305. forduló, 307. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 12. 9h:21'
EZ A 329. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
330. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,106] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 Trákin csákányát (401 arany).
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 26 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+214 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+149 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]

* 3. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 436.]
A hosszas meditációval a tüdődbe gyűjtött összes levegőt az aenouth ködkürt szájába fújod. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen ro'galhal kísértet marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. A ro'galhal kísértet óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a jobb karodat és oldaladat. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ro'galhal kísértet bal lábát. (7 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1048, sebződés: 616, gyógyulás: 124, összesen: -492 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [16 pontot használtál fel, van még 420.]

* 4. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 5. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]

id 240 13 idomítod a 240. szörnyet 13 pontért
Hozzálátsz a sivatagi doareg neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 210 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 407.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+92 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 367.]

be 632 3 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 317.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
VV 19 26 165 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 19 26 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 317.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 317.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 5 511 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 282.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[187,107] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és egy karbin plazma. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 38, gyógyulás: 61, összesen: +23 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Fairlight híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 276.]

ee 195 117 192 eladod a 195. tárgyat a 117. tárgyat a 192. tárgyat
Eladtál 1 obszidián függőt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 5 ezüst nyakláncot. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gyöngysort. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 276.]

ee 196 229 307 eladod a 196. tárgyat a 229. tárgyat a 307. tárgyat
Eladtál 1 trófea nyakláncot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 2 obszidián karkötőt. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 2 réz papi karkötőt. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 276.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a részeg kalandozó bal karját. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű, egy ezüst gyűrű és egy aranylánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 20, gyógyulás: 52, összesen: +32 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem jobb karját. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a smaragdgólem jobb vállát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 403 életpontot vesztettél. {GYD:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 154 életpontot vesztettél. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 7 276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 895, gyógyulás: 215, összesen: -680 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+142 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+133 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+89 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+90 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [176 pontot használtál fel, van még 100.]

f 413 kísérletezel a 413. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 90.]

f 413 kísérletezel a 413. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 80.]

ee 108 327 351 eladod a 108. tárgyat a 327. tárgyat a 351. tárgyat
Eladtál 2 nyílvesszőt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüstshurikent. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 4 tolmokov-koktélt. 32 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 80.]

ee 160 149 184 eladod a 160. tárgyat a 149. tárgyat a 184. tárgyat
Eladtál 1 vassisakot. 22 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad grok-képződmény. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
Eladtál 2 ezüst kulcsot. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 80.]

ee 186 1228 1154 eladod a 186. tárgyat az 1228. tárgyat az 1154. tárgyat
Eladtál 1 nagy vaskulcsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 7 ork csodaszert. 126 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ryuku védőkenőcsöt. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 80.]

ve 1222 50 megveszed az 1222. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ee 304 643 103 eladod a 304. tárgyat a 643. tárgyat a 103. tárgyat
Eladtál 1 kőszemet. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 küklopsz szemet. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 80.]

p 74 85 4 használod a 74. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 4 rézdarab molekuláit, előállítottál 4 óndarabot. [-40 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 75.]

p 74 152 20 használod a 74. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 3 óndarab molekuláit, előállítottál 3 vasércet. [-30 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 70.]

m 8 mozogsz északra
[186,105] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat őrjáratozó katona. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nem vagy felkészülve a 11 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (11 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 106 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 8 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél.
A 4 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany és 2 ezüstshuriken. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1013, sebződés: 239, gyógyulás: 185, összesen: -54 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. A következő épületeket látod: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 64.]

be 649 bemész a 649. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Quilshela, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
drótszőrű pincsi (#22) 2 ap /db, gyilkos sallank (#85) 26 ap /db, sörényes ubuk (#89) 48 ap /db, proteinfecske (#139) 51 ap /db, szutykos remák (#191) 202 ap /db, káoszteknőc (#235) 360 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db, csataremák (#694) 1282 ap /db, élőholt tigris (#766) 255 ap /db, kis földelementál (#7539) 60833 ap /db, grogoan behemót (#7557) 71666 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
sivatagi doareg 63 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 59.]

be 658 bemész a 658. épületbe
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Tralzormukkbolk, a bölcsek bölcse. Rögtön átvezet a tárgyalószobába, ahol épp tömérdek csontból, fából, bőrből és egyéb nem meghatározható anyagokból álló szerkezet áll. Kerekek, fogantyúk és egyéb szerkentyűk tömege teszi lehetetlenné, hogy akár csak sejtésed is legyen a gép rendeltetésével kapcsolatban. A gnóm elmagyarázza, hogy hogyan tud segítségedre lenni. Egyrészt, szívesen megvizsgálja a nálad levő tárgyakat, és megmondja, hogy van-e valamilyen új dolog, amit ezek alapján ki tudsz találni. [Ehhez a TAN (tanul) parancsot kell kiadnod olyan mezőn, ahol bölcs lakik. A parancs paramétereként meg kell adnod, hogy maximum hány tippért vagy hajlandó fizetni. Egy tipp 10 aranyba kerül. Pl. TAN 2 parancsra a bölcs ad maximum két tippet. A TAN 10 pontba kerül, és nem szükséges előtte a BE kiadása.] Másrészt, meg tudja mondani egy konkrét tárggyal kapcsolatban, hogy használható-e valaminek az alkotórészeként, és ha igen, milyen egyéb komponensek szükségesek. [Ez ugyanúgy megy, mint az általános információkérés, de meg kell adnod egy 2. paramétert is: hogy melyik tárgyról kérsz információt. A tippek száma itt azt fogja jelenteni, hogy a bölcs mond maximum annyi tárgyat, amit ebből lehet készíteni. Egy ilyen tipp ára 30 arany. Pl. TAN 2 4 hatására mesél a bölcs maximum két tárgyról, amelyet a botból lehet készíteni, és amelyet még nem ismersz.] Azt is elmondja, hogy természetesen ő sem mindentudó, és előfordulhat, hogy például valamilyen igen ritka fegyver alapanyagát nem fogja felismerni, de arról is biztosít, hogy amit ő nem tud, arról más gnóm bölcsnek sem lesz fogalma. A fáradozásáért természetesen mindenképpen fizetned kell: ha semmit sem tud segíteni, akkor is 5 arany a fizetség. Megköszönöd a segítségét és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 54.]

tan 5 4 tanulsz: 5 a 4. tárgyat
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Tralzormukkbolk, a bölcsek bölcse. A bölcs a kezébe veszi, forgatja, vizsgálgatja a tárgyat. - Lássuk csak... - mondja. - a csatabárd készítéséhez szükséges vaskohó, kőkalapács, vasérc, pirkit, bot. Mosolyogva zsebre teszi a kialkudott 30 aranyat, aztán elbúcsúzik tőled. [10 pontot használtál fel, van még 44.]

tan 5 152 tanulsz: 5 a 152. tárgyat
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Tralzormukkbolk, a bölcsek bölcse. A bölcs a kezébe veszi, forgatja, vizsgálgatja a tárgyat. - Lássuk csak... - mondja. - a csontpozdorja készítéséhez szükséges vasérc, acéltű, era formázó minta, arany, szvó-ektoplazma ... ezen kívül a Tharr pajzsa készítéséhez szükséges cru formázó minta, vasérc, pirkit, ezüstdarab, mithril, két kard szimbólum, isteni könnycsepp, arany, vaskohó ... ezen kívül a nyílpuska lövedék készítéséhez szükséges vaskohó, kőkalapács, vasérc, pirkit, gnóm nyílpuska ... ezen kívül a csatabárd készítéséhez szükséges vaskohó, kőkalapács, vasérc, pirkit, bot ... ezen kívül a dramoan talizmán készítéséhez szükséges pirkit, vaskohó, vasérc, isteni könnycsepp, óndarab, dramoan kő. Mosolyogva zsebre teszi a kialkudott 150 aranyat, aztán elbúcsúzik tőled. [10 pontot használtál fel, van még 34.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[185,105] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat őrjáratozó katona. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A 12 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (12 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (9 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb lábát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 109 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc és 2 gyöngymangó. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1022, sebződés: 312, gyógyulás: 232, összesen: -80 ÉP}


(Továbbmész...) [184,105] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat q. rohamosztagos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy bolyongó lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 103 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 3 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Amélia nyakláncát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1562 (limit: 1650), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 143012.
Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [183,105] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áeratikus hasnyák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák fejét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 58, gyógyulás: 5, összesen: -53 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt hadúr.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt hadúr jobb lábát. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az élőholt hadúr bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}

A következő ellenfél egy bolyongó lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc nyakát. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 3 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Találsz nála 3 ryuku védőkenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1564 (limit: 1650), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 143212.
[18 pontot használtál fel, van még 16.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[182,105] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy mammut zombi száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mammut zombi fagyott bőrét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny megtipor. 90 életpontot vesztettél. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod a mammut zombi testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a mammut zombi testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 79 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 7 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 381, gyógyulás: 44, összesen: -337 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt ősmágus.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az élőholt ősmágus bal lábát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 96, gyógyulás: 8, összesen: -88 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Észreveszel egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.

(Továbbmész...) [181,105] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a csontgólem jobb karját. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 116, gyógyulás: 24, összesen: -92 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [12 pontot használtál fel, van még 4.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 6, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következő körben tehát 446 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AMÉLIA NYAKLÁNCA (1538. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz az egy furcsa, ezüstös fényű, kisszemű lánc, rajta hullámos mintájú, zafírköves medállal. Szinte árad belőle a gonoszság. Amélia jelenléte még mindig érezhető. Megborzongsz arra a gondolatra, hogy magadon hordd. Jó jellemű és alacsony szintű (20. alatt) kalandozók lelkét azonnal magába szippantja, ha felveszik. Semleges jelleműek - ha el tudják viselni a nyakláncból áradó gonosz kisugarzást, a halottak őrjítő suttogásait és a hallucinált hangokat - viselhetik, ha elég erős idegzetűek. Gonoszok számára pedig igazán szórakoztató élmény. A különös érzések mellett a nyaklánc jelentős mágikus hatalommal ruházza fel viselőjét: mozgása légiessé válik (-2 TVP lépésenként, de 5 TVP alá nem mehet így), harc közben is gyorsabban mozog (+2 támadás, +2 védelem), sőt a fájdalomtűrését is kitolja valamennyivel (+20 max. ÉP).

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

Erő: 30 (55) Szint: 35 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (42) Támadás: 55 (58) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 62 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 36/349 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 765/261 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (51) Varázspont: 1027/0 Pénz: 12525 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 60/1 Pszi pont: 174/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3888 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 700 TP-t kaptál. Jelenleg 5 726 350 TP-d van. A következő szinthez még 273 650 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 27/31 (+2%) szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/13 (+13%) ütőfegyverek: 29/68 (+1%) lőfegyverek: 28/97
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 154/43 2. nyomkövetés: 62/10 3. mászás: 17/24
4. csapdakészítés: 34/27 (+7%) 5. csapdaészlelés: 20/89 6. gyógyítás: 67/11 (+125%)
7. titkosírás: 9/41 8. felderítés: 22/59 9. szörnyidomítás: 15/4 (+4%)
10. teológia: 57/64 (+6%) 11. taumaturgia: 54/60 (+1%) 12. szerencsejáték: 10/40
13. versengés: 16/12 (+9%) 14. harcművészetek: 31/21 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 16/26 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/58 20. vitalitás: 10/35 (+9%) 21. bányászat: 34/86 (+1%)
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/25 24. főzés: 20/85

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 7)
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1566 (limit: 1650), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 143412.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 743 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 2 ezüst kulcs (#184) 5 ezüst nyaklánc (#117)
1 gyöngysor (#192) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 2 küklopsz szem (#643) 1 magszim bél (#103)
1 nagy vaskulcs (#186) 2 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
2 obszidián karkötő (#229) 7 ork csodaszer (#1228) 2 réz papi karkötő (#307)
4 rézdarab (#70) 4 tolmokov-koktél (#351) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 vassisak (#160) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
392 arany (#50) 1 Amélia nyaklánca (#1538) 1 aranygyűrű (#193)
1 aranylánc (#191) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 gyöngymangó (#135)
1 karbin plazma (#199) 5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 óndarab (#85) 1 ryuku védőkenőcs (#1154) 5 spiritusz (#170)
1 szöges bunkó (#8) 6 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187 188 189
104
105
106
107
108
(181,105) kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, zombi mester (#251), csontgólem (#392)
(182,105) mammut zombi (#654), élőholt ősmágus (#179), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(183,105) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 27. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), oltár, áeratikus hasnyákok (#243), élőholt hadúr (#371), bolyongó lidérc (#388)
(184,105) q. rohamosztagos (#242), bolyongó lidérc (#388), zombi mester (#251)
(185,105) őrjáratozó katona (#274)
(186,105) őrjáratozó katona (#274), szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár
(186,106) részeg kalandozó (#187), vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), smaragdgólem (#417)
(187,107) őrült varázsló (#255), bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), ro'galhal kísértet (#463)

Üzenet küldése a karakternek