#862) | 1 | ytterium kőzet (#965) |