295. forduló, 297. forduló, Jégvirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 2. 10h:13'
EZ A 1171. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
1172. játékheted kezdete: nov. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2067
SZÁMLA : XXXX

JÉGVIRÁG KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,59] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
Bea Melindre átadott neked a 1. napon 30 TU-t.
A táborozás 20. napján találkozol egy tüsi ezüsthajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Pikkelyes a bőre. Dornodon priorja. A harci mágusok rendjének ősmágus reinkarnáció rangú tagja. Egy bársony övsálat, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder kesztyűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy Fagyor övsálját, egy felleggyűrűt, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy jegygyűrűt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. topázát, egy moa harci nadrágot, egy moa nyakláncot, egy nefil-rin medált, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpia kvazármedált, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tőrvető vállszíjt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy védőtalizmánt és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy lhinami fagyszellem trófea, egy vámpírsárkány trófea és egy kyorg átlényegülő trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 20 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ő is gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yalanna Dorson. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat.
A 20. napon megintcsak találkozol Yalanna Dorsonnal. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Így szólsz: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 22. napon összeakadsz Viza EtDrannal. Ő Yalanna Dorson férje! Tharr főpapja. Egy A Végzet kitűzőjét, egy bársony övsálat, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy Fagyor övsálját, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy jegygyűrűt, egy gránit szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni vállvédőt, egy mind. topázát, egy moa harci nadrágot, egy moa nyakláncot, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy olimpiai aranymedált, egy opál karkötőt, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy teriád klipszet, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjt, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy védőtalizmánt, egy Virotac gyűrűjét és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy kyorg átlényegülő trófea, egy dűneelf zombi trófea és egy lhinami fagyszellem trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Odaveted: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 23. napon megintcsak találkozol Viza EtDrannal. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Odaveted: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 25. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2018. november 20., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 24-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked 50 fülemüle agyart.
Vidám Szalmaszál, amikor találkoztál vele, adott neked 6 katonai kötszert. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 10 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+195 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+151 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod. Elhagyod a templomot. A lottó 1307. hetének nyerőszámai: 24, 23, 3. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 26 88 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 2. KP: vv 182 224 165 elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 502.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 502.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

* 3. KP: vv 227 157 188 elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 500.]
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 498.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 496.]

* 4. KP: vv 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 494.]

* 5. KP: hh 1253 1618 1269 használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat az 1269. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 488.]
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 479.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

* 6. KP: hh 841 1133 1546 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 478.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 457.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 455.]

tps 212 TVP spórolása: 212 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 212 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [212 pontot használtál fel, van még 243.]

bb 260 33 518 beraksz a bankba a 260. tárgyat (33 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +17 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! 2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 213.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 12 pular kristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +17 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tűzeső. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! 2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 183.]

tpf 212 TVP elővétele: 212 pontért
Felszabadítottunk neked 212 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 390.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 385.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 375.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 370.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 360.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

h 1327 20 használod az 1327. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+8 arany). Eufórikus hangulatba kerülsz. (+2 sebzés.) [20 pontot használtál fel, van még 315.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb vállát. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 275.]

hu 420 hulladék: 420
Hulladék, ezért nem gyűjtesz agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: agyartőr (185,60)-> (100 ap), összesen 100 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

ef 30 519 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 60.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külső szentély padjai közt. [5 pontot használtál fel, van még 55.]

kb 1525 1 518 kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 őskristály-szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

h 1525 7589 7590 használod az 1525. tárgyat
Tanulni vágysz - előkapod hát a quwargok tudását rejtő őskristály piciny darabját, az őskristály-szilánkot. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy quwarg takarító. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy q. rezgésfigyelőt is láttál. (ld. enc.) Szomorúan konstatálod, hogy a további önképzéshez másik őskristály-szilánkot kell szerezned. Ez már nem képes több szörnyinformációt mutatni neked. (El is dobod.) [3 pontot használtál fel, van még 52.]

in 2227 7589 leírod a 2227. kalandozónak a 7589. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg takarító. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

in 2227 7589 leírod a 2227. kalandozónak a 7589. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg takarító. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

in 2428 7589 leírod a 2428. kalandozónak a 7589. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg takarító. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

in 2428 7590 leírod a 2428. kalandozónak a 7590. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy q. rezgésfigyelő. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 42.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A szervezetedet méreg pusztítja (-45 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 26, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Álomra hajtod fejedet istened szent templomában. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 42 pontod maradt, ebből a következő körre 42 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következő körben tehát 479 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

TUDATÁTHELYEZÉS (559. TUDATI KÉPESSÉG)
Amióta csak felfedezted a tudati portyában rejlő lehetőségeket, azon morfondírozol, hogy miért kell hátrahagynod a tested, mikor a kasztroplanáris térben vándorolsz? Miért nem lehetséges, hogy egyik helyen átlépsz a tudatvilágba, és egy másik helyen lépsz ki onnan ismét? Mi lehet ennek az akadálya? Nos, elárulom, hogy a művelet végrehajtható, de sajnos ehhez nem elegendő az elméd által saját magadról megalkotott ideális képet áthelyezni egyik helyről a másikra. Ha csak ezt tennéd meg, azzal azt érnéd el, hogy végérvényesen elszakítanád a lelkedet a testedtől, ami nem túl egészséges megoldás. A kulcs a telekinézisben rejlik! Az elme és a tudat ereje együttesen ugyanis képes nagyon-nagy súlyokat, nagyon-nagy távolságba is eljuttatni. Csak azért nem használja mindenki ezt a nem igazán mindennapi mutatványt, mert igen fárasztó, veszélyes, és nehezen elsajátítható. Egy dimenziókapu, vagy térváltó varázslat sokkal praktikusabb megoldás, így az terjedt el helyette. Ha te mégis ragaszkodnál ahhoz, hogy ezt a faramuci módját válaszd a teleportálásnak, természetesen megteheted. [Mostantól körönként egyszer képes leszel elméd, és tudati energiáid segítségével teleportálni! Ehhez más teleportáló formulákhoz hasonlóan csak a célkoordinátát kell megadnod az EK 559 parancs második és harmadik paraméterében. Persze van néhány ismerős megkötés: a megadott célmező nem lehet messzebb, mint a pszi szakértelmed szintje/2 mező (lefelé kerekítve). Az Alanori Csatornán nem teleportálhatsz át, és a dimenziók közti mérhetetlen távolságot, vagy a tenger sok ezer mérföldes végtelenjét sem hidalhatod át így. A Tudatáthelyezés költsége 10 TVP, továbbá a kiindulási és a célmező közti távolság minden három mérföldje után 5 pszi-pont, és az utazás minden megkezdett 15 mérföldje után 1 tudatpont. Így sem tudsz olyan mezőre teleportálni, amilyen messze még nem jártál.]

HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. A papi varázslási erőd szintje alapján szintenként D6-ot sebződik (max. 30D6). Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül.

QUWARG TAKARÍTÓ (7589. SZÖRNY)
Minden quwargbolyba kellenek takarítók, akik kihordják, eltüntetik a boly melléktermékeit, a beomlott köveket és hasonló dolgokat. A Ghallai bolyokban vagy nem találkoztál ezekkel a quwargokkal, vagy ott nem voltak külön erre specializálódott egyedek. A kristálybolyokban azonban hemzsegnek ezek a takarítók, akikkel jó eséllyel mrá a bolyba történő behatolásod elején összefuthatsz. Harci kapacitásuk alapján ők a leggyengébb quwargok a bolyban. Az egyetlen nehézséget az okozza az ellenük történő küzdelemben, hogy a takarítók nem egységes elemi lehelettel rendelkeznek. Vannak olyan egyedek, amik a boly többi tagjaihoz hasonlóan savas quwargnyálat köpnek a szemétre és az ellenfélre. Azonban vannak olyanok is, akik az éghető szemetet a tűzleheletükkel tüntetik el. Pontosítok, van még egy probléma, ha szembeszállsz velük. A régi ghallai fémbontóhoz hasonlóan ők is képesek elbontani a fémtárgyaidat. Ráadásul a létszámuk folytán azért nem veszélytelenek ők sem.

QUWARG REZGÉSFIGYELŐ (7590. SZÖRNY)
Minden quwargbolynak vannak őrszemei, figyelői. A kristálybolyban ők a rezgésfigyelők. Mivel a Föld síkján a látásnak kevesebb haszna van, ezért is csökkentett látással, ellenben igen érzékeny szeizmikus érzékelőkkel rendelkeznek. Szükségük is van rá, hiszen nem csak a kristályboly bejáratainál, de minden belső járatban is folyamatosan járőröznek, hiszen sosem lehet tudni, mikor tör be egy romboló féreg a kristálybolyba. Éppen ezért, amikor behatolsz a kristályboly egyik bejáratán, jó eséllyel először rezgésfigyelőkbe botlasz, akik már a akkor észlelték a lépéseid rezgését, amikor még csak közeledtél a bolyhoz. Össze is gyűlnek ilyenkor, hogy elhárítsák, vagy legalább késleltessék a veszélyt, amíg a kristályvadászok vagy kristályőrök megérkeznek. Azért a rezgésfigyelők sem lebecsülendő ellenfelek, már csak a létszámuk miatt is, de említést érdemel potens mérgük, amivel egy sziklaóriást is képesek leteríteni, valamint savas köpetük, ami a követ és képes szétmarni.

KARAKTERLAP

Jégvirág, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon hittérítője vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

Erő: 55 (60) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 159 cm
IQ: 31 (48) Támadás: 35 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 35 (50) Védekezés: 87 (92) Menekülés: 30 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 28 (36) Életpont: 554/540 Jellem: gonosz (401) Tul. pont: 4
Szerencse: 36 (42) Varázspont: 752/616 Pénz: 27321 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 435/556 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 30
Eddig összesen 1753 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 157 TP-t kaptál. Jelenleg 1 942 883 TP-d van. A következő szinthez még 57 117 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 243. fordulódban 5332 arany került a bankszámládra. 6744 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/20 ökölvívás: 23/44 (+1%) szúrófegyverek: 25/81
vágófegyverek: 16/60 ütőfegyverek: 9/12 lőfegyverek: 8/86
dobófegyverek: 28/84 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírkard (#358) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 211,49
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 88 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/44 (-300%) 2. nyomkövetés: 56/38 3. lopás: 27/13 (-300%)
4. mászás: 7/42 5. csapdakészítés: 24/69 (+7%) 6. csapdaészlelés: 28/43 (-300%)
7. gyógyítás: 34/31 8. titkosírás: 4/26 9. felderítés: 15/16 (-300%)
10. szörnyidomítás: 5/75 11. teológia: 43/73 (+3%) 12. taumaturgia: 67/55 (+9%)
13. szerencsejáték: 3/13 14. versengés: 8/81 15. harcművészetek: 21/0
16. zene: 29/79 (+25%) 17. szörnyismeret: 24/46 18. pszi: 41/42 (+28%)
19. zárnyitás: 14/9 (-300%) 20. vadászat: 15/57 21. vitalitás: 3/87
22. bányászat: 20/50 23. testépítés: 35/73 24. úszás: 1/83
25. főzés: 9/64 26. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (katonai kötszer (#1508))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Éjharcosok (#9131)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (95,38,4) vámpirizáció (#1) (9995,10) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) villámmágia (#227) tűzmágia (#157)
esszenciavédelem 2 (#188) erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> szubreális vámpír (#223) háló (#186) >> molgan (#284)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 200, 201, 202, 203.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 98 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9880.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 116.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 47 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 111 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
4 aenouth ködkürt (#1554) 10 alakformáló főzet (#1644) $924 álompor ($396)
$320 angolna szálka ($1465) 1 aranytermő ládikó (#504) 1031 azúrharmat (#1161)
1 bányászlámpa (#1687) $346 dinó szaru ($1385) 27 dramoan talizmán (#968)
16 ében manakő (#2047) 43 éjkulcs (#1777) 65 Eldereth szilánk (#512)
163 esszenciakristály (#350) 24 esthari gyöngykulcs (#1710) 1 fejsze (#1240)
5 feneketlen bugyor (#570) 11 galócapálinka (#1474) 5 hollókrist. prizma (#1268)
$160 íjászkence ($1225) 1869 isteni könnycsepp (#260) 10 kamikáze fejfedő (#1592)
2 karomkesztyű (#1771) 3 krapixlon fürdőruha (#454) 63 kreiton agy (#1142)
11 kreommat varázsital (#926) 23 kristály kulcs (#1818) 775 lélekesszencia (#619)
1 lélekharang (#1607) 6 lidérckorona (#531) 287 mágusok itala (#1610)
100 manakristály (#500) 4 mászó-karperec (#392) 3 mentát korona (#1559)
5 moa kémlelő (#1333) $1483 nothar bogyó ($923) 2 olló (#335)
527 ork csodaszer (#1228) 5 őselemek köpenye (#560) 5142 őskristály-szilánk (#1525)
3 ősmágus fülbevalója (#608) 1 pókkarmok (#886) 2030 purifikátor háj (#269)
$554 quwarg igazgyöngy ($912) 2 Ramirez feszítővasa (#1261) 8 súlyzó (#347)
11 sziránusz szigony (#1937) 1300 Thargodan esszencia (#328) 2600 tinta (#101)
12 titanit kulcs (#1811) 55 titkos teleportkő (#1387) 187 tleikan életkő (#1143)
9 törpe bakancs (#475) 6 Trákin csákánya (#367) $300 tűzbimbó ($623)
99 tűzsárkány ital (#1400) 23 tűztagadó (#1979) 4 tűzúr csizmája (#533)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 agyartőr (#420) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
4 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 12 pular kristály (#239)
1 quwarg tojás (#360) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
174 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 1 fokhagyma (#403)
9 isteni könnycsepp (#260)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188
58
59
60
(187,59) fekete mágustorony (#642), quwarg harcos (#201)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.11.02 10:05 Változások a számládon! 62 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ezentúl nem használhatja a VTN parancsot az a karakter, aki még nem tud varázsolni. Erről hibaüzenetet is kap az, aki megpróbálja.
* - Azok az ételek, amik szakértelmekre adtak bónuszt (pl. a fokhagymás oldalas) bizonyos esetekben (pl. kihívás tornya) nem működtek. Javítottuk a hibát.
* - A Trinigan rúnája varázslat csak akkor működik, ha a karakternek van aranytermő ládikója. Ha nincs, akkor a rúnával megadott mennyiség feletti részt mindig eldobja a karakter. A varázslat így működik a bekerülése óta. Az enciklopédiáját ennek megfelelően javítottuk.
* - A karakterlapon ezentúl abc sorrendben íródnak ki a KT kincstárában levő tárgyak.
* - A Rang kötelez (368) képességet ezentúl nem érzékeli támadó képességnek a program, így nem véd tőle a tudatpajzs.
* - A szörnyek dermesztés végtagképessége, ami a védelmet csökkenti, ezentúl nem csökkentheti a védelmet 0 alá. Jelentősége nem volt eddig sem a dolognak, de a negatív számok zavaróak voltak.
* - A KT-t váltott karakterek tudják fejleszteni azokat a képességeket is, amik a karakternek már "készre" vannak fejlesztve az előző KT-ban történt fejlesztés miatt. Eddig ehhez írni kellett a JV-nek, most már működik mindenkinél automatikusan.

Üzenet küldése a karakternek