Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 16. 15h:02' EZ A 249. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD 250. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2082 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 182 26 53 | elmormolod a 182. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 4. KP: vv 28 224 364 | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 364. varázslatot |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
hh 1228 1137 1154 | használod az 1228. tárgyat az 1137. tárgyat az 1154. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 72 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot |
f 2369 | kísérletezel a 2369. tárggyal |
fkt 2371 1 | felt. készítesz a 2371. tárgyat (1 darabot) |
fkt 2368 1 | felt. készítesz a 2368. tárgyat (1 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a woorgard testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 82 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír jobb lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 79 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a bolyongó lidérc fejét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 3 296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
ek 7 7 5 | t. energia kisütése: 7 7 5 |
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
187 | 188 | 189 | |
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
[364,61] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tollaskígyó. (ld. enc.) {védettsége: 66 szúró, 66 vágó, 66 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Tüzet köpsz. 47 életpontot sebeztél. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó nyakát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a tollaskígyó jobb szárnyát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tollaskígyó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tollaskígyó jobb szárnyát. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a tollaskígyó lapos fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tollaskígyó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Nagyot húz a tollaskígyó farka a lábadra! (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 104 életpontot vesztettél.
(Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 460, gyógyulás: 0, összesen: -460 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály testét. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a lidérckirály testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály jobb lábát. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a lidérckirály testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner méregelementál trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő lidérckirály trófeát. 7 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [364,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áldott okerón testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón jobb hátsó lábát. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az áldott okerón testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az áldott okerón testét. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy lidércúr. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 231-270.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr jobb karját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr fejét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a lidércúr köpenyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály testét. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Dhouga kalapácsával párszor keményen megütöd a lidérckirály jobb oldalát. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Farkával végigüt a tollaskígyó a hátadon. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 93 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó nyakát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a tollaskígyó lapos fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A tollaskígyó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Farkával végigüt a tollaskígyó a hátadon. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 101 életpontot vesztettél.
(Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 436, gyógyulás: 0, összesen: -436 ÉP}
(Továbbmész...) [363,66] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gunymák anyó. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Továbbmész...) [364,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
362 | 363 | 364 | 365 | |
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
66 | |
|
|
|
67 | |
|
|
|
68 | |
|
|
|
[191,105] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a csontgólem bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 4 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a mammut zombi testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 78 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a mammut zombi testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a mammut zombi fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 69 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 371, gyógyulás: 0, összesen: -371 ÉP}
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[190,105] Még mindig az erdőben vagy.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc jobb vállát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 3 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 2 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
im 0 2 | imádkozol |
ek 40 4 | t. energia kisütése: 40 4 |
v 181 188 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
189 | 190 | 191 | 192 | |
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|
[188,104] Épületek tűnnek fel.
tk 11 1776 11 | többszemélyes kaland 11 1776 11 |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 5. BP: ef 30 519 0 | energia fejlesztése 30 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY) A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani. |
LOVAGI TABARD (349. TÁRGY) Bár egy külső szemlélő számára csak egy egyszerű fehér köpenynek látszik, de a lovagi tabard valójában a Naplovagok szent tárgya, amelyet istenük, Raia adományozta a KT-nek, a következő szavakkal: "Tisztelet és megbecsülés övezze e tárgyat, és mindig az a Naplovag viselje, akit a többiek méltónak találnak erre." Ha egyszer hozzád kerül, a KF 349 paranccsal öltheted fel. A lovagi tabard hárommal megnöveli a szerencsédet, és kettővel a védettségedet, amíg viseled. Ezt a tárgyat kizárólag a Naplovag KT tagjai hordhatják. |
STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY) A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. |
RAIA PALLOSA (426. TÁRGY) Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed. Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges. |
ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY) A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az erejével... |
LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY) Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható. |
ÉJURNA (2368. TÁRGY) Rájössz arra, ha egy kissé felmelegíted az éjkövet, amihez elég egy egyszerű vaskohó is, akkor egy kőkalapáccsal, vagy más hasonló eszközzel szépen formázható lesz. Ügyesen tudsz belőle egy urna formát készíteni, amit ha lezársz, akkor hosszú ideig tárolhatod benne a bomló esszenciákat, egy éjurnában 10 darabot. Az éjurnát a KT 2368-as paranccsal tudod elkészíteni 10 TVP-ért, és a vaskohón és kőkalapácson kívül nincs másra szükséged hozzá. |
TOLLASKÍGYÓ (635. SZÖRNY) Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors, ráadásul fejlett intelligenciájának köszönhetően évszázadokig tartó élete alatt némi varázstudást is magára aggatott, amit a Thargodanokon való kísérletezgetéssel fejlesztett tökélyre. |
KÖDMEDÚZA (449. SZÖRNY) Az Árnyékvilágban mindennek, ami a valós világban létezik, van valamiféle torz tükörképe - ahogy a szárazföldeknek, úgy az óceánoknak is. Az óceánok mélyén az iszonyatos nyomás miatt néha repedések keletkeznek a két dimenziót elválasztó szöveten, és ezen teremtmények suhannak át a valós világba. Teremtmények, amelyek esszenciája a nemlét, tápláléka pedig az élők energiája. E lények ködszerű testét a valódi tenger gyorsan szétmosná, ezért a felszínre emelkedve, a szárazföldön kezdenek vadászni. Ezek egyike a tudat nélküli ködmedúza. Legfeljebb mágikus fegyverrel sebezheted meg, és azok közül is a szúrófegyverrel nem sokat érsz laza ektoplazmájával szemben. Szerencsére, a mágiával szemben nem ellenálló. Óvakodj az érintésétől (csak direkt FT paranccsal fogod megtámadni). |
LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY) Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában. |
SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY) Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni. |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY) Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik. |
KRATHAN CSONTVÁZ (432. SZÖRNY) Az utolsó rakshallionok egyike állítólag egy óriási csatát vesztett el az árnytündérekkel szemben. A hatalmas krathan légió minden egyes katonája ott veszett, majd élőholtként az árnytündér nekromanták szolgálatába állt. A történet igazát bizonyítja, hogy az Esthar császárság romvárosai közt most is összeakadhatsz néha a krathan csontvázakkal, amelyek tudat nélkül ugyan, de elszántan harcolnak mindennel, ami mozog. A csontvázszerű élőholt ellen a vágófegyverrel nem sokat fogsz érni, és más fegyverből is a mágikus javallt. |
BO'ADHUN LIDÉRC (467. SZÖRNY) Amikor a kyorgok hadrendbe állították a triklem dakoldereket, hogy eltiporják a környező országokban élő ellenségeiket, a bo'adhun sámánok csak rövid ideig ültek tétlenül döbbenetükben. Úgy döntöttek, Leah segítségét kérik, hogy képesek legyenek a becsvágyó kyorg hadmozdulatok útját állni. Az összes bo'adhun lélek visszatért a túlvilágról, hogy megvédjék szeretett országukat a betolakodóktól. A triklem dakoldereknek viszont nem sikerült útját állni, a bo'adhun birodalom elpusztult, s miközben az élők közül mindenki elhullott, a megidézett lelkek nagy része visszatért az elmúlásba. De maradtak lelkek, melyekre Leah már nem tartott igényt. Ők még mindig lidércként bolyonganak a környéken, nem adva fel a reményt, hogy ha "jót" tesznek, a túlvilág istene egyszer talán újra visszafogadja őket. S hogy mi a szent célkitűzésük: minél több élőt Leah kegyelmébe ajánlani. |
LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY) Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra... |
RAABA-FA (935. TÁRGY) A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. háromszor. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az... |
GÁZFORMA (27. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A tested feletti uralmat már majdnem tökélyre fejlesztetted. Ennek egyik látványos eredménye, hogy mostantól képes vagy magadat apró gázmolekulákra bontani, és így minden ajtó alatt átsiklani. Mivel a folyamat energiaigényes (10 TVP-t kell elköltened), csak akkor használod, ha már minden egyéb próbálkozás (zárnyitó készlet, ajtóbetörés) csődöt mondott. Nincs többé szükség kulcsokra! - mondhatnád, de sajnos tudod, hogy a mágikusan lezárt ajtókon való átjutásra ez nem jó - ezeknél továbbra is szükséges a megfelelő kulcs. Az ilyen, mágikusan lezárt ajtóknál meg sem fogod próbálni a gázforma alkalmazását! Mivel a dolog igen nagyfokú zavartalan koncentrálást igényel, harcban, menekülésre a gázformát sajnos nem alkalmazhatod. |
Erő: | 18 (32) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 189 cm |
IQ: | 24 (43) | Támadás: | 48 (50) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 20 (23) | Védekezés: | 59 (64) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/43 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 392/341 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (37) | Varázspont: | 504/45 | Pénz: | 7889 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 52/17 | Pszi pont: | 144/42 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/46 | vágófegyverek: | 18/36 (+10%) | ütőfegyverek: | 34/72 (+12%) |
lőfegyverek: | 30/22 (+4%) | dobófegyverek: | 16/14 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) (400%) << Dhouga kalapácsa (#1425) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -17.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (18 -19.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (20 -21.); ubuk tüske (#131) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,104 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 191,104 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 83, 84, 89, 93, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 183 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/77 (+96%) | 2. nyomkövetés: | 36/98 (+20%) | 3. mászás: | 14/89 |
4. csapdakészítés: | 15/24 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 13/22 | 6. gyógyítás: | 22/11 |
7. titkosírás: | 14/6 (+500%) | 8. felderítés: | 20/62 | 9. szörnyidomítás: | 8/77 |
10. teológia: | 27/65 (+14%) | 11. taumaturgia: | 27/15 (-1176%) | 12. szerencsejáték: | 8/78 |
13. versengés: | 9/84 | 14. zene: | 9/41 | 15. szörnyismeret: | 18/80 (+22%) |
16. pszi: | 20/18 (+10%) | 17. zárnyitás: | 11/18 | 18. vadászat: | 12/41 (+22%) |
19. bányászat: | 17/79 (+12%) | 20. úszás: | 2/64 | 21. főzés: | 12/79 (+11%) |
22. csapatmunka: | 2/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), védőkristályt (#2240) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 1 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 1 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 9999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), quwargok (#9093), trikornis (#104), élőholt quwarg (#202), Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), trikornis herceg (#261), kék rothasztó (#421), halálos morf (#7618) (csak egyszer), harcias morf (#7619) (csak egyszer), brutális morf (#7620) (csak egyszer), lomha morf (#7621) (csak egyszer), védelmező morf (#7622) (csak egyszer), mágiamorfáló (#7623) (csak egyszer), domináns morf (#7624) (csak egyszer), éltető morf (#7625) (csak egyszer), mestervarázsló (#267) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
Pszinapszis (#974), fémbontó szójer (#150), Vérmes Amazon (#7123), gonoszok (#988), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), purifikátor császár (#393), ősdentor (#282), élőholt ősmágus (#179), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
tolvajvér (#364) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 19. szintű lényekre | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | lebegő gomba (#39) | izomernyesztés (#33) | >> | mammut zombi (#654) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. (teljesítve) |
2.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). sámánkunyhó (767): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 83, 84, 88, 89, 93, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 176, 187, 189, 190, 193, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 11, 14, 16, 20, 34, 38, 42, 43, 44, 49. |
Kész: 40, 51. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 64 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1462 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | kvazár kard (#297) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1≥1 | bot (#4) | 1 | Dhouga kalapácsa (#1425) | 1 | * | harci kalapács (#174) | ||
1 | * | kétfejű csatabárd (#1754) | 1 | kőkalapács (#13) | 4 | szögletes kő (#17) | ||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | kampós acélszigony (#455) | 2 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1≥1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
10 | kerek kő (#19) | 1 | tüske (#22) | 73 | * | ubuk tüske (#131) | ||
12 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vortexvessző (#2331) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 8 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | optiri agysisak (#315) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1≥1 | mágusköpeny (#453) | 1≥1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | |||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | párducbőr övtáska (#1117) |
1 | rinóbőr öv (#685) | |||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku csizma (#692) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | roxati üvegszem (#443) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | ||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
1 | * | virág szimbólum (#143) | 1 | vortex amulettje (#607) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1≥1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | ryuku karvédő (#687) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
3 | * | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | * | balkezes gyűrű ($1549) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) |
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3) | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
10 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 86] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [üres, kapacitás: 600] | ||||||
24 | + | fűszertartó (#210) | [bennük 16 csepp sáfránypor (#211), fér még: 104] | |||||
5 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 7 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 13] | ||||||
5≥5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 15 csepp spiritusz (#170), fér még: 85] | ||||||
4 | szent kehely (#257) | [bennük 23 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 17] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [benne 1 korty Sheran főzete (#286), fér még: 9] | ||||||
1 | térdeplő tülök (#1440) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
5≥4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 17 csepp ugh méreg (#166), fér még: 31] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 87 korty víz (#27), fér még: 13] | ||||||
9 | zöld üveg (#82) | [bennük 143 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | acéltű (#334) | 23 | áldott kő (#642) | |||
1 | amul kulcs (#565) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 6 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bunthar zsák (#734) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 3 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | furulya (#233) | 5 | fűszerkeverék (#1170) | 2 | gernim balzsam (#1894) | |||
31 | + | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | ||
4 | kötél (#92) | 1 | kreommat varázsital (#926) | 1 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | Ma'yia furulyája (#949) | |||
7 | manakristály (#500) | 2 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 3 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
2 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | norgat kulcs (#471) | 1 | olló (#335) | |||
32 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 1 | plazmagömb (#2235) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | Rodger profi üstje (#1168) | |||
7 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | tenger gyümölcse (#1155) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
12 | tudás gyöngye (#522) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 2 | varázskő (#305) | ||
7 | varkaudar pálinka (#1137) | 7 | védőkristály (#2240) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||
1 | zeolitkristály (#2236) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 12 | álompor (#396) | 5 | amniosz (#203) | |||
3 | artikula bélhólyag (#927) | 2 | arx formázó minta (#298) | 10≥9 | bordacsont (#16) | |||
8 | borkonyó bibe (#312) | 42 | csuklyavirág (#133) | 3 | din formázó minta (#301) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 11 | dözmöng szív (#122) | 10≥10 | drótszőr (#37) | |||
1 | eknozol (#540) | 7 | ezüstdarab (#326) | 14 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 11 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | fpi formázó minta (#419) | 6 | galachmit (#310) | 2≥2 | gromak bőr (#268) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálvirág (#2371) | 11 | halcsont (#390) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 8 | kaktuszbogyó (#429) | 27 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | kazmár gyökér (#205) | |||
3 | kék orchidea (#68) | 6 | khatiszon kristály (#2322) | 2 | kőszem (#304) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 3 | kreommat szirom (#925) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | lélekkő (#1650) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 77 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | |||
10≥10 | mákrózsa virág (#56) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mithril (#352) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa rubin (#379) | 2 | moa smaragd (#377) | 3 | moa üveggömb (#383) | |||
7 | mocsári penke (#148) | 3 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | páncélfényező (#1678) | 23 | pirkit (#153) | 27 | polip szívóka (#391) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 4 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | |||
2 | raptor karom (#281) | 5 | remák szív (#264) | 9 | rézdarab (#70) | |||
6 | rókafarok (#124) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragd dragnit (#1743) | |||
34 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 3 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
7 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | teknőcteknő (#416) | 4 | tükör (#43) | |||
6 | tűzbimbó (#623) | 4 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | |||
4 | varányszem (#30) | 11 | vasérc (#152) | |||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | kétfejű csatabárd (#1754) | ||||||
smaragd dragnit (#1743) | - a befoglaló tárgy: | párducbőr övtáska (#1117) |
Összsúly: 155.69 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 225 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (10 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 21 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | fekete könyv (#2234) | 72 | gyöngymangó (#135) | 107 | kaja (#2) | 80 | kerek kő (#19) | 1 | márványszobor (#2232) | 40 | quwarg kristály (#2238) | 1 | rúnakavics (#2233) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | súlyzó (#347) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
1 | éjkő (#2369) | 12 | gyógykenőcs (#313) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | tinta (#101) | 22 | ubuk tüske (#131) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
89 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
6 | éjurna (#2368) | 2 | fokhagyma (#403) | 1 | halálvirág (#2371) | |||
4 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) |
187 | 188 | 189 | |
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|