Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 19. 4h:34' EZ A 44. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 45. játékheted kezdete: márc. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 7 |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
fm 80 | feltételes mászás 80 |
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner vérszomjas csüldő trófeát, és kiszedsz egy bíbor szulfagor trófeát. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [74,47] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 203 4 | elkészíted a 203. tárgyat (4 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az útonálló testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bíbor szulfagor jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a drasmólyom testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 37 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért |
BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY) Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY) Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését. |
BRONZPENGE (126. TÁRGY) A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért. |
RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY) Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6. |
AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY) Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért. |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY) Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY) Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
NEKROFUN (173. NÖVÉNY) A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény. |
SÁRKÁNYTANYA (492. ÉPÍTMÉNY) Amint eléred a város határát, az utcák lassan eltünedeznek, csak egy keskeny, ám jól kitaposott ösvény vezet kifelé a vadonba. Kíváncsian követni kezded. Az út kanyarogva vezet előre, be a hegyek közé. Az egyik kanyar előtt úgy tűnik, mintha véget érne egy meredek, semmitmondó sziklafal tövében, ám kalandozóösztöneid nem hagynak nyugodni, és addig keresel, amíg egy bokrokkal benőtt rést fel nem fedezel, amelyen túl ismét a jól ismert ösvény folytatódik. Még párszáz méteren át csalogat maga után és játszik veled bújócskát, de végül kiérsz egy völgybe, és tátva marad a szád: szemközt veled egy barlang nyílása tátong. A bejárat akkora, hogy egy kultúrmasztodon-csorda kényelmesen átsétálhatna rajta különösebb tülekedés nélkül, és a nyílás fölött egy furcsa jel fénylik - Egy napkorong előtt körívbe gömbölyödött sárkány varázsgömböt őriz, amelyben viszont egy napot ölelő háromszög látszik. Még sosem láttál hasonlót, ezért rutinosan feltúrod a hátizsákod, előkapod és fellapozod az Encyclopedia Fantasia vonatkozó passzusát, amely természetesen kimerítően tájékoztat a jel erdetéről és történetéről. Megtudod, hogy részeiben a szimbólum már régtől fogva létezik (hiszen Raia, az Aranysárkányok és Rhatt szent jelképeiről van szó), ám ebben a formájában csak egyetlen helyet díszít: a világunkba lassan visszaköltöző aranysárkányok lakóhelyét. Lassan becsukod a szádat, és közelebb óvakodsz. A barlang belsejéből meghatározhatatlan eredetű derengés szűrődik ki. Alighogy belépsz a bejárat homályába, bármilyen halkan is igyekszel osonni, bentről mozgolódást hallasz, és alig pár lépés után egy óriási fejjel találod szemközt magad. Mögötte ott tornyosul maga a sárkány is, de a te látómeződnek így öt-tíz méterről még a fej is sok. Minden bátorságod és harcedzettséged ellenére önkéntelenül teszel két lépést hátra, és ismét becsukod a szádat. Uramisten! Lehet élőlény egyáltalán EKKORA? Egy északi tűzsárkány vidáman körbeszaladgálhatna a hasa alatt (ha nem tiltaná a méltósága :))! Ennek ellenére arckifejezése, bár évezredek bölcsességéről és tapasztalatáról árulkodik, teljesen barátságos. Száját nem nyitja ki, szavait mégis a fejedben hallod zengeni: "Üdvözöllek, kalandozó! Tudom, mi jár a fejedben, de ne félj. Lehet, hogy a világ gonosz, és lehet, hogy más sárkányok is azok, de az aranysárkányok sohasem bántották a magadfajta halandókat. Mi a rend és teremtés Urát szolgáljuk, ezért csak figyelünk, tanulunk, és tanítunk, ha van kit. Ha egy kis nyugalomra vágysz a folyamatos készenlét után, barlangom előtted is nyitva. Nyugodt pihenésed lesz, én vigyázok rád." A következő pillanatban félelmed semmivé foszlik, csak egy kis kellemes csodálkozás marad a helyén. "Nézz körül nyugodtan." - olvas tovább vendéglátód a gondolataidban. Ahogy beljebb sétálsz, egy monumentális barlangteremhez érsz, amelynek teteje a homályba vész. Aranyos derengés tölti be a teret, amelynek forrása a terem közepén álló kőkút. Belepillantva mintha egy másik világot látnál a fenekén - mint ahogy azt is látsz. Felhőből épült paloták sorakoznak a messzeségben, közöttük kisebb-nagyobb sárkányok és humanoidok repkednek. Ki nem mondott kérdésedre azonnal érkezik a válasz: "Ez a tudatkút, amit pedig odaát látsz, az az a sík, ahová Mesterünkkel együtt annak idején visszahúzódtunk. Nem, te nem tudsz innen odajutni. Érintsd csak meg a "vizet": folyékonynak tűnik és hullámzik, de ha hozzáérsz, kemény, mint a legkeményebb gyémánt. Ehhez még sokat kell nőnöd... de legalább láttad, hogy van remény. Felfedezel még egy sor kisebb-nagyobb benyílót és járatot is, de valami azt súgja, hogy neked arra semmi dolgod, így csak körbejárod a központi termet, és megcsodálod a reliefeket a falakon. "Nos, maradsz? Most nem? Járj akkor szerencsével, és ne felejtsd, hogy van egy hely, ahol ha nyugalmat keresel, biztosan megtalálod. Minden jót, kis barátom!" Válladra emeled motyódat, és jóleső érzéssel a szívedben, magadban sosem hallott dallamokat dudorászva lassan visszabattyogsz a városba. (Megjegyzés: Ha a barlangban pihensz, védve vagy mindenféle tudati abajgatásoktól, ingyen felkerül rád egy letörhetetlen nagyobb tudatpajzs. Emellett kapsz +1 jóságot, agressziód háromra csökken és kalandozóra kiadott feltételes támadásaid, valamint feltételes lopásaid törlődnek. Figyelem! A tudatpajzs csak forduló végén kerül fel, és csak azokra, akik nem állították azóta vissza az agressziót vagy a lopást! A barlangot Raia hívei oltárként használhatják. A barlang semmilyen módon nem rombolható le, vagy pusztítható el.) |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 20 (27) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 17 (24) | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (23) | Életpont: | 326/301 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 15 (22) | Varázspont: | 236/52 | Pénz: | 46 arany | Kép. pont: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 15 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 6 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
73,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 7 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 8 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. zene: | 1 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 2 | 12. bányászat: | 2 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 170, 171, 172, 173. |
Összsúly: 85.68 kg | Megterheltség: 53% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | amniosz (#203) | 2 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | óndarab (#85) | 4 | szulfagor agyar (#677) | 12 | víz (#27) |
72 | 73 | 74 | 75 | |
43 | |
|
|
|
44 | |
|
|
|
45 | |
|
|
|
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|