261. forduló, 263. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 9. 12h:08'
EZ A 1200. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD
1201. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [148,47] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr plébánosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit páncélt, egy Dühöngő nadrágját, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy mind. kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy Dl'orkhaugruk trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. {támadása: 133.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Thorgukk Gurtnisson. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Thorgukk Gurtnisson, amikor összefutottatok, adott neked egy két kard szimbólumot. Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+176 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy quwarg harcos fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: quwarg harcos szagot érzel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez a quwarg harcos a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. Később, amikor újra józanul tudsz gondolkodni a borzalmas kudarc után, rájössz, hogy sem a szakértelmeddel, sem a lény éberségével nem volt hiba: egyszerűen ezzel a fajta csapdával lehetetlen ezt a lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [31 pontot használtál fel, van még 410.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 4. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 395.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 392.]

* 7. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy alku varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Alkudozni fogsz. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 8. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 9. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

* 10. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

le 144 leveszed/lerakod a 144. tárgyat
Leveszed a két kard szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 144 3266 1 átadod a 144. tárgyat a 3266. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 két kard szimbólumot Thorgukk Gurtnisson részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

kf 144 kézbeveszed/felveszed a 144. tárgyat
A nyakadba akasztod a két kard szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 387.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 337.]

dd 70 119 331 eldobod a 70. tárgyat a 119. tárgyat a 331. tárgyat
Elhajítasz 1 rézdarabot. Elhajítasz 1 púderkövet. Elhajítasz 1 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed a fekete bőrcsizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

kt 578 2 elkészíted az 578. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 ében tobozt. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 317.]

kt 582 2 elkészíted az 582. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 297.]

m 1 mozogsz északkeletre
[149,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg parafenomén nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 21 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner renegát törpe trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg parafenomén trófeát. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 41, gyógyulás: 5, összesen: -36 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 287.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Hosszú-hosszú ág,
A tetején kád,
A kádban egy rosta,
Minden lyuk bedugva.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {egyik sebzési módja: 2x 2d4+7.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a massza jobb csápját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a massza jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany és egy fekete gyöngy. 1 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! A következő kincseket találtad: egy szürke bőrkesztyű, egy vas dobónyíl és egy rövid íj. Elhagyod a phua-kúpot. [40 pontot használtál fel, van még 247.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[148,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat q. rohamosztagos. (ld. enc.) {támadása: 40.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 8 q. rohamosztagos. (8 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis quwarg parafenomén trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő q. rohamosztagos trófeát. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [147,45] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 131-150.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák egyik karját. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 19 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 61, gyógyulás: 8, összesen: -53 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő! {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.}

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! Szűkölve menekülsz a halálos veszély elől, és kikapaszkodsz. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [147,44] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Thoron - Laure orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [65 pontot használtál fel, van még 182.]

be 92 bemész a 92. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

lm 2 6 3 mozogsz 2 6 3
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy umor-pióca. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 21 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az umor-pióca testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az umor-pióca most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy umor-piócát veszel észre magad előtt. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 21 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az umor-pióca gumiszerű testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az umor-pióca még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy umor-pióca. {max. életpontja: 119-120.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az umor-pióca testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 10 4 7 mozogsz 10 4 7
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [6. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [10. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [7. PONT.] Hirtelen egy vérszomjas csüldőt veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 145-150.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vérszomjas csüldő. {védettsége: 18 szúró, 21 vágó, 29 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy vérszomjas csüldő lakik itt. {védettsége: 18 szúró, 21 vágó, 29 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [54 pontot használtál fel, van még 99.]

lm 8 1 1 mozogsz 8 1 1
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 4 mozogsz délre
[147,45] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 59.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 29.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[148,44] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku futárbérenc. {védettsége: 29 szúró, 29 vágó, 29 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [149,43] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 117 10 99 keresed a 117. szörnyet a 10. szörnyet a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 29, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 403 pontot. A következő körben tehát 406 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY)
A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni.

QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY)
Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 262. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 22 (24) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 28 (30) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 40 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 445/445 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (42) Varázspont: 298/27 Pénz: 3615 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 34/9 Pszi pont: 114/57 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2134 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 787 TP-t kaptál. Jelenleg 739 027 TP-d van. A következő szinthez még 60 973 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, kultúrmasztodon, pszi őselementál. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 5448 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/53 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 15/69 (+10%)
vágófegyverek: 28/12 (+6%) ütőfegyverek: 24/26 (+4%) lőfegyverek: 12/16
dobófegyverek: 25/68 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
149,43 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 152
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/69 2. nyomkövetés: 57/32 (+28%) 3. mászás: 16/25 (+5%)
4. csapdakészítés: 19/24 (+7%) 5. csapdaészlelés: 10/47 6. gyógyítás: 31/32
7. titkosírás: 13/25 (+13%) 8. felderítés: 19/82 (+77%) 9. szörnyidomítás: 7/23
10. teológia: 24/57 (+7%) 11. taumaturgia: 28/98 (+19%) 12. szerencsejáték: 1/91
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/20 15. zene: 9/82
16. szörnyismeret: 38/18 (+33%) 17. pszi: 15/13 (+11%) 18. zárnyitás: 6/30
19. vadászat: 15/87 20. bányászat: 35/29 21. úszás: 11/18
22. főzés: 9/25 (+10%) 23. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), fejszét (#1240) (max. 3 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 47.
Kész: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 drótszőr (#37) 1 két kard szimbólum (#144) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mutáns csont (#331) 1 púderkő (#119) 1 rézdarab (#70)
1 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 2 csalánvirág (#582) 2 ében toboz (#578)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135)
1 kaja (#2) 1 rövid íj (#107) 4 spiritusz (#170)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 5 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

146 147 148 149 150
42
43
44
45
46
47
48
(147,44) a 92. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, bávatag golombár (#165), umor-pióca (#63), vérszomjas csüldő (#114)
(147,45) áeratikus hasnyák (#243), quwarg boly (#359), 24. jellempróba, Tharr oltár, quwarg királynő (#153), tüskés harci gromak (#156)
(148,44) Sheran oltár, ryuku futárbérenc (#765)
(148,46) Dornodon oltár, q. rohamosztagos (#242)
(148,47) quwarg harcos (#201)
(149,43) oltár
(149,46) quwarg parafenomén (#248), phua-kúp (#372), oltár, 22. jellempróba, massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek