175. forduló, 177. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 11. 12h:09'
EZ A 199. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
200. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
23 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,56] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy kopasz, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Sheran hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy Krough fejdíszét, egy kvazár kesztyűt, egy láncinget, egy mind. kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ryuku légiós trófea, egy Thargodan csontváz trófea és egy Yurk, a profi trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mugo. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 8. napon összeakadsz egy copfos ősz hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight híve. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: jelölt. Felszerelését egy óriás csontváz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy élőholt mágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tylla Akiyrel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 12. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. Sheran misszionáriusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Arthemis Amarth. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked egy vadász tatu bőrt.
Amikor ledőltél pihenni, valami nagyon kemény dolog szúrta az oldaladat. Megvizsgálod: egy elásott láda csücske! Buzgón ásni kezdesz a csupasz kezeddel. Hamarosan előbukkan a láda fedele. Lihegve felnyitod. Tele van kincsekkel, fegyverekkel! Az örömtől kiáltozva markolsz a ládába. A szerencséd azonban nem tart sokáig, múlóban van az álom. Az ébrenlét határán még küszködsz egy kicsit, próbálod "áthozni" az álomtárgyakat, de sikertelenül. Végül feladod a dolgot, kinyitod a szemedet, és felkelsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ormánygőte nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 305.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 288.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 286.]

a 656 3906 1 átadod a 656. tárgyat a 3906. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 liumbe bimbót Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+48 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+49 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 201.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[100,55] Továbbra is dombság. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Észreveszel egy halálbokort. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi yeti lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dombi yeti fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy drakolich. (ld. enc.)

Kitátod a szádat, és lehelsz. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (52 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: ezüst gyűrű, 3 gyöngymangó, 6 smirglilevél, 3 fabontó, kerek kő. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a drakolich testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a drakolich testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a drakolich farkát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a drakolich csontos vázát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 177, gyógyulás: 26, összesen: -151 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [100,54] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc. (ld. enc.)

Tüzet köpsz. 21 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc nyakát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a dermesztő lidérc fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,53] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 148.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Hordót? Vödröt? Zsákot? Vermet?
Mi egyéb az, mit üres kézzel kell megtöltened?
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A fenébe, ez most nem megy! Talán ha több időt szánsz rá, sikerül, de most valahogy nincs erre türelmed. [50 pontot használtál fel, van még 98.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[98,52] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pókvadász. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy drakolich.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (48 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: huhogó bibe, 3 szárnyas hernyó, 2 ezüst karkötő, móri gyümölcs. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy szeppent rákfatty trófea, egy Quirov trófea és egy sötét gnóm trófea színesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nikita. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [97,51] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy drakolich áll veled szemben.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (54 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 fűszertartó, 2 szárnyas hernyó, kaktusztüske, ezüst gyűrű, 2 gyíkfű. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a drakolich testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 121, gyógyulás: 13, összesen: -108 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,50] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc. (ld. enc.)

Kitátod a szádat, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 sámán erszényt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a halálhozó fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 11 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 73, gyógyulás: 8, összesen: -65 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+34 életerő.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 40.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[95,49] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány mélységi grittang nyomokat fedezel fel! Sajnos nincs a birtokodban elegendő dobóháló, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Tüzet köpsz. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a dermesztő lidérc fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 84, gyógyulás: 18, összesen: -66 ÉP}

A következő ellenfél egy csontváz lord.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a csontváz lord testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+30 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [38 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 10 18 99 keresed a 10. szörnyet a 18. szörnyet a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ormánygőtét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY)
A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY)
Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel.

HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 176. fordulód.

Erő: 16 (19) Szint: 20 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 19 (21) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 26 (30) Menekülés: 40 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 297/116 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 256/4 Pénz: 1716 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 35/20 EFejl: 20
Eddig összesen 1222 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 164 TP-t kaptál. Jelenleg 513 217 TP-d van. A következő szinthez még 86 783 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 24/67 (+4%) vágófegyverek: 10/3
ütőfegyverek: 20/91 (+25%) lőfegyverek: 12/82 (+8%) dobófegyverek: 7/82

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzkard (#2083) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
düh vérvörös köde: 30 százalék;
95,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/53 2. nyomkövetés: 24/53 (+42%) 3. mászás: 12/52
4. csapdakészítés: 17/95 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/75 6. gyógyítás: 33/81 (+122%)
7. titkosírás: 7/47 (+24%) 8. felderítés: 8/44 9. szörnyidomítás: 7/93
10. teológia: 15/107 (+18%) 11. taumaturgia: 10/51 (+8%) 12. versengés: 6/34 (+9%)
13. zene: 6/0 14. szörnyismeret: 21/103 (+20%) 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 6/4 17. bányászat: 24/106 (+32%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 46, 47, 48, 49, 65.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 27 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1038 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 61.79 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
3 fabontó (#106) 2 fűszertartó (#210) 2 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332) 9 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 1 liumbe bimbó (#656) 2 madártoll (#112)
1 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85) 1 sámán erszény (#650)
6 smirglilevél (#29) 5 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 ilkin érc (#232) 1 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100 101 102
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
(95,49) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), dermesztő lidérc (#645), csontváz lord (#177)
(96,50) trikornis (#104), hegymélyi lidérc (#7084), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), halálhozó (#419)
(97,51) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), karmos tankány (#137), drakolich (#760)
(98,52) pókvadászok (#59), drakolich (#760), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290), Nikita (3880. kalandozó)
(99,53) phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(100,54) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153), dermesztő lidérc (#645)
(100,55) vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, dombi yeti (#366), drakolich (#760)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Kiégett Földek egyik város mezőjére (513, 48) felkerült egy vaskohó.

Üzenet küldése a karakternek