410. forduló, 412. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 19. 9h:36'
EZ A 739. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD
740. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,-4] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Tars Tarkasszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy dramoan talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy jégelementál trófea és egy ősquwarg trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Tilnetor kardját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. {max. életpontja: 537.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon NépekMindenSzigete leszívott rólad pszivel 39 életpontot.
Az 5. napon ismét összeakadsz NépekMindenSzigetével. {egészsége: 41.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon találkozol Nantosveltával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy ekharion trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb fegyver szakértelme: 26.} Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon Szőrös Karom leszívott rólad pszivel 35 életpontot.
A 7. napon ismét találkozol Szőrös Karommal. {támadása: 30.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 13. napon összeakadsz Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy Orkhan Thai trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {max. életpontja: 342.} Érzékeled auráját: ő is semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 14. napon Ravashack leszívott rólad pszivel 31 életpontot.
A 14. napon ismét összefutsz Ravashackkal. {védettsége: 73 szúró, 73 vágó, 73 ütő ellen.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 16. napon Kárász leszívott rólad pszivel 28 életpontot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+68 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+218 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+86 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 949. hetének nyerőszámai: 17, 22, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Új információk érkeznek az Alanori Olimpiai Bizottságtól. (ld. enc.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy purifikátor császár nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kicsit megvagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével kicsit megvagdalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 559.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 557.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 556.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 544.]

* 4. KP: elmormolod a 116. varázslatot a 86. varázslatot a 157. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 5. KP: elmormolod a 227. varázslatot a 224. varázslatot a 66. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+126 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 542.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 82 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 502.]

* 7. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 500.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 498.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 498.]

* 8. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 468.]

* 9. KP: használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +45 max. életerő, +45 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 462.]

a 269 5300 10 átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 purifikátor hájat Kárász részére. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

kno 20 10 képesség-növelés 20
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 462.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

m 1 2 8 mozogsz északkeletre, keletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[171,1] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [172,1] A sík vidéket bozótos váltja fel.


(Továbbmész...) [172,0] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+3.} Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyengén megütögeted az arató csattanat testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az arató csattanat testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 432.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[172,-1] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült woorgard. {támadása: 35.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a woorgard jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,-2] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy darázsfelhő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a darázsfelhő farkától. (16 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 darázsszárnyat. 2047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 197, gyógyulás: 18, összesen: -179 ÉP}

Találsz egy óriás liánt.

(Továbbmész...) [172,-3] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő Kitaszított nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+11.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 89 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Kitaszított testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a Kitaszított bal vállát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Kitaszított jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Kitaszított újra meg újra lecsap. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 148, gyógyulás: 12, összesen: -136 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [43 pontot használtál fel, van még 389.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[173,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő Kitaszított mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 420.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 ubuk tüske és egy bronzhegyű nyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {támadása: 19.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus támad rád. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az élőholt mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mandibulakasza és egy szöges páncél. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [174,-4] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [175,-4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Elena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom! {védettsége: 4 szúró, 7 vágó, 4 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 bőrsisakot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy kputtyintó csalán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Fókuszpengével néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [86 pontot használtál fel, van még 303.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 283.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[176,-4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. {max. életpontja: 171-180.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [177,-4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 259.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 239.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(171,1) művészi porolit (#720), Leah oltár, 27. jellempróba
(172,-3) Chara-din monolitja (#534), Kitaszított (#962)
(172,-1) woorgard (#231), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), 35. jellempróba, érclelőhely
(172,0) 50. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), arató csattanatok (#144)
(173,-4) Kitaszított (#962), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Elenios oltár, 34. jellempróba
(173,-2) darázsfelhő (#763), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(174,-4) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(175,-4) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), 41. jellempróba, oltár, drasmólyom (#60), kputtyintó csalán (#247)
(176,-4) Dornodon oltár, 31. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184)
(177,-4) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)

[182,-4] A bozótost ritka erdő váltja fel. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 6x 1d8+3.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a purifikátor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}


Összefutsz ELFelejett Álmokkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy viharóriás trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (112).} Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy Orkhan Thai trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Fairlight köpenye (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy purifikátor császár trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {max. életpontja: 454.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Kárásszal. Sheran személyes tanácsadója. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {ereje: 65.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy Thargodan zsoldos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy tűzelementál trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb fegyver szakértelme: 31.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

ef 51 518 energia fejlesztése 51
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 192.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad aranypikkely. Sajnos nincs nálad csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 190.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 188.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 188.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 185.]

* 6. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy purifikátor császárt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 7. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 185.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 183.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 182.]

* 8. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 152.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 122.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 92.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-45 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 14, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a spagulár. 2 kaját nyel le a kőszáli disznó. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 92 pontod maradt, ebből a következő körre 92 pontot vihetsz át. Kapsz még 552 pontot. A következő körben tehát 644 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG)
A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.]

OLIMPIAI MEDÁLCSERE
Az Alanori Olimpiai Bizottság mostantól lehetőséget biztosít arra, hogy az olimpiai nyereményeket a kalandozók más nyereményre cseréljék. A cseréhez a H <nyereményed száma> <kívánt nyeremény száma> parancsot kell kiadni. A parancs bárhol kiadható, és mindössze 20 TVP-t igényel. Azonban van egy megkötés: mindenki csak alacsonyabb rangú nyereményre cserélheti a díját. Ez általában alacsonyabb kategóriájú és/vagy helyezésű díjat jelent. Hogy pontosan mit mire válthatsz, azt neked kell kitapasztalnod.

FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY)
Ezt a sárga, aranymintákkal teleszőtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett, eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidőre megnő hárommal.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 411. fordulód.

Erő: 46 Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 46 Támadás: 25 (27) Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 46 (48) Védekezés: 75 (80) Menekülés: 40 % Életkor: 11/13 év
Egészség: 46 (48) Életpont: 451/397 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 56 (59) Varázspont: 756/507 Pénz: 3372 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 177/74 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1605 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12453 TP-t kaptál. Jelenleg 1471386 TP-d van. A következő szinthez még 228614 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Blounther apó, purifikátor császár. A 404. fordulódban 10631 arany került a bankszámládra. 11003 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 26/46 (+2%)
vágófegyverek: 25/93 (+10%) ütőfegyverek: 16/62 (+12%) lőfegyverek: 25/36 (+5%)
dobófegyverek: 15/45 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 182,26

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/36 2. nyomkövetés: 65/75 (+5%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 16/15 (+1%) 5. csapdakészítés: 28/82 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/78
7. gyógyítás: 57/42 8. titkosírás: 16/71 9. felderítés: 44/82 (+25%)
10. szörnyidomítás: 12/35 11. teológia: 46/69 (+24%) 12. taumaturgia: 25/3 (+5%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/42 15. zene: 83/17 (+34%)
16. szörnyismeret: 30/84 (+40%) 17. pszi: *22/100 18. zárnyitás: 7/39
19. vadászat: 28/59 20. vitalitás: 18/12 (+800%) 21. bányászat: 37/3 (+4%)
22. úszás: 16/53 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 13, max: 50)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177) hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

.
HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1100 TU szükséges.)
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 45 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253)
4 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
2 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 3 darázsszárny (#652) 8 drótszőr (#37)
2 ezüstdarab (#326) 5 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127)
1 szöges páncél (#65) 9 ubuk tüske (#131)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Elkészült a tesztolimpia. Az első futtatás január végén-február elején lesz.
* - Megnéztük az általatok jelzett olimpiai hibákat. Az alábbi hibáknak néztünk utána:
Túlütés hiba: Valóban előfordult, ha a sebzéshez képest kicsit volt az ellenfél max. ÉP-je. Javítva.
Támadás hiba: Itt két dolog merült fel.
Egyrészt a "debreceni humor-kommandó" fegyver nélkül indult. Nekik rossz volt az olimpia elején a fegyverszakértelemből eredő támadás kiírása, de ez senki mást nem érintett, aki fegyverrel indult. A fegyvernélkülieknek meg úgyis mindegy volt. Javítottuk.
Másrészt a szintből eredő támadás egy-két játékosnál rossz volt. Ez egy korábbi dragnitkivevős hiba eredménye. Pár támadást jelentett egy-két embernél. Javítottuk.
A vigaszdíjként kisorsolt tudás gyöngyei nem kerültek beírásra. Beírtuk őket, a következő olimpián nem lesz ilyen gond.
Játékos versenyeknél nyert olyan, aki előző félévben is nyert. Valóban volt egy kis gond ezzel. Javítottuk, a következő olimpián már jó lesz. Ezzel kapcsolatban megcsináltuk, hogy a 2. helyezettek ne lehessenek újra másodikak (másnak is legyen esélye), de elsők lehetnek.
* - Hat új többfős kaland került be a játékba. Egy nyugatra, 3 a Yaurr birodalomba, 1 a Sötét Földre, 1 pedig a ryuku szigetekre.

Üzenet küldése a karakternek