Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 22. 9h:06' EZ A 207. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD 208. játékheted kezdete: máj. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2061 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
im 2 | imádkozol |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1271 135 | használod az 1271. tárgyat |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 552 513 | felt. fegyverváltás: 552 513 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 1 189 1 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 189. tárggyal (1 darabot) |
flh 20 189 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 189. tárggyal |
flh 27 351 | felt. lőfegyver haszn. 27 a 351. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a woorgard testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+27 varázspont). 1 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (53 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: dözmöng szív, 2 borkonyó bibe, fekete gyöngy, 2 grifftojás, lótuszvirág. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. Jól harcoltál! (+27 varázspont.) 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 94, gyógyulás: 9, összesen: -85 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Varázserőd töltődik (+27 varázspont). 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
kt 189 4 | elkészíted a 189. tárgyat (4 darabot) |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csápos otagi testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 21 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 27 életpontot vesztettél. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csápos otagi vonagló testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 22 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 211, gyógyulás: 26, összesen: -185 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal vállát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Jutalmad nem marad el (+16 varázspont). 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt tigris testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt tigris, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika bal hátsó lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}
ek 6 2061 | t. energia kisütése: 6 2061 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót a másikra rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester bal vállát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [173,29] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku csapásvezető. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 132 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy obszidián függő. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 157, gyógyulás: 5, összesen: -152 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [171,29] Továbbra is síkságon vagy.
ek 6 2061 | t. energia kisütése: 6 2061 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír jobb lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [169,29] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Látsz egy olvasztókemencét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Brujeria orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (57 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: quwarg tojás, fekete gyöngy, 4 tinta, csuklyavirág, mocsári penke. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 84, gyógyulás: 6, összesen: -78 ÉP}
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 16 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért |
VÉDŐKRISTÁLY (2240. TÁRGY) Igazán hasznos kis tárgyat tartasz a kezedben. Ez az apró kristály képes téged megvédeni a szörnyek néhány olyan képessége ellen, amiket az ütésükkel okoznak. Ezek azok a képességek, melyek a tudatodat, mentális energiáidat, varázspontjaidat, tulajdonságaidat, max. ÉP-det, szintedet, életkorodat, jellemedet, papi hitedet, TVP-det károsan befolyásolják. Ha ilyen jellegű támadás ér, a védőkristály felizzik, és megvéd a hatásától. A kristály energiája sem végtelen azonban, mindig, amikor megvéd valamitől, van 5% esély arra, hogy végleg kimerül. Természetesen, ha valami okból már immúnis vagy egy támadásra, akkor a kristály nem aktiválódik és nem is merülhet ki. Ráadásul még KF-elned sem kell! Nyilván egy ilyen hasznos holmit nem adsz oda másnak. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 1 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2240 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a quwarg kirstályt egy védőkristályra! Fontos, hogy ezt csak akkor teheted meg, ha rendelkezel a relikviagyűjtő mind az 5 korábbi ajándékával (azaz a márványszoborral, rúnakaviccsal, fekete könyvvel, plazmagömbbel és zeolitkristállyal) és ezek nálad is vannak bizonyítékként.) |
MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY) A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni. |
MIHLANIL DOBÓTŐR (599. TÁRGY) Akik nem értenek az íjakhoz és nyilakhoz, azoknak marad a dobótőr, amikor távolsági fegyvert akarnak a mihlanilból formázni. Ugyan a mihlanil dobótőr használatakor van -4 támadásod, de ez gyakorlatilag soha sem vész el, ellentétben a mihlanil nyílvesszővel. A dobótőr elkészítése 10 TVP-be kerül, 12-es bányászat kell hozzá, és egy mihlanil meg egy madártoll, meg persze a lávató, ahol elkészíted. Sebzése 4D6+3, persze mágikus lényt is meg tud sebezni, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
Erő: | 28 (42) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 30 (37) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 475 kg |
Ügyesség: | 24 (34) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 20/26 év |
Egészség: | 23 (32) | Életpont: | 492/420 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 32 (43) | Varázspont: | 814/264 | Pénz: | 218 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/27 | Pszi pont: | 159/140 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | szúrófegyverek: | 9/57 | vágófegyverek: | 24/26 (+3%) |
ütőfegyverek: | 31/35 (+13%) | lőfegyverek: | 24/69 | dobófegyverek: | 27/8 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: troll klopfoló (#552) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -26.); tolmokov-koktél (#351) (27 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
169,29 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 62 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/44 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 39/91 | 3. mászás: | 11/80 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 14/40 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/93 | 6. gyógyítás: | 25/38 |
7. titkosírás: | 4/14 | 8. felderítés: | 16/74 | 9. szörnyidomítás: | 8/35 |
10. teológia: | 28/67 (+7%) | 11. taumaturgia: | 55/56 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 1/9 |
13. versengés: | 5/61 | 14. zene: | 5/33 | 15. szörnyismeret: | 19/57 (+6%) |
16. pszi: | 19/15 (+10%) | 17. zárnyitás: | 1/37 | 18. vadászat: | 4/13 |
19. vitalitás: | 1/65 | 20. bányászat: | 31/41 (+7%) | 21. úszás: | 8/57 |
22. főzés: | 14/4 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), noth szellem (#250) (csak egyszer), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), Raia szent lovagja (#239) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | zombi (#49) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
Sheran óvó keze (298) |
druida áldás (300) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 250 TU szükséges.) |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 301.49 kg | Megterheltség: 115% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dözmöng szív (#122) | 2 | drótszőr (#37) | |||
2 | grifftojás (#179) | 3 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 12 | pirkit (#153) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 3 | spiritusz (#170) | 4 | tinta (#101) | |||
6 | vasérc (#152) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 6 | bogyógránát (#430) | 12 | bordacsont (#16) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 2 | óndarab (#85) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | rézdarab (#70) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
5 | tüske (#22) | 4 | ugh méreg (#166) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | védőkristály (#2240) |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | |
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|