415. forduló, 417. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 16. 13h:01'
EZ A 738. JÁTÉKHETED, 416. FORDULÓD
739. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,72] koordinátán.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+163 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+95 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 3. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 534.]

* 5. KP: vv 12 57 178 elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 532.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 525.]

* 7. KP: p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 520.]

* 8. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 510.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 510.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve teljes őrület. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 495.]
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 445.]

ek 7 9 14 t. energia kisütése: 7 9 14
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+14 felderítés.) [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 445.]

kf 1134 2 kézbeveszed/felveszed az 1134. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a varkaudar korbácsot. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 51 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

bb 2 30 beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

v 7 1562 1 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 442.]

v 7 2369 5 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 439.]

fkt 2368 4 felt. készítesz a 2368. tárgyat (4 darabot)
fkt 2368 4 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy gothag döglidérc hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! {egyik sebzési módja: 2x 8d10+30.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gothag döglidérc bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a gothag döglidérc testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a gothag döglidérc testét. (7 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 917, sebződés: 523, gyógyulás: 106, összesen: -417 ÉP}

Megpaskolod a ködkürt oldalát, lám jól teljesített, majd elteszed hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 424.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 420.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[104,72] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon templomot. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy mély kút van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 64-71.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontváz lord. {támadása: 34.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord jobb karját. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 1 755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt sullár. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+12.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár bal hátsó lábát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 32 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 993 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 144762.
Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [105,72] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Soha nem fekszik le, néha mégis elalszik.
És e hideg álom után felkelni sosem tud.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon templom van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [29 pontot használtál fel, van még 391.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {max. életpontja: 171-196.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 50 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a massza szutykos vetőjét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 268, gyógyulás: 46, összesen: -222 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (99,81)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst gyűrű, egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüsthegyű nyíl [ezüsthegyű nyíl ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP]. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [45 pontot használtál fel, van még 346.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[106,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod az uzbány testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled. {max. életpontja: 321-350.}

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a zombi mester testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy noth szellem. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.}

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem jobb lábát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 2 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 királyi koronát. [királyi korona ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 995 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 145012.
Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Leona, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. {max. életpontja: 81-90.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,74] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 171-190.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 16 ütő ellen.}

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár jobb első lábát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy hegymélyi lidérc. {támadása: 31.}

A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a hegymélyi lidérc jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 997 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 145262.
Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Látsz egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 64-71.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [108,75] Dombos terepre érkeztél. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy szeppent rákfatty. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 1d14+4.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 181-200.}

Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 8 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 999 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 145512.
Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Utad során felfedezel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy törpe bánya van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [64 pontot használtál fel, van még 282.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[109,76] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pattanóböde. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy dermesztő lidérc. {támadása: 49.}

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a dermesztő lidérc bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Második ellenfeled egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+5.}

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1001 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 145767.
Utad során felfedezel egy vaskohót. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Dornodon templomot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [110,76] A dombság átmegy hegységbe.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz fejét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Thargodan csontváz bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt tigris. {max. életpontja: 147-157.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris bal lábát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd az élőholt tigris nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Előremozdulva, az élőholt tigris kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 89, gyógyulás: 18, összesen: -71 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1003 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 146027.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e templom Dornodon dicsőségét! Finderal,Nyuszi,Kaszás Loki " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [111,75] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz. {max. életpontja: 163-182.}

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Thargodan csontváz jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt sullár. {támadása: 28.}

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az élőholt sullár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1005 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 146287.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 halálkristályt. IQ-d TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 212.]

be 190 bemész a 190. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Talán Healfallba, a varkaudarok városába? A járatban sötétség van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 4 5 11 mozogsz 4 5 11
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból.
Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. [5. PONT.] Hirtelen egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}


Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [10. PONT.]
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. {támadása: 24.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 35, gyógyulás: 1, összesen: -34 ÉP}


[88 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 17 7 9 mozogsz 17 7 9
Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [17. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. [3. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [4. PONT.]
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [5. PONT.]
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Hirtelen egy nómenklatúrát veszel észre magad előtt. {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra bal lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +33 életerőt. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 37, gyógyulás: 3, összesen: -34 ÉP}


A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [5. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőkorszaki szaki. {támadása: 11.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki bal vállát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP] 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt.
[88 pontot használtál fel, van még 31.]

lm 16 15 15 mozogsz 16 15 15
Úgy suhansz, mint az árnyék. [8. PONT.]
A fenébe! Egy zsákutca. [16. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [22 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 14 13 13 mozogsz 14 13 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 198 97 69 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 10 533 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: h 1271 133 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 11, 13.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 4 kaját nyel le a törpemammut. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 557 pontot. A következő körben tehát 555 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -8 támadást és -8 védelmet (mindkettő lassan egészen -20-ig nő a pszi szakértelmed növekedésével). Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz).

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 416. fordulód.

Erő: 44 (49) Szint: 35 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 51 (55) Támadás: 37 (40) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 34 (39) Védekezés: 54 (61) Menekülés: 30 % Életkor: 73/348 év
Egészség: 38 (40) Életpont: 545/545 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (51) Varázspont: 1115/856 Pénz: 25724 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 75/30 Pszi pont: 205/144
Eddig összesen 4856 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 242 TP-t kaptál. Jelenleg 5 878 803 TP-d van. A következő szinthez még 121 197 TP szükséges. Trófeáid: lidércóriás, törpe kínzómester, márvány drakón. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 7666 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 27/76 ütőfegyverek: 43/75 (+14%) lőfegyverek: 26/48 (+1%)
dobófegyverek: 26/0

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
111,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 100,78
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/65 2. nyomkövetés: 81/26 (+25%) 3. lopás: 5/8
4. mászás: 20/0 5. csapdakészítés: 28/44 (+5%) 6. csapdaészlelés: 18/95 (+5%)
7. gyógyítás: 51/30 8. titkosírás: 30/34 (+18%) 9. felderítés: 45/69 (+14%)
10. szörnyidomítás: 14/83 11. teológia: 49/35 (+22%) 12. taumaturgia: 53/54 (+6%)
13. szerencsejáték: 8/40 14. versengés: 13/36 15. zene: 31/73 (+4%)
16. szörnyismeret: 56/78 17. pszi: 28/2 (+57%) 18. zárnyitás: 11/96
19. vadászat: 22/80 20. vitalitás: 7/33 (+2%) 21. bányászat: 48/93 (+12%)
22. úszás: 13/63 23. főzés: 17/15 24. csapatmunka: 3/13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178)
az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): 190. labirintus (111,75). bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 122, 124, 130, 134, 189, 190, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 1, 9, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1005 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 146287.
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 762 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 32 isteni könnycsepp (#260)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
158 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 6 moa harci nadrág (#1862)
1580 vasérc (#152) $9859 quwarg tojás ($360) 3044 madártoll (#112)
15 sötét ital (#284) 1195 pirkit (#153) 3370 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 606 sallank karom (#128) 714 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 18 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) $1202 nyílvessző ($108) 32 jégszilánk (#1128)
986 isteni könnycsepp (#260) 96 megsemmisítő (#1540) $870 ezüstdarab ($326)
64 tolmokov-koktél (#351) 18 féregbél (#1071) 465 rókafarok (#124)
991 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74) 6 fejsze (#1240)
129 Huddens elixírje (#830) $311 szent jogar ($150) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)
3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417) 1657 gyógykenőcs (#313)
550 dözmöng szív (#122) $500 purifikátor háj ($269)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
36 bomló esszencia (#2367) 4 éjkő (#2369) 2 gyöngymangó (#135)
1 halálvirág (#2371) 37 kaja (#2) 51 mákrózsa virág (#56)
1 Métely páncélja (#1562) 1 mocsári penke (#148) 4 óndarab (#85)
5 rézdarab (#70) 6 spiritusz (#170) 1 ugh méreg (#166)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
356 arany (#50) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 fenőkő (#1618) 1 halálkristály (#2372) 5 kaktusztüske (#114)
3 kerek kő (#19) 3 madártoll (#112) 1 pular kristály (#239)
3 rákfatty váladék (#333) 1 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264)
1 uzbány csőr (#169) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112
71
72
73
74
75
76
77
(103,72) gothag döglidérc (#429)
(104,72) Sheran oltár, sóhajtó dorony (#112), csontváz lord (#177), élőholt sullár (#216)
(105,72) quwarg harcos (#201), phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), 27. jellempróba, massza (#217)
(106,73) uzbányok (#102), zombi mester (#251), noth szellem (#250), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), karmos tankány (#137)
(107,74) élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216), hegymélyi lidérc (#7084), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), sóhajtó dorony (#112)
(108,75) szeppent rákfatty (#186), Thargodan csontváz (#297), szubreális vámpír (#223), 25. jellempróba, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, olvasztókemence (#86)
(109,76) pattanóböde (#145), dermesztő lidérc (#645), szubreális vámpír (#223), vaskohó (#155), 24. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely
(110,76) Thargodan csontváz (#297), élőholt tigris (#766), Dornodon oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely
(111,75) Thargodan csontváz (#297), élőholt sullár (#216), a 190. labirintus bejárata, világítótorony (#156), érclelőhely, vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173), varkaudar bajnok (#190), nómenklatúra (#158), kőkorszaki szaki (#109)

Üzenet küldése a karakternek