Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 10. 12h:22' EZ A 498. JÁTÉKHETED, 464. FORDULÓD 499. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
hh 1269 1253 2373 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat a 2373. tárgyat |
le 253 711 1158 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 711. tárgyat az 1158. tárgyat |
kf 820 366 812 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+44 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 240 életpontot sebeztél. {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 33, gyógyulás: 34, összesen: +1 ÉP}
* 2. KP: vv 363 182 443 | elmormolod a 363. varázslatot a 182. varázslatot a 443. varázslatot |
* 3. KP: vv 78 11 19 | elmormolod a 78. varázslatot a 11. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: h 1602 27 26 | használod az 1602. tárgyat |
* 6. KP: vv 71 70 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: vv 137 209 213 | elmormolod a 137. varázslatot a 209. varázslatot a 213. varázslatot |
fkt 258 1 | felt. készítesz a 258. tárgyat (1 darabot) |
hu 503 386 1548 | hulladék: 503 386 1548 |
hu 561 1601 430 | hulladék: 561 1601 430 |
hu 351 297 19 | hulladék: 351 297 19 |
v 453 2169 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
hh 473 248 504 | használod a 473. tárgyat a 248. tárgyat az 504. tárgyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kamionoszaurusz testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. Kritikus ütés! (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 varázspont.) Otagi csáppal végigvagdosod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. Kritikus ütés! (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A kamionoszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény összetapos! 78 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 amnioszt. [amniosz ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] 8 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1217, sebződés: 166, gyógyulás: 46, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [203,29] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szánalmas pondró került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szánalmas pondró jobb oldalát. (5 támadással 620 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+62 varázspont.) {GYD:} Otagi csáppal súrolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (Nincs mibe rakni 6 pondróvért.) 5 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 91, gyógyulás: 47, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [204,29] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősdentor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor testét. (7 támadással 513 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 varázspont.) Otagi csáppal kissé megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az ősdentor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 5 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 132, gyógyulás: 31, összesen: -101 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
bb 1554 522 512 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (522 darabot) |
v 144 2 | elmormolod a 144. varázslatot |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | |
28 | |
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
[185,60] Lakott területre érkeztél.
ve 1536 1 | megveszed az 1536. tárgyat 1 |
ve 1366 1 | megveszed az 1366. tárgyat 1 |
ve 97 6 | megveszed a 97. tárgyat 6 |
kb 97 14 | kiveszel a bankból a 97. tárgyat (14 darabot) |
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [185,62] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 23 aranyat. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 43 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 fekete gyöngy. 3 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 43, gyógyulás: 8, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [186,61] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. (A(z) tűztagadó védett meg.) Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) tűztagadó védett meg.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó jobb lábát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg és egy rókafarok. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 4 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy csapat királyi őrjáratos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a királyi őrjáratos testét. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a királyi őrjáratos fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a királyi őrjáratos jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a királyi őrjáratos fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 29 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ).
Véres nyál csordul ki a 6 királyi őrjáratos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 tanulmánytekercs. 14 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1545, sebződés: 178, gyógyulás: 66, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [187,59] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy csapat őrjáratozó katona. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 11 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1092, sebződés: 68, gyógyulás: 36, összesen: -32 ÉP}
be 642 | bemész a 642. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, |
varázspáncél (#156) 700 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, |
jégmágia (#279) 3100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | gyógyító aura (#386) 3500 aranyért, |
felsőbb beavatkozás (#388) 10000 aranyért, | pukk (#389) 5000 aranyért, | fegyvertánc (#391) 3500 aranyért, | helyreállítás (#398) 3000 aranyért, |
savmágia (#477) 500 aranyért, | fekete mágia (#479) 500 aranyért, | méregmágia (#480) 500 aranyért, | kinematurgia (#482) 1000 aranyért. |
szk 7006 | keresed a 7006. szörnyet |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 172 83 460 | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégzabáló havas hátát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Borzalmas fagyvihar kerekedik körülötted. Ujjaid egymáshoz fagynak, bőröd törékeny porcelánná válik. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégzabáló testét. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod a jégzabáló szelvényes testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). (Tested törékeny:) A jégzabáló belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A jégzabáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 xirnox szivet. 4 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 85, gyógyulás: 45, összesen: -40 ÉP}
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és egy manifeszt.nyúlvány. 4 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. Kritikus ütés! (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. [spiritusz ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 1 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
le 366 812 820 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 812. tárgyat a 820. tárgyat |
kf 253 711 1158 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal az 1158. tárgyat |
h 509 20 0 | használod az 509. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 7 spiritusz [spiritusz ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP]. 3 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
tf 1 13 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
* 2. BP: v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 35, gyógyulás: 35, összesen: +0 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal karját. Kritikus ütés! (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és egy manifeszt.nyúlvány. 3 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 2 sáfránypor. 3 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy. 3 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
tf 3 2 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY) A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel. |
KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY) Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével? |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
RIZSPAPÍR-VÉRT (1366. TÁRGY) A szamurájok testét a ruha alatt különleges betét védi: vastag réteg rizspapír, mely némi védelmet nyújt a közelharc csapások ellen. Csak képzett harcművészek ölthetik magukra, de ők akár a páncéljuk alá is húzhatják (azaz nem foglal helyet más páncélok elől). A rizspapír-vért minden a tulajdonosát ért csapást 5-tel csökkent. Viseléséhez legalább 34-es harcművészet szükséges. |
ARANYESŐ (214. VARÁZSLAT) Ez az! A gazdagsághoz vezető út első lépése: az aranyeső! Add ki a V 214 parancsot 12 VP-ért és 5 TVP-ért, és máris csengő aranypénzek hullanak az égből! A varázslatnak nincs komponense, de egy fordulóban csak egyszer mondható el. |
MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben. |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
Erő: | 54 (92) | Szint: | 49 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 41 (76) | Támadás: | 87 (91) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 41 (68) | Védekezés: | 114 (123) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 37/57 év |
Egészség: | 41 (66) | Életpont: | 1417/1110 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 69 |
Szerencse: | 41 (79) | Varázspont: | 2176/1445 | Pénz: | 30986 arany | Kép. pont: | 62 |
Tudatpont: | 97/32 | Pszi pont: | 285/890 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/10 | ökölvívás: | 41/52 (+2%) | vágófegyverek: | 37/56 (+2%) |
dobófegyverek: | 39/57 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
187,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 204,29 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61, 65, 64, 82 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 113/51 | 2. nyomkövetés: | 77/31 | 3. lopás: | 4/93 |
4. mászás: | 31/47 | 5. csapdakészítés: | 47/51 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 26/69 |
7. gyógyítás: | 19/39 | 8. titkosírás: | 21/14 | 9. felderítés: | 50/90 |
10. szörnyidomítás: | 15/76 | 11. teológia: | 74/55 (+28%) | 12. taumaturgia: | 75/71 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 6/5 (+1%) | 14. versengés: | 22/53 | 15. harcművészetek: | 30/92 |
16. zene: | 59/79 (+29%) | 17. szörnyismeret: | 88/4 | 18. pszi: | 31/40 (+19%) |
19. zárnyitás: | 4/77 | 20. vadászat: | 10/45 | 21. vitalitás: | 10/71 |
22. bányászat: | 42/81 | 23. testépítés: | 41/40 (+26%) | 24. úszás: | 11/46 |
25. főzés: | 28/51 (+10%) | 26. csapatmunka: | 7/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 100 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218), sörényes ubukot (#89) szuper hálócsapdával (#274), tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 38, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), Veres Tramman (#6126), Alaran (#6127), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), inváziós ellenfelek (#9089), északi tűzsárkány (#219), lidérckirály (#316), sötét ölész (#314), armageddont lövő lények (#9099), Raia szent lovagja (#239), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Kaszás Ubaron (#7040), liumbe (#349), Napsörény (#7004), ében halálhajcsár (#295), ében hadúr (#294), csontváz lord (#177), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), molgan (#284) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903), Szélvihar (#4443), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,25,1) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) | tolvajvér (#364) | esszenciavédelem (#165) |
mágikus ütés (#147) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) | Symulf rúnája (#182) |
harci induló (#443) | láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) | szemmelverés (#137) |
fürkésző szemek (#213) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), háló (#186), méregfelhő (#37), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
izomernyesztés (#33) | >> | zafír sárkány (#329) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik |
homokféreg (#121) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: nagyon éhezik |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +44 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. |
2.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. |
3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). fejvadász központ (847): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 61, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 94, 95, 99, 100, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 167, 170, 171, 172, 175, 176, 177, 180, 187, 189, 190, 191, 192, 193, 204, 205, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 14, 20, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 38, 40, 41, 42, 43, 46, 49, 51, 52. |
Kész: 1, 5, 6, 8, 9, 16, 17, 18, 44, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 172 83 460, hh 1660 1534 1554, le 366 812 820, kf 253 711 1158, h 509 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12, tf 1 13. |
2. makró parancsai: h 1101, hh 1546 1100 1133, vv 26 227 364, vv 224 86 88, hh 1269 1253 2373, le 253 711 1158, kf 820 366 812, ek 145 2, vv 147 139 188, v 84 393. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 40 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3420 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 496 | isteni könnycsepp (#260) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 12 | bogyógránát (#430) | |||
2 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | féregíz nyakpánt (#1601) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyenge méreg (#26) | 1 | kvazár kard (#297) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | moa katalizátor (#386) | 1 | Morgan pálcája (#503) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | 10 | szögletes kő (#17) | |||
3 | tinta (#101) | 16 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | |||
3 | tudás gyöngye (#522) | 1 | Urgod fétise (#561) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1158 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dentor bőr (#551) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 73 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | |||
3 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | rizspapír-vért (#1366) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | sáfránypor (#211) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) | |||
1 | trikornis nyereg (#1536) | 3 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|