41. forduló, 68. forduló, 'Visszaeső' Grawhs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 25. 9h:03'
EZ A 48. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
49. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat legkorábban a 49. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1464
SZÁMLA : XXXX

'VISSZAESŐ' GRAWHS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,4] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 12. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.)

d 4 1 eldobod a 4. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 5 6 eldobod az 5. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 242 eldobod a 242. tárgyat
Elhajítasz 1 tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 1 mozogsz 1
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 2 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.]
Találkozol egy vörös, rövid hajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [20 pontot használtál fel, van még 167.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 162.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 157.]

fgo 30 felt. gonoszkodás 30 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[78,3] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. [10 pontot használtál fel, van még 147.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 117.]

kt 138 elkészíted a 138. tárgyat
Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. [10 pontot használtál fel, van még 107.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[77,2] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 82.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[76,2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [75,2] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy álomvirágot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kő miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tűnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyű prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.)
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [74,2] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 37.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,2] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kőevő került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőevő testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőevő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a kőevő kőtestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kőevő egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 186 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy vaskohót. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,2] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 17.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [12 pontot használtál fel, van még 5.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

'Visszaeső' Grawhs, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Chara-din hűséges követője vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 21 Szint: 11 Merészség: 6/6 Magasság: 257 cm
IQ: 21 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 Életpont: 162/101 Jellem: gonosz (48) Tul. pont: 0
Szerencse: 9 Varázspont: 53/20 Pénz: 12 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 168 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 791 TP-t kaptál. Jelenleg 19374 TP-d van. A következő szinthez még 5626 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, szeppent rákfatty, vérszomjas csüldő. A 42. fordulódban 1 arany került a bankszámládra. 1 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 13 dobófegyverek: 6

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 10 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 2 8. teológia: 2 9. szerencsejáték: 1
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 7
13. vadászat: 5 14. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!

Összsúly: 43.98 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 6 bunkó (#5) 1 madártoll (#112)
1 sünmedve tüske (#14) 1 tüskecsapda (#242) 1 ubuk tüske (#131)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 1 fekete gyöngy (#99) 9 kaja (#2)
1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,2) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, manifesztátor (#124)
(73,2) kőevő (#62), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(74,2) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, süvítő rája (#113)
(75,2) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba, alpesi tehén (#91)
(76,2) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(77,2) egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 30. jellempróba
(78,3) Fairlight oltár
(79,4) a 34. labirintus bejárata, egy gnóm férfi

Üzenet küldése a karakternek