68. forduló, 70. forduló, Run Keledor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 13. 9h:12'
EZ A 1111. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
1112. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4367

RUN KELEDOR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,99] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

vi 5 4 30 viselkedésed: 5 4 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 5 6 1 mozogsz 5 6 1
Bekukkantasz egy zsákutcába. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Ahogy a folyosó vége felé közeledsz, már tudod, hogy nem lesz ott semmi. Azért nem árt megnézni... [6. PONT] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Visszamész a kivezető lépcsőhöz, és elhagyod a rejtekhelyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[33 pontot használtál fel, van még 174.]

ba 352 nem támadod a 352. szörnyet
BA 352 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

h 1576 10 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [10 pontot használtál fel, van még 164.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 mozogsz északra
[31,98] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy húsevő magszim közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a húsevő magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápol, de mindhiába. A húsevő magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. 76 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. [12 pontot használtál fel, van még 147.]

l 2 50 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[30,98] Még mindig bozótos. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos burástya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szintszívó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.

(Továbbmész...) [29,99] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg szabotőr. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy élőholt mágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [28,100] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy csontlepke közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Emberek derüljetek! Itt nyomultam. Alfonz " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg felderítő volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[36 pontot használtál fel, van még 111.]

d 63 7 eldobod a 63. tárgyat (7 darabot)
Elhajítasz 7 tigroszlán fogat. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 103.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[27,100] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy homokvarány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a homokvarány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!

(Továbbmész...) [26,100] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy óriás csontváz. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [25,101] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy quwarg királynő volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete gránittorony (535. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 67.]

be 535 bemész az 535. épületbe
Összegyűjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll előtted.
- Üdvözöllek! - biccent feléd a harcos. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Mindjárt gondoltam, hogy megbízhatok benned! - mondja kitörő örömmel. Elrakja a kért tárgyakat. [42 tapasztalati pontot kaptál. (+4 jóság.)] Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 42.]

f 131 kísérletezel a 131. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 32.]

kt 137 9 elkészíted a 137. tárgyat (9 darabot)
Legyártottál 9 mérg. ubuk tüskét. [9 pontot használtál fel, van még 23.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

gyk 555 20 gyakorolsz az 555. tárggyal 20 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Még sokat kell gyakorolnod. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy quwarg harcos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[20 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy manifesztátort. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 3 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a vadász tatu. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 210 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Run Keledor, egy vörös, göndör hajú, piros szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 4 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 17 Életpont: 170/170 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 48/7 Pénz: 3407 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 5/0
Eddig összesen 263 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 676 TP-t kaptál. Jelenleg 19 441 TP-d van. A következő szinthez még 5 559 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, púpos burástya, gyilkos tetű. A 61. fordulódban 84 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 86 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/21 szúrófegyverek: 13/21 (+18%) vágófegyverek: 2/15 (+11%)
ütőfegyverek: 9/9 (+6%) lőfegyverek: 9/62 (+10%) dobófegyverek: 5/89

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << vasalt bunkó (#181) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 5
25,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 45
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 18 időszaki: 18

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 618 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/87 (+110%) 2. nyomkövetés: 14/64 (+19%) 3. lopás: 4/55
4. mászás: 3/84 5. csapdakészítés: 6/40 (+14%) 6. csapdaészlelés: 1/64 (+20%)
7. gyógyítás: 18/50 8. felderítés: 8/44 9. szörnyidomítás: 1/21
10. teológia: 3/74 (+12%) 11. zene: 3/74 (+11%) 12. szörnyismeret: 5/54
13. zárnyitás: 1/0 14. vadászat: 9/15 15. bányászat: 7/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz parittyát (#18) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod tazunkarókát (#81) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), quwarg felderítő (#299), láplidérc (#352)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
vadász tatu (#10) (málhás: +2 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): 3. labirintus (24,20). fekete gránittorony (530): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 11, 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 847 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 63.14 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 ezüst nyaklánc (#117) 9 gyenge méreg (#26) 4 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 7 tigroszlán fog (#63) 9 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 1 magszim bél (#103) 9 mérg. ubuk tüske (#137)
2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29 30 31 32
97
98
99
100
101
102
(25,101) quwarg királynő (#153), csontváz (#48), fekete gránittorony (#535), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), quwarg harcos (#201)
(26,100) rájanyék (#58), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Sheran oltár
(27,100) 18. jellempróba, olvasztókemence (#86), homokvarány (#16)
(28,100) csontlepke (#746), Leah oltár, quwarg felderítő (#299)
(29,99) quwarg szabotőr (#301), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(30,98) púpos burástya (#92)
(31,98) húsevő magszim (#67), Sheran rúnaköve, patak, phua-kúp (#372)
(31,99) a 12. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek