27. forduló, 29. forduló, Gnómstein összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 20. 17h:10'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: ápr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1806
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GNÓMSTEIN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,-29] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.)

f 21 kísérletezel a 21. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz távcsövet. (ld. enc.) 93 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek északkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

d 714 1 eldobod a 714. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

fkt 43 1 felt. készítesz a 43. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 184.]

fkt 42 1 felt. készítesz a 42. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

t 33 támadod a 33. szörnyet
FT 33 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. Itt csata lesz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sünmedve meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[42,-29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,-30] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy óriás sáska lehet. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd az óriás sáska rovartestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az óriás sáska csáprágóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás sáska megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás sáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [40,-31] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gátvakond. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gátvakond testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Utad során felfedezel egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [32 pontot használtál fel, van még 147.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[39,-31] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaffogó hebrencs trófeát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [38,-31] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ormánygőte. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az ormánygőte testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az ormánygőte testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ormánygőte megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ormánygőte összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 távcsövet.

(Továbbmész...) [38,-30] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woor-antilop. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a woor-antilop fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északra. [50 pontot használtál fel, van még 97.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[38,-29] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drótszőrű pincsi. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [38,-28] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. [21 pontot használtál fel, van még 76.]

f 42 kísérletezel a 42. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz szeksztánst. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 71.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzpáncélt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat).

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 36.]

e 6 élelemszerzés 6 pontért
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÁVCSŐ (42. TÁRGY)
A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak.

ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

KARAKTERLAP

Gnómstein, egy rövid ősz hajú, csillogó szemű, bajuszos gnóm férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight híve vagy. Ez a 28. fordulód.

Erő: 12 Szint: 9 Merészség: 6/6 Magasság: 117 cm
IQ: 20 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 92/92 év
Egészség: 11 Életpont: 124/124 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 20 Varázspont: 38/32 Pénz: 100 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 144 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 066 TP-t kaptál. Jelenleg 9 679 TP-d van. A következő szinthez még 2 321 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, kaffogó hebrencs, mélységi grittang. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12 (+1) ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -);
38,11 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 807 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 9 (+1) 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 12 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. teológia: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 3 (+1)
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 33 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

Összsúly: 34.54 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 grákóbőr (#41) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rőtmanó kacagány (#714)
4 varányszem (#30) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bot (#4) 6 drótszőr (#37)
1 hebrencs állkapocs (#130) 7 kaja (#2) 5 sünmedve tüske (#14)
1 távcső (#42)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

37 38 39 40 41 42 43 44
-32
-31
-30
-29
-28
-27
(38,-31) világítótorony (#156), ormánygőték (#18)
(38,-30) woor-antilopok (#31), 17. jellempróba
(38,-29) drótszőrű pincsi (#22), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 14. jellempróba
(38,-28) 15. jellempróba
(39,-31) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 27. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(40,-31) gátvakond (#57), Tharr rúnaköve, mély kút (#93)
(41,-30) óriás sáska (#27)
(42,-29) Tharr oltár, alpesi tehén (#91)
(43,-29) sünmedvék (#33)

Üzenet küldése a karakternek