579. forduló, 588. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 12. 12h:12'
EZ A 612. JÁTÉKHETED, 584. FORDULÓD
613. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [315,51] koordinátán.
A táborozás 2. napján összefutsz Atrix-szal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy gárdista övcsatot, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kristálypáncélt, egy Krőzus kitűzőjjét, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai titanitot, egy opál karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok láncköpenyt, egy vámpír talizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy yeti nagymogul trófea, egy kolonizátor trófea és egy yeti matróna trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy kristálypajzsot tart. Lőfegyvere egy nerub fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 2 sáfrányport. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+135 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1169 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+160 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+7 kaja.) 9 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét ölész nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 943.]

* 1. KP: makró 1

vv 224 363 127 elmormolod a 224. varázslatot a 363. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 943.]
Gyorsvarázsolsz! Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [16 pontot használtál fel, van még 927.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 925.]

hh 1534 1265 1760 használod az 1534. tárgyat az 1265. tárgyat az 1760. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 219 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. 2349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 kristálygömböt. [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 884.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag gyilkos mérget. Rövid időn belül érzed a hatást. ( sebződsz 50 életpontot, viszont a fordulód végéig méreg alapú varázslataid többet fognak sebezni.) [1 pontot használtál fel, van még 883.]
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+85 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 879.]

ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 869.]

le 511 853 969 leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 969. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Leveszed a kreiton fókuszt.
Lehúzod az ujjadról a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 869.]

kf 1322 1087 1572 kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1087. tárggyal az 1572. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 869.]
A nyakadba akasztod a jégisten amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 869.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 869.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 867.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 865.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 863.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 861.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 859.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 857.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 855.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 853.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 853.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 853.]
Lecsatolod a ryuku derékszíjat, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 853.]

* 6. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 69. varázslatot az 59. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 851.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 849.]
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 847.]

* 7. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 845.]
Fürgén varázsolsz! Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 845.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 843.]

* 8. KP: használod az 1133. tárgyat az 1618. tárgyat az 1524. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 822.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 813.]
Használod az angyali fétist. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [1 pontot használtál fel, van még 812.]

* 9. KP: elmormolod a 120. varázslatot a 279. varázslatot a 222. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 810.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 808.]
Fürgén varázsolsz! (+6 csapdaészlelés) [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 806.]

* 10. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 123. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 796.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 794.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 792.]

vv 443 140 elmormolod a 443. varázslatot a 140. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+6 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. 2 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 785.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 755.]

v 238 582 2 elmormolod a 238. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 745.]

h 1602 17 40 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 38 szögletes kő beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 9 csontkulcsot találsz. [3 pontot használtál fel, van még 742.]

hh 1225 605 504 használod az 1225. tárgyat a 605. tárgyat az 504. tárgyat
Szétkensz egy íjászkencét a lőfegyvered felületén. Ettől majd jobban csúszik a mechanika! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [6 pontot használtál fel, van még 736.]
Behörpintesz egy adag csalánkoktélt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( 30 életpontot vesztettél.) [1 pontot használtál fel, van még 735.]
[0 pontot használtál fel, van még 735.]

bb 858 1 beraksz a bankba a 858. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 sziklozug combot. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

bb 2 100 beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 100 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

dd 659 258 eldobod a 659. tárgyat a 258. tárgyat
Elhajítasz 1 Morgan kristályát. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. Elhajítasz 5 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[316,50] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy rd'alv lélektipró. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy áldozati oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő.
(Feltételes készítés:) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Legyártottál 1 csalánkoktélt. [Rahn ékkő:] 1364 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [317,51] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A messzeségben füstoszlopot látsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragd sárkány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem II mágia... Egy jégvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 445 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 302 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 15 életpontot sebződik. A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (87 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a smaragd sárkány jobb oldalát. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+55 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Pengepajzzsal megkarcolod a smaragd sárkány fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. A fényaura 10 ép-t sebez. A smaragd sárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a smaragd sárkány a farkával, de elhibázta! A smaragd sárkány karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 56 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 97, gyógyulás: 67, összesen: -30 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy áldozati oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [318,51] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy ml'othag szürcsölő. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[31 pontot használtál fel, van még 704.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[319,51] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy zafír sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégvihar varázslat. 427 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 115 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 299 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a zafír sárkány nyakát. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+61 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 25 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 fekete gyöngy és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 127, gyógyulás: 73, összesen: -54 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy életsziklát. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

(Továbbmész...) [320,52] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Oldalt pillantva, meglátsz egy életsziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy ganüid masszakaptárat. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ganüid masszakaptárat. Délkeletre egy különös vadászház van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy rd'alv lélektipró. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[24 pontot használtál fel, van még 680.]

al 56 36 áldozol: az 56. tárgyat a 36. tárgyat
Szerető gondoskodással elültetsz 36 mákrózsa virágot. Két tenyeredet a kőre helyezve, Földanyával keresed a kapcsolatot. Egyszercsak kellemes melegség ömlik végig rajtad! (+50 varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 675.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[321,53] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vámpírféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégvihar varázslat. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg fejét. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {HD:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a vámpírféreg testét. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vámpírféreg testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Fényaurád 29 sebzést okoz. A vámpírféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vámpírféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1279, sebződés: 229, gyógyulás: 11, összesen: -218 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy különös vadászházat. Felfedeztél egy dimenziórést. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Északra nézve látsz egy ganüid masszakaptárat. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő.

(Továbbmész...) [322,54] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Shengoroth közeledik. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy védelem sav ellen varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégvihar varázslatot. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 68 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Shengoroth jobb szárnyát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (115 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a Shengoroth testét. (9 támadással 785 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+78 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Shengoroth testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A Shengoroth farkával a kezedre csap. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Karmával néhányszor a Shengoroth megcsapja a fejedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A Shengoroth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, 70 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Shengoroth karma (ld. enc.). 23340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1577, sebződés: 531, gyógyulás: 151, összesen: -380 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Thargodan tábort. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő.

(Továbbmész...) [323,54] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Csak egy káoszbajnok. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 424 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok testét. (8 támadással 242 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 27 életpontot sebződik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a káoszbajnok testét. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Pengepajzzsal megkarcolod a káoszbajnok tetovált testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A káoszbajnok fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A káoszbajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

Mozgást észlelsz oldalról. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy smaragd sárkány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy varázsvédelem II varázslatot. Egy jégvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 460 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a smaragd sárkány jobb oldalát. (5 támadással 453 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a smaragd sárkány testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A smaragd sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a smaragd sárkány a farkával, de elhibázta! A smaragd sárkány karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 21 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1388, sebződés: 99, gyógyulás: 61, összesen: -38 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 651.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Elmúlt a vadászat hatása. Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy oldás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 410 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 főnixtoll és 7 arany. Egy Thargodan légiós jön feléd.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 428 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós jobb lábát. (8 támadással 316 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel súrolod a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan légiós karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan légiós állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Thargodan légiós megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1054, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan légiós intéz feléd kihívást.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 274 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Thargodan légiós testét. (4 támadással 383 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Fényaurád 18 sebzést okoz. A Thargodan légiós karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan légiós megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan légiós feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1065, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Rém támad rád. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 601.]

v 198 359 61 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(315,51) quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248)
(316,50) rd'alv lélektipró (#413)
(317,51) smaragd sárkány (#326)
(318,51) ml'othag szürcsölő (#415)
(319,51) zafír sárkány (#329), Tharr oltár, érclelőhely
(320,52) életszikla (#621), ganüid masszakaptár (#1781), mocsári penke (#148), rd'alv lélektipró (#413)
(321,53) vámpírféreg (#782), különös vadászház (#1684), dimenziórés (#1773)
(322,54) Shengoroth (#967)
(323,54) Thargodan tábor (#588), káoszbajnokok (#293), smaragd sárkány (#326), taalru (#249), Thargodan légiós (#311)

[359,61] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. [Rahn ékkő:] 779 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [14 pontot használtál fel, van még 587.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 2533 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 586.]

m 8 mozogsz északra
[359,60] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy ősvortex van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. [8 pontot használtál fel, van még 578.]

szk 314 keresed a 314. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sötét ölészt. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 577.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [9 pontot használtál fel, van még 568.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 1322. tárgyat az 1087. tárgyat az 1572. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt.
Leveszed a jégisten amulettet.
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal a 969. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 568.]
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 568.]
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat az 533. tárggyal
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még 568.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

* 7. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2012. év 7. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 568.]

* 8. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 548.]

* 9. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2012. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 508.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 468.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 428.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 388.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 373 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 348.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 333 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 308.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 293 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 268.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 253 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 4 28 fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 225 TVP-t kell elköltened.] [28 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 9, 14.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 725 pontot. A következő körben tehát 925 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS PULZÁNS (542. TÁRGY)
Minden nagy találmányhoz véletlen vezet, nincs ez másképp a mágikus pulzánssal sem. Amikor néhány hasznavehetetlen mópat tokent a vörös zyel felé közelítettél, mágikus vibrálásra lettél figyelmes, mágikus energiáid töltődni kezdtek, de aztán a töltődés abbamaradt. Elindulva ezen a nyomon, kísérletezni kezdesz, és ráébredsz, hogy két zyelt egymás felé fordítva, és a pulzáns energiát négy iknegurinnal stabilizálva, folyamatos mágikus erőforrást hozhatsz létre! Mindkét zyelt belehelyezed egy-egy mópat tokenbe, és további három tokennel rögzíted őket egymáshoz, majd öt csepp kátránnyal bekenve, szigeteled az egészet. A puha kátrányba belenyomod a négy iknegurint, és kész ez a mesés varázstárgy! Ha kör elején mágikus pulzáns van a birtokodban, +5 varázspontot regenerálsz, és persze több pulzáns hatása összeadódik. Van egy korlát - 30 mágikus pulzánsnál -, de nem valószínű, hogy ezt a közeljövőben el fogod érni. Annál is inkább, mert mágikus pulzánst - a benne levő anyagok természete miatt - nem lehet átadni. A pulzáns elkészítése 15 TVP-t igényel.
Megjegyzés: állítólag létezik olyan varázstárgy, egyfajta katalizátor, amely a mágikus pulzánsok hatásfokát növeli.

GANÜID MASSZAKAPTÁR (1781. TEREPTÁRGY)
A ganüidok ugyanúgy bolyokat alkotnak, akárcsak a quwargok, de ezeket a mesterséges erődítményeket helyesebb inkább kaptárnak nevezni, mint bolynak, lévén lakói többsége repülni is képes. Ezeknek a gigantikus méretű váraknak a funkciója igazi rejtély, hiszen a ganüidoknak nincs félnivalójuk semmilyen életformától. Ők mindennél, és mindenkinél hatalmasabbak... Talán azon a helyen, ahonnan érkeztek, még szükségük volt a kaptárra, hogy fejletlen ifjoncaik védve legyenek a ragadozóktól. Más kérdés, hogy belegondolni is őrület, miféle lények vadászhattak ezekre az elpusztíthatatlan szörnyetegekre? A kaptár legalsó, legvédettebb szintjén a masszaszövők vigyázzák, és formálják a ganüid ősmasszát, ami létezésük alapját jelenti. Fentebb az ifjoncok nevelése, és fejlődése folyik. Legfelül, a ki- és bejáratok közelében pedig a fejlett egyedek lakókapszulái, a gyülekező-, és táplálkozó helyek, valamint a kincseskamrák találhatók. Ohó! Kincseskamra! - kapod fel nyilván a fejed. Nos, igen, található efféle célzattal létrehozott üreg is a hegy méretű masszakaptárban, és talán számodra is értékes kincseket rejthet. Nem tudom azonban, hogy meg merjem-e osztani veled a bejutáshoz szükséges titkokat, mert félő, hogy ezzel egyenest a halál torkába irányítalak. Nos, ha a figyelmeztetés ellenére elszántad magad, akkor először is szerezned kell egy megfelelő mászóeszközt. Ha ez megvan, 80 TVP árán megpróbálkozhatsz a művelettel, de 40. szintű mászás szakértelem, és legalább 90 szintű egészség hiányában kár is kísérletezned ezzel. A kaptár oldalfalát ugyanis különleges, megszilárdult ganüid ősmasszából hozták létre, ami tükörsima, és számodra erősen toxikus.

SHENGOROTH (967. SZÖRNY)
Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod.

SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY)
Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 584. fordulód.

Erő: 71 (97) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 72 (110) Támadás: 80 (88) Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 80 (103) Védekezés: 211 (221) Menekülés: 30 % Életkor: 43/46 év
Egészség: 78 (103) Életpont: 1474/1496 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 71 (106) Varázspont: 3298/1797 Pénz: 21998 arany Kép. pont: 45
Tudatpont: 55/20 Pszi pont: 435/169 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 30
Eddig összesen 6215 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 136926 TP-t kaptál. Jelenleg 24265349 TP-d van. A következő szinthez még 734651 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, varkaudar őslich, quwarg gigász. A 360. fordulódban 5554 arany került a bankszámládra. 11774 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 21 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/97 ökölvívás: 44/58 (+3%) vágófegyverek: 32/66 (+4%)
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: 39/14 (+3%) dobófegyverek: 5/56

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
359,60 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 409,65
Kisebb kívánság: legutóbb 2012. évben 7. hónapban.
A negatív esszencia az öklödre van kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 87/73 (+48%) 2. nyomkövetés: 98/32 (+5%) 3. mászás: 34/82
4. csapdakészítés: 45/88 (+6%) 5. csapdaészlelés: 31/2 6. gyógyítás: 77/48
7. titkosírás: 7/94 8. felderítés: 39/84 (+6%) 9. szörnyidomítás: 14/79
10. teológia: 119/66 (+27%) 11. taumaturgia: 111/81 (+39%) 12. szerencsejáték: 25/67
13. versengés: 29/25 14. harcművészetek: 48/47 15. zene: 70/22 (+23%)
16. szörnyismeret: 81/49 (+20%) 17. pszi: *43/100 18. zárnyitás: 2/17
19. vadászat: 27/12 20. vitalitás: 3/84 21. bányászat: 41/18 (+4%)
22. úszás: 27/63 23. főzés: 29/86 (+10%) 24. csapatmunka: 12/72

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 193

FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 60 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 10 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 20 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot ), gyilkos mérget (#1265) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), csalánkoktélt (#605) (max. 20 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), mérg. mihlanil nyilat (#598) (max. 10 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 10 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50)
szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), Lady Amélia (#966), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), sötét kaszás (#591), Ylgoroth (#332), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), Kromhor Xanathal (#618), Eruol (#378)
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165), quwarg bölcs (#7131), quwarg b.háborító (#850), quwarg harcmágus (#851), quwarg agyfürkész (#745), quwarg gigász (#7128), varkaudar őslich (#402), baljós árny (#588), tl'urlang vadász (#610), triklem drakolder (#275)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
kitartás (#362, 25 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás III (#217) Pörhemór köre (#205) (98,1,3) méregsemlegesítés (#14)
Morgan rúnája (#363) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71) hatalomvarázs (#220)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178)
esszenciavédelem 2 (#188) kí koncentráció (#69) hadiszerencse III (#59) papi aura (#377)
fürkésző szemek (#213) láth. észlelése (#78) fényaura (#211) nagyobb agypajzs (#120)
jégmágia (#279) csapdaészlelés (#222) az elme hatalma (#123) varázsszem (#184)
harci induló (#443) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő II (#193), jégvihar (#353)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 69, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
istenítélet (#284) >> társak oldalán harcolva (#986) jégvihar (#353) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
jégvihar (#353) >> férfiak (#998) jégvihar (#353) >> nők (#999)
istenítélet (#284) >> 41. szintű lényekre energiatüskék (#29) >> Lady Amélia (#966)
jégoszlop (#231) >> quwargok (#9093) jégoszlop (#231) >> garmhegyi szerzetes (#599)
jégoszlop (#231) >> Shear'niz'il (#7005) agykorbács (#97) >> fertőzött entitás (#7074)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 69, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
kitartás (#362) >> több ellenfél elleni harcban (#985) elektromos pajzs (#51) >> Nateilena úrnő (#404)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) elektromos pajzs (#51) >> Ylgoroth (#332)
elektromos pajzs (#51) >> fertőzött ent (#403) fehér glóbusz (#47) >> patás tanough (#611)
védelem sav ellen (#36) >> ősi matéria (#600) fehér glóbusz (#47) >> garmhegyi árny (#619)
védelem tűz ellen (#38) >> armageddont lövő lények (#9099) védelem sav ellen (#36) >> gnomori rémszolga (#589)
védelem sav ellen (#36) >> quwarg harcmágus (#851) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar őslich (#402)
pszi-acéltorony (#98) >> quwarg agyfürkész (#745) védelem sav ellen (#36) >> kisebb quwarg isten (#213)
fehér glóbusz (#47) >> templomos lovag (#587) védelem sav ellen (#36) >> árnygólem (#586)
tompítás (#40) >> sötét kaszás (#591) elektromos pajzs (#51) >> bo'adhun éjhozó (#468)
fehér glóbusz (#47) >> bo'adhun lidérc (#467) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
védelem tűz ellen (#38) >> Raia angyala (#333) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678) elektromos pajzs (#51) >> hidra (#780)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> tollaskígyó (#635)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294)
oldás (#372) >> taalru (#249) speciális védelem (#292) >> nők (#999)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant hadúr (#178)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) elektromos pajzs (#51) >> ezerszemű bestia (#288)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) életpajzs (#142) >> Droma Shelagoru (#973)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) varázsvédelem (#34) >> kísértetvarázsló (#424)
varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301) varázsvédelem (#34) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) tükörpajzs (#101) >> bányarém (#7083)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 0)
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 79, pontszámod: 1115.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

MAKRÓID (jelenleg 2 lehet)
1. makró parancsai: vv 224 363 127, hh 1534 1265 1760, ek 145 1, le 511 853 969, kf 1322 1087 1572.
2. makró parancsai: ek 503 208 60, usz 20, im, ef 15 506, szk 762.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 232 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 87 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 fáklya (#36) 1 grifftojás (#179)
1 gyilkos méreg (#1265) 1 íjászkence (#1225) 8 isteni könnycsepp (#260)
11 jégkristály (#593) 1 jégszilánk (#1128) 99 kaja (#2)
1 kátrány (#580) 1 madártoll (#112) 36 mákrózsa virág (#56)
1 Morgan kristálya (#659) 5 nehezék (#258) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 sziklozug comb (#858) 38 szögletes kő (#17)
1 tükör (#43) 2 tüske (#22) 1 varányszem (#30)
15 víz (#27) 1 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
321 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 csalánvirág (#582)
9 csontkulcs (#74) 2 fekete gyöngy (#99) 2 főnixtoll (#563)
2 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135) 2 sáfránypor (#211)
7 sárkánypikkely (#292) 1 Shengoroth karma (#1520) 3 spiritusz (#170)
3 Thargodan esszencia (#328) 1 tl'urlang fiola (#788) 8 ugh méreg (#166)
2 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(359,60) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(359,61) Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek