93. forduló, 95. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 1. 9h:57'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,1] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 12. pontnál.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Szunyókálsz, amikor a táborodat tazunkarókákon lovagló rőtmanók rohanják meg, szám szerint nyolcan! Bár a dolog reménytelennek tűnik, felveszed a harcot.
A 8 rőtmanóból 7 talált el (12 támadástól 162 életpontot vesztesz). A tazunkarókák megharapdálnak! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz). Minden elfeketedik... Aztán újra megvilágosodik, ahogy kinyitod a szemedet. Felébredtél! Pokolba a rémálommal, és minden rőtmanóval. Ideje tábort bontani. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy magszim bél van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+4 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 9 7 2 mozogsz 9 7 2
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 1 mozogsz 1
És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [10 pontot használtál fel, van még 191.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+52 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 151.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[80,1] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}


(Továbbmész...) [81,2] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Észreveszel egy márványtornyot. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 121.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[80,2] Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,2] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [78,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 76.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[77,2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy húsevő magszim. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [76,1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Ezt a támadást elhibáztad! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Arisztotelész, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 46.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 32.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[75,0] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával megdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 17.]

gyk 64 19 gyakorolsz a 64. tárggyal 17 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Már nem sok kell a következő szinthez.

[17 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

h 163 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -6.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -6 pontod maradt, ebből a következő körre -6 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 94. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 13 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 18 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 18 Életpont: 195/108 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 54/50 Pénz: 136 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 309 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1821 TP-t kaptál. Jelenleg 42429 TP-d van. A következő szinthez még 5571 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, törpemammut, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 8

Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 42 (+1)
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 1 9. teológia: 4
10. harcművészetek: 11 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 9 14. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Hozz egy grifftojást.

HŐSTETTEID

Összsúly: 82.95 kg Megterheltség: 159%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 gyenge méreg (#26) 2 magszim bél (#103) 1 ormánygőte csont (#21)
7 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,0) oltár, Chara-din monolitja (#534), sörényes ubuk (#89)
(76,1) süvítő rája (#113), mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), mérges nyukmár (#95)
(77,2) púpos burástyák (#92), Raia oltár, 34. jellempróba, húsevő magszim (#67)
(78,2) Raia oltár
(79,1) a 34. labirintus bejárata
(79,2) Chara-din rúnaköve, Raia oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(80,1) vaskohó (#155), oltár, 28. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(80,2) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Fairlight oltár
(81,2) márványtorony (#175), Dornodon oltár, 45. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek