61. forduló, 63. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 16. 15h:01'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX

EZUSTEREM KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-27] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű drow nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran kántora. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy csontamulettet, egy dalb.kristálycsizmát, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy ritualista övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy angyalok gyűrűjét visel. Felszerelését egy Dögvész trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hrenda. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összefutsz egy ezüsthajú, barna szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy aranysárga, villámokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó, minden szőrszáladat az égnek meresztő sztatikus eletromosság és mágikus hatalom nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Fairlight presbitere. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy cirkuszi kitűzőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy lidérckirály trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gábor a Kalandozó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Átugrott hozzád egy főnixtoll.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+2 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

fvh felt. varázslat haszn.
Mindenki ellen használni fogod a támadó/védekező varázslataidat. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

id 73 30 idomítod a 73. szörnyet 30 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a garokk idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [30 pontot használtál fel, van még 169.]

tv 29 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

tv 30 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

szm 73 megölöd a 73. szörnyet
Unod már, hogy ez a garokk állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk varacskos hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a garokk fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 169.]

ea 72 1 eladod a 72. tárgyat 1
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ea 45 1 eladod a 45. tárgyat 1
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ea 237 1 eladod a 237. tárgyat 1
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ea 193 1 eladod a 193. tárgyat 1
Eladtál 1 aranygyűrűt. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ea 197 2 eladod a 197. tárgyat 2
Eladtál 2 igazgy. fülbevalót. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ea 1534 1 eladod az 1534. tárgyat 1
Eladtál 1 quwarg teleportgömböt. 500 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ea 39 1 eladod a 39. tárgyat 1
Eladtál 1 zárnyitó készletet. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ve 176 7 megveszed a 176. tárgyat 7
Vásároltál 7 vashegyű nyilat. 63 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

flh 1 22 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal
Ok, FLH 1 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

flh 9 176 felt. lőfegyver haszn. 9 a 176. tárggyal
Ok, FLH 9 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 7 5 4 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre
[71,-28] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc sáros testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a láplidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. (ld. enc.) A fák között biztos búvóhelyet találsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy autentikus vámpír. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [70,-27] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [70,-26] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 139.]

m 3 8 8 mozogsz délkeletre, északra, északra
[71,-25] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy proteinfecske közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a proteinfecske fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a proteinfecske jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontváz.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 keg gombát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 27 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2710.
Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,-26] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy manifesztátor. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy vörös, göndör hajú, félszemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Fairlight követője. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy örökkév. igazgyöngét, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy proteinsólyom trófea és egy purifikátor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kócósszakáll. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rejtőköpenyt, egy saválló fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy Yurk, a profi trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sakál!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Cvalytius. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [71,-27] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alattomos manó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az alattomos manó bal karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával megvagdalod az alattomos manó nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az alattomos manó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az élőholt mágus testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 24 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált karmos tankány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes élőholt mágus trófeát. 1 011 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 83, gyógyulás: 6, összesen: -77 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy sírlidérc.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc bal karját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dözmöng szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 29 (limit: 155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2920.
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+21 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [110 pontot használtál fel, van még 29.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[72,-27] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [73,-27] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. (ld. enc.) Észreveszel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Egy fehérfalú, cseréptetős épület áll a tér közepén, tujákkal szegélyezve. "Városháza" - hirdeti egy felirat a bejárat felett. A ház körül nagy a sürgés-forgás, a nagy hangzavarból csak pár szót értesz: "főutca", "építkezés", "jutalom". (685. épület.)
Megpillantasz egy nagyon csicsás, csavarozott tornyokkal ékesített palotát! A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől. [MEGJEGYZÉS: ez az épület egyike azon kevés dolgoknak a játékban, amelyek korlátozás alá esnek: ha tizennyolc évnél fiatalabb vagy (nem a karaktered, hanem TE!), kérjük, ne használd a BE parancsot.] (696. épület.)
Van itt még egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [20 pontot használtál fel, van még 9.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). (ld. enc.) Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 2 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia hűséges követője. Egy bőrsisakot, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt és egy nap szimbólumot visel. Ruházatát egy szeppent rákfatty trófea, egy törpemammut trófea és egy ork sámán trófea díszíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Grethlin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Elenios ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy tünde tegezt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy kardfogú fülemüle trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Laraxior. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

TAUMATURGIA
A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ.
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából.

ÉJKŐ (2369. TÁRGY)
Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet!

AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY)
Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai.

KEG GOMBA (1615. TÁRGY)
Mint tudjuk, Ghallán sokféle gomba megterem, de sajnos a legtöbbjük tökéletesen ehetetlen, rosszabb esetben súlyosan mérgező. Van persze néhány fajta, amit a trollok gyomra talán befogad valahogy, de ettől a gombaételek még nem váltak túl népszerűvé. Ez a gyermekököl méretű, kalappal, vaskos bocskorral, és a lilából-rózsaszínbe tartó, pompás öltözékkel büszkélkedő gomba talán az egyetlen ízletes húsú a testvérei közül. Milyen kár, hogy évszázadokkal ezelőtt eltűnt a félszigetről, és mára csak elrejtett, titkos helyeken lelhető fel. A keg-et nyersen kell fogyasztani (a H 1615 paranccsal, 5 TVP árán). Illata csípős, íze enyhén fanyar, és pont úgy ropog, mint a mingókörte. A hatása azonnal jelentkezik, amint az utolsó falatot is lenyeled. Bódultság kerít hatalmába, és fantasztikusan kiélesedik elméd, kiteljesedik tudatod (azonnal kapsz +50 TU-t - persze a maximális fölé nem mehet a tudatpontjaid száma)! Sajnos a keg gomba a szó klasszikus értelmében véve nem növény, ezért semmilyen ismert módon nem lehet szaporítani, ültetni, vagy termeszteni. Talán mondanom sem kell, hogy egy ilyen ritka kincset nem fogsz másnak átadni. A keg gomba használata nem automatikus.

A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY)
A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod.

FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK
A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet.

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran elsőáldozója vagy. Papi hited: 44. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 14 Merészség: 4/4 Magasság: 259 cm
IQ: 15 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 13 (16) Védekezés: 15 Menekülés: 40 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 194/110 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 53/1 Pénz: 827 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 6/4 EFejl: 2
Eddig összesen 411 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 677 TP-t kaptál. Jelenleg 62 033 TP-d van. A következő szinthez még 12 967 TP szükséges. Trófeáid: láplidérc, óriás csontváz, élőholt mágus.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7/4 vágófegyverek: 4/22 (+18%) ütőfegyverek: 18/27 (+26%)
lőfegyverek: 18/5 (+33%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/99 (+50%) 2. nyomkövetés: 12/11 (+20%) 3. mászás: 4/20
4. csapdakészítés: 5/54 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/14 6. gyógyítás: 9/36 (+60%)
7. titkosírás: 1/20 8. felderítés: 1/61 9. szörnyidomítás: 2/19 (+30%)
10. teológia: 3/89 (+6%) 11. taumaturgia: 1/24 (+124%) 12. szerencsejáték: 1/9
13. versengés: 1/15 14. zene: 1/36 15. szörnyismeret: 5/56
16. pszi: 1/69 17. vadászat: 3/58 18. bányászat: 7/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 490 TU szükséges.)
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 51.28 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 4 kaktusztüske (#114)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 rézsisak (#72)
1 tankány karom (#237) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
520 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 éjkő (#2369)
1 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 4 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 1 szvó-ektoplazma (#151) 7 tüske (#22)
1 tüskecsapda (#242) 5 vashegyű nyíl (#176) 16 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74
-29
-28
-27
-26
-25
-24
(70,-27) manaelementál (#290)
(70,-26) piromenyét (#99), Raia oltár
(71,-28) Dornodon rúnaköve, gyilkos tetű (#116), láplidérc (#352)
(71,-27) alattomos manó (#756), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172)
(71,-26) manifesztátor (#124), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Kócósszakáll (4445. kalandozó), Cvalytius (5960. kalandozó)
(71,-25) proteinfecske (#139), csontváz (#48), 37. jellempróba, Elenios oltár
(72,-27) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), garokk (#73), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(73,-27) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Grethlin (3744. kalandozó), Laraxior (5452. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek