61. forduló, 63. forduló, Starshine összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 3. 9h:21'
EZ A 694. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
695. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1164
SZÁMLA : XXXX

STARSHINE KALANDJAI


34 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,58] koordinátán.
A táborozás 12. napján találkozol Corel con Copredoccal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Korrissh sisakját, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy mihlanil medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun lidérc trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Holmiját egy nektoraf cipeli. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 14. napon megintcsak találkozol Corel con Copredoccal. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 18. napon megintcsak összefutsz Corel con Copredoccal. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 19. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, borostyánszemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr kisebb avatárja. Egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvértet, egy árnyékpáncélt, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy gárdista övcsatot, egy gron vállvédőt, egy hősi övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Thargodan amulettet, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy magmaköpő trófea, egy Obarraan trófea és egy kaptárparancsnok trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kyorgölő kést tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jennifer Lopez. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
A 19. napon találkozol Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Kedves, dicsérő szavakat mond neked, és hőstetteiről mesél. Aztán mélyen a szemedbe néz, és átadja ajándékát, egy mákrózsa virágot. Mielőtt még rátérhetne a lényegre, szomorúan a fejedet ingatod. Nem vonz a fickó igazán. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 33. napon összefutsz egy kontyos aranyhajú, kék szemű, harcsabajszos gnóm férfival. Bőre babarózsaszín. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy szirén köpenyét, egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy obszidián függőt, egy örökkéval.smaragdját, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy mestervarázsló trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot tart. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Running Gnóm. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 33. napon összefutsz egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy dorony duda van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Fairlight felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gilgarat. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 34. napon megintcsak összefutsz Running Gnómmal. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a griffőniksz (ld. enc.), a fekete griff (ld. enc.), a büntető praglonc (ld. enc.), a Morbid (ld. enc.), a velociraptor (ld. enc.), az árnyékrája (ld. enc.) és a bundás csirmáz (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) trófea nyakláncot (ld. enc.), ovimon-bogyót (ld. enc.), praglonc hártyát (ld. enc.), smaragd kulcsot (ld. enc.), regeneráló gyűrűt (ld. enc.), mérgezett tüskét (ld. enc.), ásót (ld. enc.), zárnyitó készletet (ld. enc.), távcsövet (ld. enc.) és rézpajzsot (ld. enc.). A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-31 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 249.]

* 1. KP: beraksz a bankba az 56. tárgyat (99 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 168 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 246.]

* 3. KP: kiveszel a bankból az 1530. tárgyat (692 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat az 1530. tárggyal a 229. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 246.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 246.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 251.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 256.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 261.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 266.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 271.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 276.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 281.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 286.]

bb 480 1 beraksz a bankba a 480. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +1 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 281.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 251.]

ek 7 14 7 t. energia kisütése: 7 14 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 úszás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 251.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Méregfoggal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 221.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +99 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [30 pontot használtál fel, van még 191.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Méregfoggal megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a vércápa uszonyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 161.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +94 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Méregfoggal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 131.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +111 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 131.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal néhányszor megkarcolod a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra rontasz. Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 101.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 101.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Méregfoggal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Méregfoggal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 71.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +101 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 70.]

* 2. BP: beraksz a bankba az 1530. tárgyat (1113 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 692. tárggyal a 687. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 70.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 70.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-1 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 29, 5.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye.

FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY)
Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver.

BÜNTETŐ PRAGLONC (125. LÉNY)
A büntető praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bőre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntető praglonc érintése iszonyatos. Elfutni előle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntető praglonc elsődleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az első oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni.

MORBID (127. ELLENFÉL)
Morbid, a gonosz varázsló Irthanonnál, Dornodon egyik kiképzőtisztjénél tanulta a mágia tudományát. A háború utáni zűrzavarban nekikezdett, hogy megszervezze saját birodalmát, és ehhez erős támogatásra lelt a vezetőt kereső varkaudarokban. Bár tapasztalt a varázstudományban, egy jó fegyverforgató könnyedén legyőzheti, ha a közelébe tud férkőzni.

VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás.

ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY)
Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellőin lebegve közlekedő árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott.

BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY)
A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver.

TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY)
Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért.

OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY)
Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs.

PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY)
A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első.

SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

REGENERÁLÓ GYŰRŰ (254. TÁRGY)
Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyűrű. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erő, amelyet viselőjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyűrű van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik.

MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY)
Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül.

ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

TÁVCSŐ (42. TÁRGY)
A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

Starshine, egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran ministránsa vagy. Papi hited: 30. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 20 Szint: 16 Merészség: 10/1 Magasság: 169 cm
IQ: 27 Támadás: 14 Agresszió: 4 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 313/265 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 360/103 Pénz: 1309 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 22/2
Eddig összesen 415 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 168 TP-t kaptál. Jelenleg 132696 TP-d van. A következő szinthez még 47304 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, szutykos remák, élőholt quwarg. A 17. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5560 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/26 (+108%) ökölvívás: 6/49 szúrófegyverek: 21/70
ütőfegyverek: 1/60 dobófegyverek: 18/7

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/109 2. nyomkövetés: 18/71 3. lopás: 1/103
4. mászás: 2/44 5. csapdakészítés: 4/95 (+10%) 6. csapdaészlelés: 1/39
7. gyógyítás: 7/10 8. felderítés: 10/28 9. teológia: 3/10 (+9%)
10. taumaturgia: 19/16 11. versengés: 2/41 12. szörnyismeret: 4/58 (+20%)
13. vadászat: 1/63 14. úszás: 9/26 (+30%) 15. főzés: 5/97 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot )
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
autentikus vámpír (#154)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
kőbőr (299)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 7 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2)
8 sáfránypor (#211) 14 víz (#27) 1 mákrózsa virág (#56)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,58) fényűző villa (#605), a 68. labirintus bejárata, vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek