205. forduló, 207. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 20. 15h:02'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,53] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 18. szinten/térképen, az 51. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+184 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+169 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 559. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 554. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 550.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 545. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 540. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: v 157 0 0 elmormolod a 157. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tűzmágia varázslatot! [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 535. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

* 8. KP: kf 561 0 0 kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat
A nyakadba akasztod az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 527. Kapsz 1 VP-t.]

* 10. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 532.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 522. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 512. Kapsz 2 VP-t.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Elhagyod a Végzet Vermét, a kulcs visszarepít a kiinduló mezőre. [10 pontot használtál fel, van még 502. Kapsz 2 VP-t.]

v 160 2 elmormolod a 160. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 2 kőszembe. [-240 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 492. Kapsz 2 VP-t.]

ff 127 28 568 felt. fegyverváltás: 127 28 568
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << ököl << biami kvazárlándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

kf 1320 2 kézbeveszed/felveszed az 1320. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az agyartőrt, majd a bal kezedbe veszed a ryuku menetpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 492.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +53 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 492.]

le 1550 leveszed/lerakod az 1550. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

kf 956 kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

tno 2 5 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[179,52] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Észreveszel egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Folrang egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szutykos remák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a szutykos remák testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy éjkornis. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éjkornis fekete testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő, egy ezüstshuriken, egy kristálygömb és egy nagy vaskulcs. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 40, gyógyulás: 47, összesen: +7 ÉP}


(Továbbmész...) [179,51] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bávatag golombár ragyás testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (34 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 60, gyógyulás: 39, összesen: -21 ÉP}

Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya jobb oldalát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A 2 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 0, gyógyulás: 94, összesen: +94 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 51 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 0, gyógyulás: 102, összesen: +102 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy gyöngymangó. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Orkhan Thai támad rád.

A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs, 6 arany, egy szent jogar, egy aranytű és 2 vas dobónyíl. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy aranylánc, egy gyöngysor és 2 ezüst karkötő. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drakolich közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich csontos vázát. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [180,50] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy trikornis herceg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis herceg hófehér sörényét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. A trikornis herceg megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trikornis herceg feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3 249 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 128, gyógyulás: 35, összesen: -93 ÉP}

[64 pontot használtál fel, van még 428. Kapsz 12 VP-t.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +67 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 428.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[181,49] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 nyílvessző és 3 mérg. ubuk tüske. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ajaj! 7 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg támad rád.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és egy aranytű. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy taalru támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a taalru póklábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 42 arany, egy ezüst kulcs, egy borostyán függő, egy aranytű, egy trófea nyaklánc és egy ezüst karkötő. 3 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy optiri agysisak, egy aranytű, egy ezüst karkötő és 2 borostyán függő. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Találsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Llanfariad orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő sivatagi doareg nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sivatagi doareg testét. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 36, gyógyulás: 91, összesen: +55 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)
Találkozol egy barna, rövid hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah fanatikusa. Egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mind. ametisztjét, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó medált, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy szánalmas pondró trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Összeismerkedtek. Az ő neve Rockefeller. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [182,48] Dombos vidékre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard szörcsögő hátát. (7 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 17, gyógyulás: 104, összesen: +87 ÉP}

Felfedeztél egy hóhérbimbót. Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

(Továbbmész...) [183,48] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál!

Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy szubreális vámpír! Ujjúj! De itt veszélyben vagy! Szíved kalapál, ahogy villámgyorsan lelécelsz. Levitálva hagyod el a helyet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Mandibulakaszával felnyitod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku csapásvezető. Itt csata lesz.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 195 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető bal oldalát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és egy vas dobónyíl. 1 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 195, gyógyulás: 33, összesen: -162 ÉP}

[104 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 20 VP-t.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[183,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy földsárkány irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,50] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Veronel hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy átokmurgattyú!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az átokmurgattyú jobb karját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az átokmurgattyú meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy nanda!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 18 életpontot vesztettél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a nanda pikkelyes testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A nanda belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 29, gyógyulás: 46, összesen: +17 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 4 varázskövet. Levitálva hagyod el a helyet.

(Továbbmész...) [182,50] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Maitreya Mahagatta előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy aurapollátor!

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az aurapollátor testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Karmaival az aurapollátor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy szubreális vámpír! Ujjúj! De itt veszélyben vagy! Szíved kalapál, ahogy villámgyorsan lelécelsz. Levitálva hagyod el a helyet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [95 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 19 VP-t.]

ef 20 505 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 89. Kapsz 28 VP-t.]

v 1 25 25 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 84. Kapsz 1 VP-t.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ek 503 204 59 t. energia kisütése: 503 204 59
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

177 178 179 180 181 182 183 184
47
48
49
50
51
52
53
54
(179,51) bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), patak, Chara-din monolitja (#534), oltár, szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720), drakolich (#760)
(179,52) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), szopógödör (#177), szutykos remákok (#191), éjkornis (#228)
(180,50) bűbájlidérc (#761), oltár, trikornis herceg (#261)
(181,49) Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), sivatagi doareg (#240), Rockefeller (1151. kalandozó)
(182,48) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(182,50) kristálypalota (#401), 45. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), aurapollátor (#222)
(183,48) kristálypalota (#401), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, művészi porolit (#720), gránitelementál (#205), ezoterikus mardelek (#184), ryuku csapásvezető (#778)
(183,49) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 48. jellempróba, Fairlight oltár, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)
(183,50) kristálypalota (#401), művészi porolit (#720), átokmurgattyú (#225), nanda (#224)

[204,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 jóság.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 10, gyógyulás: 33, összesen: +23 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzpajzs, 3 sallank nyíl és egy szöges páncél. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. 1 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 16, gyógyulás: 31, összesen: +15 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 17, gyógyulás: 38, összesen: +21 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy nőstény varkaudar intéz feléd kihívást.

Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 976 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. A következő kincseket találtad: 2 ezüst kulcs, egy réz papi karkötő, egy borostyán függő, egy arany és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy ekharion bébi vigyorog kajánul. Találsz egy fekete lótuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy gyilkos csalánt.
[-3 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 40. Kapsz 9 VP-t.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 37.]

* 2. BP: le 561 0 0 leveszed/lerakod az 561. tárgyat
Leveszed az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 4. BP: h 1660 0 0 használod az 1660. tárgyat
Öt isteni könnycseppet öntesz a hópelyhes kupába, majd amikor forrni kezd odabent, a földre öntöd. Hirtelen metsző hideg jelzi, hogy megnyílt az átjárókapu. Nem kell sokat várni, hogy valami élő is érkezzen odaátról. Egy harcrakész dermesztő lidérc sodort utadba a szerencséd!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Félrehajolsz, de a dermesztő lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1 455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 5, gyógyulás: 28, összesen: +23 ÉP}

Időközben az átjáró becsukódott, a hóvihar ereje is csökkenőben. Elégedetten csomagolod el a hópelyhes kupát. [20 pontot használtál fel, van még 17. Kapsz 4 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 15, 14.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a szellő szilmill. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 347 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 38 (47) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 37 (48) Támadás: 48 (51) Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 36 (50) Védekezés: 95 (101) Menekülés: 30 % Életkor: 167/169 év
Egészség: 29 (48) Életpont: 797/978 Jellem: gonosz (141) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (69) Varázspont: 1104/651 Pénz: 2212 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 40/12 Pszi pont: 177/220 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2097 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 53 002 TP-t kaptál. Jelenleg 3 069 694 TP-d van. A következő szinthez még 430 306 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, ében halálhajcsár, albinó küklopsz. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 84 az új rendszer szerint. A 198. fordulódban 7729 arany került a bankszámládra. 7729 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 21/25 (+16%) szúrófegyverek: 33/57 (+7%)
vágófegyverek: 14/7 (+60%) ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 29/57 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); kábító nyilacska (#1590) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
204,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 182,50
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
A Végzet Vermében a 18. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/43 (-276%) 2. nyomkövetés: 32/55 3. lopás: 2/3 (-300%)
4. mászás: 17/72 (+27%) 5. csapdakészítés: 14/75 (+7%) 6. csapdaészlelés: 24/1 (-300%)
7. gyógyítás: 24/59 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 23/89 (-295%)
10. teológia: 38/74 (+25%) 11. taumaturgia: 70/88 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/13
13. versengés: 16/80 14. harcművészetek: 16/77 15. zene: 6/49
16. szörnyismeret: 7/82 17. pszi: 20/60 (+9%) 18. zárnyitás: 4/24 (-300%)
19. vadászat: 10/1 20. vitalitás: 1/11 21. bányászat: 19/11 (+12%)
22. testépítés: 29/68 23. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (20,25) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 47, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1905 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 2 gyíkfű (#201) 3 gyógykenőcs (#313)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 jégkristály (#593) 1 kábító nyilacska (#1590)
1 kaktuszbogyó (#429) 2 kőszem (#304) 1 madártoll (#112)
2 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 5 aranytű (#272)
6 bordacsont (#16) 5 borostyán függő (#162) 1 bronzpajzs (#89)
9 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180) 4 ezüst karkötő (#158)
4 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327)
1 gyöngymangó (#135) 1 gyöngysor (#192) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
23 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 1 lidércesszencia (#1074)
3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy vaskulcs (#186) 3 nyílvessző (#108)
1 optiri agysisak (#315) 2 remák szív (#264) 1 réz papi karkötő (#307)
1 rézsisak (#72) 3 sallank nyíl (#129) 1 szent jogar (#150)
1 szöges páncél (#65) 4 trikornis szarv (#198) 1 trófea nyaklánc (#196)
6 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 3 vas dobónyíl (#189)
1 vasérc (#152) 15 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek