Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy pár krakoch csizma
Küldd el képeslapként!
A krakoch csizma egy vibráló energiából készült lábbeli - nem valószínű, hogy sokan hordanak ilyet. Megszerzése gyakorlatilag lehetetlen, hiszen egy olyan teremtmény holttestén vezet át hozzá az út, amely immúnis mindenre, vagyis gyakorlatilag sebezhetetlen.
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-11-01 00:00:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3391-38

Karakterszám: 3391 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 38 Játékhét: 39
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 580
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. aug. 21. 9h:35'
A következõ fordulód táplálható: 2000. aug. 24.

E-mail!

CHINOFUNGIN KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Draco de la Mortal, egy félelmetes külsejû, erõtõl duzzadó testû, villámló tekintetû férfi. A Katonák klánjának apród rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, szivárvány karkötõ, az ügyesség sárgaréz nyaklánca, Xantin bõröve, bíbor láncing, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a gepárd márványgyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, a yeti kék köpenye. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Huh, jól elszaladt az idõ! Draco de la Mortal is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a zöld ekinda. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 molitár háj.
** 2. NAP ** Meglátogat egy galetki: Garloran Gray, egy szürke, rövid hajú, a kövek bölcsességét tükrözõ szemû férfi. A Pszionicisták klánjának fókuszáló rangú tagja. A következõket látod nála: díszes karkötõ, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, fekete csizma, khaldoran öv, csepp fülbevaló, ezüst fülbevaló, köntös, szivárvány karkötõ, könnyû pikkelyvért, az ügyesség szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Garloran Gray által meséltekbõl, megtudod, mi az a nedonkutya. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 molitár hájat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 1218.) A te szinteden a legnevesebb Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve 994.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*aug. 4.* Csendes Don felköltözött a következõ szintre. *aug. 4.* Namis R'avis Latiat gyõzelmet aratott Bíbor szív felett. *aug. 7.* Lolita de Lago felköltözött a következõ szintre. *aug. 8.* Csillagszemû teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott. *aug. 8.* Morq Fan Gor és Rafett megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor gyõzött. *aug. 8.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Mc Murdel's-t. *aug. 9.* Legator Godart teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott. *aug. 10.* Compo rangja a Halhatatlanok Klánjában "sekrestyés" lett. *aug. 11.* Baghtru felköltözött a következõ szintre. *aug. 14.* Pyramid lett az aréna bajnoka.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*aug. 10.* Kronx mellé szegõdött egy nohnetár. *aug. 11.* Nyafogó Nefelejcs gyõzelmet aratott Urdwon Dyn felett. *aug. 14.* Kronx gyõzelmet aratott Zorg felett. *aug. 14.* Namis R'avis Latiat pszionikus párviadalban legyõzte Corum Batalixot. *aug. 15.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Draco felett. *aug. 15.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Vegát. *aug. 15.* Morq Fan Gor és Bíbor szív megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor gyõzött. *aug. 15.* Csillagszemû rangja a Tudósok Klánjában "hallgató" lett. *aug. 17.* Kronx és Donn Irrenar megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött. *aug. 17.* Lexandro d'Arquebus egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

dk 6 320 dobása 6. kalandnak
Rendben, 6. kaland törölve. Rendben, 320. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 67. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

tv 2 17 29 varázslat berakása 2. varázslatlistára
2. TV listába került: gránitbõr. 2. TV listából törölve: életszívás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

tv 3 29 varázslat berakása 3. varázslatlistára
3. TV listába került: életszívás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

ee 1121 1122 1017 1135 1062 1181 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 11 ap, mandolin (#19) 92 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, yeti csont (#160) 25 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 165 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 246 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 73 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 131 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 135 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 119 ap, bronz mellvért (#1047) 188 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 92 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 92 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 73 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 73 ap, csatos öv (#1166) 23 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, aranyozott nyaklánc (#1183) 161 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 27 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 36 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 27 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 23 ap, hosszú íj (#1272) 92 ap, nyílpuska (#1285) 46 ap, tõr (#1300) 11 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 43 ap, hosszúkard (#1317) 92 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 92 ap, a méreg fogazott kardja (#24268) 510 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 197 ap. Eladsz 1 vándorcsizmát 3 aranyért. Eladsz 2 fekete csizmát 18 aranyért. Eladsz 1 díszes pikkelyvértet 17 aranyért. Eladsz 1 köpenyt 1 aranyért. Eladsz 1 nagy pajzsot 12 aranyért. Eladsz 1 sárgaréz nyakláncot 4 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

ea 2 4 eladás
Eladsz 4 drágakövet 73 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

ve 16 2 vásárlás
Sajnos 16. tárgy jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

vee 136 16 129 1 sok-sok vásárlás
Sajnos 136. tárgy jelenleg nincs a boltban. Sajnos 16. tárgy jelenleg nincs a boltban. Sajnos 129. tárgy jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

kf 14171 bekészíted az 14171. tárgyat
Hazamész a boltból. Felveszed a majom vándorcsizmáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

var 17 1 17. varázslatra 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot gránitbõr varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

bb 11 4 több épület meglátogatása
[be 11:] Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe.
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az akadémia egyik oktatója - Purbah mester néven mutatkozik be - megkérdezi, hogy szeretnéd-e a lehelet képességedet növelni. Mohón bólintasz. Purbah mester magyarázni kezd:
- Én magam a támadási formák közül a leheletet kedvelem a leginkább, ezért is próbálom támogatni az ilyen stílust követõ galetkiket. Ha a próbát kiállod, egy fantasztikus varázstárgyat kapsz jutalmul! Persze ez nem jótékonysági intézmény, a próbára nevezési díjat szedek a költségeim fedezésére, úgyhogy csak akkor jelentkezz, ha valóban úgy érzed, készen állsz, különben 30 aranyad bánja! (16. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

m 4 5 7444 3335 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,5) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. (M 3,5) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 ragálygombát.
(M 2,5) Nyugat felé mész az útvesztõben. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 1,5) A folyosó nyugatra visz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** A harci törpe közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod a harci törpét. A harci törpe rád támad. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád. Elhibázta. Támadod a harci törpét. Mérgezõ gázt fújsz. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-10 vp.) A harci törpe téged támad. Harci fejszével próbál megsebezni. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) A harci törpe rád veti magát. Harci fejszét forgatva támad. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) A harci törpe téged támad. Harci fejszével támad. Mellétrafált a balfácán.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 2,5-es mezõn vagy.
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszatérsz szállásodra. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

m 5 5 7111 2222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,5) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
Megvesztegetés: 2. (M 5,4) Északra mész tovább. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikertelen] - Huh, sok pénzt megér nekem, hogy elfelejtsük ezt a kudarcot - mondod. A galetki némi gondolkodás után elfogadja a kenõpénzt, 60 aranyat.
(M 5,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

k 460 235 259 211 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (460. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón, és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(235. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortogó savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikertelen] A kötél kicsit gyöngének látszik, de milyen más megoldásod lenne? Beledobsz egy követ a savtócsába, de bugyogva elmerül. Nekilátsz mászni. Még harmadúton sem tartasz, amikor a kötél nagy reccsenéssel elszakad. A sav marja a fenekedet! (-10 ép.) Sikoltozva menekülsz kifelé. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(259. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni, ha elég ügyes vagy! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikertelen] Egy rossz fogás, és már esel is lefelé. Ez elég fájdalmas volt. (-21 életpont.) Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 7 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 8 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-4 vp.) Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy kronorém (#81). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kronorém feléd rohan. Megrohamozod a kronorémet. A kronorém rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Elkerülted. Tekergetve suhint bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Támadod a kronorémet. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (23 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) A kronorém rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja (-1 TVP). Lesújt rád bal csápjával. Mellé! Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A kronorém téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Ez mellément. Lesújt rád bal csápjával. El sem talált, haha. Támadod a kronorémet. Mérgezõ gázt fújsz. (22 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A kronorém rád támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Elhibázta. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Ah, kronofúzió (-1 TVP). Megtámadod a kronorémet. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (21 ép-t sebeztél). A kronorém hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(211. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad! Meg lehet benne kapaszkodni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikertelen] A fenébe! Megcsúszik a fogásod, és már zuhansz is. Jól beütötted magad. (-11 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+16 életpont.) [64 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** A púpos molad feléd mozog. A púpos molad felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A púpos molad téged támad. Lesújt rád jobb karmával. Elhibázta. Lecsap rád bal karmával. Elhibázta. Megtámadod a púpos moladot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (30 ép-t sebeztél). A púpos molad hörögve elterül.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Összegyûjtöd a "kincset": egy molad púp. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni. (416. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 mitulen füvet. Folytatod a régészkedést. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [10 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy szakadozott kötélnek ütközöl, amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda? Egy remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg más dolgod van, majd késõbb visszajössz. (312. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Toxicolopoid, egy alattomos vigyorú, fekete bõrû, sárga szemû, kopasz fülbevalós férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Tárgyai: kemény bõrpáncél, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, ezüst fülbevaló, a káosz titokzatos lándzsája, a káosz szürke sisakja, csizma. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szomszéd barlangok csapdáin méritek le tudásotokat. Hamarosan átkozódás veri fel a környék csendjét: senki sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik vetélkedésbõl tönkreteszik a gondosan felépített csapdákat. A verseny után megszemlélitek, kire került több zúzódás és púp. Nem vitás, Toxicolopoid kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
Fejlõdsz: +1 csapdaészlelés; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (394. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Signy Mallory, egy imádnivalóan aranyos, rettenetes tehetséggel megáldott, de õrült nõ. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Felszerelése: márványgyûrû, kristályamulett, a káosz õsi nyaklánca, a bérmágus fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, ezüst fülbevaló, a káosz fekete íja, a kalmár nyaklánca, átlátszó köntös, halotti maszk, törpe pikkelyvért, kerek pajzs, a káosz nagyúri csizmája. Signy Mallory körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a rovarsámán. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (358. kaland, összköltsége 35 TVP.) Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Prylock, egy vörös, copfos hajú, zöld szemû, világos bõrû nõ. A következõket látod nála: ezüst fülbevaló, kék gömb, az egyensúly gyûrûje, ezüst nyaklánc, bõrpáncél, Enyészmester, suhanó csizma, a teknõs díszes fejpántja, a pankrátor bronzöve, a füvész köpenye, ezüst nadrág. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott tovább! Nyilvánvaló: Prylock a vesztes.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** A húsevõ növény feléd rohan. Megközelíted a húsevõ növényt. A húsevõ növény rád veti magát. Lesújt rád jobb csápjával. Ez mellément. Kitátja száját, harapni próbál. Félrehajoltál. Megtámadod a húsevõ növényt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A húsevõ növény téged támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Elhibázta. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (9 ép-t sebzõdtél). A húsevõ növényt próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (27 ép-t sebeztél). A húsevõ növény kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elteszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** A mahomohi közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a mahomohit. A mahomohi rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (12 ép-t sebzõdtél). A mahomohit próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (24 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A mahomohi téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (14 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a mahomohit. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (23 ép-t sebeztél). A mahomohi kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
t 5 12 5. szakértelem tanulása 12 TVP-ért
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak helyes és pontos megformálását. [7 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 205 sebzést okoztál, és 86 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 196 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Chinofungin, egy tejszerû ködfelhõbe burkolódzó, hosszú fehér hajú, lila szemû albinó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 38. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 1.45
[2] IQ: 14 / 3.63
[3] ügyesség: 5 (9) / 0.65
[4] egészség: 7 / 0.79
[5] mágia: 6 / 1.74
[6] gyorsaság: 6 (2) / 0.78
[9] Méret/ép: 66 / 43
Min. méret: 65
Barlangméret: 67
PONTJAID
Varázspont: 54 / 2
Képességpont: 32 / 10%
Hõsi pont: 33 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 47%
Galetki erõ: 205 / 194
Hírnév : 313
Jóllakottság: 112%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 7 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 174 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 140 (4)
Leölt torzszülött: 181 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (12)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +12% varázstárgy találására; 60%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz nyolc molad púpot! 2.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 3.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 14 (19) / 1.61 [15] regeneráció: 9 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.30 [47] zárnyitás: 3 / 2.92 [48] mászás: 4 / 2.69
[50] meggyõzõkészség: 3 / 2.92 [53] ékszerészet: 3 / 0.22 [56] varázsitalfõzés: 2 (4) / 1.38
[57] gyógynövények: 4 (6) / 0.36 [59] vezetõkészség: 3 / 0.10 [64] átokszórás: 3 / 0.05
[67] régészet: 8 / 2.70 [69] tanulás: 3 / 2.14    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 2 / 1.56    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 3 / 0.24 [29] életszívás: 5 / 1.72 [17] gránitbõr: 3 / 0.32
[13] jégcsóva: 8 / 1.78 [27] kisebb gyógyítás: 6 / 2.28    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (100%): 11 elektr 17 gránit                
3. lista (200%): 13 jégcsó 29 életsz                

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
x 10
ism 3
p
ism 3
vd

HARCI PROGRAMOD
1: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #23.
2: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #30.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. Prioritás: 40.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 30 27; VI erõ:100% ép:35%; PV 3 5 8; PSZ 53 50 59 46 47 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (9. épület), #16 (4. épület), #19 (1. épület), #50 (20. épület), #355 (36. forduló), #285 (33. forduló), #416 (38. forduló), #235 (36. forduló), #211 (37. forduló), #312 (38. forduló), #394 (38. forduló), #489 (37. forduló), #460 (37. forduló), #358 (38. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 utazóköpeny (#1136) * 1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707) * 1 pókcsatos öv (#173)
1 khaldoran öv (#137) * 1 a majom vándorcsizmája (#14171) * 1 a méreg bronz mellvértje (#23997)

Ékszerek, kincsek
236 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
5 drágakõ (#2) 1 malachitgyûrû (#1227) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)

Felszerelés
1 kötél (#128) 3 fekete dukát (#218)

Fegyverek
2 sziklarepesz (#13) 1 parittya (#10) 1 barbár lándzsa (#1331)
1 nyílpuska (#1285)

Varázsitalok és füvek
1 méregellenállás (#51) 3 winropu moha (#22) 4 üvegcse (#14)
7 tejfonál (#28) 7 ragálygomba (#26) 5 mitulen fû (#20)
4 fehér gyógyital (#50) 3 liánvirág (#24) 4 sötét mák (#23)
2 hõsiesség itala (#52) 2 csótányláb (#25) 1 óriásnövés itala (#60)
2 gyilkos boróka (#27) 2 gázlehelet itala (#57) 1 mézfû (#29)
2 mátekel gomba (#21)

Egyéb kacatok
1 molitár háj (#165) 1 elektronit (#141) 4 nordkristály (#146)
10 õsi relikvia (#17) 3 pirgamit (#152) 5 yeti csont (#160)
7 molad púp (#16) 5 mandibula (#157) 2 húsevõ bibe (#151)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ZÖLD EKINDA (74. LÉNY)
Az ekindák óriási, rovarszerû lények, pikkelyes galetki fejjel és hatalmas csápokkal. A zöld ekindák értelmes lények, sõt, rendelkeznek korlátozott mágikus képességekkel is. Rettenetesen gyûlölik a galetkiket, mert azt hiszik, a galetki faj nélkül övék lehetne az uralkodó társadalom. No igen, sok faj hiszi még ezt... Mindenesetre ekindára vadászni mindenképpen veszélyes, és ha mindenképpen ilyesmire adod a fejed, legjobb a zöld ekindával kezdeni. (Táplálék: puhányok, rovarevõk).



NEDONKUTYA (76. LÉNY)
Ezek a nagytestû, de buta torzszülöttek könnyedén áldozatul esnének a ravasz vadászoknak, ha nem szövetkeztek volna a mágiahasználó ichinedarokkal. Cserébe az ichinedarok mágikus segítségéért és irányításáért, a nedonkutya megvédi gazdájukat a fizikai támadásoktól. A nedonkutya különösen ellenálló a tûzzel szemben, talán mágikus gondviselõjének állandó közelsége miatt, tüskék bõre miatt pedig a legtöbb ragadozó nem szívesen tépi szét. A nedonkutya a tejivók számára jelenthet táplálékot.



KRONORÉM (81. LÉNY)
Az idõn túlról, egy ismeretlen, halandók számára felfoghatatlan dimenzióból érkeztek a kronorémek. Testük irtózatosan kemény, ugyanakkor képlékeny, alkalmas a gyors formaváltásra. Csápjaikkal képesek a létezésed pillanatait elszívni, megfosztani téged a legelemibb elemtõl, az idõtõl. Szerencsére, semmi olyasmit nem mûvelnek, amit a bölcsek szerint egy "igazi" kronorém szokott: megállítják az idõt, vagy egyetlen legyintésükre egy évezred telik el egy szemvillanás alatt egy városnyi területen. A bölcsek azt állítják, hogy a kronorémek, amelyekkel találkozol, csak fiatal lárvák, amelyek képességeik próbálgatása közben csusszantak át a mi dimenziónkba. Hát, ha mindez igaz, nem szívesen akadnál össze egy kifejlett, felnõtt kronoteremtménnyel.



ROVARSÁMÁN (77. LÉNY)
A rovarsámánok visszataszító, de intelligens rovarok, amelyek egy másik létsíkról rekedtek itt. Jelentõs mágikus képességekkel rendelkeznek, és elõszeretettel pusztítanak mindent és mindenkit. Egyesek azt suttogják, hogy a rovarsámánok az Ellenség ügynökei, mások szerint viszont ha az Ellenség ügynökei a hegyben lennének, akkor már rég eltörölték volna a civilizációnkat. Mindenesetre, a mágiafalókon és rovarevõkön kívül aligha lesz valakinek gusztusa a rovarsámánhoz.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.