517. forduló, 519. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 1. 9h:19'
EZ A 842. JÁTÉKHETED, 518. FORDULÓD
843. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 32. pontnál. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 60000 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 mithril pajzsot (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+201 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 947. hetének nyerőszámai: 2, 3, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 650.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 119 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 610.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 608.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 578.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 569.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]

* 7. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +57 max. életerő, +57 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 561.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 561.]
[0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 9. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 10. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 555.]

a 269 5300 10 átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 7 purifikátor hájat Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 550.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

lm 35 mozogsz 35
A fenébe! Egy zsákutca. [34. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy óriás csontváz lakik itt. {max. életpontja: 101-120.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [35. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve varázskő készítés. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [22 pontot használtál fel, van még 528.]

lm 40 44 45 mozogsz 40 44 45
Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [34. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [30. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [28. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
Találkozol egy kopasz, csillogó szemű troll férfival. Fekete a bőre. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr hittérítője. A harci mágusok rendjének veterán varázsló rangú tagja. Egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Lucius szerencsep.ét, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teriadan karkötőt, egy teriádbőr karkötőt, egy tolvajkesztyűt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy vámpírvértet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy ro'galhal kísértet trófea, egy eszement trappoló trófea és egy harci mugrath trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (268).} Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Lord Kovács József (ld. enc.)} Folytatod utadat.
Találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy pszi elementál lord trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {ereje: 46.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [36. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a lidércúr jobb karját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a lidércúr bal vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A lidércúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 5, gyógyulás: 29, összesen: +24 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [37. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [38. PONT.] Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [39. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-12 varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél, 1 kvazár kard és 1 kvazár sisak. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [44. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [38. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [37. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [36. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [21. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [45. PONT.] Hirtelen egy autentikus vámpírt veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+4.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}

Hirtelen egy autentikus vámpírt veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+4.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. {max. életpontja: 81-96.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével megcsapod az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szubreális vámpír van előtted! {max. életpontja: 141-160.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével végigvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 24, gyógyulás: 19, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot. [231 pontot használtál fel, van még 297.]

lm 47 48 20 mozogsz 47 48 20
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [46. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [47. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 fokhagyma, 1 koponya szimbólum [koponya szimbólum ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 1 deus ex machina, 3 tükör, 1 galachmit, 400 arany, 1 moa zafír [moa zafír ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 angyalok gyűrűje (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [46. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [48. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 5 fiatalság itala, 1 Tilnetor kardja (ld. enc.) és 2 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [46. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [45. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy noth szellem. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Itt csata lesz.

Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével végigvágod a noth szellem testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy noth szellem az. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a noth szellem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A noth szellem egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 5, gyógyulás: 29, összesen: +24 ÉP}

Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Hamarosan egy noth szellemet pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem jobb oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a noth szellem jobb karját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a noth szellem jobb karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A noth szellem egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 5, gyógyulás: 29, összesen: +24 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [10. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! {támadása: 29.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a noth szellem jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A noth szellem meglök egy kicsit. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 3, gyógyulás: 29, összesen: +26 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [12. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy noth szellem lakik itt. {max. életpontja: 181-200.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem jobb lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével párszor kilyukasztod a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1688 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 10, gyógyulás: 28, összesen: +18 ÉP}

Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [17. PONT.] Hamarosan egy noth szellemet pillantasz meg. {max. életpontja: 181-200.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a noth szellem jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 86 életpontot sebeztél. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 3, gyógyulás: 28, összesen: +25 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérted a következő kanyart. [18. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [19. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [253 pontot használtál fel, van még 44.]

lm 3 6 8 mozogsz 3 6 8
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! {támadása: 34.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr fejét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a lidércúr fejét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nitmák pengével párszor kilyukasztod a lidércúr testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 8, gyógyulás: 7, összesen: -1 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [44 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 9 16 20 mozogsz 9 16 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 21 22 23 mozogsz 21 22 23
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 7. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 8. BP: keresed a 393. szörnyet a 157. szörnyet a 7004. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 10. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 11. varázslatot a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-57 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 12, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 659 pontot. A következő körben tehát 656 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSKŐ KÉSZÍTÉSE (160. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Hát megismerted végre az egyik legalapvetőbb varázstárgy, a varázskő titkát! Nincs másra szükséged ehhez, mint egy kőszemre, 10 TVP-re és 100 VP-re, melyet a varázslat segítségével [és további 20 VP elköltése árán] bezárhatsz a kőbe. És ha valaha szükséged lenne az így elraktározott energiára, nincs más dolgod, mint a követ összetörni. (Megjegyzés: lehetőség van egyszerre több varázskő készítésére, a kövek számát a 2. paraméterben add meg.)

LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL)
Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése.

AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY)
Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled.

TILNETOR KARDJA (474. TÁRGY)
Tilnetor, az elf legendája szinte olyan ősi, mint magáé az elf fajé. A monda szerint Linderan, a nagyhatalmú elf mágus sötét útra vezette a népét, és száműzte Tilnetort, aki figyelmeztetni próbálta a bölcseket a veszélyre. Linderan egy Thargodan hercegtől kért és kapott segítséget, de nagy árat fizetett érte: a törzs harcosai haláluk után élőholtakká váltak, lelkük nem talált megnyugvást. Tilnetor magára vállalta, hogy megtöri az átkot, és végül epikus harcban legyőzte a Thargodan herceget. Gazdája pusztulásával Linderan gonosz noth szellemmé változott, de ez hatalmát is megnövelte. Dühében saját végzete felett, bosszúra szomjazva, megkezdte az átoktól épphogy megszabadult elf törzs lemészárlását. Tilnetor szállt vele szembe, egy karddal, amelyet állítólag magától Raiától kapott. Tilnetor győzött ugyan, de maga is halálos sebet kapott. Azóta legenda övezi Tilnetor kardját: a fegyver mindig ahhoz kerül, akinek legnagyobb szüksége van rá, és csak addig marad, amíg be nem végezte küldetését.
Eddig a mese - lássuk, mit is tud a kard valójában. Mágikus fegyver, +5 támadást ad, sebzése 4D4+4. Emellett élőholt ellenfelekre minden csapással egy isteni erejű élőholt pozdorja varázslatot mér - ezzel pedig még egy élőholt ősmágus sem képes dacolni. Vigyázz azonban, mire használod: csak egyetlen ellenféllel szemben vedd kézbe, mert ha azt legyőzted, a fegyver elhagy! Úgyhogy ne KF-eld be a végső ellenfélnél hamarabb, úgysem tudják ellopni. Fontos! A Feltételes Fegyverváltás a fegyverbe épített varázslatot nem veszi figyelembe, ezért javasoljuk, hogy az FF-et kapcsold ki, mielőtt a fegyvert használni akarod.

VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 518. fordulód.

Erő: 56 (54) Szint: 28 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 58 Támadás: 33 (35) Agresszió: 6 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 58 Védekezés: 83 (88) Menekülés: 40 % Életkor: 32/55 év
Egészség: 58 (60) Életpont: 577/888 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 67 (70) Varázspont: 1056/886 Pénz: 7461 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 30/25 Pszi pont: 226/145 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 42
Eddig összesen 2637 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21404 TP-t kaptál. Jelenleg 2471101 TP-d van. A következő szinthez még 128899 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, albinó küklopsz, őrjáratozó katona. A 508. fordulódban 16898 arany került a bankszámládra. 17742 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/36 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: *27/101 (+11%)
vágófegyverek: 28/76 (+3%) ütőfegyverek: 26/22 lőfegyverek: 30/57 (+5%)
dobófegyverek: 12/64 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 182,26

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/87 2. nyomkövetés: 106/3 3. mászás: 18/85
4. csapdakészítés: 33/87 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/23 (+6%) 6. gyógyítás: 75/52
7. titkosírás: 15/0 8. felderítés: 56/60 (+12%) 9. szörnyidomítás: 17/38
10. teológia: 54/45 (+13%) 11. taumaturgia: 48/22 (+2%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 107/42 (+30%) 14. szörnyismeret: 31/82 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/99 (+1%) 17. vadászat: 31/2 18. vitalitás: 1/53 (+153%)
19. bányászat: 37/91 20. úszás: 15/34 21. csapatmunka: 1/73

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 13, max: 50)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) áldomás II (#169) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 62 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 61 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 dizen kulcs (#472) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 kholden kulcs (#470) 7 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360)
7 tolmokov-koktél (#351) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
861 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 deus ex machina (#1) 5 fiatalság itala (#473) 3 fokhagyma (#403)
1 kvazár kard (#297) 1 kvazár páncél (#251) 1 kvazár sisak (#266)
1 norgat kulcs (#471) 1 Tilnetor kardja (#474) 2 tudás gyöngye (#522)
3 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(164,55) a 80. labirintus bejárata, óriás csontváz (#176), egy troll férfi, HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó), lidércúr (#252), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250)

Üzenet küldése a karakternek