281. forduló, 283. forduló, Jégvirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 25. 9h:10'
EZ A 1165. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
1166. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2067
SZÁMLA : XXXX

JÉGVIRÁG KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 35 mákrózsa virág (eladási ár: 1 arany) ellenértékét. Bea Melindre átadott neked a 1. napon 13 TU-t.
Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+141 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 26 88 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 442.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 440.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 2. KP: vv 182 224 165 elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 438.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: vv 227 157 188 elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 436.]
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 432.]

* 4. KP: vv 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 430.]

* 5. KP: hh 1253 1618 1269 használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat az 1269. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 430.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 421.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

* 6. KP: hh 841 1133 1546 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 420.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 399.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 397.]

t 278 178 támadod a 278. szörnyet a 178. szörnyet
FT 278 parancs tárolva. FT 178 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

hu 441 442 443 hulladék: 441 442 443
Hulladék, ezért nem gyűjtesz láthatatlan köpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Muezli aranykezét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz roxati üvegszemet. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

hu 450 458 460 hulladék: 450 458 460
Hulladék, ezért nem gyűjtesz feketekard nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Rhatt páncélját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mithril pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

hu 461 462 463 hulladék: 461 462 463
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szellempajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Urgod kesztyűjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

vv 69 73 23 elmormolod a 69. varázslatot a 73. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 390.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 388.]

h 1327 20 használod az 1327. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A dobolás jót tesz, felpaprikázza a hangulatodat. (+4 sebzés.) [20 pontot használtál fel, van még 368.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy kisebb quwarg isten! Őrület, magát Quwaxotixot sodorta eléd a vakszerencse! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 328.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 328.]

be 94 bemész a 94. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. A járatban sötétség van. Előveszed a bányászlámpát, és meggyújtod. Rögtön világosabb lesz. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

kb 475 1 518 kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

lm 8 7 3 mozogsz 8 7 3
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Hirtelen egy tűzelementált veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tűzelementál testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak csontgólem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tűzelementál trófeát. 4 387 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 128, gyógyulás: 80, összesen: -48 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tűzelementál van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tűzelementál lángoló testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a tűzelementál testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 387 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 181, gyógyulás: 81, összesen: -100 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy viharóriás lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a viharóriás bal oldalát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a viharóriás testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. Magad mögé lököd a pitiáner tűzelementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy viharóriás trófeát. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 178, gyógyulás: 161, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 dizen kulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [7. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [28 pontot használtál fel, van még 295.]

kpcs 3 3 kapcsoló 3
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

lm 5 10 23 mozogsz 5 10 23
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy jégelementál van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a jégelementál bal vállát. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor keményen megütöd a jégelementál testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a jégelementál fagyos testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a jégelementál fagyos testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a jégelementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 173, gyógyulás: 122, összesen: -51 ÉP}

A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő dizen kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 óriásölő (ld. enc.), 3 gyógykenőcs, 1 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 moa antigrav (ld. enc.) és 240 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mész tovább, előre. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [10. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve Pörhemór köre. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Nyitva van! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [14. PONT.] A földön egy elsárgult papírdarabot találsz, a következő szöveggel: "A fenébe! Ha azon a buta golombáron múlik, bárki megtalálhatja!" Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [22. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [23. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 247.]

lm 28 32 40 mozogsz 28 32 40
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [24. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 10 nyílvessző talált el. 62 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [25. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 10 nyílvessző talált el. 59 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szakértő mozdulatokkal kötöd be sebeidet a ryuku felcserek eszközével. (+165 életerő.) Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [26. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 10 nyílvessző talált el. 66 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [27. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 6 nyílvessző talált el. 29 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [31. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 38 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [32. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [37. PONT.] Hamarosan egy tűzelementált pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a tűzelementál testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzelementál fejét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tűzelementál testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 85 életpontot vesztettél. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a tűzelementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tűzelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 387 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 310, gyógyulás: 108, összesen: -202 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A ryuku kötszert az alkarodra tekered (ott vannak a legcsúnyább sebek), hátha segít. (+165 életerő.) A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [40. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [62 pontot használtál fel, van még 185.]

kpcs 3 40 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 42 17 20 mozogsz 42 17 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 14 16 16 mozogsz 14 16 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 3 5 905 mozogsz 3 5 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 6 900 7 mozogsz 6 900 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

kpcs 3 7 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 9 12 15 mozogsz 9 12 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 13 905 17 mozogsz 13 905 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

bb 475 11 518 beraksz a bankba a 475. tárgyat (11 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

ef 6 514 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [42 pontot használtál fel, van még 141.]

ef 24 515 energia fejlesztése 24
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -9.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 8, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következő körben tehát 414 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSÖLŐ (528. TÁRGY)
Ezt a kardot Mording, az egyik legnagyobb ősi törpe kovács készítette, nem kevés varázserő beleadásával. A fegyver normál körülmények között egy +4 támadást adó, 4D6+6 sebzésű mágikus vágófegyver (ami önmagában sem csekélység), de ezenkívül minden ütésre +30 sebzést kapsz óriások ellen, és +10-et elementálok ellen. Egy ilyen fegyverrel még egy viharóriás kifektetése sem lehetetlen! Igaz, a kard forgatásához min. 20-as vágófegyver szakértelem szükséges.

MOA ANTIGRAV (2204. TÁRGY)
Egy apró, kb. 10 cm hosszú, szürke, fémes színű anyagból készült hengert tartasz a kezedben. Nem igazán tudod, hogy mire lehet jó, de az oldalán apró írásjelek sorakoznak. Titkosírás szakértelmedet felhasználva megfejted a vélhetően moa feliratot: antigrav. Fogalmad sincs róla, hogy mi lehet az az antigrav, de elnevezed a tárgyat moa antigravnak. Hamarosan azt a kellemes felfedezést teszed az antigravval kapcsolatban, hogy amikor nálad van, sokkal könnyebbek lépteid, jobban elbírod felszerelésed súlyát. Talán érdemes többet is begyűjtened belőle.
(Minden nálad levő moa antigrav eggyel növeli a zsákodba férő tárgyak számát, és 2 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Maximum 30 moa antigrav hatása adódik össze.)

TUDATI KITÉRÉS I. (514. TUDATI KÉPESSÉG)
Talán nyilvánvaló, hogy az egykori lovagrendek nem csak a támadó, de a védekező harcmodor tökéletesítésére is felhasználták a tudati energiáikat. Az egyik legkönnyebben megtanulható ilyen védekező technika a kitérés alapfoka. A kitérés során a rendtársaktól kölcsönzött energiákat a lovag a rá lőtt lövedékek elkerülésére használta fel. Ennek a képességnek semmi köze nincs a harcművészek belső összpontosításon alapuló technikájához, ezért egymás mellett, mindkettő működik. A harcművészek a saját reflexeiket fejlesztik tökéletességre, miáltal képesek félreütni a lövedékeket. Ezzel szemben a kitérés birtokosai "megérzik", hogy hová és mikor fog becsapódni a lövedék, és egyszerűen elmozdulnak az útjából. Különösebb odafigyelést - energia kisütést - nem igényel a képesség. Kis gyakorlással egyszerű megérzéssé halványodik, és épp ezért bármikor, bárhol működni fog. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a rád lőtt lövedékeket elkerülöd. Ez az esély független az ellenfél támadásától, az általa használt távfegyvertől, és az esély kiszámításánál lefelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé.]

KARAKTERLAP

Jégvirág, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon hittérítője vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.

Erő: 54 (59) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 159 cm
IQ: 29 (46) Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 34 (49) Védekezés: 75 (79) Menekülés: 30 % Életkor: 8/17 év
Egészség: 28 (36) Életpont: 526/427 Jellem: gonosz (401) Tul. pont: 4
Szerencse: 35 (43) Varázspont: 653/44 Pénz: 21351 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 423/472 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1620 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 902 TP-t kaptál. Jelenleg 1 366 636 TP-d van. A következő szinthez még 33 364 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, viharóriás, kisebb quwarg isten. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 243. fordulódban 5332 arany került a bankszámládra. 6371 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/20 ökölvívás: 20/59 (+20%) szúrófegyverek: 25/34 (+2%)
vágófegyverek: 16/55 ütőfegyverek: 9/12 lőfegyverek: 8/86
dobófegyverek: 28/9 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírkard (#358) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
193,12 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 88 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/8 2. nyomkövetés: 56/18 3. lopás: 27/8
4. mászás: 7/31 5. csapdakészítés: 23/72 (+7%) 6. csapdaészlelés: 25/85 (+42%)
7. gyógyítás: 33/45 (+3%) 8. titkosírás: 4/26 9. felderítés: 13/36 (+12%)
10. szörnyidomítás: 5/65 11. teológia: 32/58 (+16%) 12. taumaturgia: 45/51 (+21%)
13. szerencsejáték: 3/13 14. versengés: 8/41 15. harcművészetek: 18/4
16. zene: 26/29 (+25%) 17. szörnyismeret: 24/12 18. pszi: 39/66 (+5%)
19. zárnyitás: 11/16 20. vadászat: 15/57 21. vitalitás: 3/63
22. bányászat: 19/36 23. testépítés: 35/73 24. úszás: 1/83
25. főzés: 9/53 26. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (katonai kötszer (#1508))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278) (csak egyszer), ongóliant hadúr (#178) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Éjharcosok (#9131)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9741,10) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) villámmágia (#227) tűzmágia (#157) esszenciavédelem 2 (#188)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59) kí koncentráció (#69) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> szubreális vámpír (#223)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 99, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 200, 201, 202, 203.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 86 (limit: 1260), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8680.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 177 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
155 esszenciakristály (#350) $1483 nothar bogyó ($923) 957 azúrharmat (#1161)
10 kamikáze fejfedő (#1592) $923 álompor ($396) 5 feneketlen bugyor (#570)
4 aenouth ködkürt (#1554) 9 törpe bakancs (#475) 5 tűzúr csizmája (#533)
3 krapixlon fürdőruha (#454) 7 lidérckorona (#531) 49 Eldereth szilánk (#512)
$300 tűzbimbó ($623) 2 olló (#335) 10 alakformáló főzet (#1644)
4567 őskristály-szilánk (#1525) 1 fejsze (#1240) 57 kreiton agy (#1142)
1 lélekharang (#1607) 5 hollókrist. prizma (#1268) 2200 tinta (#101)
2 karomkesztyű (#1771) 1 pókkarmok (#886) 1051 isteni könnycsepp (#260)
25 dramoan talizmán (#968) 1 bányászlámpa (#1687) 5 moa kémlelő (#1333)
8 súlyzó (#347) 3 mentát korona (#1559) 43 éjkulcs (#1777)
506 ork csodaszer (#1228) 23 kristály kulcs (#1818) $149 íjászkence ($1225)
166 tleikan életkő (#1143) 1 aranytermő ládikó (#504) 2 Ramirez feszítővasa (#1261)
1650 purifikátor háj (#269) 259 mágusok itala (#1610) 4 ősmágus fülbevalója (#608)
$511 quwarg igazgyöngy ($912) 615 lélekesszencia (#619) 6 Trákin csákánya (#367)
4 őselemek köpenye (#560) 110 katonai kötszer (#1508) 10 sziránusz szigony (#1937)
4 mászó-karperec (#392) 12 titanit kulcs (#1811) 76 tűzsárkány ital (#1400)
55 manakristály (#500) 48 titkos teleportkő (#1387) 17 tűztagadó (#1979)
14 kreommat varázsital (#926) 11 galócapálinka (#1474) 16 ében manakő (#2047)
$264 angolna szálka ($1465) 1100 Thargodan esszencia (#328) 24 esthari gyöngykulcs (#1710)
$346 dinó szaru ($1385)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 bűvös shuriken (#562) 2 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 1 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 2 katonai kötszer (#1508) 1 quwarg tojás (#360)
1 rézdarab (#70) 2 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
357 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 3 gyógykenőcs (#313)
1 lótuszvirág (#447) 1 moa antigrav (#2204) 1 óriásölő (#528)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

192 193 194
11
12
13
(193,12) a 94. labirintus bejárata, tűzelementál (#276), viharóriás (#278), jégelementál (#277)

Üzenet küldése a karakternek