Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 18. 12h:13' EZ A 73. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD 74. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2061 SZÁMLA : XXXX |
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
kt 19 9 | elkészíted a 19. tárgyat (9 darabot) |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 5 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 22. tárggyal (1 darabot) |
flh 8 22 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 22. tárggyal |
flh 11 176 | felt. lőfegyver haszn. 11 a 176. tárggyal |
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. (ld. enc.) Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc nyakát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a láplidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
be 33 | bemész a 33. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-4 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 1, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a zombi rotható húsát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
lm 5 6 9 | mozogsz 5 6 9 |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a zombi testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Mandibulakaszával kilukasztod a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 10 1 | mozogsz 10 1 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szőrös pók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szőrös pók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a goldugar csáprágóját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. (ld. enc.) 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-19] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő hegyi rák nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a hegyi rák ollóját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója a levegőben csattan. A hegyi rák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-18] Továbbra is magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy hegyi rák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi rák jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a hegyi rák ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a tetemember testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-16] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy bakkura közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bakkura apró lábait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bakkura testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 551 | bemész az 551. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a láplidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [29 pontot használtál fel, van még 8.]
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG JÁDEKÖVE (2041. TÁRGY) Az örökkévalóság ékszerek legújabb gyöngyszeme ez a selymes zöld színben tündöklő, gyönyörű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +110 max. ÉP-t, +110 max. VP-t, +4-et minden tulajdonságodra, +10 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY) A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
VASÉRC (152. TÁRGY) A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod... |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
VADTROLL (70. SZÖRNY) A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak. |
VASKULCS (183. TÁRGY) Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni. |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
GOLDUGAR (65. SZÖRNY) Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben. |
ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY) A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba. |
HEGYI RÁK (61. SZÖRNY) A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY) Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik. |
LÉGIÓS HÁTIZSÁK (1560. TÁRGY) Egy csupa zseb, csupa kötő, terepszínű zsákocska, aminek bőrből készült az alja, és a belseje millió, apró rekeszre van felosztva... Vajon mitől ilyen értékes? Mivel te nem vagy elit császári légiós ryuku, fel sem foghatod, micsoda érték birtokába kerültél, hiszen gőzöd sincs, hogy egy teljes légiós menetfelszerelés mi mindenből áll! Az biztos, hogy remekül el lehet benne cuccolni. Ha a légiós hátizsákot magadnál tartod, feltesszük, hogy tárgyaid javát ebben a hátizsákban helyezed el. Ha pedig így teszel, megterheltséged alaposan csökkenni fog, kb. 25 kilóval. Több hátizsák hatása sajnos nem adódik össze. |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY) A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet. |
RENGETEG TÁRGY Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA. DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad. EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot. AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz. Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat! |
Erő: | 21 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 475 kg |
Ügyesség: | 13 (16) | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 196/192 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 83/0 | Pénz: | 580 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 14/11 | Pszi pont: | 6/0 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7/4 | vágófegyverek: | 5/91 (+124%) | ütőfegyverek: | 18/69 (+22%) |
lőfegyverek: | 18/59 (+27%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -7.); tüske (#22) (8 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
70,70 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 62 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/59 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 12/43 (+20%) | 3. mászás: | 4/20 |
4. csapdakészítés: | 5/68 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 1/24 (+10%) | 6. gyógyítás: | 9/36 |
7. titkosírás: | 1/20 | 8. felderítés: | 1/61 | 9. szörnyidomítás: | 2/19 |
10. teológia: | 3/95 (+6%) | 11. taumaturgia: | 11/35 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/9 |
13. versengés: | 1/15 | 14. zene: | 1/36 | 15. szörnyismeret: | 5/74 (+18%) |
16. pszi: | 1/74 (+5%) | 17. zárnyitás: | 1/4 (+104%) | 18. vadászat: | 3/58 |
19. bányászat: | 8/6 (+52%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 33, 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
Sheran óvó keze (298) |
druida áldás (300) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 400 TU szükséges.) |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 69.71 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | grifftojás (#179) | 9 | kerek kő (#19) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 4 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | rákpáncél (#97) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | tüske (#22) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | vaskulcs (#183) |
69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
-23 | |
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|