46. forduló, 48. forduló, Gormille összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 11. 15h:05'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: jún. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GORMILLE KALANDJAI


91 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,58] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron), 7 szárnyas hernyót (144 arany kikiáltási áron), 10 sallank karmot (114 arany kikiáltási áron), 1 rinóbőrt (1 arany kikiáltási áron), 8 aurach fogat (144 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 453 arany, ebből a kezelési költség: 36 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 243 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 8 fabontót, 1 dorony tüdőt, 1 mászókarmot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 6 csillezsályalevelet (222 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 254 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 1 aranytű (eladási ár: 24 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 244 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 139 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 242 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 7 szárnyas hernyó (eladási ár: 144 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 10 sallank karom (eladási ár: 114 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 1 rinóbőr (eladási ár: 1 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 10 rókafarkat, 8 aurach fogat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 243 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét.
A táborozás 11. napján találkozol egy rövid ezüsthajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre kreolszínű. Tharr főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ezüstsörény. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Kifizetted a megvett 3 varkaudar látógömböt (998 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 20 csillezsályalevelet (900 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (604 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét.
Az 52. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfival. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Josh di Luque. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 varkaudar látógömböt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (604 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 185 arany, ebből a kezelési költség: 14 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 varkaudar látógömböt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 78. napon összeakadsz egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Ő Musashi Kenjiró felesége! Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy vadász quwarg trófea és egy bunthar trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Változás. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 125 mákrózsa virágot (24 arany kikiáltási áron), 1 pásztorbotot (5444 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 154 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
A 84. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy fagyelementál trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nantosvelta. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 125 mákrózsa virág (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 pásztorbotot.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. június 12., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 16-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+86 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

* 3. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1253. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 196.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy láth. észlelése varázs hatalmát. [1 pontot használtál fel, van még 195.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 189.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 189.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 136 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 186.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 186.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
23 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

be 709 19 138 bemész a 709. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[103,58] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették.


(Továbbmész...) [104,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,56] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 228 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 228 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pókvadász testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy lajhárlord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lajhárlord bamba arcát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a lajhárlord nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 lajhár csontot. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 136.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(103,58) nekrofun (#173), 35. jellempróba, Sheran oltár
(104,57) oltár, arató csattanat (#144)
(105,56) pókvadászok (#59), lajhárlord (#757)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összeakadsz Musashi Akira -ával . Tharr felszentelt papja. Egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg szabotőr trófea, egy ryuku légiós trófea és egy vérfürdető magszim trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 126.]

pbe 4000 4974 beraksz a bankba 4000 aranyat
Arisztotelész számlájára átutalsz 4000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

pbe 15000 4502 beraksz a bankba 15000 aranyat
Nyafi számlájára átutalsz 15000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

m 6 1 mozogsz nyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,56] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmazsin huhogó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 huhogó bibét. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [106,55] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

[20 pontot használtál fel, van még 106.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

hh 313 1107 1133 használod a 313. tárgyat az 1107. tárgyat az 1133. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +77 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 105.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

23 24 25 26 27 28
8 9 10 11
22 7 12 29
38 39 40 41
1
21 6 35 37 44 42 13 30
36 2 43
20 5 14 31
4 3 16 15
19 18 17 34 33 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 126. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 3, délre 186 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 94.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 73.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[105,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északnyugatra látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [104,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány farkát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 53.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[103,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 4 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 17 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 43.]

be 1215 9 bemész az 1215. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

kf 546 549 kézbeveszed/felveszed az 546. tárgyat az 549. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a gnóm nyílpuskát.
Lövedékként szent nyílp.lövedéket fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

h 1 276 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy homokférget. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 2, 11.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY)
Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak.

KARAKTERLAP

Gormille, egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 47. fordulód.

Erő: 14 (18) Szint: 14 Merészség: 10/8 Magasság: 106 cm
IQ: 20 (36) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 91/93 év
Egészség: 21 (22) Életpont: 187/93 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 10
Szerencse: 15 (22) Varázspont: 277/1 Pénz: 5664 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 56/12
Eddig összesen 338 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3512 TP-t kaptál. Jelenleg 68254 TP-d van. A következő szinthez még 6746 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, rücskös gigaféreg, epokitféreg. A 23. fordulódban 5804 arany került a bankszámládra. 6500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 21

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -10.); nyílpuska lövedék (#547) (11 -997.); szent nyílp.lövedék (#549) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 26 (+1)
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 3 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 2 14. pszi: 10 15. vadászat: 1
16. bányászat: 5 17. főzés: 8 18. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Gyorsléptű Sheara (#4106) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19040 arany (#50) 1 varkaudar látógömb (#1107) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 gyógykenőcs (#313) 4 nyílpuska lövedék (#547) 1 sárga erőöv (#276)
9 tüske (#22) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 huhogó bibe (#332) 2 lajhár csont (#236)
1 madártoll (#112) 2 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(103,52) élőholt quwarg (#202), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(104,53) mély kút (#93), Raia oltár, csodabazár (#1404), 27. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(105,56) pókvadászok (#59), lajhárlord (#757), karmazsin huhogó (#185)
(106,55) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 21. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az újszülöttek szüleiktől több képességet is örökölhettek, köztük az ősteológiát és őstaumaturgiát, ami természetesen hiba volt. Ezeket a képességeket minden karakternek magának kell megszereznie. Ezentúl már nem öröklődik.
* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.

Üzenet küldése a karakternek