207. forduló, 209. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 17. 6h:59'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [229,95] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 kronokristályt. A játékvezető átadott Neked 1 kronokristályt. A játékvezető átadott Neked 1 kronokristályt. A játékvezető átadott Neked 1 kronokristályt. A játékvezető átadott Neked 1 kronokristályt.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+192 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+103 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-20 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 430.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 428.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [20 pontot használtál fel, van még 403.]

* 3. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 4. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 396.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 394.]
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1186 varázspont.) Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+3 támadás). [-50 varázspont.] [+4% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 392.]

* 5. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy nyílcsapda elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 371.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 370.]

* 6. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 368.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

v 198 235 83 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

228 229 230
94
95
96

[235,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték.

[-100 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 356.]

f 19 177 83 kísérletezel a 19. tárggyal a 177. tárggyal a 83. tárggyal
Sajnos nincs nálad szopógödör. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

kt 259 5 elkészíted a 259. tárgyat (5 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 326.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 321.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 150 TVP-t. [-30 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 471.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[234,82] A bozótos után most hegyek között vagy. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy káoszszellem. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 241 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 457 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 190 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 701, gyógyulás: 0, összesen: -701 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [233,81] Továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy rubin góliát. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [232,80] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tündöklő griff. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 532 életpontot sebeztél. [+4% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tündöklő griff csillogó szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a tündöklő griff fejét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a tündöklő griff testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tündöklő griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tündöklő griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner tüskés totemblarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas tündöklő griff trófeát. 9 425 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1383, sebződés: 471, gyógyulás: 407, összesen: -64 ÉP}

Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. [34 pontot használtál fel, van még 437.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[231,79] Továbbra is magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tündöklő griff. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 512 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tündöklő griff testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a tündöklő griff bal szárnyát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a tündöklő griff fejét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A tündöklő griff hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a tündöklő griff jobb lábát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a tündöklő griff fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 071 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1317, sebződés: 485, gyógyulás: 391, összesen: -94 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr szentélye van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [230,79] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tündöklő griff. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 539 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tündöklő griff csillogó szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a tündöklő griff testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a tündöklő griff testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a tündöklő griff testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a tündöklő griff testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tündöklő griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 560 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1394, sebződés: 467, gyógyulás: 400, összesen: -67 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Anram Salle formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr szentélyét. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy asztrális vortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [229,80] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tarajos áspis. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 540 életpontot sebeztél. [+4% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tarajos áspis halványkék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a tarajos áspis testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a tarajos áspis fejét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A tarajos áspis megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a tarajos áspis testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a tarajos áspis fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fogaival a tarajos áspis felszakítja mellkasodat. (3 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tarajos áspis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 941 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1469, sebződés: 515, gyógyulás: 419, összesen: -96 ÉP}

Észreveszel egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight szentélyét. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. [34 pontot használtál fel, van még 403.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[228,80] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [227,79] A dombság átmegy hegységbe.

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [226,78] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített káoszszellem. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 226 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 103 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 32 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny villámokat lehel! Nincs időd félrehajolni. (93 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 csuklyavirág, 6 manifeszt.nyúlvány, 2 sullár hólyag, 2 ovimon-bogyó, pirkit. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 53 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. {KCC:} Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! {KCC:} Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 46 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 472, gyógyulás: 168, összesen: -304 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy nagyobb phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 369.]

ef 30 526 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 159.]

szk 472 keresed a 472. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy káoszszellemet. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 154.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 866 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 151.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 141.]

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 131.]

* 5. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 121.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 25, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 121 pontod maradt, ebből a következő körre 121 pontot vihetsz át. Kapsz még 349 pontot. A következő körben tehát 470 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT)
Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből...

KRONOKRISTÁLY (1636. TÁRGY)
Állítólag létezik a ryuku hegységek egyikében egy eldugott hely, ahol egy időkapu található. A feltételezések szerint a gyűrű alakú átjáró a távoli, nagyon veszélyes jövőbe nyílik, épp ezért több katonai egység is védi a helyet attól, hogy bárki botor módon átsétáljon rajta. A ryuku tudósok nem is olyan régen a kaput vizsgálva meglepő felfedezést tettek: a sugárzás némiképp hatással van a környező sziklákra, kövekre is. Ez a kristály is onnan származik, és magad is érzed, hogy valamiképp különleges: az időkapu közelségének hatására teljesen áttetszővé vált, és olyan belső erő járja át atomjait, melynek megfejtéséről maximum csak álmodhatsz. A ryuku tudósok is feladták a vele való kísérletezést, talán így került a kristály a császár hivatalnokaitól egy nemesi ház kezébe, most pedig hozzád. Addig is, míg jobban meg nem ismered az kronokristály tulajdonságait, csak egy változást tapasztalhatsz: az idő múlása valamicskét lelassul (azaz ha már elérted az egy fordulóban kapható max. TVP korlátot, 30 fordulón keresztül akkor is kaphatsz még TVP-t, fordulónként egyet). Ha netán többet is sikerülne szerezned ebből a tárgyból, azok hatása összeadódna (kettőnél tehát 60 fordulón keresztül élvezhetnéd a +1 TVP/fordulót). Ha a 640 forduló után szerzel kronokristályt, akkor a kronokrisály gyorsabban fejti ki a hatását. Minél később szerzed, illetve minél jobban le vagy maradva a kristályok terén, annál gyorsabban. Max. 25 kristály hatása adódik össze. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY)
Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez.

KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY)
Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség.

RUBIN GÓLIÁT (473. SZÖRNY)
Méretei iszonyatosak, bőre mindenhol élénkvörös, mint a rubin drágakő. Kézfeje tűhegyes karmokban végződik, kopasz fejének két oldalán kisebb szarvak ékeskednek. Karjai izmoktól dagadnak, akár a legnehezebb sziklát is meg tudnák mozdítani. Régóta élnek rubin góliátok a bo'adhun birodalom vidékén, eleinte békességben, majd a barbár népek hódító viselkedése megzavarta lelki békéjük egyensúlyát. Mikor a bo'adhunok el akarták őket kergetni a környező hegyekből, fellázadtak, és testi erőfölényükre ráébredve megvédték területüket. Azóta is bizalmatlanok mindenkivel, sok-sok évszázadot átívelő életük alatt az apró népben rejlő gonoszságot sosem tudják elfelejteni. Ütőfegyverrel legyőzésükre indulni esztelenség.

TÜNDÖKLŐ GRIFF (466. SZÖRNY)
Ha a bo'adhun birodalom magasabban fekvő tájain jársz, és a fejed fölött megcsillan valamin egy kósza napsugár, ráadásul olyan szerencsétlenül, hogy a fény teljesen elvakít, kilencvenkilenc százalék, hogy az nem a véletlen műve. Sokkal valószínűbb, hogy egy tündöklő griff szemelt ki a következő áldozatának. Testének minden pontját tükörfényes tollak fedik, melyeket képes tudatosan úgy borzolni, hogy az arról visszaverődő fény jelentősen csökkentse az ellenfél esélyeit. Hosszú csőrével a legkeményebb páncélt is képes tönkretenni, és kihámozni a benne rejlő potenciális eledelt. Páncélszerű tollazatáról a vágófegyverek támadása ártatlanul visszapattan.

TARAJOS ÁSPIS (486. SZÖRNY)
A dombos vidékek mérgező csúszó-mászója a tarajos áspis. Nevét a feje búbján növő sárgásvörös szőrről kapta, mely különös harmóniát teremt a kígyó mindenhol halványkék bőrével. Épp e tarkabarka színvilága miatt legtöbbször színes kövek között bújik meg, hogy a meglepetés erejével támadhasson a közelébe merészkedő kalandozóknak. Mérge különösen erős.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 95. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 208. fordulód.

Erő: 34 (47) Szint: 37 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 28 (53) Támadás: 57 (60) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 62 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 36/106 év
Egészség: 27 (41) Életpont: 921/565 Jellem: gonosz (108) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (58) Varázspont: 1433/649 Pénz: 38923 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 73/2 Pszi pont: 206/446 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3515 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 863 TP-t kaptál. Jelenleg 6 759 618 TP-d van. A következő szinthez még 240 382 TP szükséges. Trófeáid: harcos hárpia, tündöklő griff, ében tigris. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/20 ökölvívás: 26/62 szúrófegyverek: 38/12 (+4%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 33/4 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
226,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 235
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1378 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/70 (+12%) 2. nyomkövetés: 32/37 (+23%) 3. mászás: 18/45
4. csapdakészítés: 32/47 (+30%) 5. csapdaészlelés: 5/62 6. gyógyítás: 56/80
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 15/93 9. szörnyidomítás: 15/73
10. teológia: 44/80 (+23%) 11. taumaturgia: 89/36 (+33%) 12. szerencsejáték: 1/83
13. versengés: 11/80 14. harcművészetek: 23/8 15. zene: 39/72 (+25%)
16. szörnyismeret: 15/30 17. pszi: 27/36 (+3%) 18. zárnyitás: 13/34
19. vadászat: 12/84 (+36%) 20. bányászat: 33/56 (+25%) 21. úszás: 5/84
22. főzés: 8/76 (+12%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) vámpirizáció (#1) (76,0) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 124, 125, 126, 127, 128, 131, 134, 170, 175.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 26, 35, 43, 44, 46, 49.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1560, az összesen kapott pontszám: 170200. (összesen ölhető: 1560 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 91 TU. szükséges még: 19 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6483 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csuklyavirág (#133) 2 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 ovimon-bogyó (#207) 1 pirkit (#153) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 sullár hólyag (#168) 1 vas dobónyíl (#189) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüstdarab (#326)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 halcsont (#390) 1 ilkin érc (#232)
1 mocsári penke (#148) 1 pular kristály (#239) 4 rézdarab (#70)
1 varányszem (#30) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236
77
78
79
80
81
82
83
84
(226,78) káoszszellemek (#472), Tharr oltár, érclelőhely
(227,79) Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(228,80) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(229,80) tarajos áspis (#486), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(230,79) tündöklő griffek (#466), művészi porolit (#720), érclelőhely
(231,79) tündöklő griff (#466), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(232,80) tündöklő griff (#466), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(233,81) rubin góliát (#473), Raia oltár, érclelőhely
(234,82) káoszszellem (#472), Sheran oltár, érclelőhely
(235,83) Leah oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.10.17 06:52 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Hősi babérok -> 4.)
2019.10.17 06:58 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kronokrist#ly -> 1 (Kronokrist#ly.)
2019.10.17 06:58 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kronokrist#ly -> 2 (Kronokrist#ly.)
2019.10.17 06:58 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kronokrist#ly -> 3 (Kronokrist#ly.)
2019.10.17 06:58 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kronokrist#ly -> 4 (Kronokrist#ly.)
2019.10.17 06:58 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kronokrist#ly -> 5 (Kronokrist#ly.)
˙

Üzenet küldése a karakternek