412. forduló, 414. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 8. 9h:13'
EZ A 1184. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD
1185. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
SZL E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 479 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3025
ingyenf: 0

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,62] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+430 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy vezérfarkas nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas bal vállát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vezérfarkas testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a vezérfarkas támadó fejét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vezérfarkas nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 35 életpontot sebeztél. A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 301, gyógyulás: 0, összesen: -301 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 638.]

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 637.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+16 támadás). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 635.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 615.]

* 3. KP: ef 4 504 0 energia fejlesztése 4
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 581.]

* 5. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 575.]

* 6. KP: vv 71 72 169 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 169. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 573.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 571.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 569.]

* 7. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+78 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy vezérfarkas.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vezérfarkas nyakát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a vezérfarkas testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vezérfarkas testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 47 életpontot sebeztél. A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 221 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 539.]

d 2 45 eldobod a 2. tárgyat (45 darabot)
Elhajítasz 45 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[180,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a korinthai amőba testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 32 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 4 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}


Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a kazmár gyökér. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 1 rézpáncél, 1 halcsont, 3 tüskecsapda, 6 sallank nyíl, 7 kőkés.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Mákrózsa főzet, 1 Déja vu, 1 Garokk, 1 Kaszabolósáska, 1 Sötét motyogó. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 34 aranyad, ami most már az övé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kisebb quwarg isten. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [179,60] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [50 pontot használtál fel, van még 489.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Balrognyűvő Draenar nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 479.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gránitvállú Dáin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve ezoterikus mardel. A kalandmester int - itt az idő!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 459.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinea. A feladatod a következő. Egy quwarg parafenomén legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy piranha zsákvédő. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 439.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[179,59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kputtyintó csalán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [178,58] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy grákó denevér lábát masszírozza. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 54 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor jobb karját. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [178,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rettegett Iván. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az átokmurgattyú bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy halálosztó kain!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tükörpajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálosztó kain bal oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a halálosztó kain nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain melléd csap a farkával! A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 4 kvazárt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat q. rohamosztagos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 7 q. rohamosztagos. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a q. rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A 2 q. rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [70 pontot használtál fel, van még 369.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[178,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy legyengült manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Bronz taiderrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Warrax egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [178,55] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Yveraana irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [177,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 93 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr!

Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 4 quwarg tojást. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [70 pontot használtál fel, van még 299.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[178,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel bal oldalát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [179,53] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

Van itt egy erdei bölcs háza (667. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran misszionáriusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy Khór kesztyűjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csizmát, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy méregelementál trófea, egy jégelementál trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vladamir . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[20 pontot használtál fel, van még 279.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [3 150 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az előző kettőhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegő hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik.
- Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik előttetek tisztán a pálca következő darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínűség szerint víz alatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielőtt oda bemész!

1 5
16 14
15 13 2 3 6 9
17 19
11 4 7 10
18
21
20 8
12
27 22 34
26 25
23
24
28 30 33
32
29 31
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 30, északra 138 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

szk 393 keresed a 393. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy purifikátor császárt. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 20 pontért
Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [20 pontot használtál fel, van még 249.]

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+78 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy éjkornis.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel megdöföd az éjkornis fekete testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az éjkornis jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 219.]

* 4. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a szellő szilmill. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a hordóagyú mameluk. Egy kaját fal föl a roguena. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 554 pontot. A következő körben tehát 754 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran áldozópapja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 413. fordulód.

Erő: 43 (58) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 47 (57) Támadás: 61 (64) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 48 (68) Védekezés: 94 (100) Menekülés: 30 % Életkor: 167/171 év
Egészség: 42 (62) Életpont: 686/523 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (63) Varázspont: 1260/454 Pénz: 6391 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 32/0 Pszi pont: 236/251 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 2985 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41 665 TP-t kaptál. Jelenleg 3 464 678 TP-d van. A következő szinthez még 35 322 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, kék rakolits, ryuku gólem.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/43 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 34/42 (+9%)
vágófegyverek: 23/50 (+6%) ütőfegyverek: 20/36 lőfegyverek: 29/26 (+1%)
dobófegyverek: 26/56 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/31 (+12%) 2. nyomkövetés: 116/65 (+46%) 3. mászás: 17/21 (+15%)
4. csapdakészítés: 30/9 (+7%) 5. csapdaészlelés: 10/19 6. gyógyítás: 56/76
7. titkosírás: 19/54 8. felderítés: 31/15 9. szörnyidomítás: 20/62
10. teológia: 56/90 (+5%) 11. taumaturgia: 60/88 (+19%) 12. szerencsejáték: 3/41 (+22%)
13. versengés: 19/0 (+27%) 14. zene: 168/79 (+74%) 15. szörnyismeret: 38/44 (+37%)
16. pszi: 21/33 (+1%) 17. zárnyitás: 7/13 18. vadászat: 54/31 (+32%)
19. bányászat: 34/34 (+4%) 20. úszás: 17/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 3)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 171.22 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 gyöngymangó (#135)
2 isteni könnycsepp (#260) 44 kaja (#2) 3 kazmár gyökér (#205)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 tükör (#43) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184) 1 korinthai talizmán (#814)
4 kvazár (#244) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
3 quwarg tojás (#360) 8 ragasztó (#83) 3 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
(177,54) quwarg boly (#359), oltár, Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(178,53) ezoterikus mardelek (#184), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Leah oltár
(178,55) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba
(178,56) manaelementál (#290), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, 23. jellempróba, érclelőhely
(178,57) kristálypalota (#401), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba, átokmurgattyú (#225), halálosztó kain (#168), q. rohamosztagos (#242)
(178,58) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba, ősdentor (#282)
(179,53) erdei bölcs háza (#667), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Vladamir (2082. kalandozó), éjkornis (#228)
(179,59) kputtyintó csalán (#247), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(179,60) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), oltár, 47. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), tyrannoszaurusz rex (#160), ezoterikus mardel (#184), quwarg parafenomén (#248)
(180,61) oltár, korinthai amőba (#420), quwarg királynők (#153), kisebb quwarg isten (#213)
(181,62) vezérfarkas (#748)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.02.08 09:09 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kívánság KNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek