303. forduló, 305. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 10. 15h:00'
EZ A 329. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD
330. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,100] koordinátán.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+180 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ősdentor fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 523.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 088 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 522.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 518.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 516.]

* 3. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 516.]
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 507.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy ködmedúza hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 416 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmedúza testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a ködmedúza testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a ködmedúza a csápjával. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 608262 TP, -10 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -25 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) Végighúz rajtad a ködmedúza a csápjával. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A ködmedúza rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmedúza testét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a ködmedúza testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Végighúz rajtad a ködmedúza a csápjával. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 500000 TP, -8 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -25 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) A ködmedúza rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A ködmedúza csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges lidérckirály trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ködmedúza trófeát. 9 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1353, sebződés: 550, gyógyulás: 110, összesen: -440 ÉP}

Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 491.]

* 4. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 5. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 486.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 486.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+89 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 446.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

flh 30 931 felt. lőfegyver haszn. 30 a 931. tárggyal
Ok, FLH 30 931 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

flh 999 597 felt. lőfegyver haszn. 999 az 597. tárggyal
Ok, FLH 999 597 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

p 74 85 10 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 6 rézdarab molekuláit, előállítottál 6 óndarabot. [-60 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 441.]

p 74 152 100 használod a 74. pszi képességet
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

ef 19 511 energia fejlesztése 19
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-19 TU.] [133 pontot használtál fel, van még 308.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[193,101] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. Kritikus ütés! (5 támadással 330 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 257 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 408, gyógyulás: 31, összesen: -377 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+87 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy mammut zombi.

Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mammut zombi bal oldalát. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a mammut zombi testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny megtipor. 75 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mammut zombi testét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a mammut zombi testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 72 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mammut zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 7 513 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1076, sebződés: 400, gyógyulás: 52, összesen: -348 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+133 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+91 életerő.) A következő ellenfél egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a csontgólem gigászi testét. Kritikus ütés! (4 támadással 212 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal kicsit megvágod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a csontgólem testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 4 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 237, gyógyulás: 48, összesen: -189 ÉP}

Találsz nála 1 borkonyó bibét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1558 (limit: 1640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 142602.
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+91 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [192,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tyrannoszaurusz rex. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 72, gyógyulás: 6, összesen: -66 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! A következő kincseket találtad: 2 nyílvessző és egy kígyóbőr kesztyű. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a Chara-din fattya jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 3 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 2 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Megzavartak! Bosszankodsz. Egy taalru intéz feléd kihívást.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a taalru póklábát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a taalru tigristestét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 26 arany, egy aranytű, egy vasérc, egy trófea nyaklánc, egy aranygyűrű és 2 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 tolmokov-koktél és egy fekete bőrcsizma. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dr. Yván formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy régészeti lelőhelyet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [191,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magger közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a magger testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a magger testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy nothar cserjét. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy raaba-fát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét gnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm fejét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét főgnóm nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 vassisakot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [268 pontot használtál fel, van még 40.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[190,104] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy quwarg szellem.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem jobb vállát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 101 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 3 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 164, gyógyulás: 8, összesen: -156 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt hadúr.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr nyakát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 2 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 99, gyógyulás: 15, összesen: -84 ÉP}

Találsz nála 2 küklopsz szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1560 (limit: 1640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 142812.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.

(Továbbmész...) [189,105] Épületek tűnnek fel. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 2 púderkő. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}


(Továbbmész...) [188,105] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 8 madártoll. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 109, gyógyulás: 3, összesen: -106 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Van itt egy fekete mágustorony (643. épület.).
Összeakadsz Suma Surmával. Egy Amélia nyakláncát, egy bronz zinthurg éremet, egy démoni palástot, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy nekrofun medált, egy nekromanta övcsatot, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy purifikátor övet, egy q. irtó éremet, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[21 pontot használtál fel, van még 19.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[187,105] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Van itt egy olimpiai aréna (635. épület.).

(Továbbmész...) [186,105] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.

Épületeket látsz: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 5.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

id 240 200 idomítod a 240. szörnyet 5 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ee 171 329 343 eladod a 171. tárgyat a 329. tárgyat a 343. tárgyat
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[0 pontot használtál fel, van még 5.]

ee 129 347 188 eladod a 129. tárgyat a 347. tárgyat a 188. tárgyat
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[0 pontot használtál fel, van még 5.]

ee 138 189 159 eladod a 138. tárgyat a 189. tárgyat a 159. tárgyat
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[0 pontot használtál fel, van még 5.]

ee 16 326 99 eladod a 16. tárgyat a 326. tárgyat a 99. tárgyat
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[0 pontot használtál fel, van még 5.]

ee 1077 1074 112 eladod az 1077. tárgyat az 1074. tárgyat a 112. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 892 892 2369 használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 2369. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [1 pontot használtál fel, van még 4.]
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ee 1078 125 383 eladod az 1078. tárgyat a 125. tárgyat a 383. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

ee 331 391 404 eladod a 331. tárgyat a 391. tárgyat a 404. tárgyat
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

ee 151 280 eladod a 151. tárgyat a 280. tárgyat
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 617 bemész a 617. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 7, 22.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 445 pontot. A következő körben tehát 443 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NOTHARCSERJE (922. TÁRGY)
A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 304. fordulód.

Erő: 30 (55) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 53 (56) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 63 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 36/346 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 749/408 Jellem: semleges Tul. pont: -8
Szerencse: 37 (50) Varázspont: 936/3 Pénz: 14993 arany Kép. pont: -8
Tudatpont: 60/1 Pszi pont: 174/-2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3873 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 57 523 TP-t kaptál. Jelenleg 4 557 523 TP-d van. A következő szinthez még 442 477 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 27/25 (+3%) szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: *27/100 (+17%) ütőfegyverek: 29/67 (+4%) lőfegyverek: 28/97
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
186,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 154/26 2. nyomkövetés: 62/10 (+15%) 3. mászás: 17/24 (+6%)
4. csapdakészítés: 34/13 (+7%) 5. csapdaészlelés: 20/89 6. gyógyítás: 64/86 (+125%)
7. titkosírás: 9/41 8. felderítés: 22/59 (+5%) 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 52/48 (+7%) 11. taumaturgia: 49/59 12. szerencsejáték: 10/40
13. versengés: 16/3 (+9%) 14. harcművészetek: 31/21 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 16/26 (+22%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/58 20. vitalitás: 10/26 (+10%) 21. bányászat: 34/85
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/25 24. főzés: 20/85 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 7)
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1560 (limit: 1640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 142812.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 758 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 isteni könnycsepp (#260) 2 kreiton esszencia (#892) 6 rézdarab (#70)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
78 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete bőrcsizma (#247)
2 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőszem (#304) 2 küklopsz szem (#643)
8 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 2 nyílvessző (#108)
6 óndarab (#85) 2 púderkő (#119) 15 ragasztó (#83)
5 spiritusz (#170) 2 Thargodan esszencia (#328) 4 tolmokov-koktél (#351)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 tyrex csont (#280) 1 vasérc (#152)
1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195
99
100
101
102
103
104
105
106
(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár
(187,105) olimpiai aréna (#635)
(188,105) őrült varázsló (#255), fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár, Suma Surma (6137. kalandozó)
(189,105) őrült varázsló (#255)
(190,104) kputtyintó csalán (#247), quwarg szellem (#676), élőholt hadúr (#371), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár, Fairlight rúnaköve, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), régészeti lelőhely (#1208)
(191,103) magger (#747), márványtorony (#175), Tharr oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132), sötét főgnóm (#136)
(192,102) tyrannoszaurusz rex (#160), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720)
(193,101) smaragdgólem (#417), kputtyintó csalán (#247), mammut zombi (#654), csontgólem (#392)
(194,100) ködmedúza (#449)

Üzenet küldése a karakternek