200. forduló, 202. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 24. 9h:05'
EZ A 207. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
208. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX

EZUSTEREM KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [175,30] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+248 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 676 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 347.]

h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy gyöngymangót ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz rézgolyót. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 330.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy réz fejpántot. (ld. enc.) 51 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 318.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 288.]

kno 11 2 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 288.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 288.]

ek 6 2061 t. energia kisütése: 6 2061
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 1 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 288.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 286.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 284.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 282.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[176,30] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. Jutalmad nem marad el (+28 varázspont). 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 71, gyógyulás: 10, összesen: -61 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontgólem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [177,30] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor bal lábát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az ősdentor bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. Kiváló munka volt (+28 varázspont). Eldobod az értéktelenné vált animált hókutya trófeát, és kinyersz egy alkalmas ősdentor trófeát. 3 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 273, gyógyulás: 20, összesen: -253 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 80 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+28 varázspont). 2 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy quwarg szellem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 263.]

ek 6 2061 t. energia kisütése: 6 2061
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 263.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+20 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 243.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 241.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 239.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 237.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[178,30] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy quwarg szellem.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg szellem bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Pásztorbottal párszor keményen megütöd a quwarg szellem jobb karját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg szellem jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+28 varázspont). 3 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 220, gyógyulás: 13, összesen: -207 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír bal oldalát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Varázserőd töltődik (+28 varázspont). 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 borkonyó bibét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 616 (limit: 640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65645.

(Továbbmész...) [179,30] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog FéNYeS NaP előtt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő ekharion mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az ekharion bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 36 aranyat. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 2 063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 51, gyógyulás: 7, összesen: -44 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy mammut zombi. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 217.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 215.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 213.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 211.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[180,30] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy quwarg szellem áll veled szemben.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvagdosod a quwarg szellem jobb karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 156, gyógyulás: 7, összesen: -149 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [181,30] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán FéNYeS NaP vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy kronokukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a kronokukac farkát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt ősmágus ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [14 pontot használtál fel, van még 197.]

ek 6 2061 t. energia kisütése: 6 2061
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 197.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 195.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 193.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[182,30] Egy kisebb településhez érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadász központ (847. épület.).

(Továbbmész...) [183,29] Továbbmész a város utcáján.

Látsz egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Összeakadsz Berogurgi Szíriusszal. Kíséretét alkotja egy vadászmanó szellem, egy csenőmanó szellem, egy zenemanó szellem. Egy álcaruhát, egy bronz végzetmedált, egy derit láncvértt, egy ében talizmánt, egy ezüst noterm. éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy füst övet, egy Hatalom Karkötőjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy mentát koronát, egy mind. kristályát, egy Muezli érdemérmét, egy nefil-rin medált, egy nekromanta övcsatot, egy olimpiai vasmedált, egy ősi kígyóbőr övet, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tolvajkesztyűt, egy Urgod fétisét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy hoarián sárkánybébi trófea, egy tl'urlang vadász trófea és egy vérszomjas karvaly trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[12 pontot használtál fel, van még 181.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 179.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 177.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+2 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 175.]

ee 126 322 174 eladod a 126. tárgyat a 322. tárgyat a 174. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ee 181 327 160 eladod a 181. tárgyat a 327. tárgyat a 160. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

m 2 mozogsz keletre
[184,29] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy templomot. Leah hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.

[6 pontot használtál fel, van még 169.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 164.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 163.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 163.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Halkan szitkozódva, kifizetsz 12 aranyat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 gyöngymangót. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 19, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a gyilkos szilmill. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 163 pontod maradt, ebből a következő körre 163 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 505 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY)
A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg.

KRONOKUKAC (285. SZÖRNY)
A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben.

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 122. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

Erő: 27 (41) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 259 cm
IQ: 30 (37) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 24 (34) Védekezés: 45 Menekülés: 40 % Életkor: 21/27 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 494/494 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (45) Varázspont: 824/56 Pénz: 335 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/21 Pszi pont: 159/177 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2493 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 455 TP-t kaptál. Jelenleg 2 163 742 TP-d van. A következő szinthez még 136 258 TP szükséges. Trófeáid: vezérfarkas, acélkolosszus, ősdentor. A 197. fordulódban 1040 arany került a bankszámládra. 1071 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 szúrófegyverek: 9/57 vágófegyverek: 24/38 (+2%)
ütőfegyverek: 31/54 (+9%) lőfegyverek: 24/69 dobófegyverek: 27/23 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: troll klopfoló (#552) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -26.); tolmokov-koktél (#351) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/32 (+33%) 2. nyomkövetés: 39/91 3. mászás: 11/80
4. csapdakészítés: 14/54 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/11 6. gyógyítás: 25/61 (+23%)
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 17/7 9. szörnyidomítás: 8/35
10. teológia: 28/96 (+15%) 11. taumaturgia: 57/90 (+213%) 12. szerencsejáték: 1/9
13. versengés: 5/79 14. zene: 5/33 15. szörnyismeret: 19/57
16. pszi: 19/23 (+4%) 17. zárnyitás: 1/37 18. vadászat: 4/13
19. vitalitás: 1/65 20. bányászat: 31/44 (+3%) 21. úszás: 8/57
22. főzés: 14/24 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), noth szellem (#250) (csak egyszer), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> zombi (#49)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 220 TU szükséges.)
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 335.98 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 10 drótszőr (#37) 1 főnixtoll (#563)
2 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260) 5 spiritusz (#170)
2 varázskő (#305) 4 vas dobónyíl (#189) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 5 bordacsont (#16) 3 borkonyó bibe (#312)
1 dentor bőr (#551) 16 kaja (#2) 3 óndarab (#85)
1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185
28
29
30
31
(176,30) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), trikornis herceg (#261), drakolich (#760)
(177,30) Dornodon oltár, ősdentor (#282), zombi mester (#251), quwarg szellem (#676)
(178,30) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), oltár, Raia szent lovagja (#239), quwarg szellem (#676), szubreális vámpír (#223)
(179,30) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharionok (#232)
(180,30) művészi porolit (#720), kultúrmasztodon (#227), quwarg szellem (#676)
(181,30) művészi porolit (#720), kronokukac (#285)
(182,30) fejvadász központ (#847)
(183,29) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), csodák kútja (#1096), Berogurgi Szíriusz (2572. kalandozó)
(184,29) Leah oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A pajzshasználat II. (542. KT-képesség) maximuma 20%-ról 25%-ra nőtt, hogy az intarzit pajzs védettségét is kihasználja.
* - A KT-képességfából elkészült újabb 5 szint. Az új képességeket és a hozzájuk kapcsolódó fejlesztési dolgokat (költség, feltétel stb.) a honlapunkon lehet megnézni.

Üzenet küldése a karakternek