Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 16. 15h:01' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2061 SZÁMLA : XXXX |
fvh | felt. varázslat haszn. |
id 73 30 | idomítod a 73. szörnyet 30 pontért |
tv 29 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
szm 73 | megölöd a 73. szörnyet |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk varacskos hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a garokk fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
ea 72 1 | eladod a 72. tárgyat 1 |
ea 45 1 | eladod a 45. tárgyat 1 |
ea 237 1 | eladod a 237. tárgyat 1 |
ea 193 1 | eladod a 193. tárgyat 1 |
ea 197 2 | eladod a 197. tárgyat 2 |
ea 1534 1 | eladod az 1534. tárgyat 1 |
ea 39 1 | eladod a 39. tárgyat 1 |
ve 176 7 | megveszed a 176. tárgyat 7 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 1 22 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal |
flh 9 176 | felt. lőfegyver haszn. 9 a 176. tárggyal |
m 7 5 4 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc sáros testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a láplidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-27] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-26] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 3 8 8 | mozogsz délkeletre, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a proteinfecske fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a proteinfecske jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-26] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy manifesztátor. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [71,-27] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alattomos manó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az alattomos manó bal karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával megvagdalod az alattomos manó nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az alattomos manó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az élőholt mágus testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 24 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált karmos tankány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes élőholt mágus trófeát. 1 011 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 83, gyógyulás: 6, összesen: -77 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc bal karját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [73,-27] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. (ld. enc.) Észreveszel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
be 376 | bemész a szentélybe |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
FŐNIXTOLL (563. TÁRGY) Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán! |
TAUMATURGIA A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
ÉJKŐ (2369. TÁRGY) Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet! |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
KEG GOMBA (1615. TÁRGY) Mint tudjuk, Ghallán sokféle gomba megterem, de sajnos a legtöbbjük tökéletesen ehetetlen, rosszabb esetben súlyosan mérgező. Van persze néhány fajta, amit a trollok gyomra talán befogad valahogy, de ettől a gombaételek még nem váltak túl népszerűvé. Ez a gyermekököl méretű, kalappal, vaskos bocskorral, és a lilából-rózsaszínbe tartó, pompás öltözékkel büszkélkedő gomba talán az egyetlen ízletes húsú a testvérei közül. Milyen kár, hogy évszázadokkal ezelőtt eltűnt a félszigetről, és mára csak elrejtett, titkos helyeken lelhető fel. A keg-et nyersen kell fogyasztani (a H 1615 paranccsal, 5 TVP árán). Illata csípős, íze enyhén fanyar, és pont úgy ropog, mint a mingókörte. A hatása azonnal jelentkezik, amint az utolsó falatot is lenyeled. Bódultság kerít hatalmába, és fantasztikusan kiélesedik elméd, kiteljesedik tudatod (azonnal kapsz +50 TU-t - persze a maximális fölé nem mehet a tudatpontjaid száma)! Sajnos a keg gomba a szó klasszikus értelmében véve nem növény, ezért semmilyen ismert módon nem lehet szaporítani, ültetni, vagy termeszteni. Talán mondanom sem kell, hogy egy ilyen ritka kincset nem fogsz másnak átadni. A keg gomba használata nem automatikus. |
A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY) A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod. |
FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet. |
Erő: | 21 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 475 kg |
Ügyesség: | 13 (16) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 194/110 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 53/1 | Pénz: | 827 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 14/14 | Pszi pont: | 6/4 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7/4 | vágófegyverek: | 4/22 (+18%) | ütőfegyverek: | 18/27 (+26%) |
lőfegyverek: | 18/5 (+33%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 62 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/99 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 12/11 (+20%) | 3. mászás: | 4/20 |
4. csapdakészítés: | 5/54 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 1/14 | 6. gyógyítás: | 9/36 (+60%) |
7. titkosírás: | 1/20 | 8. felderítés: | 1/61 | 9. szörnyidomítás: | 2/19 (+30%) |
10. teológia: | 3/89 (+6%) | 11. taumaturgia: | 1/24 (+124%) | 12. szerencsejáték: | 1/9 |
13. versengés: | 1/15 | 14. zene: | 1/36 | 15. szörnyismeret: | 5/56 |
16. pszi: | 1/69 | 17. vadászat: | 3/58 | 18. bányászat: | 7/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 33, 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
Sheran óvó keze (298) |
druida áldás (300) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 490 TU szükséges.) |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 51.28 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
520 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | 4 | madártoll (#112) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | tüske (#22) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | 16 | víz (#27) |
69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | |
-29 | |
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|