402. forduló, 404. forduló, Vadállat Rabban összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 2. 9h:17'
EZ A 737. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD
738. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [167,63] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy tüsi ősz hajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja. Egy császári kesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy hősi övcsatot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy réz papi karkötőt, egy ryuku nadrágot és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy kentaurusz trófea és egy Kitaszított trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Magnusz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb!
Varázserőd regenerálódik. (+191 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 801. hetének nyerőszámai: 20, 16, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 687.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 683.]

* 2. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 683.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 681.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 679.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 162% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-14 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 677.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 675.]

* 5. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] [50 pontot használtál fel, van még 625.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 585.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 34 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 585.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[168,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Észreveszel egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy rát-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Lao-Ce formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [169,63] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Thór pörölyével néhányszor megcsapod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 200 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő, egy aranytű és 8 arany. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 113, gyógyulás: 1, összesen: -112 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 stukilövedéket. Erőd TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 551.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Szomorúan megcsóválod a fejed: fáklya nélkül itt nem mész semmire.

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

lm 18 22 36 mozogsz 18 22 36
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

lm 32 45 46 mozogsz 32 45 46
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

lm 51 51 54 mozogsz 51 51 54
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

lm 54 54 55 mozogsz 54 54 55
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

lm 55 mozogsz 55
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[170,64] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hordóagyú mameluk. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Meglövöd a hordóagyú mameluk bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk nyakát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 224 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a hordóagyú mameluk fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 30 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,65] Továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hordóagyú mameluk. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe kaptad a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk jobb vállát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vámpírtőrrel megkarcolod a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 40, gyógyulás: 6, összesen: -34 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [172,66] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! A következő kincseket találtad: egy kígyóbőr kesztyű, 6 nyílvessző, egy ubuk tüske és egy mérg. ubuk dobónyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a szintszívó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz lord intéz feléd kihívást.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 21 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Meglengetve a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord bal karját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 28, gyógyulás: 1, összesen: -27 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: 2 vashegyű nyíl és egy bőrsisak. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+198 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

[122 pontot használtál fel, van még 429.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[173,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sir Bedzsik előtt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.

(Továbbmész...) [174,67] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe kaptad a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Troll klopfolóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval többször eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a Chara-din fattya bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (7 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 129, gyógyulás: 11, összesen: -118 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A francba, még mindig nem találtál semmit! Most már juszt sem adod fel. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe trafálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Mnebolath testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 71, gyógyulás: 3, összesen: -68 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál jön feléd.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a pszi őselementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy magnetikus praglonc támad rád. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+198 életerő.)

(Továbbmész...) [175,66] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a tetemember bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vashegyű lándzsával felnyársalod a tetemember bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű nyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a dögkeselyű fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dögkeselyű megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjazva veted magad a vízre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy szárnyas gömböc hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [146 pontot használtál fel, van még 283.]

kt 449 4 elkészíted a 449. tárgyat (4 darabot)
Nincs annyi varázspontod, amennyi a tárgy elkészítéséhez szükséges varázslathoz kellene. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

m 2 mozogsz keletre
[176,66] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve.

Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. [12 pontot használtál fel, van még 271.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 34 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

v 96 142 60 elmormolod a 96. varázslatot
34 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

be 749 bemész a 749. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

m 3 mozogsz délkeletre
[177,67] A terep változik: ismét síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. [12 pontot használtál fel, van még 259.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] A befejezéshez még 2821 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 199.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 197.]

* 5. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 157.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 17, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 157 pontod maradt, ebből a következő körre 157 pontot vihetsz át. Kapsz még 544 pontot. A következő körben tehát 701 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 431. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 403. fordulód.

Erő: 32 (35) Szint: 26 Merészség: 6/5 Magasság: 251 cm
IQ: 35 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 457 kg
Ügyesség: 31 (35) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 26/29 év
Egészség: 38 Életpont: 389/329 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 42 (46) Varázspont: 698/25 Pénz: 1043 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 146/184 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 28
Eddig összesen 2259 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15380 TP-t kaptál. Jelenleg 1720956 TP-d van. A következő szinthez még 279044 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, orbitális mackósajt. A 398. fordulódban 1610 arany került a bankszámládra. 1690 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/10 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 14/72 (+8%)
vágófegyverek: 15/68 ütőfegyverek: 30/84 (+9%) lőfegyverek: 18/79 (+12%)
dobófegyverek: 23/69

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); stukilövedék (#414) (14 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/10 (+10%) 2. nyomkövetés: 93/39 (+16%) 3. lopás: 6/97
4. mászás: 12/82 5. csapdakészítés: 23/21 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/33
7. gyógyítás: 103/27 (+40%) 8. titkosírás: 21/13 9. felderítés: 24/97 (+3%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 49/43 (+12%) 12. taumaturgia: 70/40 (+4%)
13. versengés: 1/88 14. harcművészetek: 3/14 15. zene: 30/13
16. szörnyismeret: 14/88 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/67
19. vadászat: 12/29 20. bányászat: 32/20 (+9%) 21. úszás: 11/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) villámmágia (#227)
tulajdonságpajzs (#26) jellemrejtés (#23) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 330 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 502 Ebbe eddig 256 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst karkötő (#158)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 nyílvessző (#108)
2 obszidián karkötő (#229) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk tüske (#131)
4 vasérc (#152) 2 vashegyű nyíl (#176) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(168,63) nekrofun (#173), Fairlight rúnaköve, Raia oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 35. jellempróba, művészi porolit (#720)
(169,63) ongóliant (#159), a 75. labirintus bejárata, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Raia oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(170,64) Leah oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(171,65) hordóagyú mameluk (#254), Raia oltár, érclelőhely
(172,66) óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), 38. jellempróba, Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(173,66) élőholt tigris (#766), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), oltár
(174,67) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár
(175,66) tetemember (#123), dögkeselyű (#174), friss csatamező (#262), tavacska, Tharr oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba
(176,66) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr rúnaköve
(177,67) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek